🤔🧵☕ihan yllättäen. Ei auttanut öljyäminen. Ei myöskään pieniin osiin purkaminen. Uusia ompelukoneita katsellessani näin ihanan kommentin joltakin mieheltä. Hän kertoi ostaneensa kyseisen ompelukoneen vaimolleen lahjaksi ja että vaimo oli koneeseen tyytyväinen.
Tuli taas mieleen miten mukava olisi tietty mies huushollissa. Miehistä on paljon hyötyä ompelupuuhissakin. Jos ei muuta niin osaavat ainakin kantaa painavan ompelukoneen kaupasta kotiin 😍👍
Ompelukone teki stopin
8
316
Vastaukset
- Anonyymi
Pitääkö se kone mitään ääntä vai täysin kuollut? Jos kuollut niin kuori auki, yleismittari jännitealueelle ja mittaamaan jääkö jännite polkimen, tyristorisäätimen vai moottorin yli.
- Anonyymi
Puolaus onnistui ihan hyvin ja käsin saa neulaa liikutettua pyörylästä mutta se tuntuu raskaalta. Se on jumissa jostakin kohtaa kun moottori ei jaksa pyörittää koneistoa. Tuntuu samalta kuin silloin kun alalanka on sumpussa. Alalankaosuus on kumminkin siisti.
- Anonyymi
no niin !
onhan toki kaikilla naisilla yleiset mittarit ja niissä jännitealue se on toki selvää !
ja ainahan sitä ylijäämiä jännitteitä naisten luukuista löytyy aa vot! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puolaus onnistui ihan hyvin ja käsin saa neulaa liikutettua pyörylästä mutta se tuntuu raskaalta. Se on jumissa jostakin kohtaa kun moottori ei jaksa pyörittää koneistoa. Tuntuu samalta kuin silloin kun alalanka on sumpussa. Alalankaosuus on kumminkin siisti.
Sitten varmaan mekaaninen vika, puerttava osiin ja kokeiltava käsin mikä sielä ahdistaa. Moottorin tai kampikoneiston laakerit ehkäpä.
Jos koneisto on jumissa, ei kannata moottoria paljoa kiusata. Saattaa käämit tai ohjauselektroniikka kärähtää, jos ei ole toteutettua ylivirtasuojausta. Anonyymi kirjoitti:
Sitten varmaan mekaaninen vika, puerttava osiin ja kokeiltava käsin mikä sielä ahdistaa. Moottorin tai kampikoneiston laakerit ehkäpä.
Jos koneisto on jumissa, ei kannata moottoria paljoa kiusata. Saattaa käämit tai ohjauselektroniikka kärähtää, jos ei ole toteutettua ylivirtasuojausta.Juu. Täytyy vielä katsella. Mutta jos en itse siitä selviä, niin haen uuden nykyaikaisemman koneen. Haaveilen jo 23 erilaisesta tikkausmallista, kun nyt on vaan alle 10.
Anonyymi kirjoitti:
no niin !
onhan toki kaikilla naisilla yleiset mittarit ja niissä jännitealue se on toki selvää !
ja ainahan sitä ylijäämiä jännitteitä naisten luukuista löytyy aa vot!Multa löytyy kaikkea sähkötavaraa tolppakenkiä myöten.
- Anonyymi
Varmaankin TOJOTA merkkinen autotkin on samaa ruostetta muovii
Ei nyt ollut toyotaa tämä, vaan ihan Eva merkkinen hintansa eteen reippaasti töitä tehnyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857445- 965384
- 2574585
- 444485
- 623247
- 492675
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222348Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 492303
- 412174