Puhelinennustajat huijareita

Anonyymi

Rahat pois herkkäuskoisilta! Entinen ”selvänäkijä” tunnustaa: ”Kaikki me puhelinennustajat olemme huijareita”

Entinen työntekijä katuu ja tunnustaa: tällaisilla helpoilla keinoilla netissä ja puhelinpalveluina toimivat ennustajafirmat rahastavat herkkäuskoisia.

Haluatteko kuulla selityksen: miksi joku alkaa kertoa ihmisille tietoja heidän tulevaisuudestaan, rahaa vastaan? Tässä Aarno, entinen puhelinennustaja, kertoo oma tositarinansa.

Minulla on selvänäkemisen lahja. Pystyn intuitiivisesti katsomaan ihmistä pitkänkin matkan päästä, vaikka toiselta puolen maapalloa. Pystyn tuntemaan hänen energiansa ja näkemään hänen elämänpolkunsa, niin menneen kuin tulevan.

Siksi ryhdyin puhelinennustajaksi. Kutsumukseni on auttaa ihmisiä, jotka ovat avoimia ottamaan vastaan henkimaailman johdatusta.

Höpö höpö. Oikeasti ryhdyin puhelinennustajaksi, koska on äärimmäisen helppoa huijata ihmisiä, jotka haluavat uskoa yliluonnolliseen. Minä tiedän, koska olen itsekin ollut sellainen.

Kaikki me puhelinennustajat olemme huijareita. Tai no, joidenkin harvojen todellisuudentaju on siinä määrin häiriintynyt, että he luulevat oikeasti olevansa selvänäkijöitä. Työssään he eivät kuitenkaan ole sen parempia kuin huijarit.

Lue kaikki ;
https://seura.fi/asiat/tutkivat/katuva-puhelinennustaja-nain-huijasin-ihmisia-uskomaan-povauksiini/

59

1006

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Itse olen yhden kerran haksahtanut tälläisen huijarin ennustuksien uhriksi sillä seurauksella, että tämä "ennustaja" kun hänet huijariksi paljastin, on nyt kirjoitellut minusta pitkin nettiä kaikenlaista sontaa ja kertoillut samankaltaisille huijareille samaa jargonia.
      Varokaa näitä, älkää antako heille oikeaa nimeänne, ellette tahdo joutua hankaluuksiin. nimimerkki "ei tullut elämäni upeinta kevättä ja kesää" Tuli vaan paskaa silmille oikein huolella valehtelijalta, joka huijaa ihmisiä ja haukkuu asiakkaitaan toisille puhelimessa. Halveksuttavaa touhua.

    • Anonyymi

      Pyytää vain puhelin operattorilta estot maksulisin puhelin palvelut. Ei menen rahat herkkä uskoisilta huuhahan. Jos kerran itse ei ymmärrä: Eilinen on mennyt,sen jokainen tietää ja nyt on tämä päivä,Näkee ihan itse miten se kulkee. Huomista kukaan ei voi ennustaa!Hitto soikoon jokainen tietää menenisyytensä.

      • Anonyymi

        En soittanut se antoi sähköpostitulkinnan joka meni niin totaalisen persiilleen kun ikinä voi mennä. On aika vastuutonta touhua näillä rahasta ennustelijoilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En soittanut se antoi sähköpostitulkinnan joka meni niin totaalisen persiilleen kun ikinä voi mennä. On aika vastuutonta touhua näillä rahasta ennustelijoilla.

        Oikeat näkijät ei tee sähköpostitulkintoja. Näin on minulle selvänäkijä Naomi Mesin sanonut ja perusteli vielä miksi ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikeat näkijät ei tee sähköpostitulkintoja. Näin on minulle selvänäkijä Naomi Mesin sanonut ja perusteli vielä miksi ei.

        Uskon kyllä sen ihan täpöllä eikä oikeat ennustajat (jos niitä enää edes onkaan) ei ennustele kelleen puhelimessakaan. Ennustajan pitää nähä ihminen jolle ennustaa olla sen energioissa mitkää kädenviiva ennustajat ole sen kummempia kun kahvinporoista tai korteista markkinoilla ennustelijatkaan. Maailma on täynnä huijareita jotka aika karkeella tavalla nyhtää rahat hädässään niitten puoleen kääntyviltä. Surullista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskon kyllä sen ihan täpöllä eikä oikeat ennustajat (jos niitä enää edes onkaan) ei ennustele kelleen puhelimessakaan. Ennustajan pitää nähä ihminen jolle ennustaa olla sen energioissa mitkää kädenviiva ennustajat ole sen kummempia kun kahvinporoista tai korteista markkinoilla ennustelijatkaan. Maailma on täynnä huijareita jotka aika karkeella tavalla nyhtää rahat hädässään niitten puoleen kääntyviltä. Surullista.

        Oikea ennustaja näkee kyllä kun äänen kuulee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikea ennustaja näkee kyllä kun äänen kuulee.

        Älä höpötä . Mitä sanot puhelinennustajasta joka ennustelee myös näkemättä /kuulematta sähköpostilla ja kertoilee valeita puolison pettämisestä ja yrittää sillä rikkoa liittoa ? Hienoa eikö ja läyhää sitten vielä pitkin roskasivustoja juttujaan jakelemassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä höpötä . Mitä sanot puhelinennustajasta joka ennustelee myös näkemättä /kuulematta sähköpostilla ja kertoilee valeita puolison pettämisestä ja yrittää sillä rikkoa liittoa ? Hienoa eikö ja läyhää sitten vielä pitkin roskasivustoja juttujaan jakelemassa.

        Minusta vastuu siirtyy sillä kohdin kyllä soittajallekin, eli ennustusta kaipaavalle, onko pakko ihan kaikenlaiseen uskoa, niin kuin nyt johonkin sähköposti tulkintoihinkin? Minulle on ainakin oikea, aidon näkemisen lahjan omaava näkijä sanonut ettei sellainen ole mitenkään mahdollista, jossakin bittiavaruudessa näkijän asiakkaalle tulkintaa tehdä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minusta vastuu siirtyy sillä kohdin kyllä soittajallekin, eli ennustusta kaipaavalle, onko pakko ihan kaikenlaiseen uskoa, niin kuin nyt johonkin sähköposti tulkintoihinkin? Minulle on ainakin oikea, aidon näkemisen lahjan omaava näkijä sanonut ettei sellainen ole mitenkään mahdollista, jossakin bittiavaruudessa näkijän asiakkaalle tulkintaa tehdä.

