Orgasmin saantivaikeus (naisella)

Anonyymi

Ajattelin kirjoittaa tänne, kun en oikein tiedä että mistä muualta etsiä kokemuksia tai apua tilanteeseeni.
Olen siis 25-vuotias nainen ja mieheni minua vuoden vanhempi. Olemme seurustelleet kaksi vuotta, seksiä olemme harrastaneet ja harrastamme noin 1-3 kertaa viikossa mutta toki vähenemään päin ollut nyt alkuhuuman alettua laantua. Ongelmana on se, että en vain tule. (Yhdynnän aikana laukean kun käytän klitoriksen hyväilyyn vibraa.) En tule kun mies antaa suuseksiä, en hänen kädellään, en edes omalla kädelläni.
Olen käyttänyt vibraa tyydyttämiseeni jo muutaman vuoden, niin olenko voinut tottua siihen liikaa? Ylitse pääsemätöntä vain olla käyttämättä sitä, kun muilla tavoin en tule. Itsekseni hommaillessa tulen tuolla vibralla helposti ja orgasmi on voimakas, mutta yhdynnässä samalla kapistuksella saatu orkku tuntuu vain ”pakotetulta” ja laimealta. Tunnen tuolloin aina lauettuani helpotusta, että tulihan se sieltä ja onneksi ennen miestä. Silloin kun en tule seksissä, niin pakko sitten mieheltä salassa pitää omaa kivaa ja saada paineet purettua.
Kun saan mieheltäni suuseksiä, se tuntuu hyvältä, mutta päässäni pyörii koko ajan, että laukeankohan taaskaan ja väsyyköhän mieheni, että jaksaakohan hän enää ja entä jos maistun tai haisen vaikka pahalta. En vain jotenkin osaa heittäytyä nautintoon. Jännitän myös sitä, että jos laukeamiseni kestää liian pitkään, ja tuntuisi epäinhimilliseltä pistää mies nuolemaan vaikka puoleksi tunniksi. Ja tuskin onnistuisi silloinkaan, kun alkaisi ahdistaa se kuluva aika.
Olen iloinen, että saan orgasmin edes vibralla, mutta ongelma on siinä, että haluaisin tulla miehenikin kosketuksesta. Huomaan myös hänen harmistuvan usein, kun en ikinä tule (ei ole sanonut kuitenkaan suoraan minulle asiasta, epäillyt vain että hänen taitonsa eivät riitä mutta siitä ei ole kyse ja sen olen sanonutkin.) Myös hänen erektionsa usein lopahtaa, kun hän niin kovin väsymykseen asti yrittää saada mut tulemaan ja itse taas stressaan koko sen ajan.
Myöskin mietin seksin aikana paljon, että miltä tunnun ja näytän mieheni mielestä, ja siksi seksi tuntuu usein suorittamiselta. Asiaa ei myöskään paljoa helpota se, että mieheni ei aina laukea sisääni, joka saa minut miettimään, että olenko jotenkin viallinen tai epäseksikäs. Tiivistettynä siis ajatukset alkavat karkailla seksin aikana milloin mihinkin.
Nyt siis kaipaankin neuvoja, että mitä tehdä tässä tilanteessa? Kuinka oppia heittäytymään, päästä stressaamisesta eroon ja saada orkku? Asiaa vielä hankaloittaa se, että mieheni laukeaa muutaman päivän taukojen jälkeen suhteellisen helposti, ja jos hän monta kertaa joutuu pidättämään, niin ei tule ollenkaan. Siksi onkin tietty ”määräaika” jossa minun ”pitäisi” laueta ennen häntä.

2

783

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Älä ajattele liikaa niin saat helpommin tai sitten kuvittele että siellä on sun pimpissä joku josta olet haaveillut ja anna myös hellyyttä.miehellesi hyväilemällä hänen vartaloa ,sillä.mieskin kaipaa hyväilyä eikä pelkkä panoa.

    • Anonyymi

      Analysoit selvästi tilannetta liikaa ja alat miettimään epäolennaisia. Keskity vain omiin tuntemuksiisi, äläkä ainakaan mieti että mitä miehesi miettii sinusta. Varsinkin suuseksin antaminen naiselle on niin kivaa, että puoli tuntia menee siinä puuhassa rattoisasti.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8416
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2565
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      122
      2277
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1946
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1684
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe