Asuttiin samassa kerrostalossa Harri Männyn kans kun asuin ruotsissa Carlhuuperinkadulla,nyt olen tosin asunut jo n.20v suomessa.omistan kaikki kentin levyt ja käyny kattoo provinssissa ja helsingin jäähallissa kenttii.SE ON NIIN ROCK!
Harrin vanha leikkikaveri
6
1432
Vastaukset
- toinen eskilstuna -79
Mitä helvettiä, onko Harri Mänty asunut Karl Hovbergsgatanilla? Hassu sattuma - niin nimittäin minäkin olen.
- Eskilstuna-79
Jep,nykyään on aikamoinen "paratiisi" se lähiö siellä,paljon näkyi ulkomaalaisia asuvan, kun kävin siel kolme vuotta sitte.
- toinen eskilstuna -79
Eskilstuna-79 kirjoitti:
Jep,nykyään on aikamoinen "paratiisi" se lähiö siellä,paljon näkyi ulkomaalaisia asuvan, kun kävin siel kolme vuotta sitte.
Ihan mielenkiinnosta, minä vuosina itse asuit siellä? Kun asuin siellä siinä olisiko ollut 84-89 paikkeilla siellä asui paljonkin suomalaisia. Jos olet asunut siellä samaan aikaan, me ollaan todennäköisesti tavattu. Ja se olis tosi hassua se :)
- Eskilstuna -79
toinen eskilstuna -79 kirjoitti:
Ihan mielenkiinnosta, minä vuosina itse asuit siellä? Kun asuin siellä siinä olisiko ollut 84-89 paikkeilla siellä asui paljonkin suomalaisia. Jos olet asunut siellä samaan aikaan, me ollaan todennäköisesti tavattu. Ja se olis tosi hassua se :)
Synnyin -79 ja muutettiin -84 tänne veroparatiisiin.
- Asunut
Minäkin olen asunut Karl Hovbergsgatanilla 13 vuotta aikoinaan. Asuttiin Mäntyjä vastapäätä.Olen käynyt Männyillä useasti kylässäkin koska tunsin Harrin pikkuveljen Tommin. Harrin kanssa käytiin samaa yläastetta Skiftingehusissä. Oli muuten komea irokeesi Harrilla silloin...
Niin ja äippä oli Samin äitin kanssa työkavereita.
- ...
Siis vitsi mä oon KADE!!! Jospa mäkin voisin olla jonkun julkkiksen kaa asumassa samalla gatanilla.. x)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun302846Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5081837Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171810- 171424
Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si731340- 241255
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431248Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?771169- 311028
UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa
Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa971007