        Ei varmaan kenenkään ole pakko uskoa, mutta jos ihminen oikeasti etsii vastausta kysymyksiinsä, joille ei tavallisella tavalla saa vastausta ja sitten luulee toisella olevan muka jotain kykyjä ja kysyy siltä. Kyllä se vastuu on ihan kokonaan sillä ennustajalla joka puhuu puuta heinää. Potaskan puhuja joka kertoilee toiselle oikeastaan kaivamalla ja utelemalla sen mitä kyselijä joko eniten toivoo tai eniten pelkää.
        On aika härskiä tuossa kohtaa kun toisen tunne-elämä on lukossa tai sekaisin, kun on huolesta tai epätoivosta sairas alkaa syyttämään sitä hyväuskoista ressukkaa joka turvautuu sontaa puhuvaan rahastajaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei varmaan kenenkään ole pakko uskoa, mutta jos ihminen oikeasti etsii vastausta kysymyksiinsä, joille ei tavallisella tavalla saa vastausta ja sitten luulee toisella olevan muka jotain kykyjä ja kysyy siltä. Kyllä se vastuu on ihan kokonaan sillä ennustajalla joka puhuu puuta heinää. Potaskan puhuja joka kertoilee toiselle oikeastaan kaivamalla ja utelemalla sen mitä kyselijä joko eniten toivoo tai eniten pelkää.
        On aika härskiä tuossa kohtaa kun toisen tunne-elämä on lukossa tai sekaisin, kun on huolesta tai epätoivosta sairas alkaa syyttämään sitä hyväuskoista ressukkaa joka turvautuu sontaa puhuvaan rahastajaan.

        Tossa varmaan nyt tarkoitettiinkin sitä, että jokaisen joka nyt mitään mistään käsittää, pitäisi tietää että missään sähköpostitse tehtävissä sepustuksissa ei ole mitään tekemistä todellisen selvänäkötyön kanssa.
        Jos haluaa saada tulkinnan, miksi menee kyselemään jotain sähköpostisepustuksia? Sinnehän nyt voidaan kirjoitella mitä sattuu, kun selvää on että silloin jos on jossain sähköpostin kautta vain yhteyksissä, niin eihän sillä näkijällä ole mitään yhteyttä siihen kelle ennustusta tekee.
        Se yhteyshän tulee vasta kun näkee sen henkilön tai kuulee edes hänen äänen. Eihän mikään kirjoitettu teksti jossain sähköpostissa tuo mitään yhteyttä yhtään mihinkään. Siksi en ainakaan itse huoli muita ennustuksia kuin mitä saan kun menen näkijää tapaamaan, joskus olen myös soittanut ja ne on kyllä mennyt ihan nappiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä höpötä . Mitä sanot puhelinennustajasta joka ennustelee myös näkemättä /kuulematta sähköpostilla ja kertoilee valeita puolison pettämisestä ja yrittää sillä rikkoa liittoa ? Hienoa eikö ja läyhää sitten vielä pitkin roskasivustoja juttujaan jakelemassa.

        Mitä mä siitä sanoisin, kun ei ole kokemusta? Sähköpostiennustelusta. Se on eri asia kun puhelin.

        Kautta aikojen on ihan vanhanaikasella lankapuhelimellakin jututettu näkijää. Itse jo -80 luvun lopulla sain puhelimitse silloin nimekkäältä näkijältä osuvan ennusteen. Hän ei enää keskuudessamme valitettavasti ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä mä siitä sanoisin, kun ei ole kokemusta? Sähköpostiennustelusta. Se on eri asia kun puhelin.

        Kautta aikojen on ihan vanhanaikasella lankapuhelimellakin jututettu näkijää. Itse jo -80 luvun lopulla sain puhelimitse silloin nimekkäältä näkijältä osuvan ennusteen. Hän ei enää keskuudessamme valitettavasti ole.

        Samaa kokemusta on minulla. Puhelimitse olen saanut hyviä ennustuksia, yhtä hyviä ne on kuin sillain että on ihan tavannut näkijää. Silain se on tietysti kaikkein hienointa.

        On siinä ihan omanlaisensa tunnelma kun menee näkijää tapaamaan, se on sellaista hiukan salaperäistä. Sastamalassa olen yhdellä näkijällä käynyt jo pariinkin otteeseen ja nyt olen taas menossa, ajan jo varasin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa kokemusta on minulla. Puhelimitse olen saanut hyviä ennustuksia, yhtä hyviä ne on kuin sillain että on ihan tavannut näkijää. Silain se on tietysti kaikkein hienointa.

        On siinä ihan omanlaisensa tunnelma kun menee näkijää tapaamaan, se on sellaista hiukan salaperäistä. Sastamalassa olen yhdellä näkijällä käynyt jo pariinkin otteeseen ja nyt olen taas menossa, ajan jo varasin.

        Miksi ihmeessä samalla näkijällä tai kellään näkijällä, pitää juosta moneen kertaan?
        Kun näkijä oppii tuntemaan asiakkaansa joita rahastaa, hän myös saattaa itselleen tehdä muistiinpanoja, joista ennen istuntoa katsoo mitä tuli edellisellä kerralla luvattua ja taas sua kusetetaan kunnolla. Miksei sitä elämäänsä vaan voi elää ja katsoa, mitä se eteen tuo ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ihmeessä samalla näkijällä tai kellään näkijällä, pitää juosta moneen kertaan?
        Kun näkijä oppii tuntemaan asiakkaansa joita rahastaa, hän myös saattaa itselleen tehdä muistiinpanoja, joista ennen istuntoa katsoo mitä tuli edellisellä kerralla luvattua ja taas sua kusetetaan kunnolla. Miksei sitä elämäänsä vaan voi elää ja katsoa, mitä se eteen tuo ?

        Näkijä tekee muistiinpanoja...? Onko mitään hauskempaa kuultu. Että olisivat niinkin viitteliäitä.
        Täytyisi olla sitten sellainen jolla kävisi jotain 10 asiakasta vuodessa kun muuten voisi olla aika moinen tuska selvitellä niitä muistiinpanoja. Oikeinko arkistoisivat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näkijä tekee muistiinpanoja...? Onko mitään hauskempaa kuultu. Että olisivat niinkin viitteliäitä.
        Täytyisi olla sitten sellainen jolla kävisi jotain 10 asiakasta vuodessa kun muuten voisi olla aika moinen tuska selvitellä niitä muistiinpanoja. Oikeinko arkistoisivat?

