Ymmärtääkö narsisti elämän persuarvoja ihmissuhteissa?

Anonyymi

Kuuntelemista, avointa kuuntelua ja keskustelua, toisen arvostamista, hyvää vuorovaikutusta, hyvä käytöstä, ymmärtääkö narsisti näitä asioita ollenkaan? Toista ihmistä arvostaa vain miten paljon arvostaa itseään. Kun narsisiti ei useinkaan arvosta toisia, niin eipä siin taida paljon itseäänkään arvostaa.

101

730

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Perusarvoja

    • Anonyymi

      Näyttelee tuota välillä, kieroillakseen sitten saamillaam tiedoilla jotainpaskaa..


      ppiuyy

      • Anonyymi

        loputtoman kuvottavaa menoa


        ppoiiuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        loputtoman kuvottavaa menoa


        ppoiiuuu

        Vedättää kaikki tilanteet " kotiinpäin"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vedättää kaikki tilanteet " kotiinpäin"

        Ne lempeyskammoiset voitti, oon antanut periksi he ei koskaan tule saamaan sitä hyvää mitä tarjosin heille,

        poiuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne lempeyskammoiset voitti, oon antanut periksi he ei koskaan tule saamaan sitä hyvää mitä tarjosin heille,

        poiuuu

        Ajatella mommisia valintoja jotkut tekee.

        Vaihtoehdot
        a. saa anteeksi vuosikymmenien ilkeydet kokonaan ja itselleen loppuelämän välittämisen
        b ei piittaa tuosta vaan valitsee pettää ja kiusata

        toivotonta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajatella mommisia valintoja jotkut tekee.

        Vaihtoehdot
        a. saa anteeksi vuosikymmenien ilkeydet kokonaan ja itselleen loppuelämän välittämisen
        b ei piittaa tuosta vaan valitsee pettää ja kiusata

        toivotonta

        Ennen eristyneet jätkät menivät metsään kannon päähän höpisemään poskettomia, nyt näillä kuten poiyyy on netti höpisemässä ikään kuin kaikkien nähden.


    • Anonyymi

      alkaa vähitellen mennä luottamus vähän kaikkeen. vakavammistakaan kehon sairauksista ei vissiin välttämättä edes kannata mennä lääkäriin kun niiden tutkimisen sijaan siellä puhutaan vain jotain sosiaalisen pelin soopaa rasitukseksi.


      ppiuuyy

      • Anonyymi

        ja toi edellinenkeskustelijakin soopaa vaan ympäiinsä-


        ppoiuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ja toi edellinenkeskustelijakin soopaa vaan ympäiinsä-


        ppoiuuu

        ihan pelleilyä melkeen kaikki mitä nykysin kohtaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ihan pelleilyä melkeen kaikki mitä nykysin kohtaa

        Kas poiju_

        Kas poiju, teepä niin kuin tuolla ylempänä lupasit, eli annat periksi äläkä ota heti takaisin.
        Kas kun "Saat sen mistä luovut". Siinä se asia yksinkertaisimmillaan.


    • Anonyymi

      Ei ole oikein haukkua tunnekylmäksi narsistiksi jos ei halua homosuhteeseen haukkujan kanssa.

    • Anonyymi

      Elä tuhlaa ajatustakaan narsistille. Se ei sinusta oikeasti piittaa. Joutuisit vain kärsimään sen teoista aina. Narsisti on itserakas ja mielestään parempi kuin kukaan muu. Elä anna sen hyötyä sinusta yhtään.

    • Anonyymi

      Seurasin läheltä vanhempieni avioliittoa kymmeniä vuosia joka avioliitto päättyi ikävästi kun isäni kuoli oman kätensä kautta. Näin todella miten narsisti (äitini) toimii. Ensinnäkin narsisti ei välttämättä ole mikää yhteiskunnan suuri vaikuttaja tai johtaja, hän voi olla siivooja joka ei paljolti ole opinahjossa housujaan kuluttanut. Luonne sen määrää ja se onko hän lapsena saanut arvostusta, kuten äitini kohdalla oli, ei lainkaan.

      Hänen suhteensa koko perheeseen oli vähättelevä hän ajatteli että me muut olemme hänen alapuolellaan ja että hän on perheen tietävin ja taitavin aina. Hän eli täysin omassa maailmassaan, jossa punainen oli sinistä ja sininen oli punaista eli kaikki asiat oli päinvastoin kuin yleinen järki sanoi. Kun hän päätti asiat miten ne oli ne olivat muka niin vaikka hän itse olisi omin silmin nähnyt ettei ole. Hän oli siis oikeassa vaikka olisi väärässä. Hä ei kuitenkaan osannut koskaan selittää miksi jokin asia oli siten kuin hän sanoi, se on, kun hän niin sanoo.

      Isäni kanssa hän käytti kaikki keinonsa kiusatakseen, koskaan en kuullut äitini puolelta minkäänlaista ehdotusta tai suunnitelmaa. Hän oli sisältä täysin tyhjä, kaikki mitä hän puhui tuli ulkoapäin mitä oli kuullut mistäkin. Omia järkeviä ajatuksia ei ollut oli vain järjettömiä ulkopuolisten häneen istuttamia asioita jotka eivät soveltuneet lainkaan omaan perheeseen. Hän ei kyennyt keskustelemaan hän vastusti, kielsi, mitätöi ja väheksyi oman perheen sisältä tullutta ajatusta. Yhdessäkään asiassa hän ei ollut samaa mieltä tai puhaltanut samaan hiileen vaan pyrki kuin kaatamaan vettä sammuttaakseen sen hiilen.

      Hän halusi että kaikki kunnia tulisi vain hänelle ja siksi oli tyydyttävä siihen mitä hän saisi aikaan ja hän ei saanut aikaan mitään. Hänellä ei ollut oikeasti mitään tekemistä mutta esitti aina hirveän stressautunutta jos hänelle jostakin sanoi, aivan kuin hänen aivonsa olisi käyneet ylikierroksilla ja kaatuneet vaikka hänen ei tarvinnut ajatella mitään. Vastuuta hän ei kyennyt ottamaan mistään.

