Surullista jos nykyään tunnettu vain strippauksesta...
Mäntyharjun alamäki
11
1347
Vastaukset
- Anonyymi
Onneksi tänne tulee uusi Bubi
- Anonyymi
Mäntyharju tunnetaan Etelä-Savon vetovoimaisimpana golf-kuntana! Viitostien golfkeskus vetää porukkaa maakuntaan kokemaan golfin saloja! Ei mene aikaakaan kun täyspitkä 18 reikäinen kenttä on valmis.
- Anonyymi
Jos joku lukee tämän golf uutisen niin siinä kyllä ajokoiratkin nauraa.
- Anonyymi
Mäntyharju tunnetaan suorastaan kolopallon kehtona 😂😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mäntyharju tunnetaan suorastaan kolopallon kehtona 😂😂
Teille epäilijöille sanon, että tutustukaan hankkeeseen ennen kuin pilkkaatte. Jos ihminen tulee tänne kentälle, niin viimeistään täällä hän hurahtaa golfin harrastajaksi. Paikallislehti kirjoitti että golfkenttä valmistuu koska kunnan firma ja kunta mukana sponsoroimassa. Kyllä jämpti on näin että kunta saa kentän aikaiseksi.
- Anonyymi
Ihan turhaa aliarvioida laadukkaan viihdetuotannon imagoarvoa. Ei ole itsestään selvää, että kaikista olisi tuottamaan viihdyttävää ohjelmistoa. Tarvitaan karismaa ja lahjakkuutta. Sellaista persoonaa jota ihmiset mielellään seuraavat.
- Anonyymi
Taas on persuralli käynnissä🤣😂😆😅
- Anonyymi
Copi kapellimestarina😂
- Anonyymi
Huomenna aukeaa uusi Unelma Happy Bar! se on mielestäni erittäin tervetullut ja hyvä asia.
- Anonyymi
Samaa mieltä!!
- Anonyymi
Aloitus on vahvasti asenteellinen ja haisee vanhakantaiselle käsitykselle. Kaikki ei ole niin mustavalkoista. Katso vaikka telkusta ymmärrystä avartavaa näkemystä.
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/647d36a6-bd84-48e4-9165-b8f4835a9fba
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818407
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264558- 504118
- 543572
- 513136
- 502880
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262586- 362325
- 292046
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382043