Onko kuin moni käyttänyt tens/ems laitetta eturauhasen hoidossa, itse olen kokeillut Breurer merkkistä laitetta. Elektrodi liima lätkät laittanut yhden peniksen juureen yläpuolelle ja toisen kivesten alle välilihaan eturauhasen kohdalle, ohjelmaksi laittanu sitten sellaisen naputtavan mikä tuntuu siltä kuin sormilla naputettaisiin välihan kohdalta eturauhasta. Olen saanut tulemaan melko paljon e-rauhas nestettä pois rauhasesta helpottanut kummasti jalkovälin juilimista.
Vastaukset 2
- Anonyymi
On tullut kokeiltua. Tuntuu kivalta, mutta itellä ei mitään muuta vaikutusta tai edes kiimalimaa. Tuntuu hyvältä myös, kun laittaa toisen lätkän kalun päähän vaikka kumilenkillä.
- Anonyymi
Kokeile isommalla teholla hierontaa, niin pitäisi kyllä tehota.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3741230- 71778
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37716- 50632
- 44615
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri22565SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht360554- 63533
- 84498
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22469