      Narsisti kokosi isääni vastaan omista sukulaisistaan itselleen tukijoukon joka tuki äitiäni sortamisessa. Isäni suku oli satojen kilometrien päässä eikä ollut isäni tukena, eivät varmasti edes tienneet mitä täällä tapahtui. Lopulta isäni antoi periksi meni äitini vaatimuksesta "hoitoon" ja alkoi syödä masennuslääkkeitä ja lopulta sitten surmasi itsensä.

      Sitten hän alkoi kohdistaa minuun samaa metodia ja peliä mitä isäänikin, minä olin aina syyllinen kaikkeen ja hän nenä valkeana ja surkeana valitti miten hän on kärsii elämässä eniten kuin kukaan muu. Hän asui silloin omistamassani talossa ja annoin hänelle lähdöt, sinne meni slummialueelle asumaan kaupungin vuokrataloihin, sinne ne tuollaiset kuuluvatkin,

      • Anonyymi

        Joo mun äidillä tuo sama , hän ei osaa perustella tai tai selittää miksi jokin on niin kuin hän sanoo sen olevan, mutta se ehdottomasti on kutenhä'n sanoo. - Lähes kaikki krioisipuhelinvastaajat meni hänen ajatteluyn kannallee vastoin mun kantaani, jossa kaikki pitää perustella ja todistaa. Tästä perustyelu todiostamislinjasta hyvin harva piti ollenkaabn.


        pouyyty


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo mun äidillä tuo sama , hän ei osaa perustella tai tai selittää miksi jokin on niin kuin hän sanoo sen olevan, mutta se ehdottomasti on kutenhä'n sanoo. - Lähes kaikki krioisipuhelinvastaajat meni hänen ajatteluyn kannallee vastoin mun kantaani, jossa kaikki pitää perustella ja todistaa. Tästä perustyelu todiostamislinjasta hyvin harva piti ollenkaabn.


        pouyyty

        Ja tosiaankin ajatteluni pyrittiin puhelimessa sekoittamaan pahan kerran,...niin että saivat pääni niin pyörälle että välillä meinasin kaatua...
        Mutta mä palaan omiin ajatteluperiaatteisiini ja jätän sen heidä'n täytenä soopana.

        popiuuyu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tosiaankin ajatteluni pyrittiin puhelimessa sekoittamaan pahan kerran,...niin että saivat pääni niin pyörälle että välillä meinasin kaatua...
        Mutta mä palaan omiin ajatteluperiaatteisiini ja jätän sen heidä'n täytenä soopana.

        popiuuyu

        He jopa puhelimessa manipuloivat minulle "radan päähän" toistamalla samaa juttua, ja sitten alkoi pilkkaaminen että olen se jolla on se rata päässä. No mähän yksinäni treenasin sen radan pois päästäni . Sitten kerran soitin sinne ja puhuin uutta asiaa ja vastaaja ymmärsi, mutta sit siellä oli hänen kanssaan toinen henkilö joka oli aiemmin puhunut mulle sitä rata päässä juttua. No mun puhelu katkes ja soitin takas, Sit tää alkuun ok nainen alkoi yhtäkkiäå väittää että mulla on rata päässä. Kysein silleen että " mikääää Rata ?"
        tyyliin hän? Sit hän oli silleen hämmentynyt että: "No en mä tiedä' mutta, tässä puhelussa sinulla on rata päässä. "

        Semmosta

        ppiuuyuyu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        He jopa puhelimessa manipuloivat minulle "radan päähän" toistamalla samaa juttua, ja sitten alkoi pilkkaaminen että olen se jolla on se rata päässä. No mähän yksinäni treenasin sen radan pois päästäni . Sitten kerran soitin sinne ja puhuin uutta asiaa ja vastaaja ymmärsi, mutta sit siellä oli hänen kanssaan toinen henkilö joka oli aiemmin puhunut mulle sitä rata päässä juttua. No mun puhelu katkes ja soitin takas, Sit tää alkuun ok nainen alkoi yhtäkkiäå väittää että mulla on rata päässä. Kysein silleen että " mikääää Rata ?"
        tyyliin hän? Sit hän oli silleen hämmentynyt että: "No en mä tiedä' mutta, tässä puhelussa sinulla on rata päässä. "

        Semmosta

        ppiuuyuyu

        Mun ajattelu oli aika hyvää ja virheetöntä ennen sinne puhelimeen soittamista. Mutta he ei uskonu kellään voivan olla niin virheetöntä ajattelua, joten he sekoittivat päätäni oikeen kunnolla. Äitikin selosteli tuossa aika vähän aikaa sitten tapahtunutta, että kyllä ihan kenet vaan pystytään tekemään hulluksi.
        Mutta kuitenkin mä vielä aivoni terästän koska mulla on syntyjään terävät aivot. Mihin mä jouduin, 99% ei siitä selviöäisi, mutta mä selviän.


        popiuuuyyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun ajattelu oli aika hyvää ja virheetöntä ennen sinne puhelimeen soittamista. Mutta he ei uskonu kellään voivan olla niin virheetöntä ajattelua, joten he sekoittivat päätäni oikeen kunnolla. Äitikin selosteli tuossa aika vähän aikaa sitten tapahtunutta, että kyllä ihan kenet vaan pystytään tekemään hulluksi.
        Mutta kuitenkin mä vielä aivoni terästän koska mulla on syntyjään terävät aivot. Mihin mä jouduin, 99% ei siitä selviöäisi, mutta mä selviän.


        popiuuuyyyy

        Siinä heidän metodissaan ei ollut mitään järkeä.
        Se toimii vain hulluksi tekemistarkoitukseen, eikä siihenkään aina...


        ppoiuuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä heidän metodissaan ei ollut mitään järkeä.
        Se toimii vain hulluksi tekemistarkoitukseen, eikä siihenkään aina...


        ppoiuuuuu

        koen itseni itseasioassa onneekkaaksi ihmiseksi etten päässy siihen lahkoon
        Luoja tietää

        popiuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        koen itseni itseasioassa onneekkaaksi ihmiseksi etten päässy siihen lahkoon
        Luoja tietää

        popiuuuu

        Se oli pelkkää henkistä alamäkeä...
        yksinkin rämpimällä pääsen nopeemmin ylämäkeä


        ppoiiuuu8


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se oli pelkkää henkistä alamäkeä...
        yksinkin rämpimällä pääsen nopeemmin ylämäkeä


        ppoiiuuu8

        Miotä ylipäätään tekee epätieellisellä' ajattelulla, josta luovuuskin puuttuu, mutta ei siinä ole henkisyyttä, eikä filosofioaakaan, eettiset pohdinnat puuttuu, oikeudenmukaisuuden puolesta kamppailu puuttuu, eikä lempeitä tunteitakaan siinä ajattelussa ole....

