TAMMISTONTILAN TALOT

Anonyymi

TALOISSA ASUVILLE TULEE SELVÄÄ SÄÄSTÖÄ, KUN VOI KATSELLA SUORAAN NAAPURIN TELKKUA.GRILLEJÄKIN VOI KÄYTTÄ KIMPASSA, KUN METRIN PÄÄSTÄ LÖYTYY NAAPURIN GRILLI. SIINÄ ALUEELLA ON SITÄ OMAKOTITALON VAPAUTTA.

16

590

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niinpä, siinä hermo lepää kun on omakotitalon ihana rauha.

    • Anonyymi

      just näin ja täällä myös joukko kuljetus kauppaan , eli ei tarvii höylää luataria punasel pensakin kunjo jotain maksaa vaikka ei liikaa ajan bemua ja hörppään kokista

    • Anonyymi

      Se alue vaikuttaa ihan slummilta joka ei varmasti ole kenenkään siellä asuvan mielestä kiva juttu, mutta minkäs teet kun kaupunki ahneuttaa tontteja myy.

    • Anonyymi

      Eivät ole kaupungin myymiä tontteja. Tontit erotettu tammiston tilasta, joten yksityisen myymiä. Aluksi yritettiin myydä tupla hinnoilla eikä kukaan ostanut. Hinnat laskettiin jotta saatiin myytyä. Mitään yksityisyytä ei tietenkään ole, enkä puhuisi omakotitalo asumisesta. Varmaan vaikea myydä eteenpäin....

    • Anonyymi

      Näyttää olevan samanlainen slummi alue myös Immasissa. Taloilla ei minkäänlaisia turvavälejä ole.

      • Anonyymi

        Immasissa on sentään naapuriturva, mutta Tammistossa ei olla sellaisesta varmaan koskaan edes kuultukkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Immasissa on sentään naapuriturva, mutta Tammistossa ei olla sellaisesta varmaan koskaan edes kuultukkaan.

        Asun Tammistossa ja olen kuullut naapuriturvasta.


    • Anonyymi

      Naapurissani katsotaan kauniita ja rohkeita joka ilta. En pidä siitä yhtään kun haluisin itse katsoa jotain ihan muuta, mutta naapuri määrää että mitä täällä katsotaan. Edit: Naapurin televisio ainoa televisio.

      • Anonyymi

        Hommaa naapurin telkkaan sopiva kaukosäädin ne ei paljon maksa. Mulla on kolme kaukista tohon telkkaan


    • Anonyymi

      RAHA SOKAISI. KOKO MAATILAN MILJÖÖ ON PILATTU. VARMAAN JOTAIN VUOKRAUSTOIMINTAA PÄÄTALOSSA ON. TOISENLAINEN OLI MEININKI SILLOIN KUN ANTTI SIELLÄ ASUI.

      • Anonyymi

        Kenestä Antista on nyt kysymys?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenestä Antista on nyt kysymys?

        no tiätty hammarberg heinä suussa


    • Anonyymi

      Entinen tilan omistaja joka viljeli myös peltoja. Itsekkin olin 70- luvulla purjoa nostamassa radan vieressä olevalta pellolta.

      • Anonyymi

        Minä en Tammistoon muuttaisi kun siellä niitä hörhöjä kuitenki pyörii viikonloppuisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en Tammistoon muuttaisi kun siellä niitä hörhöjä kuitenki pyörii viikonloppuisin.

        Huidut ovat Orkonkadun ja Marjapolun asia. Eivät Tammistontilan omakotitaloalueen.


    • Anonyymi

      Huituilla on porttikielto Tammistontilan alueelle.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1362
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1265
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1160
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1042
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1006
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1005
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      983
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      979
    9. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      970
    10. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      961
    Aihe