Hei, mietin mikä on uudenkaupungin kansallispuku. Oon kääntäny netin ympäri en löydä mitä kansallispukua voin uusikaupupunkilaisena käyttää.
Uudenkaupungin kansallispuku
14
1908
Vastaukset
- Anonyymi
Uudenkaupungin kansallispuku on lippalakki, verkkarit ja kumisaappaat. Ja muistakaa "puupaatei Pakkahuoneel", rento pick nick -tapahtuma.
- Anonyymi
Mitä niitä lahoja puupaatei mainostetaan taidat olla järjestäjä ja haet ilmaista mainosta,piiri pieni pyörii ja pöölöt siinä hyörii
- Anonyymi
Sorry ,tarkoit kai et Puupäitä paskahuoneella eli ulkohuussissa ja muuten luistaa hyvin ja putoaa
- Anonyymi
Sankari t paita.
- Anonyymi
sinipunainen haalari ta takki/housu yhdistelmä.
- Anonyymi
musta pitkä hame pitsiä yläosa romaanityyli ai muuten ne salaa syntyperänsä eikä käytä kansallispukua mut tosiaan perästä tuntee ja reisistä,moni poika lentäis persustalle ku ymmärtäis minkä kanssa liikku ja niin ruskettunut mut eikä vanhemmat edes huomaa
- Anonyymi
70 luvun sininen tai punainen kahiseva tuulipuku vrt.Pirre ja Hansu
- Anonyymi
Huomioliivi tai lii keltainen työ vaate miehillä ja naisilla toppahaalari henskeleillä,ihan kätevä koska saa äkkiä alas tai vaan jos meinaa kusi lorahtaa
- Anonyymi
Romaani tyylin hame ja suorat housut,ei farkkuja koskaan koska äiti ei voi tarkistaa persreikää ettei iskä tai puoli oo käynyt vaikkka oon jo isompi
- Anonyymi
Haalarit henskelimalli ja läskeillä stretsit
- Anonyymi
Naisilla pitkävartiset saappaat ,punaiset tai mustat,lyhyt hame mut ei pikkareita ,musta toppi ilman rintsikoita,halpa huono meikki ja liplaki missä logo ,hajuvetenä luonnolinen hiki vähän kuin kissa kusi ,kädsineet mustat ihonmyötäiset asentajahanskat(mies tuonut tehtaalta)daa kyl talouspörssistä samoin kuin muotivaatteet ,tunnistat kun ajavat autolla puhelin kädessä toisessa lounas eli räkää ja klimpit nenästä ja topissa vauvan maitoyrjöä ainakin litra
- Anonyymi
Neljän tuulen hattu ja Sininen tsi punainen saamelaispuku vaikka nykyään joutuvat salsan alkuperänsä
- Anonyymi
Autotehtaan haalarit on muotia ja nyt saa halvalla jos heittää aidan yli
- Anonyymi
Kui
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882