Vikasi, muuta sinussa ei olekaan.
Terv m
Huomasin heti kaikki
11
1039
Vastaukset
- Anonyymi
onko tää naiselle? tiiän,vikoja löytyy,mut hyviäki puolia....kukaan katsos ei oo täydellinen,tuskin sä itsekään.....
- Anonyymi
No tää menee semmoselle jonka kuuluis olla pimees kellaris🤮
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No tää menee semmoselle jonka kuuluis olla pimees kellaris🤮
Nyt kuule ite sinne pimeään siitä.... rontti siinä
- Anonyymi
Kiitos tiedosta.
- Anonyymi
Käänteispakanuus on aika paha tauti https://youtu.be/VBplxrcN0cI
- Anonyymi
Kauneus on katsojan silmissä, käynti optikolla riittää.
- Anonyymi
Nii täs tapaukses ei mikään auta 🤮
- Anonyymi
Mä taas en näe ihmisissä vikoja.
- Anonyymi
Olet päässyt rikkomaan toista ihmistä tilanteessa, jossa toisella ihmisellä ei ole kontrollia eikä samaa ihmisarvoa kuin sulla.
- Anonyymi
Tällainen nimetön toiminta on todella arvostettavaa, silloin kun toinen ihminen ei ole olosuhteiden johdosta sun kanssa tasa-arvoinen. Ilman tietoa ja traumatisoitunut 👍🏻
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1656252Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv932816Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?921791Aktivistinainen pysäytti ICE-agentin luodin päällään USA:ssa!
Video ampumistilanteesta: https://edition.cnn.com/2026/01/07/us/video/ice-shooting-minneapolis-digvid "Media: ICE:n am431515Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko91226- 491025
Mitä tarkoitat
”Silti koen sinulta puuttuvan jotain, joka kutsuu minua antamaan sinulle juuri sitä.”23948- 66922
- 10916
- 21913