Oulun uimahalli

Anonyymi

Missä Oulun uimahallissa miesten saunassa vois nähdä ja hieman vaikka hiplatakkin omaansa... ihan vaikka huomaamatta. Tai jos mukaan lähtiötä olis niin aina parempi. Olen käynyt Tuirassa. ihan kivapaikka sekin. Varmaan samanlaisilla ajatuksilla on joku toinenkin liikkeellä.
En mitään rivouksia ajattele, mutta kivoja katseita ja suihkussa pesuja ja tarinoita saunassa ja pukuhuoneessa. Eroottinen lataus mukana, Viipyvä katse ja jutustelu vaikka autoista.

32

4894

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ketään ei kiinnosta sun kutistunut katkarapu 🦐

• Anonyymi

Mminua

• Anonyymi

Kävin eilen kivoja vilauksia ja saunassa mukavat jutut lentää.

• Anonyymi

hiplaisin mieluummin toista ku omaani jos oltais kaksistaan voisin imeäkin vau

• Anonyymi

Kivapaikka uimahalli on. Monenmoista näkee ja silmän iloa löytyy. Ei tarvii vehkeet olla juhlakunnossa, hyviä tapoja pitää noudattaa.
      Mutta kyllä se kiihottaa vaivihkaa vilkaista. Luulen että jotkut tykkäisi jo vilkaisisi hieman pidempään. Pieni vilkaisu on riittää. Suihkussa voi sitten pestä itseään vähän pidempää. Raksilan uimahalli on kivapaikka. ei ylilyöntejä kuitenkaan.

• Anonyymi

Ihan rohkeasti voi runkatakin höyrysaunassa ja poreammeessa. Monet kerrat on adoniksia katsellessa alkanut kyrpä turpoamaan ja ollut pakko hoitaa paikanpäällä.

• Anonyymi

Poreammeessa en runkkaa eikä altaassa, suihkussa kylläkin. Olen peseväninä ja kun hieron suihkugeeliä kaluun niin teen sen ihan runkkausliikkeillä katsoo ken haluaa, toki katson vähän ketä on näkemässä. Usein annan spermankin lentää.

• Anonyymi

oliskohan perjantaina kivoja kavereita 3-saunassa.

• Kempeleen zimmarin höyryissä...

• Anonyymi

Oulun Raksilan uimahallissa kiva käydä ja saunoa 3-saunassa. Usein näkee vanhempien miesten vaivihkaa kaluaan hieroa. Puolikovia kaluja siellä näkee jokakerta. Menen aina sinne peräpenkille, mistä näkee suihkupuolelle. Siellä suihkussa pesevät huomattavan pitkään runkkausliikkein kalujaan, tietäen, että saunan peräpenkiltä näkee. Sehän kiihottaa katsojaa ja suihkussa olevaa. Tänään mennään.

• Anonyymi

Ka­ikki mi­­­es­ten ha­­­usku­­­udet Suo­­me­­­ssa löyt­yvät m­iesten luet­­telo­sta 👉 http://ualgberta.ga/G/cK6GI 👈

• Anonyymi

Nähtävää on paljon siellä, käyn usein. Joka kerta jotain kivaa sattuu.

• Anonyymi

Raksilan uimahalli on aivan hyvä juttu. Tietäs vaan käydä sopivaan aikaan.

• Anonyymi

Uimahallissa alkaa tehdä kyrpää mieli, jos näkee oikein hyvin varustetun ison karvaisen miehen.

• Anonyymi

Taas oli kiva käydä uimahallissa. mukava suihkussa laittaa pesuainetta kalun ympärille ja vedellä näkyvästi. Meitä oli kaksi ja hoksasimme toistemme aikeet. Juteltiin! kivat kiihottavat muistot.

• Anonyymi

Minä tykkään käyttää erittäin läpinäkyviä uimahousuja...