        Mitä semmosella tekee?
        ppiuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miotä ylipäätään tekee epätieellisellä' ajattelulla, josta luovuuskin puuttuu, mutta ei siinä ole henkisyyttä, eikä filosofioaakaan, eettiset pohdinnat puuttuu, oikeudenmukaisuuden puolesta kamppailu puuttuu, eikä lempeitä tunteitakaan siinä ajattelussa ole....

        Mitä semmosella tekee?
        ppiuuuu

        siis epätieteellisellä.


        pooiuyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        siis epätieteellisellä.


        pooiuyyy

        Kemikaalien ja irrationaalisten puheiden yhdistelmällä ihminen voidaan tehdä hulluksi.
        Raittiina edellyttäen tasokkaita puheita....edistää mielenterveyttä


        ppioiuyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kemikaalien ja irrationaalisten puheiden yhdistelmällä ihminen voidaan tehdä hulluksi.
        Raittiina edellyttäen tasokkaita puheita....edistää mielenterveyttä


        ppioiuyyy

        Eikä emotionaalisella väkivallalla voi oikeesti hoitaa mielenterveyttä.,
        Emotionaalinen väkivalta on vahingollisinta kaikesta. Tämnä on ihan selvä juttu .


        popiuyyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä emotionaalisella väkivallalla voi oikeesti hoitaa mielenterveyttä.,
        Emotionaalinen väkivalta on vahingollisinta kaikesta. Tämnä on ihan selvä juttu .


        popiuyyyy

        Ainahan mä sen ooon tienny, mutta nyt on vielä testattu...


        ppoiuuyyyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainahan mä sen ooon tienny, mutta nyt on vielä testattu...


        ppoiuuyyyyy

        Ensi hoidellaan ruumis puolihalvaantuneeksi ja sit kun siitä soittaa jonnei yritetään tuhota mieli täydellisellä mitätöinnillä vuosia


        poiuuyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ensi hoidellaan ruumis puolihalvaantuneeksi ja sit kun siitä soittaa jonnei yritetään tuhota mieli täydellisellä mitätöinnillä vuosia


        poiuuyyy

        Ja vielä tuosta pitäisi kiittää ja pitää sitä hyvänä "apuna"


        ppoiuyyyt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja vielä tuosta pitäisi kiittää ja pitää sitä hyvänä "apuna"


        ppoiuyyyt

        Pystyäkseen siihen edellyttäisi alkaan valehteleen itselleen kaikesta,


        ppoiuyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pystyäkseen siihen edellyttäisi alkaan valehteleen itselleen kaikesta,


        ppoiuyyy

        Muistan viimeksi kun siellä puhelimessa se yksi oikeen änkyrä mies puhui,
        niin mietin, että empä oo huomannutkaan kuinka onnekas olen olla sinkku, että joutuukohan joku kestämään häntäkin...


        ppoiuyyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muistan viimeksi kun siellä puhelimessa se yksi oikeen änkyrä mies puhui,
        niin mietin, että empä oo huomannutkaan kuinka onnekas olen olla sinkku, että joutuukohan joku kestämään häntäkin...


        ppoiuyyyy

        Minä en ala tämmöstä että ne ketkä on väärässä olis oikeessa koska he ei tiedä mitään,.

        Enolis uskonut moista perustelua koskaan kuulevanikaan, itse en olis osaannut edes keksiä tuota,,,


        ppoiuuyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en ala tämmöstä että ne ketkä on väärässä olis oikeessa koska he ei tiedä mitään,.

        Enolis uskonut moista perustelua koskaan kuulevanikaan, itse en olis osaannut edes keksiä tuota,,,


        ppoiuuyyy

        Mutta ainakin jos noin olisi, niin minunkin pitäisi saada se anteeksi etten tiennyt ennenkuin sain tietää.


        ppiuuyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta ainakin jos noin olisi, niin minunkin pitäisi saada se anteeksi etten tiennyt ennenkuin sain tietää.


        ppiuuyy

        Minä en tykkää irrationaalisuudesta yhtään, mulle irrationaalisuus on yksistään negatiivista.
        Mutta mulla on hieman jalostettu määritelmä siitä mitä on irrationaalisuus.


        popiuuuyuy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en tykkää irrationaalisuudesta yhtään, mulle irrationaalisuus on yksistään negatiivista.
        Mutta mulla on hieman jalostettu määritelmä siitä mitä on irrationaalisuus.


        popiuuuyuy

        Saas nähdä löytyykö maailmasta sellainen älykkö joka oikeesti saa selville mitä mun elämässä on tapahtunut...


        ppoiuuuyu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo mun äidillä tuo sama , hän ei osaa perustella tai tai selittää miksi jokin on niin kuin hän sanoo sen olevan, mutta se ehdottomasti on kutenhä'n sanoo. - Lähes kaikki krioisipuhelinvastaajat meni hänen ajatteluyn kannallee vastoin mun kantaani, jossa kaikki pitää perustella ja todistaa. Tästä perustyelu todiostamislinjasta hyvin harva piti ollenkaabn.


        pouyyty

        Hei " pouyyty" Sinulla ei ole lääketieteellistä pätevyyttä oikeasti mukadiagnosoida ketään tonttisi ulkopuolella.

