Ote on kirvonnut. Kepukka Sanneli Aarikko tukee vain näennäisesti. Miten aijotte jatkaa? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/d5232daa-8c89-4043-9bfb-299356a3c65e
Lapsellinen pääministeri
10
75
Vastaukset
- Anonyymi
Sinulle vastaan, että aijomme jatkaa velanoton lisäämistä.
- Anonyymi
On tapahtunut harvinaisen nopea itsekeskeisyyden nousu ja tuho koko hallitukselle.
- Anonyymi
Aiomme bilettää muiden laskuun ja ottaa velkaa yhä enemmän... Vihreät siirtymän vuoksi työpaikkoja siirretään ulkomaille.
Tuo on vain Iltalehden tavallista nälvimistä, jolla yritetään ruokkia ihmisten mielikuvitusta. Tätähän on jatkunut niin kauan kuin Sanna on ollut pääministerinä.
- Anonyymi
Niinpä. Ei ainakaan kaupankassalla aikuiseksi kasva ja myös seura tekee tuhojaan.
Ahne tuo nykyinen on rahan perään. Kuluttaa surutta verovaroja, joita mm. muut kassaneidit joutuvat maksamaan
Vittu jos ei 15 000€ kuukaudessa riitä ruokaan ja vieraiden kestitmiseen, niin jo joutaa hirttää torilla.
Tarpeettoman isoa työsuhdeasuntoa ylläpidetään verovaroilla, joten sen pitäisi olla avoinna kaikille ryyppyporukoille, ei jonkun kassaneidin bilejuhlille, jotka kustantaa ... veronmaksajat.
Kuka vittu tällaiseen maahan edes haluaa veroja maksaa, jossa rahvas vie kaiken (Suo,alaisten leipäjono pitenee).
Kapitalistinen länsimaa tämäkin, joka alkaa etoa. - Anonyymi
Aika heikosti perustelet tuossa viestissäsi yhtään mitään.
- Anonyymi
Demarit aina muitten kukkarolla.
- Anonyymi
Eipä ollut tuossa aloituksessa mitään järkeä, vähissä on opposition eväät.
- Anonyymi
Marin ei ole vastuussa näistä typeristä syytöksistä.
- Anonyymi
Marin ja muut ministerit elävät kuin viimeistä päivää. Osaamattomuus paistaa kauas.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873765
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)813320Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.693196On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle702780Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli502352- 671923
- 421881
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,291869Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181719- 601708