• Anonyymi

Raksilassa ruukaan käydä. Se on hyvä paikka hieman vilkuilla ja hiplatakkin omaa kalua. Nyt on vain yksi sauna käytössä. 3-sauna on kylmänä, sähkön säästöä.
      Kyllä siellä näkee kivoja kaluja ja suihkussa pestään hyväksi. Kiihottavaa katsella. Päivällä on ollut sellaista porukkaa liikkeellä.

• Anonyymi

siellä kiinteissä suihkuissa oli perjantaina tilaa jutella ja samalla runkata

• Anonyymi
    • Anonyymi

Uimahallit on kyllä monessa suhteessa hyviä. Käyn raksilan vesijumpassa n.2-3 kertaa viikossa. Nyt 3-sauna ei ole käytössä, jossa on ollut kiva kosketella ainakin omaansa. joskus toisenkin.
      Mua kiihottaa suihkussa vilkuilla toisten kalun pesuja. Tykkään jos joku on kiinnostunut, mutta katselen toistenkin kulleja ja jos näyttää että jos se heille tuo jotain hyvää, niin voin katsella pidempäänkin.
      Ainakin yhden kanssa on silmäpeliä pidetty, ollaan molemmat jo varttuneempia. Suihkussa on kalut pesty hyvin ja katseltu toisiamme.
      pidemmälle siellä ei voi mennä, kalun pitkään pesu ja puoliseisokki on rajoilla.

• Anonyymi

mites Jyväskylän uima hallit

• Anonyymi

Raksilassa huomenna aamusta saunaseuraa? 55w UKM, 185/80, 19/5, parrakas ja karvarintainen...

• Anonyymi

Helvetti että kuulostaa hyvälle...

• Anonyymi

Taisin sattua samaanaikaan. Ilmeisesti saunassa oltiin. Et peitellyt, enkä minäkään. Kiva katsella toisiamme, toisia sauna kavereita ärsyttämästtä

• Anonyymi

Perjantaina menen raksilan vesijumppaan puolenpäivän aikaan. Oletkohan sama parrakas mies, joka nostaa kivasti toisen jalan lauteille ja joskus hiplaa. Kiihottava katsella. voi kun voitais jutella vaikka suihkussa muutama sana.
        Katselen komeuttasi istuen vastapäätä . Sinä siellä kuumemmalla puolen.

• Anonyymi

Ainakin suihkussa luulisin, että oltiin samaan aikaan, koska kahdella oli puolijäykkä, Pestiin kauan ja hyvin.

• Anonyymi

Tänäpäivänä menen 11-aikaa raksilan uimahalliin. Olis kiva jos olis kivakaveri saunaan ja juttelemaan. Oon 60- ukm. Hyvät mitat omaava. vinkkaa suihkussa ja saunassa nosta molemmat jalat lauteille.

• Anonyymi

Voishan sitä tullakki. Pystyykö sielä seisottaan

• Anonyymi

Uimahallissa tulee kätyä useammin, kun on saunassa ja suihkussa mielenkiintoista. Samalla uintikerrat lisääntyy ja kunto kohenee...tykkään kovasti. Oulun uimahallissa on nyt viimeaikoina ollut hieman enemmän kävijöitä, koska on vain yksi sauna käytössä. Saunassa istutaan kylki kyljessä.

• Anonyymi

Ehdotan vilpittömästi harkitsemaan keskustelunavausta ammattiauttajan kanssa ja hoitoon hakemista.

• Anonyymi

Raksilaan tänään menijöitä? Ajattelin aamupäivällä käydä joskus kymmenen aikaan kun en ole aiemmin käynyt.
      Miten siellä kannattaa edetä, onko 3-sauna edelleen paras jne? Onko remontteja?
      Käyttäydytään hyvin ja nautitaan.

• Anonyymi

Olisko muita tapaamispaikkoja,vois kokematon kaveri käydä vaikka katsomassa ja osallistua . Toinen kokematon ja halukas voitais katsella toisiamme.

Ketjusta on poistettu 34 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      7
      2508
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      121
      1771
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      39
      1477
    4. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Kittilä
      123
      1446
    5. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      167
      1299
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      146
      1260
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      152
      1251
    8. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1198
    9. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      59
      1138
    10. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      53
      1029
    Aihe