Uudenkaupungin kansallispuku

Anonyymi

Hei, mietin mikä on uudenkaupungin kansallispuku. Oon kääntäny netin ympäri en löydä mitä kansallispukua voin uusikaupupunkilaisena käyttää.

14

1751

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Uudenkaupungin kansallispuku on lippalakki, verkkarit ja kumisaappaat. Ja muistakaa "puupaatei Pakkahuoneel", rento pick nick -tapahtuma.

      • Anonyymi

        Mitä niitä lahoja puupaatei mainostetaan taidat olla järjestäjä ja haet ilmaista mainosta,piiri pieni pyörii ja pöölöt siinä hyörii


      • Anonyymi

        Sorry ,tarkoit kai et Puupäitä paskahuoneella eli ulkohuussissa ja muuten luistaa hyvin ja putoaa


    • Anonyymi

      Sankari t paita.

    • Anonyymi

      sinipunainen haalari ta takki/housu yhdistelmä.

    • Anonyymi

      musta pitkä hame pitsiä yläosa romaanityyli ai muuten ne salaa syntyperänsä eikä käytä kansallispukua mut tosiaan perästä tuntee ja reisistä,moni poika lentäis persustalle ku ymmärtäis minkä kanssa liikku ja niin ruskettunut mut eikä vanhemmat edes huomaa

    • Anonyymi

      70 luvun sininen tai punainen kahiseva tuulipuku vrt.Pirre ja Hansu

    • Anonyymi

      Huomioliivi tai lii keltainen työ vaate miehillä ja naisilla toppahaalari henskeleillä,ihan kätevä koska saa äkkiä alas tai vaan jos meinaa kusi lorahtaa

    • Anonyymi

      Romaani tyylin hame ja suorat housut,ei farkkuja koskaan koska äiti ei voi tarkistaa persreikää ettei iskä tai puoli oo käynyt vaikkka oon jo isompi

    • Anonyymi

      Haalarit henskelimalli ja läskeillä stretsit

    • Anonyymi

      Naisilla pitkävartiset saappaat ,punaiset tai mustat,lyhyt hame mut ei pikkareita ,musta toppi ilman rintsikoita,halpa huono meikki ja liplaki missä logo ,hajuvetenä luonnolinen hiki vähän kuin kissa kusi ,kädsineet mustat ihonmyötäiset asentajahanskat(mies tuonut tehtaalta)daa kyl talouspörssistä samoin kuin muotivaatteet ,tunnistat kun ajavat autolla puhelin kädessä toisessa lounas eli räkää ja klimpit nenästä ja topissa vauvan maitoyrjöä ainakin litra

    • Anonyymi

      Neljän tuulen hattu ja Sininen tsi punainen saamelaispuku vaikka nykyään joutuvat salsan alkuperänsä

    • Anonyymi

      Autotehtaan haalarit on muotia ja nyt saa halvalla jos heittää aidan yli

    • Anonyymi

      Kui

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8116
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2492
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2223
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      18
      1876
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1634
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1469
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1435
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1379
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1262
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1143
    Aihe