Puola rakentaa 350 miljoonan euron muurin?

Anonyymi

Valko-Venäjän rajalle. Miksi eivät halua halpaa työvoimaa Islamilaisista maista?

36

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Valtausta ainakin näin vaikeutetaan

    • Anonyymi

      Käy kysymässä, ei tarvii arvailla.

    • Anonyymi

      Milloin aloittaja on nähnyt sieltä islamilaisista maista Suomeen tulevien olevan täällä työvoimaa.

      • Anonyymi

        huumeiden parissa tuntuu hommat kiinnostavan kertoo iltalehti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        huumeiden parissa tuntuu hommat kiinnostavan kertoo iltalehti

        Juu, ahkerasti kättelevät samaa etnistä väriä olevia assan kulmilla...ihan kuin olisi kädessä joku pieni pussi kun tervehtivät toisiaan....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, ahkerasti kättelevät samaa etnistä väriä olevia assan kulmilla...ihan kuin olisi kädessä joku pieni pussi kun tervehtivät toisiaan....

        Maamme nuoriso menee täysin työkyvyttömäksi tämän maahatunkeutujien huume helvetin takia ja hallituksen paskaperseet vain tuovat lisää näitä terroristeja tänne hölmöläämme.


    • Koska tämän ns. halvan työvoiman kanssa käy pitemmänpäälle kuin suomalaisessa sanonnassa "hullumies Huittisista syö enemmän kuin tienaa".

      • Anonyymi

        Mistä päin Huittisia Halla-aho on?


    • Anonyymi

      Näin.

      Vaikea ymmärtää mihin Puola tarvitsee mitään muuria. Eihän PUOLAAN ole tulossa yhden yhtäkään ahkeraa maahanmuuttajaa viemään puolalaisten työpaikkoja. KAIKKI Puolaan saapuvat MAAHANMUUTTAJAT haluavat jatkaa matkaa saman tien ETEENPÄIN , kohti Saksaa-Ranskaa-Belgiaa-Hollantia-Ruotsia -Suomea , siis niihin maihin missä on kauhia työvoimapula osaavasta työväestä.

      ...joten arvon puolalaiset - miksi kallis muuri ?

      • Anonyymi

        Juonius on valtaajilla kiertotiet ja puola juuri ei halua mitenkään edistää näiten euroopan syömistä ja pistämistä piloille tyyleinhinsä, puola tajuaa elämän järestykset

        HELVETÖIJÄT ON PIDETÄVÄ AITOJEN TAKANA KONSTILLA MILLÄ HYVÄNSÄ


      • Anonyymi

        Puolalaiset ymmärtää, että jos islamilaiset vieras”työläiset” rajataan euroopan ulkopuolelle, riittää puolalaisille enemmän töitä. Ja ehkä estää jossain vaiheessa sen, että jossain vaiheessa alas ajetuista islamista maista ei sitten jossain vaiheessa lähdetä euroopan sisältä puolaan hakemaan oikeasti turvaa.


    • Anonyymi

      Jos päästää matuja naapurimaasta, joka käyttää niitä hyökkäykseen, niin olet hävinnyt sodan.

    • Anonyymi

      Näin.

      No jatkan nyt vielä hieman ajatuskulkua , kun siis Puola EI tarvitse yhtään mihinkään näin kallista muuria Valko-Venäjän vastaiselle rajalleen, VAAN se on nimenomaan Euroopan Unionin surkimuspoliitikot jotka eivät voi jostakin syystä sanoa EI tämän kaltaiselle maahanmuutolle jota on tarjolla tuolta Lähi-idästä ja Afrikasta jotka sen muurin tarvitsevat , niin kertokaapa hyvät ystävät , veljet ja sisaret että kuinka esimerkiksi suomalaiset ja saksalaiset uskaltavat riidellä puolalaisten kanssa?

      .... niin kauanko mahtaa kestää kuin tuiki typerät euroopplaispoliitikot huomaavat istuvansa tulessa puolalaisten housuilla ???

      • Anonyymi

        KUKAS TUON MUURIN todesta kustantaa selvitäs nyt se ensin vaikos onkos ees selvitettävissä, täsä saattaapi olla jo silmät aukeemas yheltä sun toiselta valtiolta

        ELIKKÄ KUN TOSI RUPEE KÄYMÄÄN SILIMILLE


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        KUKAS TUON MUURIN todesta kustantaa selvitäs nyt se ensin vaikos onkos ees selvitettävissä, täsä saattaapi olla jo silmät aukeemas yheltä sun toiselta valtiolta

        ELIKKÄ KUN TOSI RUPEE KÄYMÄÄN SILIMILLE

        Ei euroopan unioni rahoita noin fasistinatsirasistisia hankkeita!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei euroopan unioni rahoita noin fasistinatsirasistisia hankkeita!

        Fasisteja ovat nämä viherpunikit ja hallituksemme paskaperseet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei euroopan unioni rahoita noin fasistinatsirasistisia hankkeita!

        Ei kaikia kerrota mitäs tästä elintaso surfista jo euroopassa meinataan ja vaarojen aiheuttajista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei euroopan unioni rahoita noin fasistinatsirasistisia hankkeita!

        Siinä ei ole mitään rasistista jos suojelee maataan lähi-idän loisilta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei euroopan unioni rahoita noin fasistinatsirasistisia hankkeita!

        Näin.

