olen ollut viikon mies-huorana usealle miehelle kuinka monta kertaa se tuntuu hyvälle
kuinka hyvältä se tuntuu
7
59
Vastaukset
- Anonyymi
Sun suoli on hoonattu piloille aivot lilluu perseessä
- Anonyymi
kokeile itte sitte huomaat aivot räjäyttävän orkun tulon vain puoli tuntia riittää
- Anonyymi
Oohh palsta kyyläri ukko64 tyypillinen skitsoafektiivinen tapaus avautui jälleen
Ei siinä mitään ylärajaa ole. Jokainen pano tuntuu paremmalta kuin edellinen. Teen itse Lapinkeikkoja. Viikko miesporukan poikahuorana. Miehet on yleensä naimisissa olevia kaappihomoja. Ne osaa onnttaa nautinnon viikon jokaisesta hetkestä.
- Anonyymi
mää voisin tulla mukaan polvilleni jos joku vaan panis tai jotkut tuntemattomat ois parasta ja niin isoa kun vaan löytyy
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mää voisin tulla mukaan polvilleni jos joku vaan panis tai jotkut tuntemattomat ois parasta ja niin isoa kun vaan löytyy
Ja voit työntää poron sarvet perseesees uuvatti
- Anonyymi
uuvatti ei oo ikinä itte kokeillu vaikka mieli tekisi
Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad621198- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että335685- 51651
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116636- 51628
- 93610
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76582
- 56564