Mikä on paras

Anonyymi

Mikä on paras seksi asento ja miksi

10

1243

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oon nainen ja ratsastus on paras asento

      • Anonyymi

        jos omistat straponin mies myös tykkää asennosta


    • Anonyymi

      Kaikki asennot hyviä osaavan miehen kanssa. Suosikkini kylkiasento ja takakaa päin😋
      T. Marjo

    • Anonyymi

      Nainen selällään ja haarat niin leväällään kun olla voi jotta pillu on aivan levällään silmien edessä katseltavana ja tutkittavana. Ja voi miten ihailen sitä. Kaikki poimut näkyy ja ah kun on upea ja kiihottava näky. Levitän muodokkaat isot sisähäppärit auki perhoseksi ja ihailen avonaista, mulle antautunutta pillua. Se on jo märkä ja painan kyrpäni vaativasti sisälle ja alan hommiin. Otan pillun juuri niin kun tahdon, tiuhaan tikkaamalla. Lauettuani katson taas levitettyä pillua joka on saaneen näköisenä aavistuksen rivo ja turvonnut. Käännän naisen ja sperma valuu persevakoon. Laitan naisen kontilleen vatsa vuodetta kohti, jolloin perse on pystyssä. Levitä pakarat ja työnnän valuvan sperman huolellisesti sormilla persereikään. Nainen kieltää, mutta sanon ottavani perseen, eikä nainen enää kiellä vaan antautuu. Työnnän toisenkin sormen sisään ja painan persereikä kahdella sormella aikani, kunnes työnnän kivikova kyrpäni liukkaaseen mutta ahtaaseen perseeseen. Nainen vaikeroi, mutta otan omistaen perseen. Pian työntelen jo vaativampaan sävyyn ja työnnän kaksi sormea pilluun. Nainen uikuttaa lykkiessäni meille kummallekin orgasmit. Laukeamme lähes samaan aikaan ja naisen persereikä supistelee voimakkaasti. Levitän ottamani naisen jalat avoimeksi eteeni ja katson paikkoja, jotka olen juuri omistanut. Kysyn naiselta saitko tyydytyksen ja nainen myöntää ujosti * isomman kuin koskaan* . Nukumme lusikassa kunnes aamuyöllä herään ja halut herää. Herätän naisen ja näin pillua, ennen kun laukean keskeytä ja levitä sylkeä persereikään ja otan lelukätköstä keskikokoisen dildon. Painan kyrpäni perseeseen ja työnneltyäni muutamia kertoja painan dildon pilluun. Häppärit heiluvat seksikkäästi työnnellessäni dildoa edestakaisin. Jätän dildon pilluun ja keskitys työntelemään vauhdikkaasti perseessä. Nainen laukeaa ennen itseäni ja huudahtaa saadessaan. Vedän dildon pillusta ja jatkan perseen naintia nyt jo lujaa pitäen naisen mantelista kiinni kunnes päästän siemenet sisälle. Tarina on muuten tosi ja 5 kk: sen takaa. Ollaan nyt kimpassa tuo story oli eka kertamme. Meen seksielämä on mun aloitteesta välinepitoista ja vaihtelevaa ja oon saanut hänet suostuteltua muutamaan rajumpaa kokeiluun kahleissa ja muissa SM avusteisissa välineissä. Nainen on tunnustanut rakkautensa ja näin hän antautuu mulle kaikenlaiseen

    • Anonyymi

      Takaapäin kun vaimo on sängyllä kontallaan, hän tykkää saada isoa munaa tuossa asennossa .

    • Anonyymi

      Kyllä se on lähetyssaarnaaja ja takaapäin, muutamaa baarista pokattua on tullut nussittua takaapäin ja paria entistä koulukaveria lähetyssaarnaajassa..

    • Anonyymi

      Lahna kun siinä ei tarvitse tehdä mitään.

    • Anonyymi

      Minulla se on aina mielihaluista ja fantasioista riippuvainen missä asennossa otan panoni, välillä rajusti takaapäin, hellästi lähetys saarnaajassa nauttien, sivulta takaa lusikassa samalla hieroen ihania rintoja ja nännejä kuiskaten korvaan kuinka haluttava on, halujemme mukaan vaikka pikapanot keittiössä, autossa, luonnossa ym... t.60ukm

    • Anonyymi

      ratsastaa itte sen saa niin syvälle ku itte haluaa myös anaaliin paras anna olla paikallaan ja puristele

    • Anonyymi

      Naiseni käy selälleen ja nostaa jalkansa koukkuun pitäen ne yhdessä. Itse olen hänen pyllyä vasten kyljellään ja tulen siitä sisään. Hänellä on todella napakka suht iso pylly ja isot häpyhuulet. Tuntuu siltä että kalu uppoaa palleja myöten kun pitää kädellä kiinni pyllystä. Lasti lähtee kovaa. Toisinaan vaimo hieroo klitorista kädellään samalla kun panen ja pidän kädellä jalkoja ylhäällä.

    Ketjusta on poistettu 31 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1247
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      17
      1225
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1159
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1154
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1134
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1133
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      0
      1118
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1114
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1105
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1100
    Aihe