        Näinpä. Tämän hetkinen GDPR vaatii myös siis rekisterinpitäjää pyytämään asiakkaalta hyväksyntää rekisterin pitämiseen ts. muistiinpanojen pitämiseen. Mikä vaan ala ja mikä vaan palvelu, näin on toimittava. Eli ts. näkijän pitäs pystyä pyynnöstä antamaan asiakkaalle kaikki hänestä rekisteröidyt tiedot ja asiakas saa niitä myös vaatia poistamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näkijä tekee muistiinpanoja...? Onko mitään hauskempaa kuultu. Että olisivat niinkin viitteliäitä.
        Täytyisi olla sitten sellainen jolla kävisi jotain 10 asiakasta vuodessa kun muuten voisi olla aika moinen tuska selvitellä niitä muistiinpanoja. Oikeinko arkistoisivat?

        Vähän sitten olet kuullut elämässäsi. Olen itse kuullut monen näkijän keskenään vaihtavan tietojaan eri asiakkaistaan jotka käyttävät monia näkijöitä. Kun pitää korvansa auki mm. rajatiedon messuilla siellähän ne kahviossa kovaan ääneen pälisevät tai käytävillä keskenään, kerran eräässä luokkahuoneessa haagassa oli useempi "näkijä" istuksimassa kun ei asiakkaita ollut ja ovet auki käytävälle, siellä kovaan ääneen porisivat ja naureskelivat vertaillen asiakkaitaan, eivät vissiin tajunneet kuinka se kaikki kuului käytävälle jossa oli aika ruuhkasta . Sen pahempia juoruajia ja seläntakana asiakkaansa asioita höpisevät kun nämä Ö-luokan näkijät ovat ei taida olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikeat näkijät ei tee sähköpostitulkintoja. Näin on minulle selvänäkijä Naomi Mesin sanonut ja perusteli vielä miksi ei.

        Oikeat näkijät, älä nyt naurata. Mene älykkyystestiin mistä vetoa ettet ylitä 80. Huijareilla helppo elämä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minusta vastuu siirtyy sillä kohdin kyllä soittajallekin, eli ennustusta kaipaavalle, onko pakko ihan kaikenlaiseen uskoa, niin kuin nyt johonkin sähköposti tulkintoihinkin? Minulle on ainakin oikea, aidon näkemisen lahjan omaava näkijä sanonut ettei sellainen ole mitenkään mahdollista, jossakin bittiavaruudessa näkijän asiakkaalle tulkintaa tehdä.

        Siinäpä neuvoja, uskoo tällaiseen 💩💩💩.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä mä siitä sanoisin, kun ei ole kokemusta? Sähköpostiennustelusta. Se on eri asia kun puhelin.

        Kautta aikojen on ihan vanhanaikasella lankapuhelimellakin jututettu näkijää. Itse jo -80 luvun lopulla sain puhelimitse silloin nimekkäältä näkijältä osuvan ennusteen. Hän ei enää keskuudessamme valitettavasti ole.

        Ennustiko pois menemisensä?😁😁😁😁🤔😋


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa kokemusta on minulla. Puhelimitse olen saanut hyviä ennustuksia, yhtä hyviä ne on kuin sillain että on ihan tavannut näkijää. Silain se on tietysti kaikkein hienointa.

        On siinä ihan omanlaisensa tunnelma kun menee näkijää tapaamaan, se on sellaista hiukan salaperäistä. Sastamalassa olen yhdellä näkijällä käynyt jo pariinkin otteeseen ja nyt olen taas menossa, ajan jo varasin.

        Ette kyllä todellakaan käy täysillä, vai ennustaja eukkoja😁😁😁. Ette edes puolivaloilla. Ennustan että annat rahasi hänelle, ja hän nauraa matkalla pankkiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näkijä tekee muistiinpanoja...? Onko mitään hauskempaa kuultu. Että olisivat niinkin viitteliäitä.
        Täytyisi olla sitten sellainen jolla kävisi jotain 10 asiakasta vuodessa kun muuten voisi olla aika moinen tuska selvitellä niitä muistiinpanoja. Oikeinko arkistoisivat?

        No tietenkin nauhoittavat, kunnon huijari tekee tottakai näin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näinpä. Tämän hetkinen GDPR vaatii myös siis rekisterinpitäjää pyytämään asiakkaalta hyväksyntää rekisterin pitämiseen ts. muistiinpanojen pitämiseen. Mikä vaan ala ja mikä vaan palvelu, näin on toimittava. Eli ts. näkijän pitäs pystyä pyynnöstä antamaan asiakkaalle kaikki hänestä rekisteröidyt tiedot ja asiakas saa niitä myös vaatia poistamaan.

        Ai että nämä "näkivät" välittäisivät tälläisestä säännöksessä, onhan hyväuskoisen huijaaminenkin lainvastaista.😋😁😁😁


    • Anonyymi

      Mitään oikeita ennustajia ja selvänäkijöitä ei ole olemassakaan. Ei Astral tv: ssa, lehdissä tai muissa formaateissa itseään ja toimintaansa mainostavat yritykset tai yksityisyrittäjät. He kaikki ovat vain taitavia puhujia ja valehtelijoita. Sepittävät joko omasta päästään kaikki asiat, ja/tai keräävät esim. puhelun aikana kaiken olennaisen ja syöttävät takaisin sen, mitä asiakkaalle sanovat. Piste.

      • Anonyymi

        Piste? No hyvinpä yks arvas mm. nuorella iällä leskeksi jäämisen, kroonisen sairauden puhkeamisen (ja vielä minne) sekä lapsiluvun.


      • Anonyymi

        Olen sitä mieltä etä oman mahdollisen ahdasmielisyyden ja suppeakatseisuuden ei olisi syytä tulla vakavasti otetuksi. Sellainen kertoo kuitenkin vain omasta epävarmuudesta ja kyvyttömyydestä hyväksyä sitä, että omilla "piste" -päätöksillään ei voi kaikkea kontrolloida. Niin kuin maailmankaikkeuden olevaisuutta. Pilkku,


    • Anonyymi

      Laitoin pisteen kirjoitukseeni, koska minusta tämä asia on harvinaisen selvä. Mitään ennustamista ja selvänäköä ei ole olemassakaan. Kukaan ei voi nähdä mitään etukäteen, ei valtioiden, tai yksittäisten ihmisten kohdalla. Sanon tämän omakohtaisesta kokemuksesta. Käytin aikoinaan joitakin rajatiedon puhelinpalveluita ja sain paikkansapitämättömiä satuja ja valheita. Kyllähän sitä rahasta kuka tahansa, tai ainakin jotkut tekevät mitä tahansa.

