Ompelukone teki stopin

🤔🧵☕ihan yllättäen. Ei auttanut öljyäminen. Ei myöskään pieniin osiin purkaminen. Uusia ompelukoneita katsellessani näin ihanan kommentin joltakin mieheltä. Hän kertoi ostaneensa kyseisen ompelukoneen vaimolleen lahjaksi ja että vaimo oli koneeseen tyytyväinen.

Tuli taas mieleen miten mukava olisi tietty mies huushollissa. Miehistä on paljon hyötyä ompelupuuhissakin. Jos ei muuta niin osaavat ainakin kantaa painavan ompelukoneen kaupasta kotiin 😍👍

8

489

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pitääkö se kone mitään ääntä vai täysin kuollut? Jos kuollut niin kuori auki, yleismittari jännitealueelle ja mittaamaan jääkö jännite polkimen, tyristorisäätimen vai moottorin yli.

      • Anonyymi

        Puolaus onnistui ihan hyvin ja käsin saa neulaa liikutettua pyörylästä mutta se tuntuu raskaalta. Se on jumissa jostakin kohtaa kun moottori ei jaksa pyörittää koneistoa. Tuntuu samalta kuin silloin kun alalanka on sumpussa. Alalankaosuus on kumminkin siisti.


      • Anonyymi

        no niin !

        onhan toki kaikilla naisilla yleiset mittarit ja niissä jännitealue se on toki selvää !

        ja ainahan sitä ylijäämiä jännitteitä naisten luukuista löytyy aa vot!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puolaus onnistui ihan hyvin ja käsin saa neulaa liikutettua pyörylästä mutta se tuntuu raskaalta. Se on jumissa jostakin kohtaa kun moottori ei jaksa pyörittää koneistoa. Tuntuu samalta kuin silloin kun alalanka on sumpussa. Alalankaosuus on kumminkin siisti.

        Sitten varmaan mekaaninen vika, puerttava osiin ja kokeiltava käsin mikä sielä ahdistaa. Moottorin tai kampikoneiston laakerit ehkäpä.

        Jos koneisto on jumissa, ei kannata moottoria paljoa kiusata. Saattaa käämit tai ohjauselektroniikka kärähtää, jos ei ole toteutettua ylivirtasuojausta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sitten varmaan mekaaninen vika, puerttava osiin ja kokeiltava käsin mikä sielä ahdistaa. Moottorin tai kampikoneiston laakerit ehkäpä.

        Jos koneisto on jumissa, ei kannata moottoria paljoa kiusata. Saattaa käämit tai ohjauselektroniikka kärähtää, jos ei ole toteutettua ylivirtasuojausta.

        Juu. Täytyy vielä katsella. Mutta jos en itse siitä selviä, niin haen uuden nykyaikaisemman koneen. Haaveilen jo 23 erilaisesta tikkausmallista, kun nyt on vaan alle 10.


      • Anonyymi kirjoitti:

        no niin !

        onhan toki kaikilla naisilla yleiset mittarit ja niissä jännitealue se on toki selvää !

        ja ainahan sitä ylijäämiä jännitteitä naisten luukuista löytyy aa vot!

        Multa löytyy kaikkea sähkötavaraa tolppakenkiä myöten.


    • Anonyymi

      Varmaankin TOJOTA merkkinen autotkin on samaa ruostetta muovii

      • Ei nyt ollut toyotaa tämä, vaan ihan Eva merkkinen hintansa eteen reippaasti töitä tehnyt.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      109
      1175
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      988
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      91
      739
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      285
      704
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      501
    Aihe