HeLsingin JunAliikenne

Anonyymi

Vituttaako teitäkin kun sielä helsingissä piTää mennä niitä vitun junia sielä tien keskellä. Ihan saatanan vaarallista, kerRan meinasin jäädä alle kun ei saatana edes töötännyt. Ne pilaa asfhaltin kun mEnee niillä vitun kiskoilla sielä asfhaltin päällä. Myös niiden kyydissä ei ole erikseen mustille erillisiä paikkoja koska minä en minkään nokikepin vieressä tahdo istua. Tai jotakin vastaavaa.

6

76

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Siis mitÄ vittua oot vienny sanat suustani vittu. Niitä ihmisiä jotka luulee olevan porvareita ku kulkee saatana junalla keskellä kävely vitun tietä. Kun itse olen vähän köyhempi kaveri ja paita haisee lahnalta ni vittu mitä paskaa.

      • Porvari tarkoitti keskiajalla kauppiasta.


    • Mitäs höpisitte en kyllä ymmärrä mikä teitä vaivaa että tullaan valittamaan tälläsestä adiasta nyt sitä vitun järkeä päähän ja äkkiä

      • Ne pilaa sen saatanan asvaltin sieltä niin ei mitään järkeä pitää vittu junia kävelytiellä. Ei kuulosta kovin järkevävältä


    • Missäs asut tulen käväsee ja saat nekkuu

    • PILAAVAT ASVSHALTIN SAATANA

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Koulu kielsi therianit - "tunneilla kontataan ja nau'utaan"

      Oululainen koulu on kieltänyt eläin- ja rooliasujen käytön koulussa. Hyvä homma, sillä koulussa keskitytään muihin asioi
      Maailman menoa
      357
      3294
    2. Tiiät että oon sulle ainoa sopiva mies

      Jonka oot koskaan nähnyt. Tämä on täysin selvä asia.
      Ikävä
      159
      1589
    3. Enemmistön diktatuuri Ähtärin valtuustossa

      Salo ja Nortunen, ette saa keikuttaa venettä. Olette mätiä omenoita, jotka pitää poimia pois Ähtärin kaupunginhallitukse
      Ähtäri
      42
      1487
    4. Taisit vähän aliarivoida minua ihmisenä

      Et tajunnut että olenkin aika nokkela tyttö 🤭 Jutut ja ulkonäkö varmaan hämäs.
      Ikävä
      61
      1343
    5. Opettajat kertovat miten karuksi koulunkäynti on mennyt Suomessa.

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010672912.html Tämä asia on ollut jo tiedossa monilla tavan ihmisillä pitkään Suomessa
      Maailman menoa
      98
      1175
    6. Pääseekö E.M.Pekkinen Oy konkurssiin?

      Riittääkö riittävästi varallisuutta ja omaisuutta aloittaa konkurssi menettely? https://empekkinen.smartpage.fi/juhlan
      Maailman menoa
      14
      1124
    7. Puolustusvoimien henkilötiedustelukurssi

      on uusi kurssi poikkeusoloja varten, jonna kuka tahansa voi hakea. Ehkä se korvaa entisajan "kyläpäälliköt"? Vai onko mu
      Maanpuolustus
      12
      1122
    8. Haloo Purra ja muut hönöt, Suomen rikkain maksaa veroa 4,7 %.

      Mites leikkaukset edistyy, MOTin mukaan Herlin kaikkien kikkailujen jälkeen maksaa tämän veroprosentin.
      Maailman menoa
      294
      1106
    9. Maajussille morsian: Maajussi-Teemu rehellisenä - Tilittää morsioehdokkaiden kirjeistä: "Se oli..."

      Maajussille morsian starttasi taas. Tsemppiä maajussi-Teemulle rakkauden löytymiseen! Lue Teemun haastattelu: https://
      Maajussille morsian
      7
      1078
    10. Kysyisin vain yhden kysymyksen

      Haluatko häntä, kaivattuasi, enää oikeasti elämääsi?
      Ikävä
      68
      1060
    Aihe