      Kerronko, miten huijaushomma noin pääpiirteittäin toimii? Ensin jutellaan asiakkaan kanssa pitkään. Ongitaan asiakkaan itsensä huomaamatta olennaisia tietoja, Ja kyllä, ne laitetaan joko kirjaan, tai tallennetaan puhelut. Kun luottamus on saatu, ja jokin ennustus sattuu menemään oikein, eli toteutumaan, tai sitten asiakas toteuttaa itse sen kyseisen ennustuksen toimimalla ennustajan ennustuksen mukaisesti, niin henkilö soittaa seuraaavan, toisen, kolmannen kerran ja siitä eteenpäin, eli käyttää palveluja uudestaan. Eli ts. jää koukkuun. Henkilö ei itse joko muista, tai huomaa, että hän on tullut lipsauttaneeksi olennaisia tietoja, joita "ennustaja" käyttää hyväkseen. Toinen keino, mitä he usein käyttävät, on esim, että henkilö kysyy puhelimessa: "Miltä rakkauselämässä näyttää" Kohtaanko se oikean". Siihen vastataan usein "näkijän" taholta, että: " Joo, tarotkorttien mukaan tapaat ihmisen noin puolen, tai vuoden päästä". Ylläpidetään toiveikkuutta, käytetään hyväksi ihmisen hyväuskoisuutta ja luodaan kuva, että niin muka tapahtuisi. On aika helppoa heittää jokin aikamääre pidemmän ajan päähän. Osa ihmisistä tapaa useita ihmisiä kyseisellä aikavälillä. Koska jos niin ei sattuisi tapahtumaankaan, että henkilö ei tapaisikaan ketään potentiaalista elämän, tai seurustelukumppania, niin ainakin selvänäköyritys, tai selvänäkijäksi itseään väittävä saa kyseisestä puhelusta hyvät rahat.

      Jos sitten ns, pieleen menneen ennustuksen saanut soittaakin kyseiselle näkijälle uudestaan, ettei ennustus toteutunutkaan, niin kyllä siihenkin aina jokin vastaus on joko valmiina, tai keksitään omasta päästä hyvä selitys. Yleisin on, että "näkijä" näki väärin, tai henkilö ei itse uskonut annettuun ennustukseen, tai ei tehnyt mitään omien asioidensa eteen, että ennustukset olisivat toteutuneet.

      Alalla esiintyy paljon huijausta ja enemmän epärehellisyyttä. Kuin, että toiminta olisi mitenkään arvostettavaa, tai hyväksyttävää työtä. On aika helppo väittää omaavansa kykyjä, ja väittää olevansa vaikka mitä. Kummallista, että moista epärehellistä ja ihmisten rahojen varastamista saa harjoittaa vapaa elinkeinon harjoittamisen nimissä.

      • Anonyymi

        Tuo on täysin, vain ja ainoastaan SINUN mielipiteesi, ethän anna sen häiritä meitä muita. Nimimerkillä jälleen menossa näkijälle, onneksi en tarvitse sinulta lupaa:)


      • Anonyymi

        Kumma kyllä nähdään tarkkaakin ja oikein tulevaa - eikä mitään ympäripyöreitä lötinöitä ristiverisestä miehestä ja kahdesta lapsesta ja koirasta. Muutat joskus ja vaihdat työpaikkaa. Ei nää tän tason selitykset mullekaan menis läpi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on täysin, vain ja ainoastaan SINUN mielipiteesi, ethän anna sen häiritä meitä muita. Nimimerkillä jälleen menossa näkijälle, onneksi en tarvitse sinulta lupaa:)

        Edunvalvojan sinä tarvitsisit ja te muutkin, jos tuollaisiin höynäytyksiin uskoo.


    • Anonyymi

      Edelliselle: Toki saat mennä edelleenkin ennustajalle. Jos kerran niin halua.

      Mutta sanoakseni suoraan: tällä(kin) keskustelupalstalla on ja esiintyy ihan selkeästi alan ja alalla toimivien mainostamista. Ainakin piilomainontaa.

      Alalla olevat puhuvat kyllä hyvin. Ovat harjoitelleet jo etukäteen tiettyjä sanoja ja alalla käytettyjä usein termejä. Hyvistä puhujan ja/tai näyttelijänlahjoista on hyötyä.
      Puhutaan paljon, kerätään tietoja asiakkaasta ja hänen elämässä olevista toiveistaan ja käytetään niitä joko sen puhelun aikana, tai sitten myöhemmin. Annetaan sellainen uskottava kuva, että linjan toisessa päässä ( yrityksen ennustaja, tai parantaja) olisi oikeasti henkilö, tai asiantuntija, jolla on kykyjä nähdä tulevaa, tai parantaa ihmisten vaivoja, kipuja ja sairauksia. Todellisuudessa siitä ei mitään todisteita, eikä vakuuksia. On vain ihmisen oma sana. Ja monesti näitä palveluita käyttävät ihmiset, jotka ovat omassa elämässään epävarmoja, epätietoisia, tai ahdistuneita.

      Se, että näitä palveluita käyttäviä leimataan tyhmiksi, tai huijatuksi joutumisen kohteeksi ansaitsevia on minusta väärin. Koska he ovat valheellisen mainonnan harhaanjohtamia, herkkäuskoisia, tai aivan liian hyväuskoisia. Näitä palveluita käyttävät ovat myös useimmiten itse kiinnostuneita yliluonnollisesta, tai paranormaaleista ilmiöistä. Jos siihen vielä kytkeytyy jonkinlainen epävarmuus oman elämän tarkoituksesta, päämäärästöä tai elämänhallinnan menettämisen pelkoa, niin se on omiaan ajamaan ihmisiä soittamaan ennustajille.

      "Ennustajiksi" itseään väittävät käyttävät itsestään tiettyjä sanoja, kuten korostavat omaa ainutlaatuisuuttaan, väittävät olleensa alalla pitkään, että heillä on ollut kykyjä jo lapsuudesta asti ja olevansa asiantuntijoita ja ns. Valotyöntekijöitä. He myös usein käyttävät korulauseita, kuten tekevänsä "työtään" auttaakseen ihmisiä. Käytetään paljon tiettyjä sanoja, kuten puhutaan chakroista, ja tasoista, valosta yms. Todellisuudessa he vievät vain hyväuskoisilta ihmisiltä rahat pois. Eli tekevät sitä saadakseen ihmisen käyttämään palveluita uudestaan ja tekevät työtään vain ja ainoastaan rahan takia. Heidän toimintaansa ei saa kritisoida. Ja kritisoijia vastaan on kehitetty omat toimintastrategiansa. Aina löytyy joku tapa suunnata kritiikki ja huomio heidän toiminnasta, kuten sen eettisestä, moraalisesta ja jopa laillisen puolen kyseenalaistamisesta muualle, pois heistä itsestään. Ja oikeuttaa heidän oman kyseenalaisen ammatinharjoittamisen jatkaminen. Jos ei muuten, niin väittämällä, että ihmisethän itse heille vapaaehtoisesti soittavat ja palveluita käyttävät. Niin tekevätkin. Mutta se tapahtuu valheellisen ja ihmisiä harhaanjohtavan mainostamisen seurauksena.