        Muutenkin elät pilvimaisemissa. Molemmat vanhempasi ovat siirtyneet luonnollisen poistuman kautta jo ennen viime vuosituhannen vaihdetta.

        Olen satavarma, että kerrot saman tarun; että äitisi elää yhä, taas seuraavan kuukauden sisällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muistan viimeksi kun siellä puhelimessa se yksi oikeen änkyrä mies puhui,
        niin mietin, että empä oo huomannutkaan kuinka onnekas olen olla sinkku, että joutuukohan joku kestämään häntäkin...


        ppoiuyyyy

        Olet "sinkku" ppoiuyyyy vain fantasioissasi. Olet edelleen tanakasti naimisissa mukavan rouvasi kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet "sinkku" ppoiuyyyy vain fantasioissasi. Olet edelleen tanakasti naimisissa mukavan rouvasi kanssa.

        ihme häirikkö tuo

        poiuuyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ihme häirikkö tuo

        poiuuyy

        täytyy myöntää että oon kyllä tosi pettynyt ihmisiin paitsi joihinkin


        ppooiiuuuyuy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        täytyy myöntää että oon kyllä tosi pettynyt ihmisiin paitsi joihinkin


        ppooiiuuuyuy

        Hukkasin aikani ihan turhuuteen harminpaikka.
        Jos ois tienny ois voinu omistautua enemmän itselleen.

        poiuyytty


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hukkasin aikani ihan turhuuteen harminpaikka.
        Jos ois tienny ois voinu omistautua enemmän itselleen.

        poiuyytty

        Niin paljo niin valheellista ja tekopyhää,
        että nyt pitää levähtää


        ppoiiuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin paljo niin valheellista ja tekopyhää,
        että nyt pitää levähtää


        ppoiiuuu

        Mulla meni koko eilinem päivä piloille ku stressaannuin niin, kun mua eilen kaupassa koko aika käskettiin siirtyä sivuun muiden ihmisten tieltä- Ei tommosta ennen oo ollut, mietin johtuko siitä kun olin pukeutunut asuun, jossa näytin ulkomaalaiselle,.

        poiuyhhg


    • Anonyymi

      Sinä olet narsisti. Sen näkee tyylistä millä kirjoitat.

      • Anonyymi

        Olin kerran nuorena ravintolassa ja joku mies tuli mulle sanoon, että "Minä en pidä tyylistäsi."
        Tosin pari oli tullut sanoon sitä ennen pitävän erilaisesta tyylistäni.



        poiuyyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olin kerran nuorena ravintolassa ja joku mies tuli mulle sanoon, että "Minä en pidä tyylistäsi."
        Tosin pari oli tullut sanoon sitä ennen pitävän erilaisesta tyylistäni.



        poiuyyyy

        Nuorena mä vein ulkomaalaisia sisälle ravintolaan sillei että kun heitä ei päästetty sisälle, niin siinä ovivaiheessa esiintyivät mun partnereina niin sileen pääsi.

        ppoiiuiuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuorena mä vein ulkomaalaisia sisälle ravintolaan sillei että kun heitä ei päästetty sisälle, niin siinä ovivaiheessa esiintyivät mun partnereina niin sileen pääsi.

        ppoiiuiuuu

        Ovilla itse kysyivät minulta että voisiko mun kamssa yhdessä mennä sisälle , niin siihen sanoin että okei ja silleen saivat kohteliaan kohtelun


        popiuuy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ovilla itse kysyivät minulta että voisiko mun kamssa yhdessä mennä sisälle , niin siihen sanoin että okei ja silleen saivat kohteliaan kohtelun


        popiuuy

        Mutta mihin tää maailma oikeen on menny, mulle olitiin tosi palljon kohteliaampia nuorena,


        popiuuy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta mihin tää maailma oikeen on menny, mulle olitiin tosi palljon kohteliaampia nuorena,


        popiuuy

        Ja mä en käsitä miten ihmiset voi olla niin välinputämättömiä toisten ihmisten vaurioitumisesta,.


        ppiuyyyu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja mä en käsitä miten ihmiset voi olla niin välinputämättömiä toisten ihmisten vaurioitumisesta,.


        ppiuyyyu

        Mun koko pointti tuossa kriisipuhelinsoittelussani on ollut se, että mun mielestä, jos kelleen tapahtuu vaurio, niin sitä ei pidä peitellä kuinka se on tapahntunut. On tärkeää saada selville kuinka vauriot tapahtuvat, jotta niitä voidaan ehkäistä-


        ppoiiuuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun koko pointti tuossa kriisipuhelinsoittelussani on ollut se, että mun mielestä, jos kelleen tapahtuu vaurio, niin sitä ei pidä peitellä kuinka se on tapahntunut. On tärkeää saada selville kuinka vauriot tapahtuvat, jotta niitä voidaan ehkäistä-


        ppoiiuuuuu

        Vaikka olisi täysin syytön vaurion aiheutumiseen , mutta on tahattomasti joutunut mukaan tilanteisiin, joissa on tapahtunut vaurio, mun mielestä sitä ei koskjaan pidä peitellä koskaan.

        ppoiiuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka olisi täysin syytön vaurion aiheutumiseen , mutta on tahattomasti joutunut mukaan tilanteisiin, joissa on tapahtunut vaurio, mun mielestä sitä ei koskjaan pidä peitellä koskaan.

        ppoiiuuu

        minua itseäni on huolestuttanut että jps joudun sellaiseen tilanteeeseen, koska en todellakaankoskaan haluaisi joutua tilanmteeseen missä jollekulle tapahtuu jotakin vahongoittavaa, ja olen korostanut että minun on hyvin tärleää saada tietää jos koskaan olen joutunut sellaiseen tilanteeseen.
        Tää on ollut mun pääpointti niissä kriisipuheluissa, , Mutta asemani on ollut epäedullinen, jos muut ovat samalla motivoituneita peittelemään virheitään.

