Kirjeesi oli asiallinen ja hienosti muotoiltu. Kiitos niiden puolesta jotka ovat sitä mieltä Suomen asioita ei saa hoitaa kännissä.
Hienoa, Räsänen, tuo kirjallinen kysymyksesi alkoholin käytöstä työaikana ansaitsee kiitoksen
11
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Juuri näin.
- Anonyymi
Kristilliset ovat olleet hallituksessa ja Räsänen ministerinä. Miksi hän ei silloin tuonut asiaa esille vaan hallitus hoiti asioita kännissä? Nyt on Marinia ruvettu maalittamaan ja Räsänen on myös tuonut kortensa kekoon. Miksi nyt eikä silloin kun olisi voinut kirjata sen hallitusohjelmaan? Tämä näyttää vilpilliseltä ulos päin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kristilliset ovat olleet hallituksessa ja Räsänen ministerinä. Miksi hän ei silloin tuonut asiaa esille vaan hallitus hoiti asioita kännissä? Nyt on Marinia ruvettu maalittamaan ja Räsänen on myös tuonut kortensa kekoon. Miksi nyt eikä silloin kun olisi voinut kirjata sen hallitusohjelmaan? Tämä näyttää vilpilliseltä ulos päin.
Olipa sekava hourailu tuo kirjoitus. Oletko kännissä? Olisiko Räsäsen pitänyt ollessaan hallituksessa 2011-2015 etukäteen tietää että demaripääministeri puoluetovereineen ryyppää töissä vuonna 2021 ja estää se jotenkin etukäteen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olipa sekava hourailu tuo kirjoitus. Oletko kännissä? Olisiko Räsäsen pitänyt ollessaan hallituksessa 2011-2015 etukäteen tietää että demaripääministeri puoluetovereineen ryyppää töissä vuonna 2021 ja estää se jotenkin etukäteen?
Nyt ei ole kyse demari pääministeristä vaan hallituksesta ja viina on virrannut Räsäsen ollessa hallituksessa. Nyt listat julki edellisten pääministerien ostoista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä päättelet, että silloin kun Räsänen oli ministerinä, hallitus hoiti asioita kännissä? Jos näin oli, maksoiko valtio alkoholin?
Tuo Marinin tekemä kirjallinen kysymys ei taida täyttää oikein mitään maalittamisen määritelmää. Mistä kirjaamisesta hallitusohjelmaan kirjoitat? Tiedätkö ylipäänsä mistä nyt keskustellaan? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt ei ole kyse demari pääministeristä vaan hallituksesta ja viina on virrannut Räsäsen ollessa hallituksessa. Nyt listat julki edellisten pääministerien ostoista.
Nyt on kyse nimenomaan Marinin virkatehtävien hoidosta sekä SDP-taustaisten vaikuttajien illanvietoista pääministerin virka-asunnolla.
- Anonyymi
En valitettavasti ole lukenut kirjettä, mutta olen vankasti sitä mieltä, että (Niinistöä) seuraaviin presidentinvaaleihin pitäisi perustaa kansanliike "Päivi presidentiksi". Itse olen ateisti ja lähellä SDP:tä, mutta vallaton "tiukkapipo" Päivi saisi kyllä ääneni jopa huutaen. Epäilen, että koko kansan Päivi keräisi äänivyöryn joka suunnasta.
- Anonyymi
Samaa mieltä Räsäsen kirjallinen kysymys olisi ollut paikallaan kun hän oli hallituksessa. Aina on ollut alkoholia runsaasti tarjolla hallitusten pippaloissa ja jo Sipilä sanoi Veitolan kanssa ollessaan saunassa että saunan jääkaappi täytetään aina alkoholijuomilla. Eipä silloin ääni noussut asiasta ja nyt Marinia maalitetaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa mieltä Räsäsen kirjallinen kysymys olisi ollut paikallaan kun hän oli hallituksessa. Aina on ollut alkoholia runsaasti tarjolla hallitusten pippaloissa ja jo Sipilä sanoi Veitolan kanssa ollessaan saunassa että saunan jääkaappi täytetään aina alkoholijuomilla. Eipä silloin ääni noussut asiasta ja nyt Marinia maalitetaan.
Marinia koskevassa kyselyssä ei ole kyse mistään pippaloista, vaan siitä, että Lankinen sanoo demareiden eduskuntaryhmän tehneen töitä Kesärannassa. Silloin tarjoiltu viinnaa ja kansa joutuu maksamaan ryyppäjäiset
Sipilä sanoi, että saunassa on jääkaapissa saunajuomat. Sitä on varmasti Marinin bileporukka kiskonut kitusiinsa innokkaasti kun on Kesärannassa juhlinut ja saunonut. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et tainnut lukea Räsäsen kysymystä.
Kysymyshän on siitä, että pitäisikö verovaroin maksaa alkoholitarjoilu sellaisessa tilanteessa, kun yksittäisen puolueen väki kokoontuu "hallitustyöskentelyä varten"? Kyse ei siis ole ollut hallituksen työskentelystä. Linjahan on ollut tähän asti se, että kukin puolue maksaa omat kulunsa, vaikka sitten puolueen väki kokoontuisikin hallitustyöskentelyä varten.
Toinen asia on se, että tätä hallitustyöskentelyä suoritetaan alkoholin vaikutuksen alaisena. Suomessa alkoholin vaikutuksen alaisena työskentelyä pidetään erittäin yleisesti ottaen paheksuttavana ja se on riittävä peruste irtisanomiselle.
Nyt ei ollut kyse hallituksen pippaloista, vaan SDP:n poliitikkojen työskentelystä. Mikäli hallitus esimerkiksi kokoontuu Kesärantaan työskentelemään ja sen jälkeen saunomaan vapaa-ajalla, on kyse aivan erityyppisestä tilanteesta.
Tässä asiassa ei kukaan ole maalittanut Marinia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et tainnut lukea Räsäsen kysymystä.
Kysymyshän on siitä, että pitäisikö verovaroin maksaa alkoholitarjoilu sellaisessa tilanteessa, kun yksittäisen puolueen väki kokoontuu "hallitustyöskentelyä varten"? Kyse ei siis ole ollut hallituksen työskentelystä. Linjahan on ollut tähän asti se, että kukin puolue maksaa omat kulunsa, vaikka sitten puolueen väki kokoontuisikin hallitustyöskentelyä varten.
Toinen asia on se, että tätä hallitustyöskentelyä suoritetaan alkoholin vaikutuksen alaisena. Suomessa alkoholin vaikutuksen alaisena työskentelyä pidetään erittäin yleisesti ottaen paheksuttavana ja se on riittävä peruste irtisanomiselle.
Nyt ei ollut kyse hallituksen pippaloista, vaan SDP:n poliitikkojen työskentelystä. Mikäli hallitus esimerkiksi kokoontuu Kesärantaan työskentelemään ja sen jälkeen saunomaan vapaa-ajalla, on kyse aivan erityyppisestä tilanteesta.
Tässä asiassa ei kukaan ole maalittanut Marinia.Kristillisten kannatus tippunut 2 prosenttiin. Aina kun Räsänen avaa suunsa niin kannatus putoaa ja porukkaa eroaa kirkosta tukuttain. Taas kävi niin, hyvä Räsänen, hän ei löydä malkaa omasta silmästä vaan vika on muissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1155965Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324067- 823352
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182986Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522054Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004- 1431795
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431787Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569