      Tosiasia on se, että toiminta on rikollista ja huijaustoimintaa, jonka harjoittaminen pitäisi estää kokonaan. Uhrien oikeusturvan toteutumisen ja heidän lisää tulemisten estämiseksi. Paljon puhutaan, ainakin tänä aikana, tietojen kalastelusta verkossa ja kyberrikollisuudesta, ja "nigerialaiskirjetyyppisistä" huijauksista. Mutta tässäkin maassa, valtion ja medioiden toimesta annetaan harjoittaa aivan vastaanlaista rikoksien tekemistä heidän hyväksymänään. Mikä on minusta aivan käsittämätöntä.
      Koska ennustus, selvänäkö, meedio ja muut parantajapalvelut ovat aivan yhtä ja samanlaista rikollista toimintaa. Kuin edellä mainitut rikollisuuden muodot.

      • Anonyymi

        Ei toiminta ole rikollista, se on viihdettä.


      • Anonyymi

        Huhhuh sentään.......pitäisi muistaa edes levätä välillä ettei ala jo käsi tyuommosesta kramppaamaan.........oikein luipa annettiin mennä ennustajalle.......ähkymähkylän salapolliisiopistosta on taas uusi kurssi valmistunut.......virkaintoisia rikoksenvaanijjjoita......jiiihaaaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei toiminta ole rikollista, se on viihdettä.

        TUO on viihdettä.


    • Anonyymi

      Ennustustoiminta on pelkkää hyväuskoisten raakaa, epäeettistä ja moraalitonta bisnestä ja rahastusta.

      • Anonyymi

        Ottaaks se sulta jonkun lantin jos et mene? Pakottaaks joku? Mä ainakin meen. "ennustustoiminta" UP!


    • Anonyymi

      Jokainen voisi kysyä itseltään yhden hyvän kysymyksen: Miksi soittaa ennustajille?
      Miksi pitäisi saada tietää tulevaisuudestaan etukäteen, tai menneistä elämistä?

      Elämään kuuluu aina tietty epävarmuus siitä ja kaikesta, mitä itselle ja muille tapahtuu.

      Jos ei kestä ahdistusta, epävarmuutta, tai epätietoisuutta, niin silloin on hyvä miettiä, kannattaako riskeerata omia rahoja saadakseen ennustajilta ympäripyöreitä ja ylimalkaisia ja lähes jokaiseen osuvia ja sopivia ennustuksia. Joku tekee "ennustustyöllä" bisnestä ja sinun rahasi menevät toisen ( kenties epärehellisen) laariin. Haluatko sinä niin tapahtuvan? Tai että sinulle valehdellaan ja että sinua huijataan?

      Jokainen tekee omasta elämästään sellaisen, kuin se on, omilla tekemillään valinnoilla, ratkaisuilla ja päätöksillä.

      Kun sen tiedostaa ja tajuaa, ei ole enää mitään syitä uskoa paranormaaleihin ja rajatiedoksi katsottaviin asioihin, tai kysellä joltakin itselle tuntemattomalta ihmiseltä, mitä tulevaisuus tuo tullessaan, meneekö matka hyvin, saanko sen työpaikan, jonka haluan, ja löydänkö itselleni elämänkumppanin.

      Me itse teemme elämästämme sen, mitä se on ja tulee olemaan. Ja olemme silloin myös henkisesti paljon vahvempia, seistessämme omilla jaloillamme.

      • Anonyymi

        Tämä on oikeasti vilpitön kysymys: Miksi olet täällä palstalla, jos sinua ei tämä kiinnosta etkä usko moisen olevan mahdollista?

        Vastaus keskustellakseni aiheesta ei nyt oikein käy, koska se vain kertoo kiinnostuksesta?

        Selvästi sinulla on huonoja kokemuksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on oikeasti vilpitön kysymys: Miksi olet täällä palstalla, jos sinua ei tämä kiinnosta etkä usko moisen olevan mahdollista?

        Vastaus keskustellakseni aiheesta ei nyt oikein käy, koska se vain kertoo kiinnostuksesta?

        Selvästi sinulla on huonoja kokemuksia.

        Olen samaa ihmetellyt. Kauhean pitkiä paasauksia, mitä siten täällä pyörii..?????


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen samaa ihmetellyt. Kauhean pitkiä paasauksia, mitä siten täällä pyörii..?????

        Sinulla ei jotenkin tuo luetun ymmärrys, taida toimia.
        Mikä olikaan ketjun aloitusviesti ? No siinä oli linkki tarinaan lehdessä, entinen puhelinennustelija huijari oli tullut synnintuskiinsa ja kertoi, miten ihmisiä huijataan ja rahastetaan. Te ette kykene hetkeäkään keskustelemaan rakentavasti ilman riitelyä tai haukkumista täällä, mistään aiheesta.
        Aloituksen oli tarkoitus herättää keskustelua nimenomaan PUHELINENNUSTAJA HUIJAREISTA, sanallakaan siinä ei puhuttu muista face-to face ennustajista, joista niistäkin kyllä osa on täysiä huijareita.

        En tiedä kellä tämä ottaa noin paljon sieluun, että pitää tulla riitelemään tähänkin ketjuun.
        Raamatussakin se kerrotaan, että se mitä nurkissa kuiskitaan se katoilta lopulta huudetaan.
        Olen AP, eli aloitin tämän ketjun, koska olen totaalisen kyllästynyt ahneiden ja itsekkäiden , petollisten ihmisten harrastamaan huijaukseen.
        Olen todella kauan pyörinyt rajatiedon piireissä ja nähnyt, kuinka tämä kehitys kulkee kokoajan huonompaan suuntaan.
        Aino Kassisen tai Suntan aikakaudet eivät enää palaa, todellisiä näkijöitä Suomessa lienee enää yhden käden sormilla luettavissa, jos niinkään montaa.
        Aino Kassinen esimerkiksi aikoinaan piti eteissessään kulhoa, johon jokainen ennustuksella kävijä sai oman valintansa mukaan jättää summan, tai olla jättämättä. Aino naurahti kun häneltä kysyin etteikö pelkää varkaita, kun niin avoimesti rahoja siinä kulhossa pitää, tai miten suhtautuu heihin jotka eivät maksa ? Aino sanoi ykskantaan, että jos joku siitä rahaa ottaa hän ajattelee , että ottaa tarpeeseensa ja ne jotka ei maksa, eivät sitten kokeneet saaneensa mitään vastinetta.