        ppoiiiuiu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        minua itseäni on huolestuttanut että jps joudun sellaiseen tilanteeeseen, koska en todellakaankoskaan haluaisi joutua tilanmteeseen missä jollekulle tapahtuu jotakin vahongoittavaa, ja olen korostanut että minun on hyvin tärleää saada tietää jos koskaan olen joutunut sellaiseen tilanteeseen.
        Tää on ollut mun pääpointti niissä kriisipuheluissa, , Mutta asemani on ollut epäedullinen, jos muut ovat samalla motivoituneita peittelemään virheitään.

        ppoiiiuiu

        Tästä syystä mun on ollut vaarallista soittaa kriisipuhelimeen


        ppoiuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tästä syystä mun on ollut vaarallista soittaa kriisipuhelimeen


        ppoiuuuu

        Tän lriisipuhelinsoittelun seurauksena mulle on tapahtunut yksi virhe. Siinä ei ole kukaan vaurioitunut, mutta tuottanut harmitusta. Ja tätä virhettä en nyt sitten ole saamasa anteeksi millääm, en edes vaikka olen sen myöntänyt korjannut ja pyytänyt anteeksi. Tämä' ei kuulemma auta, onko tämä kohtuullista?


        ppoiuyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tän lriisipuhelinsoittelun seurauksena mulle on tapahtunut yksi virhe. Siinä ei ole kukaan vaurioitunut, mutta tuottanut harmitusta. Ja tätä virhettä en nyt sitten ole saamasa anteeksi millääm, en edes vaikka olen sen myöntänyt korjannut ja pyytänyt anteeksi. Tämä' ei kuulemma auta, onko tämä kohtuullista?


        ppoiuyyy

        Ai niin, harmituksen lisäksi se on tuottanut ylimääräistä vaivaa itselleni ja muille, Kuitenkin mulle on tapahntunut elämässä vain yksi tuollainen virhe, niin että olen sen itse saanut selville virheen tapahtuneen

        pouuyuyuy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai niin, harmituksen lisäksi se on tuottanut ylimääräistä vaivaa itselleni ja muille, Kuitenkin mulle on tapahntunut elämässä vain yksi tuollainen virhe, niin että olen sen itse saanut selville virheen tapahtuneen

        pouuyuyuy

        Onko nyt kohtuullista että ton virheen takia pilattauisiin koko mun elämä, kun mulle on jo aiheitettu joukko vaurioita, jotka on peitelty ?


        ppoiuyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko nyt kohtuullista että ton virheen takia pilattauisiin koko mun elämä, kun mulle on jo aiheitettu joukko vaurioita, jotka on peitelty ?


        ppoiuyyy

        huomioitavaa vielä on, että virheeni motiivi oli toisen ihmisen suojeleminen, mutta tein sen liian vähällä infolla väärin harmillisesti.

        ppiuuyyuy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        huomioitavaa vielä on, että virheeni motiivi oli toisen ihmisen suojeleminen, mutta tein sen liian vähällä infolla väärin harmillisesti.

        ppiuuyyuy

        Tuonko yhden erehdyksen takia minä ansaitsisin saada hullun leiman niin että hyvät asiat mitä teen menisi piloille ?


        ppiuuuuuy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuonko yhden erehdyksen takia minä ansaitsisin saada hullun leiman niin että hyvät asiat mitä teen menisi piloille ?


        ppiuuuuuy

        ja muut saa rauhassa peitellä virheensä. Näinkö?


        ppiuuyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ja muut saa rauhassa peitellä virheensä. Näinkö?


        ppiuuyy

        siksikö. että mulla on semmonen herkkä luonne, etten pysty peittelemään mitään negatiivista itsestäni mitä tiedän,. mulla on tarve paljastaa kaikki negatiivinen itsestäni, muuten en kestä olla. Tääkö on se mun sietätämätön piirre?


        ppiuuyyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        siksikö. että mulla on semmonen herkkä luonne, etten pysty peittelemään mitään negatiivista itsestäni mitä tiedän,. mulla on tarve paljastaa kaikki negatiivinen itsestäni, muuten en kestä olla. Tääkö on se mun sietätämätön piirre?


        ppiuuyyyy

        Mutta tää piirre altistaa minut kiusaamiselle rankasti vaarallisessa määrin.


        popiuyyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta tää piirre altistaa minut kiusaamiselle rankasti vaarallisessa määrin.


        popiuyyyy

        Mutta mä en kestä olla niin että mä tietäisin jotakin negativista itsestäni mitä en oo paljastanut. Mulla on voimakas tarve paljastaa, ja on käynyt niin että oon varmuuden vuoksi littänyt itseeni sellaisiakin negatiivisia juttuja joita ei minussa ole eikä minuun liity.
        Siksi oon sitten joutunut ekstrakiusatuksi.


        ppoiuuyyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta mä en kestä olla niin että mä tietäisin jotakin negativista itsestäni mitä en oo paljastanut. Mulla on voimakas tarve paljastaa, ja on käynyt niin että oon varmuuden vuoksi littänyt itseeni sellaisiakin negatiivisia juttuja joita ei minussa ole eikä minuun liity.
        Siksi oon sitten joutunut ekstrakiusatuksi.


        ppoiuuyyyy

        Koska mun luonne on ihmisille vähän outo kun aika monella tää menee päinvastoin. Niin tää mun piirre on sen verran erikoinen, ettei ne kriisipuhelimen psykologisoijatkaanosaa sitä psykologisoiida järjellisesti



        ppoiuuuuyuy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska mun luonne on ihmisille vähän outo kun aika monella tää menee päinvastoin. Niin tää mun piirre on sen verran erikoinen, ettei ne kriisipuhelimen psykologisoijatkaanosaa sitä psykologisoiida järjellisesti



        ppoiuuuuyuy

        Mulla lähti tää vähä'n käsistä siinä vaiheessa ku vajaat 10 vuotta sitten huomasin että kaikki etsii jotain syyllistä ja sit sanoo että se en oo mä enkä m'ä enkä mä enkä' mä....
        Niin mulle tuli sellainen reaktio että okei jos se ei ole kukaan teistä niin se oon kai sitten minä ainoa jäljelle jäänyt, jonka psyyle ei reagoi niin.. Ja sit alkoi sellainen sosiaalinen mielen peli kriisipuhelimessa, jossa minut mielikuviotustasolla kuvitellaan syylliseksi kaikkeen pahaan mitä missään ilmenee. .


        ppoiiuuyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla lähti tää vähä'n käsistä siinä vaiheessa ku vajaat 10 vuotta sitten huomasin että kaikki etsii jotain syyllistä ja sit sanoo että se en oo mä enkä m'ä enkä mä enkä' mä....
        Niin mulle tuli sellainen reaktio että okei jos se ei ole kukaan teistä niin se oon kai sitten minä ainoa jäljelle jäänyt, jonka psyyle ei reagoi niin.. Ja sit alkoi sellainen sosiaalinen mielen peli kriisipuhelimessa, jossa minut mielikuviotustasolla kuvitellaan syylliseksi kaikkeen pahaan mitä missään ilmenee. .


        ppoiiuuyy

        mutta se ei ole helppo kokemus hyvin herkälle ja empaattiselle ja emotionaaliselle ihmiselle jatkuen noin 8 vuotta.


        ppoiiuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mutta se ei ole helppo kokemus hyvin herkälle ja empaattiselle ja emotionaaliselle ihmiselle jatkuen noin 8 vuotta.


        ppoiiuuuu

        Mä en voi tota jatkaa, koska se vaurioittaa minua. Siiksi en ole kriisipuhelimenkanssa missään tekemisissä enää-


        ppoiuyuyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en voi tota jatkaa, koska se vaurioittaa minua. Siiksi en ole kriisipuhelimenkanssa missään tekemisissä enää-


        ppoiuyuyy

        Onko sattumaa, että tähän rooliin on päätynyt yksilö, joka poikkeaa ominaisuuksiltaan useimmista kriisipuhelimen vastaajista huomattavasti?
        Sehän on tunnettu sosiaalipsykologionen ilmiö ,että ihmiset etsii sellauista omasta ryhmästään poikkeavaa "syyllistä"


        ppoiiuuuuuy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sattumaa, että tähän rooliin on päätynyt yksilö, joka poikkeaa ominaisuuksiltaan useimmista kriisipuhelimen vastaajista huomattavasti?
        Sehän on tunnettu sosiaalipsykologionen ilmiö ,että ihmiset etsii sellauista omasta ryhmästään poikkeavaa "syyllistä"


        ppoiiuuuuuy

        Mä oon itseasiassa kohdannut enemmänkuin kuin yhden ryhmän joka on tehnyt mulle näin. Toisessa toiskutttuurisessa ryhmässä tosin alkuun myönnettiin etten ole osaani syyllinen henkilökohtaisesti,.


        ppoiiiii


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä oon itseasiassa kohdannut enemmänkuin kuin yhden ryhmän joka on tehnyt mulle näin. Toisessa toiskutttuurisessa ryhmässä tosin alkuun myönnettiin etten ole osaani syyllinen henkilökohtaisesti,.


        ppoiiiii

        Joo ja tosiaan mä teen taidetta mihinkään näistä ryhmistä kuulumattomana,


        pouyyyt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo ja tosiaan mä teen taidetta mihinkään näistä ryhmistä kuulumattomana,


        pouyyyt

        Mutta oon mä löytänyt sen omankin "ryhmän", joka on kansainväliset taiteilijat, siellä mua ei ole kiusannut yksikään henkilö eikä syyllistänyt mitenkään


        ppiuuyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta oon mä löytänyt sen omankin "ryhmän", joka on kansainväliset taiteilijat, siellä mua ei ole kiusannut yksikään henkilö eikä syyllistänyt mitenkään


        ppiuuyyy

        Tosion minun "ryhmäni" ei ole ryhmä vaan jokainen itsenäisiä toimijoita, jotka ei puutu toisiinsa


        poiuyyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tosion minun "ryhmäni" ei ole ryhmä vaan jokainen itsenäisiä toimijoita, jotka ei puutu toisiinsa


        poiuyyyy

        Ihana kunnioitus kansainvälisten taiteilijoiden kesken, kukaan ei puutu mihinkään toisen, en oo koskaan vielä nähnyt sanaakaan puuttumista minkään kulttuurisen henkilön taholta


        ppoiiuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihana kunnioitus kansainvälisten taiteilijoiden kesken, kukaan ei puutu mihinkään toisen, en oo koskaan vielä nähnyt sanaakaan puuttumista minkään kulttuurisen henkilön taholta


        ppoiiuuu

        Mutta ovat kullttuuri-ihmisiä , niinovat luoneet kaunista kulttuuria, väkivallatonta,.,.,


        ppiuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta ovat kullttuuri-ihmisiä , niinovat luoneet kaunista kulttuuria, väkivallatonta,.,.,


        ppiuuuu

        Mikä mua yllättää sosiaalipsykologisena tutkimuksena ikäänkuin on se että kaikkein rauhanomaisin on ryhmä, joka on kaikkein kirjavin ja jota ei valvo kukaan,


        ppoiuuyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä mua yllättää sosiaalipsykologisena tutkimuksena ikäänkuin on se että kaikkein rauhanomaisin on ryhmä, joka on kaikkein kirjavin ja jota ei valvo kukaan,


        ppoiuuyy

        seMutta tää ei tarkoita sitä että minä kannattaisin yksinomaan valvomattomuutta,
        koska toisaalta kokemukseni mukaan kamalimpia ovat olleet semmoset autoritäärisesti käyttäytyvät mutta kehnosti valvotut mitä ihmiset siellä tekevät käytännössä.


        ppiuytyttt


    • Anonyymi

      mutta tässä kohtaa pitää taas erottaa,.,.

      en taaskaan tarkoita yksiä toisenlaisia ryhmiä joita joku johtaa ja ihmiset toimii vapaasti luovasti, semmosia luovia ryhmiä, Ne ei vaikuta mulle vaarallisille,.


