Sioittajat pohtivat kuumeisena kysymystä, millä kurssilla Tvirta myy osuuksia maksuvaluuttana Onecoin. Wallu jolla on valkoiset hampit,,(itse ei ole tosin hamppi),,kaupitteli taannoin Onecoinia sanoilla, "joka tahtoo rikastua, käsi ylös, muut saavat lähteä." Tämä on avoin kysymys Mr. Wallulle.
terv. nim. Tycoonkoulutetettu (kaluttu)
Haloo Tuohivirta - Onecoin valuuttana
Anonyymi
4
115
Vastaukset 4
- Anonyymi
Myydäänkö nyt siis valuuttaa, koulutusta, mineraaleja vai vitamiineja? Näissä verkostomarkkinoinnin uusimmissa kuvioissa ei meinaa oikein pysyä perässä.
- Anonyymi
Asioista kerrotaan vain jäsenille. Jäseneksi pääsee vain rahalla. Malttia, kohta aivan leuat loksahtaa. 😲🤣😂😂
- Anonyymi
10000 jo mukaan, miljardipisnes.
Taas jaetaan rahaa, pääset ns. eläkkeelle !
Antaa idioottien tehdä työt ! - Anonyymi
Wallu tässä moikka!
Onecoinit ovat Tuhonvirran ainoa valuutta kunnes miljoona kauppapaikkaa on avattu, arvioisin vuonna 2088, kolmas kwarttiili.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791672
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.107859En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207634- 133608
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo89595- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37536
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510