        Älkää höpertikö jostain ennustajista täällä, olen vuosikymmenten varrella satunnaisesti ottanut jokusen ennustus/meedio istunto palvelun Suomessa, ei kukaan ole tiennyt mitään vaikka kovasti oli kehuttujakin ennustajia. Ne jotka suurimpaan ääneen itseään mainostaa ja kehuu, olivat suurin pettymys tietämisen saralla. Ulkomailla, Amerikassa , Saksassa ja Englannissa sen sijaan vielä löytyy todellisia selvännäkijöitä ja meedioita, ei ole kovat taksat ja eivät tarvitse itseään roskasivustoilla mainostaa. Kyky kulkee asioiden edellä ja se on riittävä mainos, kun moni kertoo onnistumisista toisilleen.
        Suomessa kaikesta rajatietoon liittyvästä höpö jutustakin uskomattomia summia pyydetään, miksi kukaan maksaa tyhjästä ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on oikeasti vilpitön kysymys: Miksi olet täällä palstalla, jos sinua ei tämä kiinnosta etkä usko moisen olevan mahdollista?

        Vastaus keskustellakseni aiheesta ei nyt oikein käy, koska se vain kertoo kiinnostuksesta?

        Selvästi sinulla on huonoja kokemuksia.

        Ainakin vuosikymmenten aikana muovautunut oma elämänkatsomukseni on sellainen, että "anna kaikkien kukkien kukkia", jos joku haluaa olla palstalla vaikkei ennustuksiin tai henkimaailman uskoisikaan, miksi ei saisi olla ?
        Ei meistä kukaan ole toistemme yläpuolella, emmekä voi määrittää kuka mitä ja missä sanoo, lukee tai kirjoittaa.
        Joku uskoo Jumalaan, joku toinen ei , mutta se ei silti poista sitä tosiasiaa , että on olemassa meitä ihmisiä korkeampi voima, Hän jolla on monta asuinsijaa ja nimeä.
        Jos joku sanoo ettei sinua ole olemassa, lakkaatko olemasta sen jälkeen vai jatkatko elämääsi ?
        Siispä jätetään tämä muiden hallinta sellaisille voimille joille se kuuluu, ei se kuulu ihmiselle.
        On rikkaus kun on erinlaisuutta, eriäviä näkemyksiä sekään ei ole keltään toiselta pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla ei jotenkin tuo luetun ymmärrys, taida toimia.
        Mikä olikaan ketjun aloitusviesti ? No siinä oli linkki tarinaan lehdessä, entinen puhelinennustelija huijari oli tullut synnintuskiinsa ja kertoi, miten ihmisiä huijataan ja rahastetaan. Te ette kykene hetkeäkään keskustelemaan rakentavasti ilman riitelyä tai haukkumista täällä, mistään aiheesta.
        Aloituksen oli tarkoitus herättää keskustelua nimenomaan PUHELINENNUSTAJA HUIJAREISTA, sanallakaan siinä ei puhuttu muista face-to face ennustajista, joista niistäkin kyllä osa on täysiä huijareita.

        En tiedä kellä tämä ottaa noin paljon sieluun, että pitää tulla riitelemään tähänkin ketjuun.
        Raamatussakin se kerrotaan, että se mitä nurkissa kuiskitaan se katoilta lopulta huudetaan.
        Olen AP, eli aloitin tämän ketjun, koska olen totaalisen kyllästynyt ahneiden ja itsekkäiden , petollisten ihmisten harrastamaan huijaukseen.
        Olen todella kauan pyörinyt rajatiedon piireissä ja nähnyt, kuinka tämä kehitys kulkee kokoajan huonompaan suuntaan.
        Aino Kassisen tai Suntan aikakaudet eivät enää palaa, todellisiä näkijöitä Suomessa lienee enää yhden käden sormilla luettavissa, jos niinkään montaa.
        Aino Kassinen esimerkiksi aikoinaan piti eteissessään kulhoa, johon jokainen ennustuksella kävijä sai oman valintansa mukaan jättää summan, tai olla jättämättä. Aino naurahti kun häneltä kysyin etteikö pelkää varkaita, kun niin avoimesti rahoja siinä kulhossa pitää, tai miten suhtautuu heihin jotka eivät maksa ? Aino sanoi ykskantaan, että jos joku siitä rahaa ottaa hän ajattelee , että ottaa tarpeeseensa ja ne jotka ei maksa, eivät sitten kokeneet saaneensa mitään vastinetta.

        Älkää höpertikö jostain ennustajista täällä, olen vuosikymmenten varrella satunnaisesti ottanut jokusen ennustus/meedio istunto palvelun Suomessa, ei kukaan ole tiennyt mitään vaikka kovasti oli kehuttujakin ennustajia. Ne jotka suurimpaan ääneen itseään mainostaa ja kehuu, olivat suurin pettymys tietämisen saralla. Ulkomailla, Amerikassa , Saksassa ja Englannissa sen sijaan vielä löytyy todellisia selvännäkijöitä ja meedioita, ei ole kovat taksat ja eivät tarvitse itseään roskasivustoilla mainostaa. Kyky kulkee asioiden edellä ja se on riittävä mainos, kun moni kertoo onnistumisista toisilleen.
        Suomessa kaikesta rajatietoon liittyvästä höpö jutustakin uskomattomia summia pyydetään, miksi kukaan maksaa tyhjästä ?

        Ja lisää paasausta. Ei jaksa lukee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla ei jotenkin tuo luetun ymmärrys, taida toimia.
        Mikä olikaan ketjun aloitusviesti ? No siinä oli linkki tarinaan lehdessä, entinen puhelinennustelija huijari oli tullut synnintuskiinsa ja kertoi, miten ihmisiä huijataan ja rahastetaan. Te ette kykene hetkeäkään keskustelemaan rakentavasti ilman riitelyä tai haukkumista täällä, mistään aiheesta.
        Aloituksen oli tarkoitus herättää keskustelua nimenomaan PUHELINENNUSTAJA HUIJAREISTA, sanallakaan siinä ei puhuttu muista face-to face ennustajista, joista niistäkin kyllä osa on täysiä huijareita.

