Miten lääkärit teillä lasten kohdalla jos on ns rajatapaus adhd. Ja diagnoosi ei täysin selkeä. Meillä 2v mennyt medikinet 40mg 2*2vrk. Ja lääkkeen vaikutus ollut aivan käsittämättömän hyvä. Koulu ja harrastukset alun jälkeen sujuneet paremmin kuin koskaan ennen. 12v poika. Ja nyt päätettiin ettei lääkitystä jatketa koska diagnoosi ei varma. Koulussa alkanut näkymään levottomuutena ja harrastukset kärsineet et lopettamassa. Lääkärissä tiimi päättänyt että näillä mennään ja jos keväällä vielä ongelmia nii katsotaan uudestaan. Olen aivan shokissa ja mietin jopa pitääkö minun tutustua joihinkin huumevälittäjiin että saisin pojalleni lääkkeet jostain. En ymmärrä lääkäreiden ylivalta. Yksinhuoltajana tuntuu kuin minun tai poikani kokemuksia ei kuultaisi. Tiimin johtava lääkäri vaihtui. Miten selviän kevääseen. Miten poikani. Olen aivan hukassa
ADHD lääkäri ei jatka toiminutta lääkitystä
2
271
Vastaukset
- Anonyymi
Älkää jääkö uhreiksi, heti soittopyyntö lääkärille ja sitten kyselet mitä se vaatii jotta saadaan se oikea diagnoosi selville pian, koska pojan mielenterveys ja elämä on kärsinyt jo hänen tilansa hoitamattomuusta.
Tiedän että mainitsit että olet yksinhuoltaja, mutta tässä tapauksess harkitsisin tosissani myös yksityisellä erikoislääkärillä käyntiä.- Anonyymi
Jäin myös miettimään sitä, että olikos se niin että kerran vuodessa on mahdollisuus vaihtaa sitä terveysasemaa jota käytetään ensisijaisesti. Auttaisiko se teitä vai oletteko jo jossain erikoissairaanhoidon piirissä mitä ei ehkä voikkaan vaihtaa.. ehkä? Jos lääkärihenkilöstä vaihtuisi, niin asennekin voisi olla eri..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k713869- 1013485
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah773320Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362628- 1141522
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361496Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221104Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421100Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi181066Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku1181006