Shokki uutisia taksimaailmasta!!!!!

Anonyymi

Jakotaksissa tehtiin ratsia . Viranomaiset eivät löytäneet mitään vikaa tai huomauttamista Jakotaksista, Onko Jakotaksi ainoa rehellinen taksi/keskus, Jossa ei ole mitään ongelmia, Vaikka viranomaiset eivät löytänneet yhtäkään ihmistä Jakotaksista. Eivät taineet löytää Jakomäkeäkään.
Ritu kommentoi suorana bumerangista tilannetta.
Rituu...missä vi..usssa se nyt on??

21

130

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Meillä Jakotaksissa on kaikki asiat kunnossa. Lakimietiimini pitää siitä huolen. Terveisiä täältä Dubaista,

    • Anonyymi

      Ok hieno homma .Onko siellä lämmintä? käynkö kastelemassa kukat vestsendissä ?
      Terv.Rami.

      • Anonyymi

        Oikein mukavan lämmintä. Käy ihmeessä kastelemassa kukat, voitko samalla hakea Kuusisaaren asunnoltani postit ja viedä ne lakimiesttmilleni Pohjanpoikaan? Avaimen saat Ritulta, Ritu on Kaidella.

        Tulen keskiviikkona takaisin Suomeen, lähetätkö Stinden hakemaan minut Liikelentoterminaalista kello 13.00. Challenger 650 yksitynen Jettini saapuu tuolloin. Mikäli muutan aikatauluani ilmoitan siitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikein mukavan lämmintä. Käy ihmeessä kastelemassa kukat, voitko samalla hakea Kuusisaaren asunnoltani postit ja viedä ne lakimiesttmilleni Pohjanpoikaan? Avaimen saat Ritulta, Ritu on Kaidella.

        Tulen keskiviikkona takaisin Suomeen, lähetätkö Stinden hakemaan minut Liikelentoterminaalista kello 13.00. Challenger 650 yksitynen Jettini saapuu tuolloin. Mikäli muutan aikatauluani ilmoitan siitä.

        Kiitos Stinde. Oli mukava että olit liikelentoterminaalissa vastassa kun palasin Dubaista.

        Olen maanantaina lähdössä yksityisköneellani Monacoon. Tulisitko hakemaan minut ja viehättävän seuralaiseni täältä Westsendin asunnoltani kello 8.45. Pistäydyn matkalla ministeriössä ja jatketaan siitä sitten liikelentoterminaaliin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos Stinde. Oli mukava että olit liikelentoterminaalissa vastassa kun palasin Dubaista.

        Olen maanantaina lähdössä yksityisköneellani Monacoon. Tulisitko hakemaan minut ja viehättävän seuralaiseni täältä Westsendin asunnoltani kello 8.45. Pistäydyn matkalla ministeriössä ja jatketaan siitä sitten liikelentoterminaaliin.

        Ok, oli mutten vetävän näköinen misu se sun seuralaises. Ootko varma ettei se ole vaan taksifirmastasi tienenaamasi rahan takia kanssasi.
        Älä suutu kun kysyn tätä,ystävänä vaan.
        Nähdään maanantaina olen siellä odottamassa jo klo 8.00
        T.stinde


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok, oli mutten vetävän näköinen misu se sun seuralaises. Ootko varma ettei se ole vaan taksifirmastasi tienenaamasi rahan takia kanssasi.
        Älä suutu kun kysyn tätä,ystävänä vaan.
        Nähdään maanantaina olen siellä odottamassa jo klo 8.00
        T.stinde

        Hän on Kaiden serkkutyttö. Luonnollisesti herää kysymyksiä onko hän kanssani varallisuuteni takia vai onko kyseessä aitoa tunnetta? Mikä on näkemyksesi asiasta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän on Kaiden serkkutyttö. Luonnollisesti herää kysymyksiä onko hän kanssani varallisuuteni takia vai onko kyseessä aitoa tunnetta? Mikä on näkemyksesi asiasta?

        Onko Kaide saattanut teidät yhteen? Onko kyseessä kuitenkin Kaiden juoni saada valtavasta omaisuudestasi siivu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko Kaide saattanut teidät yhteen? Onko kyseessä kuitenkin Kaiden juoni saada valtavasta omaisuudestasi siivu?

        Mielenkiintoista, onko Jakotaksi Sumen Kauniit & Rohkeat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielenkiintoista, onko Jakotaksi Sumen Kauniit & Rohkeat?

        On, Jakotaksin henkilökunta, omistajat ja lakimiestiimi täyttävät nämä tunnusmerkit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielenkiintoista, onko Jakotaksi Sumen Kauniit & Rohkeat?

        On ehdottomasti. Tervetuloa seuraamaan toimintaa Jakomäen ostarille ja Pohjanpoikaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok, oli mutten vetävän näköinen misu se sun seuralaises. Ootko varma ettei se ole vaan taksifirmastasi tienenaamasi rahan takia kanssasi.
        Älä suutu kun kysyn tätä,ystävänä vaan.
        Nähdään maanantaina olen siellä odottamassa jo klo 8.00
        T.stinde

        Stinde, olen todella pettynyt sinuun. Lupauksestasi huolimatta et tullut paikalle. Miksi näin?

        Nyt jouduin menemään liikelentoterminaaliin itseohjautuvalla Teslallani. Onneksi minulla on oma suihkukone joka luonnollisesti odotti minua.

        Alakerran Rami toimii jatkossa luottokuskinani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Stinde, olen todella pettynyt sinuun. Lupauksestasi huolimatta et tullut paikalle. Miksi näin?

        Nyt jouduin menemään liikelentoterminaaliin itseohjautuvalla Teslallani. Onneksi minulla on oma suihkukone joka luonnollisesti odotti minua.

        Alakerran Rami toimii jatkossa luottokuskinani.

        Minulla oli sunnuntai vapaa ja otin päivällä taksikiljua. Maanantaina en sitten ollut ajokunnossa. Nyt olen, kohta taas ajokunnossa. Anteeksi.

        T: Stinde


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla oli sunnuntai vapaa ja otin päivällä taksikiljua. Maanantaina en sitten ollut ajokunnossa. Nyt olen, kohta taas ajokunnossa. Anteeksi.

        T: Stinde

        Olen ottanut myös tänään taksikiljua. Lupaa olla sunnuntaina ajokunnossa.

        T: Stinde


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen ottanut myös tänään taksikiljua. Lupaa olla sunnuntaina ajokunnossa.

        T: Stinde

        Kiitos, Kale tuuraa sinua. Olen nyt Roomassa. Palaan lauantaina.


    • Anonyymi

      Mitä hiivaa käytätte taksikiljun käyttämiseen? Ette kai vain yhä sitä hiivakantaa, joka löytyi Kannu-Lissun pikkuhousuista Stinden linnakiljujen käyttämisen yhteydessä?

      • Anonyymi

        Mistä tätä nektaria saa?


    • Anonyymi

      Kertokaa tyhmälle, mikä tämä täällä usein kirjoitettu Jakotaksi oikein on? Onko se joku sen niminen taksiyritys, vai mikä hemmetti se oikein on? Onko Jakotaksi jokin taksiyrityksen lempinimi?

      • Anonyymi

        Jakotaksi on Suomen laadukkain taksiyhtiö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jakotaksi on Suomen laadukkain taksiyhtiö.

        Mutta jos näin on Jakotaksi ei ole yrityksen oikea nimi muuten moinen löytyisi Googlaamalla, mutta kun ei vaan löydy miksi ei? Tähän vedätykseen olisi kiva saada loppu fakta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta jos näin on Jakotaksi ei ole yrityksen oikea nimi muuten moinen löytyisi Googlaamalla, mutta kun ei vaan löydy miksi ei? Tähän vedätykseen olisi kiva saada loppu fakta?

        Eli koko Jakotaksi on ilmeisesi vain Hyden täällä povoraavan omassa päässään luoma taksiyritys, jota ei oikeasti oles edes olemassa.


    • Anonyymi

      Kuulin huhun että helsinkiläinen iso välitysyhtiö vaihtaa nimensä Jakotaksiksi. Syynä parempi tunnettavuus kuin nykyisellä nimellä.

      Laskimiestiimi ilmeisesti pahasti sössinyt kun ei ole hakenut nimisuojaa tavaramerkille.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      54
      5399
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3477
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1602
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      197
      1521
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1076
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      25
      1023
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      897
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      789
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      788
    Aihe