        En tiedä kellä tämä ottaa noin paljon sieluun, että pitää tulla riitelemään tähänkin ketjuun.
        Raamatussakin se kerrotaan, että se mitä nurkissa kuiskitaan se katoilta lopulta huudetaan.
        Olen AP, eli aloitin tämän ketjun, koska olen totaalisen kyllästynyt ahneiden ja itsekkäiden , petollisten ihmisten harrastamaan huijaukseen.
        Olen todella kauan pyörinyt rajatiedon piireissä ja nähnyt, kuinka tämä kehitys kulkee kokoajan huonompaan suuntaan.
        Aino Kassisen tai Suntan aikakaudet eivät enää palaa, todellisiä näkijöitä Suomessa lienee enää yhden käden sormilla luettavissa, jos niinkään montaa.
        Aino Kassinen esimerkiksi aikoinaan piti eteissessään kulhoa, johon jokainen ennustuksella kävijä sai oman valintansa mukaan jättää summan, tai olla jättämättä. Aino naurahti kun häneltä kysyin etteikö pelkää varkaita, kun niin avoimesti rahoja siinä kulhossa pitää, tai miten suhtautuu heihin jotka eivät maksa ? Aino sanoi ykskantaan, että jos joku siitä rahaa ottaa hän ajattelee , että ottaa tarpeeseensa ja ne jotka ei maksa, eivät sitten kokeneet saaneensa mitään vastinetta.

        Älkää höpertikö jostain ennustajista täällä, olen vuosikymmenten varrella satunnaisesti ottanut jokusen ennustus/meedio istunto palvelun Suomessa, ei kukaan ole tiennyt mitään vaikka kovasti oli kehuttujakin ennustajia. Ne jotka suurimpaan ääneen itseään mainostaa ja kehuu, olivat suurin pettymys tietämisen saralla. Ulkomailla, Amerikassa , Saksassa ja Englannissa sen sijaan vielä löytyy todellisia selvännäkijöitä ja meedioita, ei ole kovat taksat ja eivät tarvitse itseään roskasivustoilla mainostaa. Kyky kulkee asioiden edellä ja se on riittävä mainos, kun moni kertoo onnistumisista toisilleen.
        Suomessa kaikesta rajatietoon liittyvästä höpö jutustakin uskomattomia summia pyydetään, miksi kukaan maksaa tyhjästä ?

        No sulla on ollut todella pas** säkä, huonoja kokemuksia.

        Ennustajia on ja sitten on just noita ennustajia, josta puhut.

        Itselläni myös vuosikymmenten kokemus ja moni on nähnyt tulevan oikein. Osa tekee puhelimitse, hekin nähneet. Osa ottaa vastaan kasvotustenkin.

        Viihdenumeroiden kanssa pitää olla varuillaan. Siellä on kaikensorttista, mutta on muutama vuoskymmeniä toiminut hyväkin näkijä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainakin vuosikymmenten aikana muovautunut oma elämänkatsomukseni on sellainen, että "anna kaikkien kukkien kukkia", jos joku haluaa olla palstalla vaikkei ennustuksiin tai henkimaailman uskoisikaan, miksi ei saisi olla ?
        Ei meistä kukaan ole toistemme yläpuolella, emmekä voi määrittää kuka mitä ja missä sanoo, lukee tai kirjoittaa.
        Joku uskoo Jumalaan, joku toinen ei , mutta se ei silti poista sitä tosiasiaa , että on olemassa meitä ihmisiä korkeampi voima, Hän jolla on monta asuinsijaa ja nimeä.
        Jos joku sanoo ettei sinua ole olemassa, lakkaatko olemasta sen jälkeen vai jatkatko elämääsi ?
        Siispä jätetään tämä muiden hallinta sellaisille voimille joille se kuuluu, ei se kuulu ihmiselle.
        On rikkaus kun on erinlaisuutta, eriäviä näkemyksiä sekään ei ole keltään toiselta pois.

        Eli uskot ikivanhaan tarinaan kuitenkin? Tarinaan, jossa myös ennustetaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli uskot ikivanhaan tarinaan kuitenkin? Tarinaan, jossa myös ennustetaan.

        Jos viittaat uskooni Jumalaan, en koe sen olevan mitään viihde ennustamista kuitenkaan. Kun menee ne puurot ja vellit sekaisin ja kun ei kykene asialliseen analyyttiseen ARGUMENTAATIOON, astuu aina kuvaan mukaan vetoava argumentointi.
        Argumentointitapoja ovat mm. vetoaminen

        auktoriteettiin,
        etuun tai haittaan,
        faktoihin (numerot!)
        arvoihin,
        vastaavaan ilmiöön,
        tapaan,
        historiaan,
        asian uutuuteen,
        omaan kokemukseen,
        omaan tunteeseen tai
        yleisyyteen

        Jokainen saa uskoa omia höpölyitään ihan miten påaljon tahtoo. En siltikään usko siihen , että minulla olisi ollut mitenkään erityisen huono "säkä", sen verran laajasti tunnen alan ihmisiä Suomessa ja maailmalla.

        En viitsi vaivautua tämän enempää, tuli selväksi kyllä ettei tällä foorumilla saa aikaiseksi mitään realistista tai kehittyvää keksutelua aiheesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos viittaat uskooni Jumalaan, en koe sen olevan mitään viihde ennustamista kuitenkaan. Kun menee ne puurot ja vellit sekaisin ja kun ei kykene asialliseen analyyttiseen ARGUMENTAATIOON, astuu aina kuvaan mukaan vetoava argumentointi.
        Argumentointitapoja ovat mm. vetoaminen

        auktoriteettiin,
        etuun tai haittaan,
        faktoihin (numerot!)
        arvoihin,
        vastaavaan ilmiöön,
        tapaan,
        historiaan,
        asian uutuuteen,
        omaan kokemukseen,
        omaan tunteeseen tai
        yleisyyteen

        Jokainen saa uskoa omia höpölyitään ihan miten påaljon tahtoo. En siltikään usko siihen , että minulla olisi ollut mitenkään erityisen huono "säkä", sen verran laajasti tunnen alan ihmisiä Suomessa ja maailmalla.

        En viitsi vaivautua tämän enempää, tuli selväksi kyllä ettei tällä foorumilla saa aikaiseksi mitään realistista tai kehittyvää keksutelua aiheesta.

        Anteeksi näppäilyvirheet, asia lienee kuitenkin tullut nyt selväksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos viittaat uskooni Jumalaan, en koe sen olevan mitään viihde ennustamista kuitenkaan. Kun menee ne puurot ja vellit sekaisin ja kun ei kykene asialliseen analyyttiseen ARGUMENTAATIOON, astuu aina kuvaan mukaan vetoava argumentointi.
        Argumentointitapoja ovat mm. vetoaminen

        auktoriteettiin,
        etuun tai haittaan,
        faktoihin (numerot!)
        arvoihin,
        vastaavaan ilmiöön,
        tapaan,
        historiaan,
        asian uutuuteen,
        omaan kokemukseen,
        omaan tunteeseen tai
        yleisyyteen

        Jokainen saa uskoa omia höpölyitään ihan miten påaljon tahtoo. En siltikään usko siihen , että minulla olisi ollut mitenkään erityisen huono "säkä", sen verran laajasti tunnen alan ihmisiä Suomessa ja maailmalla.

        En viitsi vaivautua tämän enempää, tuli selväksi kyllä ettei tällä foorumilla saa aikaiseksi mitään realistista tai kehittyvää keksutelua aiheesta.

        Ei vaan kyse on yliluonnolliseen uskomisesta. Niinkuin aiemmin viittaat. Tarve siihen. Raamatun tarinat menee samaan kastiin. Sun kans koitetaan keskustella, mutta itse sanelet vedenpitävänä totuunena omaa mielipidettä.


    • Anonyymi

      Astran ohjelmaa katsonu ihan mielenkiinnosta mitä on! Mut löpinöitä korteista😉🤗!

    • Anonyymi

      Mitä tohon juttuun tulee, ei liene ensimmäinen. Näitä pompsahtaa aina aika-ajoin kun jollain omatunto kolkuttaa.

      Mut ei tämä tarkoita sitä, että vain Kassinen oli osaava ja ainut. Kuten aloittaja toteaakin myöhemmin. Työvälineet muuttuu näilläkin. Ei se näkijästä huonoa tee, mut varmaa on se, että palvelulinjoilla on paljon jutun kaltaisia töissä.

      Itse olen käyttänyt muutaman lafkan näkijöitä, ne ovat pitkän linjan toimijoita, joilla ei tekijät vaihdu vaan ovat olleet todella pitkään. Hyväksi havaittuja. Myös yksityiset tekijät saavat toki palvelulinjan käyttöön, tämmöisiä on muutama hyvä näkijä myös.

      • Anonyymi

        Olin kerran menossa Naomia tapaan, hiukan etuajassa, kun olin niin täpinöissäni, ja odottanut hänen tapaamista. Hänen luota oli juuri poistumassa edellinen asiakas, ja vaikka hän laittoi aurinkolasit saman tien, tunnistin hänet erääksi hyvinkin tunnetuksi julkisuuden henkilöksi.

        No, Naomi sitten katsoi mulle, ja koska on todella hyvä, menin sitten tokaseen hänelle, etä hän on vähän kuin Suomen uus Kassinen.

        Naomi näytti siltä, että hän suorastan hiukan suutahti. Hänen silmissä välähti sillain jännästi kun hän katso minun ne silmät näytti suorastaan mustilta. On jäänyt oikeen mieleen se kun hiukan säpsähdin.
        Hän sanoi sitten vaan että jospa annetaan niiden jo työnsä tehneiden levätä rauhassa, kun me uudet jatkamme. ja jotain että hänen alalla ei nousta työorganisaatiossa koska siihen omalle pallille synnytään.


      • Anonyymi

        Onks naomia fanittavien vahtijalta siakkaat lopussa,? älä olis niin kade. Kyyyyyllä ne varmaan sullekin vielä.....jotkut.....joskus......


      • Anonyymi

        Siitä että kerroin kokemuksestani ennustajalla käynnistä? Miksi mut pitäisi bannata? Ai koska en aloittajan tavoin hauku näkijöitä huijariksi. Kirjoitat sinäkin tänne ja muut, miksi minä en saisi? Mielestäni aika törkeä heitto tuollainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siitä että kerroin kokemuksestani ennustajalla käynnistä? Miksi mut pitäisi bannata? Ai koska en aloittajan tavoin hauku näkijöitä huijariksi. Kirjoitat sinäkin tänne ja muut, miksi minä en saisi? Mielestäni aika törkeä heitto tuollainen.

        Ei kannata välittää. Pitää tota samaa täällä kaikille. Ymmärtäähän sen että harmittaa jos toista vaan kehutaan. Varmaan juur ketä ton ketjun alotti. Mä en vaan käsitä sitä, että miks pitää pyöriä tällä jos kerran pitää ennustajia huijareina. Aika outoo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kannata välittää. Pitää tota samaa täällä kaikille. Ymmärtäähän sen että harmittaa jos toista vaan kehutaan. Varmaan juur ketä ton ketjun alotti. Mä en vaan käsitä sitä, että miks pitää pyöriä tällä jos kerran pitää ennustajia huijareina. Aika outoo.

        Voi hyvä ihminen kuinka väärin osaatkaan lukea aloituksen. Ei sen tekijä ketään huijareiksi väittänyt, se oli lehtijuttu jossa joku entinen puhelinennustusfirmalainen kertoi olleensa huijari. Sinä et sanele kuka täällä saa olla tai kirjoittaa. Jokaisen oma asia mihin uskoo ja mihin ei usko ja suomessa sananvapaus ilmaista omat ajatuksensa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siitä että kerroin kokemuksestani ennustajalla käynnistä? Miksi mut pitäisi bannata? Ai koska en aloittajan tavoin hauku näkijöitä huijariksi. Kirjoitat sinäkin tänne ja muut, miksi minä en saisi? Mielestäni aika törkeä heitto tuollainen.

        Aloittaja ei hauku näkijöitä ja toki kerro vapaasti omista kokemuksistasi , kunhan muistat pysyä totuudessa niissä sepitelmissäsi kuitenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi hyvä ihminen kuinka väärin osaatkaan lukea aloituksen. Ei sen tekijä ketään huijareiksi väittänyt, se oli lehtijuttu jossa joku entinen puhelinennustusfirmalainen kertoi olleensa huijari. Sinä et sanele kuka täällä saa olla tai kirjoittaa. Jokaisen oma asia mihin uskoo ja mihin ei usko ja suomessa sananvapaus ilmaista omat ajatuksensa.

        Näinpä. Tulihan se toki se todellinen syy mitä haetiin esiin: On vain Jumala ja hänen poikansa, heidän ihmeteot ja ennustukset. Nämä hyväksytään.

        Eipä oo Jeesusta näkynyt vaikka lupas…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja ei hauku näkijöitä ja toki kerro vapaasti omista kokemuksistasi , kunhan muistat pysyä totuudessa niissä sepitelmissäsi kuitenkin.

        Kukahan se täällä muuten mahtaa sepittää? Pysyisit itse pois vallan täältä ilkeitä kommenttejasi jakelemasta jos noin paljon muiden kommentit ahdistaa.


      • Anonyymi

        Se on hyvä kun tietää rajansa, että koska on syytä laittaa se korkki kiinni. Hyvä sekin sanonta että "jos otat et aja."""


    • Anonyymi

      Puhelinennustajat huijareita

      Ei ole huijareita. Puhuvat pakosta paskaa:))

      • Anonyymi

        Höpö höpö olet vain kade. Oikean näkijän kuulee. Tietääkin jotain. Kyllä näitä on, ei tosin joka luurin päässä.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1795
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1689
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1504
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1184
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1183
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1172
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1126
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1121
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1099
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1094
    Aihe