      ppoiuyyy

    • Anonyymi

      Mutta ryhmät jotka määräilee muita ihmisiä, mutta kukaan ei valvo määräilyään...haluan etäisyyttä semmoisiin


      poiuuyyy

      • Anonyymi

        Kritisoin kriisipuhelinta siitä, että siellä kuka vain anonyymi ihminen saa liian suuren sanavallan toisen tuntemattoman ihmisen asioihin.


        ppoiuyuyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kritisoin kriisipuhelinta siitä, että siellä kuka vain anonyymi ihminen saa liian suuren sanavallan toisen tuntemattoman ihmisen asioihin.


        ppoiuyuyy

        Ihmiset ei siellä kykyne itseään hillitsemään tilaisuuden tullen käydä henkisesti käsiksi toiseen ihmiseen,.


        ppoiuuyuyuy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmiset ei siellä kykyne itseään hillitsemään tilaisuuden tullen käydä henkisesti käsiksi toiseen ihmiseen,.


        ppoiuuyuyuy

        Se ilmenee siitäkin, että mukaansa soittajan itse pitää puolustautua,. Mä oon aina ollut sitä mieltäö, että ihmisen tulee osata käyttätyä niin hillitysti, ettei kenenkään tarvitse puolustautua,.


        ppoiuyyyty


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se ilmenee siitäkin, että mukaansa soittajan itse pitää puolustautua,. Mä oon aina ollut sitä mieltäö, että ihmisen tulee osata käyttätyä niin hillitysti, ettei kenenkään tarvitse puolustautua,.


        ppoiuyyyty

        Tosin mä olen kerran sortunut hillittömään sähköpostin lähettelyyn, jonka motiivina oli tosin todistaa, että minulta ei tarvitse puolustautua, että en tee mitään vaikka ei puolustautuisi. Koska olin niin järkyttynyt että joku luuli että hänen täytyy minulta jotenkin puolustautua ja yritin ja yritin rauhoittaa, että en tee mitään vaikka ei puolustautuisi. Hän ei koskaan ymmärtänyt minua, joten luovutin.


        poiuuuuu


        pouyyyyyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tosin mä olen kerran sortunut hillittömään sähköpostin lähettelyyn, jonka motiivina oli tosin todistaa, että minulta ei tarvitse puolustautua, että en tee mitään vaikka ei puolustautuisi. Koska olin niin järkyttynyt että joku luuli että hänen täytyy minulta jotenkin puolustautua ja yritin ja yritin rauhoittaa, että en tee mitään vaikka ei puolustautuisi. Hän ei koskaan ymmärtänyt minua, joten luovutin.


        poiuuuuu


        pouyyyyyyy

        Olen aina rakasatanut hillittyä käytöstä, ja lääkrainereaktio oli hurjan kammottava, koska se sai aikaan tunteen vaikeudesta käytöksen hallinnassa.


        ppoiuyuyytyty


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen aina rakasatanut hillittyä käytöstä, ja lääkrainereaktio oli hurjan kammottava, koska se sai aikaan tunteen vaikeudesta käytöksen hallinnassa.


        ppoiuyuyytyty

        Soitin kriisiopuhelimeen varmistaakseni että pääsen lääkeainevaurioista läpi ilman että tapahtuu mitään virheitä tai onnettomuuksia,
        He teki mulle ihan kauheen karhunpalveluksen: Manipuloivat mieltäni tavalla, joka kasvattaa virheiden ja onnettomuuksien riskiä...

        Siksi jätän heidät.


        ppiuiuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Soitin kriisiopuhelimeen varmistaakseni että pääsen lääkeainevaurioista läpi ilman että tapahtuu mitään virheitä tai onnettomuuksia,
        He teki mulle ihan kauheen karhunpalveluksen: Manipuloivat mieltäni tavalla, joka kasvattaa virheiden ja onnettomuuksien riskiä...

        Siksi jätän heidät.


        ppiuiuuu

        Ja se heidän karmee motto: "Käy mitä käy, ei sille voi mitään..."

        He oli ihan ihmeissään kun mun mielestä niin ei pitäis,,,
        koska jos noin manipuloi päänsä, voi käydäkin virhe tai onnettomuus todennäköisemmin ainakin hermostovauriossa.


        ppoiiuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja se heidän karmee motto: "Käy mitä käy, ei sille voi mitään..."

        He oli ihan ihmeissään kun mun mielestä niin ei pitäis,,,
        koska jos noin manipuloi päänsä, voi käydäkin virhe tai onnettomuus todennäköisemmin ainakin hermostovauriossa.


        ppoiiuuu

        Ja jos siinä antaa jolleim lääkettä käy vuelä tiodennäköisemmin virhe tai onnettimuus koska lääkraineet heikentää hermoston hallintakykyä


        ppoiuuuyuy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja jos siinä antaa jolleim lääkettä käy vuelä tiodennäköisemmin virhe tai onnettimuus koska lääkraineet heikentää hermoston hallintakykyä


        ppoiuuuyuy

        Mitä tuossa tilanmteeessa tarvii on raittiin pään ja aivotreeniä, jotta virheet ja onnettomuudet minimoituisivat


        ppouiyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tuossa tilanmteeessa tarvii on raittiin pään ja aivotreeniä, jotta virheet ja onnettomuudet minimoituisivat


        ppouiyyy

        Kriipuhelimen "hoitotapa" oli soittajan manipuloiminen mielikuvamatkoille kauhuskenaarioihin vuosien ajan. Typerämpää ei voisdi tehdä,.


        pouytytyt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kriipuhelimen "hoitotapa" oli soittajan manipuloiminen mielikuvamatkoille kauhuskenaarioihin vuosien ajan. Typerämpää ei voisdi tehdä,.