        No kun tiedämme , että Puola on Euroopan Unionin rahanjaossa NETTOSAAJANA ja kuittaavat keskimäärin n. 33miljoonaa euroa / päivä EU- rahaa ja nyttemmin saivat niskaansa hirmuiset yksi (1) miljoona euroa / päivä EU komissiolta, jolloin nettosaantia jää vielä puolalaisille niin paljon että kuittaavat jopa noinkin kalliin muurin pelkillä EU rahoilla vajaassa parissa viikossa ....

        ....niin tämän karkean laskelman pohjalta voitte ( arvoisat kanssakirjoittajat ) esittää itsellenne kysymyksen KUKA maksaa tuon puolalaisten kannalta täysin turhan muurin ja samalla voi tietysti pohdiskella että MIKSI, etenkin kun jokainen ajatteleva yksilö käsittää että puolalaiset EIVÄT muuria tarvitse.

        Siinäpä sitä mietiskeltävää tekopyhyydestä sun muusta sellaisesta....


    • Anonyymi

      Muurit on nyt suosiossa
      Turkki rakentaa 1000 km muuria rajoille

      Pisin muuri tällä hetkellä on Intian ja Bangladesh välillä 4000 km
      Intialaiset ei halua muslimi militantteja maahan

    • Anonyymi

      Näähän kaikki on täysiä elintaso juoksua siis meille kaikinpuolin täyttä hävitystä ja ristiä kaikki

    • Anonyymi

      Tähän nyt vielä.

      Siis Puolan ei tarvitsisi tehdä mitään muuta kuin avata rajansa ja antaa maahanmuuttajien kulkea vaikka valvotusti maansa läpi Saksaan ja muihin vielä toistaiseksi ” hyvinvointivaltioista” tunnettuihin valtioihin. Sinne nämä tulijat haluavat,eivät Puolaan.

      Siinähän saisi meikäläisten politrukit toivotella uutta maahanmuuttaja- aaltoa tervetulleeksi. Siinäpä se äänestäjienkin tahto alkaisi selvenemään...

    • Anonyymi

      Eeeropa yhistyy ja näin yhteinen puollustuksemme toimii, kun vihulaiset pyrkivät rajamme ylitän
      NYT TARKKANA

      • Anonyymi

        Ei se ole mennyt ihan putkeen Taskassakaan:

        https://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000005604153.html

        https://yle.fi/uutiset/3-11508762

        Ruotsissa on myös esiintynyt ongelmia ja havahduttu maahanmuuton suhteen :

        https://yle.fi/uutiset/3-12027065

        https://yle.fi/aihe/artikkeli/2018/10/01/tama-alue-ei-ole-osa-ruotsia-malmon-vuokrataloalueella-rikollisjengit


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se ole mennyt ihan putkeen Taskassakaan:

        https://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000005604153.html

        https://yle.fi/uutiset/3-11508762

        Ruotsissa on myös esiintynyt ongelmia ja havahduttu maahanmuuton suhteen :

        https://yle.fi/uutiset/3-12027065

        https://yle.fi/aihe/artikkeli/2018/10/01/tama-alue-ei-ole-osa-ruotsia-malmon-vuokrataloalueella-rikollisjengit

        Näin Ruotsin hallitus aikoo puuttua jengiväkivaltaan: lisää salaisia pakkokeinoja ja 10 000 uutta poliisia
        Poliisien määrän tuntuva lisääminen on korkealla Ruotsin hallituksen prioriteettilistalla.
        ---

        EEEI muutakuin suomesta apuja ja oiken näytösluontoisest miten paikat puhistettan


    • Anonyymi

      >>> Korpraali Simolan sota

      Suomi on taistellen pidetty ja sitä taisteluamme siis riittää -hyökkääjää vasten

    • Anonyymi

      Joko marinin hallitus tuominnut ankarasti.

    • Anonyymi

      suomi rahoittaa?

    • Anonyymi

      Maanantaipäivän aikana Puolan rajavartiosto kirjasi 687 laitonta yritystä rajan ylitykseen. Joitakin yksittäisiä henkilöitä pääsi rajan yli ja kaksi pidätettiin epäiltynä auttamisesta laittoman rajan ylitykseen.

      Kuluvan vuoden aikana yrityksiä ylittää raja laittomasti on kirjattu 29 tuhatta kappaletta. Tahti on kiivastunut, elokuussa 3,5 tuhatta, syyskuussa 7,7 tuhatta ja lokakuussa 17,3 tuhatta yritystä yrittää laittomasti raja.

      Tahti Puolan rajalla ei siis ole enää mikään leikin asia ja muutaman yksittäisen tulijan yritys päästä Eurooppaan, vaan kyseessä on vuoden 2015 muistuttava ilmiö, joka on toistaiseksi pysynyt aisoissa puolalaisten rajavartijoiden, poliisien ja sotilaiden toimesta.

      - ketä naurattaa vielä puolan rajan tilanne? Sieltä olis nyt taas tulossa VOK : hin asukkaita.

    • Anonyymi

      Miljardeja tuohon muuriin pitää laittaa jot justiin varis sen pystyy lentäen viimeisillä voimilaan ylittään,
      - nyt rupeaa olemaan tosit kysymyksessä näitten valoitajiemme kanssa

    • Anonyymi

      Pakolaisilla on kansainvälinen ihmisoikeus saaja turvapaikkahakemus! Ei voi muuri!

      • Anonyymi

        Muurit on laitomia varten ja niitähän nämä on elintaso surffajat


    • Anonyymi

      Kaikk tulot tysätävä ja kerralah, takas takas vaan muuten rappishee

    • Anonyymi

      Menestystä hakien sotilaalisia uhkia vasten, se on koko kansan tahto

      >>> puolustusvoimat taistelukenttä

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1117
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      115
      926
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      658
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      621
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      566
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      549
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe