Kokkolan seurakunta lopetti jumalanpalveluksen stiimit

Anonyymi

Onko kokkolan seurakunta lopettanut jumalanpalveluksen stiimaamisen, koska ei näy stiimilähetystä?
Ei stiimilähetyksiä ainakaan ole sen takia lopetettu, että niissä näkyisi seurakuntalaisia, kyllä kamera on niin suunnattu, että seurakuntalaisten yksityisyys säilyy.
Otetaanko kokkolan seurakunnissakin käyttöön koronapassi, jolloin passittomilla ei olisi asiaa seurakunnan tilaisuuksiin.
Stiimilähetykset ovat olleet hyviä, ei ole tarvinut riskeerata terveyttä koronalla paikan päälle tulemalla, vaan on mukavasti voinut seurata kotona.

https://www.kotimaa.fi/artikkeli/kirkko-pohtii-koronapassin-kayttoonottoa-paakaupunkiseudulla-viranomaiset-eivat-suosittele-hengellisia-tilaisuuksia-rokottamattomille-aikuisille/
"Koronapassin käyttöönottoa harkitaan myös Suomen evankelis-luterilaisessa kirkossa, jos voimaan tulee kokoontumisrajoituksia."

7

196

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mukava livenä kirkkoon.

• Anonyymi

Voi saattana, palvellaan riihitonttua, ja "hänen poikaansa". Ei jumankauta. On tämä ihmiskunta hullu. Ei ole ihmekään, että kaikesta tapellaan, soditaan, riidellään, ja nuoriso voi yhä vain huonommin. Jopa lehtijutussa nuori pappi -perheenisä "pakottaa" lastaan nukkumaan mennessä rukoilemaan jumalaa ja jeesusta vastoin lapsen tahtoa...
        Aikuiseksi vartuttuaan nuorukainen huomaa, että hänelle on valehdeltu, suorastaan "kusetettu". Raamattu on satukirja. Miksi pappi ei kertonut totuutta. Jos ja kun on itse tullut aivopestyksi, niin ei sitä hulluutta tarvitse siirtää omille lapsilleen, saati koko seurakunnalle...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi saattana, palvellaan riihitonttua, ja "hänen poikaansa". Ei jumankauta. On tämä ihmiskunta hullu. Ei ole ihmekään, että kaikesta tapellaan, soditaan, riidellään, ja nuoriso voi yhä vain huonommin. Jopa lehtijutussa nuori pappi -perheenisä "pakottaa" lastaan nukkumaan mennessä rukoilemaan jumalaa ja jeesusta vastoin lapsen tahtoa...
        Aikuiseksi vartuttuaan nuorukainen huomaa, että hänelle on valehdeltu, suorastaan "kusetettu". Raamattu on satukirja. Miksi pappi ei kertonut totuutta. Jos ja kun on itse tullut aivopestyksi, niin ei sitä hulluutta tarvitse siirtää omille lapsilleen, saati koko seurakunnalle...

Mekin Kokkolan kyvyttömät kaupparatsut ry:ssä uskomme itseemme, vaikka täysin turhaan.

• Anonyymi

Reijo perholainen vain kerjää huomiota kirjoituksillaan. Yksinäinen narsisti toinen jalka jo haudassa täällä vielä jaksaa kehua itseään ja tuoda itseään esille toisten ihmisten teoilla.

• Anonyymi

"Sanoo sälli", jolla on jo molemmat jalat haudassa. Lienee itse riihitonttu, jumala, joka maakuopastaan tuomitsee rehelliset ihmiset kadotukseen, tulimereen, hellvettiin...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Sanoo sälli", jolla on jo molemmat jalat haudassa. Lienee itse riihitonttu, jumala, joka maakuopastaan tuomitsee rehelliset ihmiset kadotukseen, tulimereen, hellvettiin...

On toi Ressu mainio tyyppi. Kokkolan Kingsi.

• Anonyymi

Mitkä ihmeen stiimit?

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      27
      3573
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2419
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      36
      2234
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      2017
    5. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      43
      1552
    6. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1449
    7. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      127
      1282
    8. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      259
      1240
    9. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      13
      1239
    10. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      45
      1235
    Aihe