Onko kuin moni käyttänyt tens/ems laitetta eturauhasen hoidossa, itse olen kokeillut Breurer merkkistä laitetta. Elektrodi liima lätkät laittanut yhden peniksen juureen yläpuolelle ja toisen kivesten alle välilihaan eturauhasen kohdalle, ohjelmaksi laittanu sitten sellaisen naputtavan mikä tuntuu siltä kuin sormilla naputettaisiin välihan kohdalta eturauhasta. Olen saanut tulemaan melko paljon e-rauhas nestettä pois rauhasesta helpottanut kummasti jalkovälin juilimista.
Tens/Ems laite
Anonyymi
2
284
Vastaukset
- Anonyymi
On tullut kokeiltua. Tuntuu kivalta, mutta itellä ei mitään muuta vaikutusta tai edes kiimalimaa. Tuntuu hyvältä myös, kun laittaa toisen lätkän kalun päähän vaikka kumilenkillä.
- Anonyymi
Kokeile isommalla teholla hierontaa, niin pitäisi kyllä tehota.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.262714Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant1232682- 2041434
- 1401388
"Pähkähullu ruhtinas" sanoi a-studiossa maailmanpolitiikan professori...
...Martti Koskenniemi Trumpista ja hänen toimintatavoistaan, vertasi 1600-luvulla eläneeseen Aurinkokuninkaaseen Ludwig3101321- 941301
Riikka Purra perustelee hallituksen leikkauspolitiikkaa
Odotukset ovat kovat, mutta puhe on poikkeuksellisen onttoa jopa hallituksen omalla mittapuulla. Vastuu työnnetään alas,521117Toivottavasti myös pysyy häkissä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011754428.html 😡😡😡 tommosia saastoja sitä näyttää Suomussalmen suunnalta sikiävän �141064Martina ja Matias
Mahtaako Martina yrittää saada Matiasta uudeksi sulhaseksi, niin saisi ne prinsessa häät, mitkä jäi pitämättä, kun Aussi2111009- 65964