Huumeiden käyttäjät välttelee kuuntelemasta totuutta

Anonyymi

Tosiasia kuitenkin on, että huumeet on aina vaarallisia. Myös paljon täällä mainostettu kannabis on vaarallinen huume. Huumeiden käyttäjät on aina riippuvaisia käyttämästään aineesta vaikka käyttäisi harvoin . Lopulta kuitenkin huumeita on käytettävä koska mieliteko kasvaa niin kovaksi . Sillä ei ole mitään väliä käytätkö kerran viikossa vai kerran kk ja vaikka et pidä itseäsi riippuvaisena niin sitä kuitenkin olet. Et kykene ohittamaan mielitekoa ja olla käyttämättä ja se on riippuvuutta

24

83

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kannabikseen tulee yhtä riippuvaiseksi kuin suklaaseen. Jos pöydällä on suklaalevy, niin siitä herkästi nappaa palasen. Jos suklaa pitäisi hakea kaupasta saakka, niin voi helposti jäädä hakematta. Toisin kuin alkoholi, niin kannabis ei tuskin koskaan jää elämän mittaiseksi tavaksi, vaan siitä kasvaa pois tietyn jakson jälkeen.

      Suurin osa kannabiksen haittavaikutuksista liittyy sen nauttimistapaan ja sillä ei ole yhtäkään tiedettyä pitkäaikaista haittavaikutusta. Kaikki kannabiksen negatiiviset vaikutukset loppuvat, kun käytön lopettaa. Syömällä tai vaporisoituna nauttiminen ei oikeastaan ole mitenkään terveydelle haitallista.

      Olisiko nyt aika opetella ajattelemaan itse, eikä aivottomana toistella jotain 80-luvun huumevalistuspropagandaa siitä, miten huumeet on huumeita ja se mikä on laitonta on laitonta. Sun kaltaisilla saarnaajilla ei ole pienintäkään ymmärrystä siitä, mistä he puhuvat. Typerinä toistelette toisilta kuulemianne asioita tietämättä oikeastaan mistään mitään.

      Suurin osa huumeiden ongelmista yhteiskunnallisella tasolla johtuu sitä ympäröivästä rikollisuudesta, joka poistuisi, jos yhteikunnallisia asenteita muutettaisiin. Eikö olisi kiva asua maassa, jossa näpistely, ryöstöt ja murrot vähenisivät murto-osaan, koska käyttäjien ei tarvitsisi rahoittaa omaa huumeidenkäyttöään tällä tavalla. En yritä sanoa, että esimerkiksi kovien huumeiden käyttäminen olisi hyvästä tai ongelmatonta, mutta te hyvät aivottomat idiootit ainoastaan teette maailmasta tarpeettomasti huonomman paikan näillä typerillä ja tietämättömillä näkemyksillänne.

      • Anonyymi

        Etkö kykene näkemään riippuvuuttasi? Narkkari


      • Anonyymi kirjoitti:

        Etkö kykene näkemään riippuvuuttasi? Narkkari

        Viimeisen 20-vuoden aikana olen polttanut muutaman kerran. En ole riippuvainen. En käytä edes alkoholia. Meditoin ja elän hyvin askeettisesti. Oikeastaan lähes täysin Buddhalaisen maallikkomunkin säännöstön mukaisesti. Ehkä näiden jointtien takia olen mielestäsi vaan vieläkin niin sekaisin, etten ymmärrä omaa tilannettani, joten onneksi olet täällä jakamassa viisauttasi.

        Todellisuudessa kannabiksen käyttäjät ovat usein esimerkiksi lääkäreitä, opettajia tai muita korkeasti koulutettuja, jotka saattavat viikonloppuisin polttaa jointin. Nämä eivät ole pelkästään yhteiskunnan pohjasakkaa. Tämä olisi, noin niinkuin minimivaatimuksena, hyvä ymmärtää, jos kokee tarvetta osallistua näihin keskusteluihin.


      • Anonyymi
        henrixd kirjoitti:

        Viimeisen 20-vuoden aikana olen polttanut muutaman kerran. En ole riippuvainen. En käytä edes alkoholia. Meditoin ja elän hyvin askeettisesti. Oikeastaan lähes täysin Buddhalaisen maallikkomunkin säännöstön mukaisesti. Ehkä näiden jointtien takia olen mielestäsi vaan vieläkin niin sekaisin, etten ymmärrä omaa tilannettani, joten onneksi olet täällä jakamassa viisauttasi.

        Todellisuudessa kannabiksen käyttäjät ovat usein esimerkiksi lääkäreitä, opettajia tai muita korkeasti koulutettuja, jotka saattavat viikonloppuisin polttaa jointin. Nämä eivät ole pelkästään yhteiskunnan pohjasakkaa. Tämä olisi, noin niinkuin minimivaatimuksena, hyvä ymmärtää, jos kokee tarvetta osallistua näihin keskusteluihin.

        Huumeiden puolustajat on aina sairaita jollain tavalla. He eivät näe niiden aiheuttamia haittoja ja etsivät esimerkiksi kannabiksesta omia näkemyksiä tukevia "tutkimuksia " näin he itselleen sitten saavat perusteltua miksi huumeet on hyvä juttu. Buddhalaiseen elämäntapaan ei kuulu huumeet millään tavalla eikä huume myönteinen ajatusmaailma


      • Anonyymi

        Kannabis kertyy ja vaikuttaa aivoihin joten ei voi olla haitaton aine.
        Mitenkä liikenneturvallisuuden kävisi jos pössyttelystä tulisi vielä yleisempi tapa? Kipupotilaille hyväksyisin hoitokeinona.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannabis kertyy ja vaikuttaa aivoihin joten ei voi olla haitaton aine.
        Mitenkä liikenneturvallisuuden kävisi jos pössyttelystä tulisi vielä yleisempi tapa? Kipupotilaille hyväksyisin hoitokeinona.

