Ihonhoito on loppujen lopuksi

🥰🍊🛀 yksinkertaista. Kauppojen tarjoamat kalliit ihonhoitotuotteet ovat ihan turhia (paitsi hyvä silmänympärysvoide). Hedelmät ja marjat hoitaa ihoa sisältäpäin ja vesi saippua sekä tuoksuton perusvoide ulkoapäin.

Iholle on tärkeää myös ilmakylvyt. Sitä ei tule unohtaa vaikka asuukin yksin. Parisuhteessa voi ilmakylpyjä harrastaa kahdestaan. Minusta ilmakylpyihin ei kuulu ilman alusvaatteita nukkuminen. Nehän suojaavat vuodevaatteita likaantumasta. Alla on linkki uutiseen, jossa lääkäri kertoo miksi alusvastteet ovat tärkeät nukkuessa. Samasta syystä eivät stringit käy arkivaatteena
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/laakarin-mukaan-nakuna-ei-kannattaisi-nukkua-tassa-syy/8230276#gs.eocblr

13

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Aina sänkyyn suihkun kautta! Ei poikkeuksia.

      • Anonyymi

        Paitsi kaivattuni luona yökyläillessäni en käynyt koskaan, ilmankos en saanutkaan unta, hyi.


      • Hyvä periaate. Puhtoisena on kivempi nukkua.


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Hyvä periaate. Puhtoisena on kivempi nukkua.

        Puhdas pimppi parempi mieli


    • Anonyymi

      Sanonpahan vaan, että kyllä se p...ukin ilmaa tarvii. Ja stringit aiheuttaa peräpukamia. Ei mulla muuta.

      • Totta, että punkku pullo kannattaa avata pari tuntia ennen käyttöä, että se tuulettuu. Jos on kiire, niin sen voi kaata karahviin, jolloin se tuulettuu nopeammin.

        Peräpukamista en osaa sanoa. Olen aina luullut, että ihmiset pitävät stringejä sen takia, etteivät peräpukamat tursota tiukoissa farkuissa!


    • Anonyymi

      Voi voi kun ihmiset maksaa suotta kaiken maailman tököteistä.
      Kuinkahan moni kauneustuote jopa myrkkyä keholle.

      • Sanos muuta. Sitten ihmetellään kun syöpä ja immuunisairaudet ym. lisääntyvät. Joskus ihan kauhistuttaa, kun lukee pitkää listaa, mitä otkut tuotteet sisältävät. Mäntysuopa pesee yhtä hyvin jollei paremminkin, kuin joku 20 eri ainetta sisältävä pesuaine. Eikä ne lisäaineet ole vaaraksi pelkästään ihmiselle, vaan ne rasittavat luontoa. Kaikki kotona käytetyt kemikaalit löytyvät jätevesistä eikä niitä varmaankaan pystytä sieltä kaikkia saamaan pois ennenkuin likavesi on luonnossa. Sama luontorasitus syntyy lääkkeistä, kun niiden jäänteet joutuvat vesistöihin.


    • Anonyymi

      Ihkuu...en pysty jatkuvasti nukkuun alushusut jalas! Ihan hatuu värkki ja tulee muuta haittaa vaik kyt hajua pimperoon.
      Uskon pitkään paitaan ja paljaaseen pyllyyn ainakin nukkuessa.

      • Anonyymi

        Puuvillaa olevat alusvaatteet ovat parasta iholle.


    • Anonyymi

      Iho voisi hyvin jos olisi vain kaivo vesi ja lauantai sauna!Kaiken mailman myrkyt juomavedessä ja gloorit. Kuin säilöntä ,jotka pitää yllä tuoksun ja kostumuksen. Niin shampoot,pesuaineet ymm. Joten ihminen itse tuhoaa nillä ihon ja terveyden.

    • Anonyymi

      Selälle paras sauna on toi selkäsauna😂🤣😅

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1437
    2. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      349
      1141
    3. 37
      822
    4. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      70
      806
    5. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      157
      775
    6. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      42
      762
    7. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      48
      732
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      695
    9. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      44
      689
    10. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      49
      642
    Aihe