        pouytytyt

        Ja he teki ton vielä kriisityöntekijö nauraen että saan ilmaiset kauhufilmit


        ppiuytttt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja he teki ton vielä kriisityöntekijö nauraen että saan ilmaiset kauhufilmit


        ppiuytttt

        Sitten he jankkasivat minulle siihen tiettyä ratkaisua joka minun olisi tullit uskoa,
        KUn myöhemmin kysyin pitääkö se ratkaisu paikkansa, mulle sanottiinkin, ettei he voi minulle kriisipuhelimesta semmosta sanoa.
        No kysein että onko mua sitten huijattu ja manopuloitu puhelimsta.
        Vastaaja vastasi että siihen hän ei osaa saanoa tai vastata,


        ppiuyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten he jankkasivat minulle siihen tiettyä ratkaisua joka minun olisi tullit uskoa,
        KUn myöhemmin kysyin pitääkö se ratkaisu paikkansa, mulle sanottiinkin, ettei he voi minulle kriisipuhelimesta semmosta sanoa.
        No kysein että onko mua sitten huijattu ja manopuloitu puhelimsta.
        Vastaaja vastasi että siihen hän ei osaa saanoa tai vastata,


        ppiuyyy

        No mut joo, koitan muuta reittiä saada asiat hyvään jäårjestykseen.


        ppoiuuyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mut joo, koitan muuta reittiä saada asiat hyvään jäårjestykseen.


        ppoiuuyyy

        Antaa mulle lääkeainetta vaurioitti mua,
        mä vaan yritin kantaa vastuun, ettei mulle aiheutetuista vaurioista aiheudu mitään laajempaa vahinkoa, Ihan siitä vain oli kysymys,


        ppoiuyytyty


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Antaa mulle lääkeainetta vaurioitti mua,
        mä vaan yritin kantaa vastuun, ettei mulle aiheutetuista vaurioista aiheudu mitään laajempaa vahinkoa, Ihan siitä vain oli kysymys,


        ppoiuyytyty

        Mutta kriisipuhelin kyllä teki suorituksen moninkertaisesti vaativammaksi. ..kuten muutkin "auttajat" kuormittamalla hermostoni äärimmilleen mulle aiheuttamallaan stressillä ja hyökkäävällä kohtelullaan, Koska samalla kun kohdellaan noin, on vaikea keskittyä suorittamaan hyvin ja virheetömästi .


        ppiuyyytty


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta kriisipuhelin kyllä teki suorituksen moninkertaisesti vaativammaksi. ..kuten muutkin "auttajat" kuormittamalla hermostoni äärimmilleen mulle aiheuttamallaan stressillä ja hyökkäävällä kohtelullaan, Koska samalla kun kohdellaan noin, on vaikea keskittyä suorittamaan hyvin ja virheetömästi .


        ppiuyyytty

        Kun tavote on virheetön toiminta, siihen ei päästä usein käytetyllä metodilla eli vurheiden peittelyllä. ...vaaan,,,,virheiden paljastamisella


        ppiuuyyyyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun tavote on virheetön toiminta, siihen ei päästä usein käytetyllä metodilla eli vurheiden peittelyllä. ...vaaan,,,,virheiden paljastamisella


        ppiuuyyyyyy

        Tilanne on nyt ihan hassusti että kun niin vaaditaan virheetöntä toimintaa kaikki on panostettu virheiden peittelyyn monessa paikassa. Juuri päinvastoin pitäisi tehdä jos halutaan oikeesti virheetontä toimintaa


        ppoiuyyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tilanne on nyt ihan hassusti että kun niin vaaditaan virheetöntä toimintaa kaikki on panostettu virheiden peittelyyn monessa paikassa. Juuri päinvastoin pitäisi tehdä jos halutaan oikeesti virheetontä toimintaa


        ppoiuyyyy

        Mä' voin tän sanoo jos te ette siellä työpaikoillanne voi asemastanne huolestumatta, ku mä oon valmiiiksi pohjimmainen ja kaikkeen syyllinen.


        ppiuyyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä' voin tän sanoo jos te ette siellä työpaikoillanne voi asemastanne huolestumatta, ku mä oon valmiiiksi pohjimmainen ja kaikkeen syyllinen.


        ppiuyyyy

        nii joo ja sit mä oon vielä se päänarsisti


        ppoiuuyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        nii joo ja sit mä oon vielä se päänarsisti


        ppoiuuyy

        niiiiiiin mahdottoman ohutnahkainen että aurinko on päässyt syövyttelemään....
        siitä ei kestänyt lääkärikään...


        ppoiiuuuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        niiiiiiin mahdottoman ohutnahkainen että aurinko on päässyt syövyttelemään....
        siitä ei kestänyt lääkärikään...


        ppoiiuuuuuu

        Näin symbolisesti diagnoosiksi tuli "jättiläispeikon tyypillinen rasvanahka"


        ppiuuyyyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin symbolisesti diagnoosiksi tuli "jättiläispeikon tyypillinen rasvanahka"


        ppiuuyyyyy

        Lääkäri myös kuvitteli, että silloin kun silmä välttää minulla on myls peikkojen kulttuuri ja tavat,


        ppiuuuyyuyu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lääkäri myös kuvitteli, että silloin kun silmä välttää minulla on myls peikkojen kulttuuri ja tavat,


        ppiuuuyyuyu

        Niin no....ollaan me keijukaiset samasta maasta.,.,



        ppiouyyttt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin no....ollaan me keijukaiset samasta maasta.,.,



        ppiouyyttt

        Sitä minö en ymmörrä ihmisissä, että miksi he aina pitää kiinni jostain yhdestä tulkinnasta mikä ekana päähänsä pälkähtää vaikka läsnä on aina useita vaihtoehtoja,


        ppiuuyyyt


    • Anonyymi

      Ei ylentää itsensä kuninkaaksi miehenä ja naiset itsensä Kunigatareiksi

    • Anonyymi

      Ajattelen että järjen tasolla saattaa kyllä ymmärtää ja tietää millaista käytöstä odotetaan, mutta käytännössä ei itse toimi niin. Sellaiset normaalit tavat puuttuu, kuten kysymyksiin vastaaminen, ilmoittaminen tapaamisen peruuntumisesta, tunnereaktiot ilossa tai surussa, vastuunotto kun on toiminut haitallisesti jne. Käytös on ristiriitaista, sanat ja teot eivät vastaa toisiaan.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 189
      2326
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      54
      2124
    3. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      175
      1974
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      172
      1702
    5. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      46
      1451
    6. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1354
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1267
    8. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1205
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1200
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      16
      1188
    Aihe