        Ei sitä kännissäkään kuulu ajaa autolla, sama koskisi pilveä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sitä kännissäkään kuulu ajaa autolla, sama koskisi pilveä.

        Lait ei ole tähänkään asti estäneet ajamista sekaisin. Jo nyt suurempi osa rattijuopoista on huumeratteja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sitä kännissäkään kuulu ajaa autolla, sama koskisi pilveä.

        Ei sitä tupakkaakaan saa poltella savuttomissa taloissa joten sama koskisi kannabista.


    • Anonyymi

      No, jotka puolustelevat aineiden käyttöä ovat itse niistä riippuvaisia.

      • Tässä kommentissa ei nyt ollut enää mitään järkeä. Olet täysin oman ennakkoasenteesi sokaisema. Et suostu etkä kykene katsomaan maailmaa millään muulla tavalla. Siihen ei edes vaikuta uusi tieteellinen tieto tai valtion virallisten terveyslaitosten muuttunut mielipide. Ei muuta kun onnea jatkoon vaan.


      • Anonyymi
        henrixd kirjoitti:

        Tässä kommentissa ei nyt ollut enää mitään järkeä. Olet täysin oman ennakkoasenteesi sokaisema. Et suostu etkä kykene katsomaan maailmaa millään muulla tavalla. Siihen ei edes vaikuta uusi tieteellinen tieto tai valtion virallisten terveyslaitosten muuttunut mielipide. Ei muuta kun onnea jatkoon vaan.

        Mielummin raitis ja hummevastainen kuin riippuvainen narkki


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mielummin raitis ja hummevastainen kuin riippuvainen narkki

        Et taida edes osata lukea, mitä olen kirjoittanut.


      • Anonyymi
        henrixd kirjoitti:

        Et taida edes osata lukea, mitä olen kirjoittanut.

        Kovasti tunnut kuitenkin puolustavan huumeita. Narkki sinä olet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielummin raitis ja hummevastainen kuin riippuvainen narkki

        Heh, heh saksassa poliisi vaatii kannabiksen täydellistä dekriminalisointia.

        Lähde iltasanomat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh, heh saksassa poliisi vaatii kannabiksen täydellistä dekriminalisointia.

        Lähde iltasanomat.

        Ja kukas poliitikko on ollutkaan poliisien paras kaveri?


    • Anonyymi

      Jaskassa Kannabis vaatii poliisin täydellistä kumoamista. Korttelijengit tilalle. No, heitlermäinen vahtiminen oli vähän 50-lukua.

    • Anonyymi

      Huumeiden ja päihteiden käyttäjät osaavat ihan itse syyllistää itseään, mun ei tarvitse ainakaan siinä asiassa auttaa.
      Harmittaa vaan, kun jotkut käyttää.

    • Anonyymi

      Ketjun aloittaja on yhtä huvittava, kuin seksivalistaja, joka ei itse ole koskaan seksiä edes kokeillut, eikä tiedä siitä oikeasti yhtään mitään, mutta kovasti vaan yrittää paasata omia "totuuksiaan".

      • Anonyymi

        Niin, pitäisi tietää mistä puhuu, ja miksi puhuu.
        On eri asia, mistä asioista on kuullut, ja mitä on kokenut.


      • Anonyymi

        Onhan tuo ihan helkkarin koominen. Vähiten haitallisesta päihteestä saarnaa kuin kiihkouskovainen mikä luultavasti onkin. Otetaan kannabiksesta mikä tahansa haitta niin se on alkoholilla satakertainen. Siinä on sille totuus jota ei pysty käsittelemään sekaisessa päässään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan tuo ihan helkkarin koominen. Vähiten haitallisesta päihteestä saarnaa kuin kiihkouskovainen mikä luultavasti onkin. Otetaan kannabiksesta mikä tahansa haitta niin se on alkoholilla satakertainen. Siinä on sille totuus jota ei pysty käsittelemään sekaisessa päässään.

        Alkoholi on laillinen päihde mutta kannabis on huume ja sen käyttäjät on yksinkertaisesti narkkeja


    • Anonyymi

      Tää tulee olemaan ikuinen riita hamaan tulevaisuuteen.
      Sitä ainetta, mitä itse käyttää, niin tietenkin sitä myös puolustaa.

      Onneksi ei oma elämäni mene pilalle sillä, että keskittyisin arvostelemaan muiden riippuvuuksia, omissa on ihan tarpeeksi.

      Jos joku jotain vetää, niin minä en sitä päässäni tunne, eli en toisen nautintoaineista päihdy. Se on tosi.

    • Anonyymi

      On mennyt aloitus monella narkilla ja narkin mielisellä tunteisiin

    • Autolla ajaminenkin on vaarallista , ihmisiä ja metsän eläimiä kuolee valtavasti vuosittain 😶
      Ihminenkin on vaarallinen , tuhoaa ympäristöä kauhiaa vauhtia !
      Minä käännän nyt jointin ja painun pihalle polttelemaan 🤗
      Kahvia tullut juotua jo 2 vaiko 3 kuppia niin ei ehkä enempää .

      Onkos sinun pakko joka aamu juoda kahvia ? Olet riippuvainen jos täytyy , lopeta se .

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2783
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2360
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2140
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1924
    5. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1776
    6. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1757
    7. 132
      1744
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1716
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      130
      1491
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe