Tetino- verkkokauppa, HUIJAUS!

Anonyymi

Samainen porukka pyöritti viime kesänä Datito.fi nimistä verkkokauppaa. Googlella selviää heidän huijaukset. Tuotteet täysin sekundaa, eikä korvaa mitään.

Itselle alkoi tulemaan mainosviestejä sähköpostiin Tetinolta, mutta lähettäjä [email protected]. nyt korjanneet virhensä. Samanlaiset sivut kuin Datitolla.

Varoitan, elkää tilatko!

58

18250

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mulla ainakin tuotteet on tullut perille mitä olen tilannut..

      • Anonyymi

        kauanko kesti että tuli


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kauanko kesti että tuli

        Yli 5 viikkoa tilauksesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kauanko kesti että tuli

        2 viikkoa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yli 5 viikkoa tilauksesta.

        Minä tilasin sukat..sellaset pitkät ja niissä meni kans 5viikkoo ja aattelin etteivät tule joten sitten kun ne tuli niin en halunnutkaan niitä ja lähetin takasi..ja nyt maksuja satelee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä tilasin sukat..sellaset pitkät ja niissä meni kans 5viikkoo ja aattelin etteivät tule joten sitten kun ne tuli niin en halunnutkaan niitä ja lähetin takasi..ja nyt maksuja satelee

        Minulla nyt sama tilanne..Ja kun yritän ottaa yhteyttä puhelin varoittaa haitallisista sivuista eikä suosittele jatkamaan


    • Anonyymi

      Ei vastaa mainoksessa hehkutettua tuotetta palautin tuotteen laskua pukkaa siitä huolimatta, en ikänä tilaa tuolta mitää enkä suosittele muillekaan.

      • Anonyymi

        Samoin kävi minulle.


      • Anonyymi

        Muistatko mihin osoitteeseen palautur?


      • Anonyymi

        Todella paska puulaaki,älkää tilatko mitään.


      • Anonyymi

        Samoin kävi minulle. Myynnissä olevassa rintaliiveissä oli 100%palautusoikeus ja tyytyväisyystakuu. Eniten ärsyttää se että sivulla on arvosteluissa muka tyytyväisyys 4.7/5 ja oikeesti sellaista arvostelukohtaa ei edes ole. Ostin vielä klarna turvalla, mut sekään ei auttanut. Olen nyt kantapään kautta oppinut, etten tilaa ikinä tuntemattomista paikoista.


    • Anonyymi

      Kiitti!

      • Anonyymi

        Huuhaa paska putiikki ,en suosittele kellekkään


    • Anonyymi

      Kiitos tiedosta....

    • Anonyymi

      Missä viipyy 22.11 tilaamani ihme puhdistusliinat.m.tolvanen,lahti

    • Anonyymi

      1.12. Tilasin kaksi kauluri myssyä.
      Nyt on 20.12. Eikä oo tullu...eikä varmaan tulekaan.
      Sinne meni 50e hukkaan.

      • Anonyymi

        Teitkö rikosilmoituksen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teitkö rikosilmoituksen?

        Niin ja tuotetta en itse maksa ennen kuin näen sen. Tilasin Klarnalla ja he auttavat nyt.


      • Anonyymi

        Ei kannata maksaa heti vaan esim klarnan kautta, niin laskun pystyy jäädyttämään, mikäli ei tuote ole tullut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kannata maksaa heti vaan esim klarnan kautta, niin laskun pystyy jäädyttämään, mikäli ei tuote ole tullut.

        Ei auta edes tämä. Jossain vaiheessa klarna luovuttaa ja jouduin maksamaan rintaliivit mitkä olivat petosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei auta edes tämä. Jossain vaiheessa klarna luovuttaa ja jouduin maksamaan rintaliivit mitkä olivat petosta.

        Joo multakin vaadittiin 50%tuotteen hinnasta ns postikuluja .p-putiikki älkää vaan sekaantuko


    • Anonyymi

      Tilasin ja sain mitä yilasin ja hinta piti paikkansa. Pyörätuolissa istujan on pakko luottaa, kun ei pääse itse ostoksille. Niin haluaisin istua autooni ja karauttaa kauemmaksikin kauppoihin.Nyt joudun nöyrimmästi pyytämään miestäni kuskiksi ja työntelemään tuoliani kaupoissa, jos johonkin lähtisimme. Antakaa minun luottaa, älkääkä huijatko.

    • Anonyymi

      En ole saanut tilaamaani tuotetta ollenkaan

      • Anonyymi

        Tilasin tunnistevaloja ei ole tullu 60e meni hukkaan huijausta


    • Anonyymi

      Tilasin Tetinolta marraskuussa, jotta ehtisi jouluksi. Toimitusajaksi luvattiin 7-21 vrk. Eivät ehtineet jouluksi. Kun sain tuotteet, olivat todellakin sekunda kamaa.
      Palautan tuotteet. Saa nähdä, saanko koskaan rahojani takaisin.
      Ai niin, yksi tilaamani tuote on vielä tulematta. Jää nähtäväksi, joudunko senkin palauttaa. Jos on sitä mitä tilasin, sitten se on ok. Palaan asiaan.

    • Anonyymi

      Tuote tuli viiden viikon kuluttua tilauksesta.

    • Anonyymi

      Tuotteet tulivat tänään, toimitus 7-21 ov sijaan 35 vrk.
      Tilasin 3 kpl tuotetta, josta sain alennuksen ja sain kaksi oikea hinta ja yhden halvemman kalliimmalla hinnalla jolloin alennus
      kuitaantui siinä.

      • Anonyymi

        Tilasin joulukuun alussa, nyt tammikuun alussa lähetys tuli. Osaatteko neuvoa mmihin osotteeseen palautan tavarat ja saako suoraan postista kääntää tavarat palautukseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tilasin joulukuun alussa, nyt tammikuun alussa lähetys tuli. Osaatteko neuvoa mmihin osotteeseen palautan tavarat ja saako suoraan postista kääntää tavarat palautukseen.

        Sähköpostitse saat palautusosoitteen. Kulut pitää itse maksaa. Vein juuri postiin palauttaakseni tilaamani myssyn ja maksoin 14 e postimaksuja. Kyllä kirpaisi, mutta tuote oli niin eri mitä kuvittelin sen olevan enkä sen takia halunnut sitä pitää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sähköpostitse saat palautusosoitteen. Kulut pitää itse maksaa. Vein juuri postiin palauttaakseni tilaamani myssyn ja maksoin 14 e postimaksuja. Kyllä kirpaisi, mutta tuote oli niin eri mitä kuvittelin sen olevan enkä sen takia halunnut sitä pitää.

        Huijausfirma. Ei löydy yhteystietoja. Vaikka tavarat tulivat kolmen kk odotuksen jälkeen ja olivat aivan sekundaa, palautus tehty niin vaiveaksi että ihan mahdoton. Kun tavat tuli jouduin maksamaan tullausmsksun ennenkuin sain Suomeen. Pakko oli maksaa vsikka paskaa oli. Samanlainen kiinalainen firma oli myöd Helsinki-Suomi.fi luulisi että suomalainen. Lukekaapa kokemukdia Tetino.com.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sähköpostitse saat palautusosoitteen. Kulut pitää itse maksaa. Vein juuri postiin palauttaakseni tilaamani myssyn ja maksoin 14 e postimaksuja. Kyllä kirpaisi, mutta tuote oli niin eri mitä kuvittelin sen olevan enkä sen takia halunnut sitä pitää.

        Minä tilasin myös tuotteen, ja oli ihan sekundaa, eikä. Koko sopiva. En saa palautettua tuotetta, koska olen avannut paketin. Miten minä tiedän onko tuote sopiva jos sitä ei saa avata. Olen yrittänyt saada palautus ohjeita, mutta ei saa. Keksivät aina jonkun syyn. Huijareita selvästi.Vatokaa näitä


    • Anonyymi

      Tein juuri tänään rikosilmoituksen Tetino.com yrityksestä. Tuotteita ei pysty palauttamaan. Ilmoitin myös Klarnalle, että yritys ei toimi rehellisesti ja laskuni on jäädytetty.

      • Anonyymi

        Minulle ei ole tullut tilaamaani tavaraa, mutta lasku tuli tilauspäivänä Klarnalta. Tuliko sinulle tavara ennen laskun eräpäivää. Tuntuu uskomattomalta, että lasku tulisi maksaa Klarnalle ennakkoon, vaikka asiakas ei ole saanut tuotetta. Lukemani perusteella voi myös olla mahdollista, että tuote ei saavu koskaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulle ei ole tullut tilaamaani tavaraa, mutta lasku tuli tilauspäivänä Klarnalta. Tuliko sinulle tavara ennen laskun eräpäivää. Tuntuu uskomattomalta, että lasku tulisi maksaa Klarnalle ennakkoon, vaikka asiakas ei ole saanut tuotetta. Lukemani perusteella voi myös olla mahdollista, että tuote ei saavu koskaan.

        Ei Klarnalle tarvitse maksaa ennakkoon. Se on loistava tapa maksaa. Olen aina maksanut vasta sitten, kun tuote on tullut. Jäädyttävät laskun, jos tuote ei tule enkä ole maksanut mitään, jos olen palauttanut. Jos myyjää ei tavota itse, Klarna ryhtyy hoitamaan asiaa. Olen tehnyt paljon kauppoja Klarnan kautta. Välillä kaupat ovat onnistuneet, välillä on tullut sotkuja, mutta aina on kaikki selvinnyt, kun Klarna on ollut mukana. Suosittelen lämpimästi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei Klarnalle tarvitse maksaa ennakkoon. Se on loistava tapa maksaa. Olen aina maksanut vasta sitten, kun tuote on tullut. Jäädyttävät laskun, jos tuote ei tule enkä ole maksanut mitään, jos olen palauttanut. Jos myyjää ei tavota itse, Klarna ryhtyy hoitamaan asiaa. Olen tehnyt paljon kauppoja Klarnan kautta. Välillä kaupat ovat onnistuneet, välillä on tullut sotkuja, mutta aina on kaikki selvinnyt, kun Klarna on ollut mukana. Suosittelen lämpimästi.

        Minulle Klarna oli pettymys tällä kertaa. Lasku kyllä jäädytettiin, mutta aktivoitiin uudelleen vedoten Tetinon palautusehtoihin, jotka Tetino oli lisännyt sen jälkeen, kun olin tilauksen tehnyt ja ollut heihin yhteydessä halutessani palauttaa tilaamani tuotteet.


    • Anonyymi

      Kiitos että jaatte näitä kokemuksianne!

    • Anonyymi

      Minä palautin tilaamani hamehousut, nyt Klarna lähetti karhulaskun. En maksanut koska laskuakaan ei ollut tullut siinä vaiheessa kun palautin

    • Anonyymi

      Hei! Odotan tuotteita, katsotaan kuinka käy? Olen koettanut selvittää yhtiön taustoja. Mistä maasta firmaa pyöritetään?? Ei taida olla suomalainen?

    • Anonyymi

      Samaa mieltä, pelkkää huijausta koko sivusto. Älkää missään tapauksessa tilatko sieltä mitään.

    • Anonyymi

      Tilasin marraskuuša VEDENPITÄVÄT TALVIKENGÄT
      €49,95 . Ei todellakaan ole vedenpitävät. Nyt kun tuli lauhemmat ilmat ja on sohjoa ja vettä tiellä, niin pohjista vuotaa. Sukat kastuu !!! Todella alaarvoiset. Sekundaa. Kyllä kenkien pitäisi kestää enemmän kuin 3 kuukautta,!!!!

    • Anonyymi

      Palauttakaa niistä tilaamistami kengistä mulle korvaus.Tilaamani kegät oli sopimattomat.Ei kannata tilata verkosta koska niitä ei voi sovittaa.Palauttakaa mulle kegistä maksettu summa pikapuoliin.Terv.Raija Härkönen Koskentie 10 a 2 79600 Joroinen

    • Anonyymi

      Kiitos teille kaikille, jotka olette varoittaneet!

    • Anonyymi

      Ortopediset kengät tilasin..ihan perus Kiina lenkkarit muovi pohjalla.ja niin isot et pyörii jalassa vaikka 39.tilasin. halusin palauttaa ja takaisin tuli tekstiä tuli hirveesti englanniksi.pidä kengät ja tilaa uudet..ei en huoli palautan niin sitten alkoi alen tarjonta.otan nyt yhteyttä vielä Klarnaan .

    • Anonyymi

      Älkää ihmeessä ostako Tetinolta mitään. Tetinon mainoskuvat eivät vastaa todellisuutta. Seuraavassa 2 omakohtaista esimerkkiä:
      1) 720 Faucet Head. Näytti Tetinon mainoskuvissa pieneltä. hyvin kääntyvältä. Käytännössä tuote oli kaamea, kooltaan pitkä, eikä mahtunut kääntymään siinä hanassa, johon sen olin tarkoittanut. Palautin sen saamaani osoitteeseen Hollantiin ja maksoin itse postimaksun. Postimaksun maksamisessa Tetino vetosi nettisivujensa lausekkeeseen:"As a customer, you are responsible for the package to avoid misunderstanding". Tässä lauseessa ei puhuta mitään siitä, että asiakkaan kuuluu maksaa tuotteen palautuksesta aiheutuvat kulut. EU-säädösten mukaan firman kuuluu ilmaista selvästi se, jos asiakkaan velvollisuus on maksaa palautusmaksu. Tetino ei näin tee.
      2) Ihme puhdistusliinat (uudelleenkäytettävät) x1 . 5 pakkausta + 5 pakkausta ilmaiseksi.
      Sain alunperin 4 puhdistusliinaa. Tämä määrähän ei vastannut lainkaan Tetinon mainosta. Kun valitin asiasta, sain 5 puhdistusliinaa lisää. Yhteensä sain siis 9 puhdistusliinaa. Tämäkään ei mielestäni vastaa Tetinon mainosta.

      Tiedoksi vielä seuraava. Tuotteet (ainakin nämä minun tilaamani) tulevat Kiinasta turkulaiseen välitysfirmaan, joka lähettää ne eteenpäin asiakkaalle. Mukana ei tule minkäänlaista lähetyslistaa. Tetinolta ei kannata tilata!

    • Anonyymi

      Todellakin huijaus! Tuote laaduton. Älä osta!

    • Anonyymi

      Vääränkokoinen tuote tuli, ei mitään palautuslomaketta vaikka lupaavat sivullaan. Olen pommittanut meilillä saadakseni osoitteen ja rahat takaisin. Taisi tulla reilu kolmekymppiä oppirahoja. Olisi pitänyt huomata tämä keskustelupalsta aiemmin.

    • Anonyymi

      Kunpa olisin aikaisemmin älynnyt etsiä tietoa Tetinon toiminnasta.
      Tilasin tuotteen, joka tuli kyllä sovitussa ajassa, mutta oli täysin susi. Ei siis toimi lainkaan. Älkää koskaan tilatko mitään tältä firmalta. Onneksi tilaamani tuote oli hinnaltaan vain alle 30 euroa, joten taloudellinen menetys ei ole suuri, mutta harmittaa, että ihmisiä petetään.

    • Anonyymi

      Halutessani palauttaa tuotteen, vastasivat että palauttavat tililleni 20% ostohinnasta ja saan pitää tuotteen. Saisin siis 6.99€ takaisin maksettuani 34,95€.

      Palautus maksaisi ulkomaille 21,90 € ja se tulisi minun maksettavakseni.
      Melkoista toimintaa.

      Joku konsti pitäisi olla tällaisten firmojen toiminnan lopettamiseksi. Moni lankeaa ansaan edelleen. Tuotteet mainoksissa ihan hyvän näköisiä, kuvat ovat varmasti eri tuotteesta kuin mitä asiakkaalle lähetetään. Ja ihan sama onko koko oikein vai väärin, koska tarkoitus on vain huijata rahat pois.

    • Anonyymi

      Edelleen samaa huijausta. Palauttaa ei voi. Palautus ja hyvitys-kohdasta ei saa mitään ohjetta! Ei kannata ostaa mitään Tetinolta.

    • Anonyymi

      Harmitti kyllä todella paljon,kun ei tullut googleteltua ennenkuin tilasin tetino.com verkkokaupasta ja kävi tietty huonosti eli palautuslupaa ei myönnetty vaikka suoritin vaaditut "temput" eli tarkat(?) perustelut ja lähetin kuvat pakkauksista rikkoutumattomine sinetteineen ...meni kyllä hermot ja haukuin firman toivotellen pikaista nurin menoa,mutta niinhän tapahtuu muutenkin kun näitä eri nimillä esiintyviä firmoja nousee kuin sieniä...

    • Anonyymi

      Mullahan kävi sitten hyvä säkä. Tilasin tuotteen, maksuksi Klarna. Paketti tuli kahden viikon päästä ja tuote oli just semmonen kuin pitikin.

    • Anonyymi

      Ostin kahdet rintaliivit, kun tulivat kokeilin toisia liivejä. Onneksi avasin vain toisen pakkauksen, kun totesin etteivät ne ole minulle sopivia. Aloin hakea tietoa, miten ne palautetaan. Selvisi, että avattua pakkausta ei voi palauttaa! Palautus on tehty mahdollisimman hankalaksi, joten en palauttanut. En myöskään osta heiltä mitään.

    • Anonyymi

      Olen epäonnekseni mennyt tilaamaan heiltä tuotteen. ÄLKÄÄ IKINÄ TILATKO KO PULJULTA MITÄÄN, SIIS EI IKINÄ.. tuote/hiuskiharrin tuli, täysin rikkinäinen, ei toiminut kertaakaan, palautin heti viemällä paketin heidän Turussa olevaan ja paketissa lähettäjänä lukevaan konttoriin. Nyt se vaativat seurantanumeroa paketista ja väittävät ettei paketti ole palautunut ja nyt maksu erääntyy Klarnalta. TÄYSIÄ HUIJAREITA!!!
      Mitä pitäisi tehdä, ottaa yhteys Kuluttajavirastoon.?!?

    • Anonyymi

      Kiitos.

    • Anonyymi

      Robotti imuri tuli ehkä 1-2 kk tilauksesta. Aivan lelu, hyvä jos painaa 200 g. Ei ime mitään. En viitsinyt palauttaa vaikka olis pitänyt

    • Anonyymi

      Olet oikeassa. Tein tilauksen klarnan kautta ja piti olla klarna turva. Tetino on huijari verkkokauppa. Ikävä kyllä klarna ei uskonut et yritys on huijari ja jouduin nyt maksamaan laskun. Muuten se olis mennyt ulosottoon. On outoa et klarna toimii yhteistyössä tetinon kanssa.

    • Anonyymi

      Minulle tuli sieltä paketti ja lähetin takaisin..nyt peräävät sen maksua...uskookko vai ei..

    • Anonyymi

      Kerkesin tilata..yritin hoitaa asiaa niin aina katkee yhteys kun rupean penämään asiaa..Ja missään ei ole mitään numeroa mihin ottaa yhteyttä..Taitavat olla tosiaankin..Otin silloin yhteyttä kun olin paketin lähettäny takasin..nyt ei kuulema voi asiaa hylätä koska aika menny umpeen...pitää varmaan kuluttajasiamieheen ottaa yhteyttä.En kehtoo rueta viäntämään asiasta kättä..

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      577
      3846
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2729
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2124
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1947
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1845
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1790
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe