sildenafil

Anonyymi

Onks muilla kokemusta siitä että kyseinen lääke vaikuttaa silloin tällöin ihan eri tavalla sama annos koko silti. Vaikuttaako sen milloin ottaa ennen seksiä tai joku ruoka tai esim kahvi tai joku asia mikä vois tohon vaikuttaa. Olen itse yrittänyt seura mitä teenkö jotain eri tavalla ennen ja jälkeen kun otan pilleri .

11

2381

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onhan siinä huomattavasti eroa, että ottaako lääkkeen ruokailun jälkeen täyteen vatsaaan, tyhjään vatsaan vai peräti tyhjään vatsaan lämpimän teen kanssa. Vaikukuksen alku on jotain tunnin ja 5 minuutin välillä, noissa em. tavoilla otettaessa.

• Anonyymi

Puoli tuntia ennen aktia sanoo ohje

• Anonyymi

Täällä impotentti Pentit vertailee buuaahaa 😂 🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täällä impotentti Pentit vertailee buuaahaa 😂 🤣

Ei suinkaan impotentti, koska lääkkeen avulla toimi kuin parikymppisellä. Ikää vain on kertynyt mittariin huomattavasti enemmän. Tervetuloa vaan kerhoon, sitten kun itselläsi aika koittaa. Minä ainakin mieluummin nautin modernin lääketieteen suomista iloista, kuin että toteaisin, että nyt aika on tehnyt tehtävänsä, harrastetaan seksiä sitten seuraavassa elämässä lisää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei suinkaan impotentti, koska lääkkeen avulla toimi kuin parikymppisellä. Ikää vain on kertynyt mittariin huomattavasti enemmän. Tervetuloa vaan kerhoon, sitten kun itselläsi aika koittaa. Minä ainakin mieluummin nautin modernin lääketieteen suomista iloista, kuin että toteaisin, että nyt aika on tehnyt tehtävänsä, harrastetaan seksiä sitten seuraavassa elämässä lisää.

Vedä koko lista nassuun niin iskee ikuinen kankeus koko ruotoon impotentti

• Anonyymi

Silloin kun nuo vielä tehosi jotenkin itselläni totesin niiden olevan ei tasalaatuisia toisissa vaikuttavaa ainetta enemmän.Käytin 100mg heti ekana ja joskus otin 3 peräkkäin ja ei vaikutuksia,paitsi nenä alkoi vuotaa,joskus sitten yhden ja toimi, nyt ei ole vuosiin toiminut vaikka paketin söis.

• Anonyymi

Suurin määrä sildenafilia vuorokaudessa on 100 mg. Tämä suuremmista annoksista voi saada hyvinkin vakavia sivuvaikutuksia. Jos 100mg ei auta, niin pitää katsoa peiliin ja mennä lääkäriin. Ylipaino ja tupakka pois. Liikuntaa, vitamiinejä ja kasviksia.

• Anonyymi

Minulla toimii parhaiten kun otan n.2h ennen aktia,ruokailu vaikuttaa,sen olen huomannut,maha jos täynnä ruokaa niin vie lääkkeen tehoa pois,syödä kyllä voi mutta kevyenlaisesti.

• Anonyymi

Itse olen huomannut että lääkkeen vaikutukseen vaikuttaa moni asia. Se että ottaa lääkkeen ei automaattisesti tarkoita että kyrpä seisoo tietyn ajan kuluttua ihan itsestään.

Joskus riittää 1/4 tabletti, joskus ei kokonainen riitä. Ennen kaikkea pitää olla kiihottunut.

• Anonyymi

Sulla urpolla ei seiso muu kuin järki

• Anonyymi

Älä syö, kuin kevyesti, ennenkuin otat. Itse otan noin puoli tuntia ennen "itseasiaa".
      Ei toimi joka kerta, riippuu panohaluista. Olen yksinasuva mies ja käytän maksullisia palveluita. Kertaakaan en ole lähtenyt pois ilman orgasmia. Tavalla tai toisella. Tytöt ymmärtää, kun kerrot. Ja annos on 100mg. Sen enempi ei auta enää. Tai sit otettava piikkiä.

Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      271
      2350
    2. En kadu sitä, että kohtasin hänet

mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n
      Ikävä
      83
      1031
    3. Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..

...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n
      Ikävä
      58
      1021
    4. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      108
      990
    5. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      81
      941
    6. Lapuan sanomissa käy rytinä

Pistivät sitten päätoimittajan pihalle
      Lapua
      44
      861
    7. Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."

Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa
      Tv-sarjat
      21
      848
    8. Helena Koivu : Ja kohta mennään taas

Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      67
      756
    9. Oot ihana

Toivottavasti nähdään sattumalta jonain kesäpäivänä♥️🥺🫂
      Ikävä
      33
      697
    10. Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä

Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä
      Jälleensyntyminen
      299
      694
    Aihe