Suosikkijuontajani Linnonmaan virtual traveller- yhtiö lopetti toimintansa. Korona kun tyrehdytti matkailun ja uutta matskua sivustolle ei saatu.
Isot pojat nyt sitten toteuttaa virtuaalitodellisuuden globaalissa mittakaavassa. Luot avatarin vaan itsellesi nettiin, laitat 3D- lasit päähän ja voit olla vaikkapa upporikas lentokapteeni majuri Hua Hinista jolla on valtavan kova kunto.
Johtaa siihen että osa ihmisistä muumioituu koneen ääreen ja lakkaa elämästä oikeaa elämää. Tietenkin se on ihmisen oma valinta, kuten huumeiden käyttökin, mutta johtaa samalla kaavalla pahoihin ongelmiin.
Jo nyt osa ihmisistä esittää netissä muuta kuin mitä on, lähes työkseen. Liikunta ja ihmissuhteet jää pois, virtuaalisuhteet korvaa nekin. Nettiaddiktit kuten feikkisensei eivät liiku nytkään ulkosalla laisinkaan.
Osa tulee varmuudella jäämään työelämästä ja koulusta pois. Loistava pakopaikka syrjäytyneille ja uusille syrjäytyville. Ihmisestä tulee robotti, superrikkaat rikastuu entisestään ja yhteiskunta maksaa viulut.
Tällaisiin tehonlisäyksiin tarvittiin tämä 5G- verkkokin.
https://www.iltalehti.fi/digiuutiset/a/e98ad02b-e1e7-4216-b6eb-4f57bbd255b0
T 2010
Virtuaalitodellisuus korvaa aidon
17
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mitenhän joku juontaja liittyy virtuaalitodellisuuteen, en ymmärrä... hyvä ystäväni Risto Linturi on asian ehdoton guru suomessa, minä en tiedä asiasta mitään, miten ne puurokärryt joko kolisivat käytävällä, pääsit taas palsta vaikuttamaan.
- Anonyymi
Ethän sinä tosiaan ymmärrä koska et ymmärrä lukemaasi! Tuo on huomattu tälläkin palstalla jo satoja kertoja.
- Anonyymi
Maailma on täynnä asioita joita et ymmärrä ja joista et tiedä mitään, punkeromahainen leikkimajuri, mutta silti suu käy aina vaan ennenkuin ehtii edes ajattelemaan.
Kerroin heti ensimmäisessä lauseessa että "Linnonmaan virtual traveller- yhtiö lopetti toimintansa" ja sinä kysyt heti perään että miten juontaja liittyy virtuaalitodellisuuteen...
Onko dementiasi jo sillä tasolla että unohdat lauseen lopussa mitä lauseen alussa lukee, punkeromahainen virtuaalimajuri? On kuin keskustelisi auton alle jääneen oravan kanssa.
T 2010 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maailma on täynnä asioita joita et ymmärrä ja joista et tiedä mitään, punkeromahainen leikkimajuri, mutta silti suu käy aina vaan ennenkuin ehtii edes ajattelemaan.
Kerroin heti ensimmäisessä lauseessa että "Linnonmaan virtual traveller- yhtiö lopetti toimintansa" ja sinä kysyt heti perään että miten juontaja liittyy virtuaalitodellisuuteen...
Onko dementiasi jo sillä tasolla että unohdat lauseen lopussa mitä lauseen alussa lukee, punkeromahainen virtuaalimajuri? On kuin keskustelisi auton alle jääneen oravan kanssa.
T 2010Hienoa että sinä olet terve, vai oletko.
- Anonyymi
Otin muuten eilen kantaa hieman tuohon meta-asiaan omalla tavallani, voit käydä katsomassa kuvia minun facebookissa, laitoin sinne muutenkin hieman lisää infoa julkiselle puolelle kun sinulla ei ole munaan laittaa kaveripyyntöä.
- Anonyymi
Olet laittanut asetukset siten, että vain kaverisi voivat pyytää sinua kaveriksi.
Mikäs on tämän päivän tilanne? Mikä versio tarinasta on tänään vuorossa?
a) Teit ovelan valeprofiilin Pattayan poikain kiusaksi?
b) Se et ole ollenkaan sinä siinä profiilissa, vaan ihan joku muu?
c) Olet valehenkilöllisyydellä koska olet salainen agentti James Potkukelkka?
d) Se olet sinä, mutta epäilet maahanmuuttoviranomaisten ja Jorvin sairaalan henkilökunnan vuotaneen tietojasi?
Profiilisi on suljettu eikä sitä pääse kurkkimaan eikä pyytämään sinua kaveriksi.
Miten on siis mahdollista että "sensei" laittoi viime viikolla neljä kuvaa sinun Facebookistasi tänne, varsinkin kun hän kertonut moneen kertaan ettei hänellä ole Facebookia ja te ette tunne toisianne?
Taitaapas kuules olla niin että tämä "Jokke pappa" onkin edesmennyt veljesi? Sairaana ihmisenä herätit hänet mielikuvituksessasi "senseinä" henkiin ja sinulla on hänen vanhat paperit tallessa?
Hänessä kun on todella paljon samaa näköä kuin sinussa. Tarinasi on täysin omalaatuinen sairaskertomus, josta saisi tehtyä komean draamakomediasarjan telkkariin.
T 2010 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet laittanut asetukset siten, että vain kaverisi voivat pyytää sinua kaveriksi.
d) Se olet sinä, mutta epäilet maahanmuuttoviranomaisten ja Jorvin sairaalan henkilökunnan vuotaneen tietojasi?
Profiilisi on suljettu eikä sitä pääse kurkkimaan eikä pyytämään sinua kaveriksi.
Miten on siis mahdollista että "sensei" laittoi viime viikolla neljä kuvaa sinun Facebookistasi tänne, varsinkin kun hän kertonut moneen kertaan ettei hänellä ole Facebookia ja te ette tunne toisianne?
Taitaapas kuules olla niin että tämä "Jokke pappa" onkin edesmennyt veljesi? Sairaana ihmisenä herätit hänet mielikuvituksessasi "senseinä" henkiin ja sinulla on hänen vanhat paperit tallessa?
Hänessä kun on todella paljon samaa näköä kuin sinussa. Tarinasi on täysin omalaatuinen sairaskertomus, josta saisi tehtyä komean draamakomediasarjan telkkariin.
T 2010Komedian todellakin. En ole koskaan ollut moisen idiootin kanssa tekemisissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
T 2010Siksi näillä veljeksillä on siis yhteinen jippokaukoputki ja hindunorsu. Jokke veli juopotellut itsensä hautaan. Senseihän esitteli eläkekorttiaan jossa kaksi ekaa kirjainta olivat J ja O.
= Jokkepappa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
T 2010Ei profiili ole suljettu ollut koskaan tosin rajoitin kaveripyyntöjä vuosia sitten kun olen ollut ammattissani aika tunnettu, ja niitä tuli liian paljon... kyllä sinä minun julkisen profiilin näet,
Tuo sinun kirjoituksesi on aika epälooginen, miten voit tietää että vain kaverin kaverit voivat pyytää kaveriksi jos profiili on suljettu, paljon saat taas epäloogista muutamaan lauseeseen.
Mitens ne puurokärryt. Anonyymi kirjoitti:
Siksi näillä veljeksillä on siis yhteinen jippokaukoputki ja hindunorsu. Jokke veli juopotellut itsensä hautaan. Senseihän esitteli eläkekorttiaan jossa kaksi ekaa kirjainta olivat J ja O.
= Jokkepappa.Hei Neiti rakas kaikkien Pattayan rakkaiden rakkain.
Ei ole minulla vieläkään facea eikä tule, joten en ole kirjaantunut mihinkään faceen enkä imuroinut sieltä mitään julkaisten tälle palstalle, minä kertakaikkisesti en ota sanallakaan kantaa tuohon sinun touhuusi joka tutkinnassa.
kaukoputki ja norsunen on edelleenkin putken osalta poikani vanhoja leluja ja norsu vaimon joku jostain ostanut koristeeksi.
Olet neiti pelkkä internetkovis, et kykene kasvotusten laukomaan noita älyttömyyksiäsi, joten edelleenkin ...... räps räps ja tervetuloa itkemään polvillasi minun eteeni pyytämään armoa.SENSSU kirjoitti:
Hei Neiti rakas kaikkien Pattayan rakkaiden rakkain.
Ei ole minulla vieläkään facea eikä tule, joten en ole kirjaantunut mihinkään faceen enkä imuroinut sieltä mitään julkaisten tälle palstalle, minä kertakaikkisesti en ota sanallakaan kantaa tuohon sinun touhuusi joka tutkinnassa.
kaukoputki ja norsunen on edelleenkin putken osalta poikani vanhoja leluja ja norsu vaimon joku jostain ostanut koristeeksi.
Olet neiti pelkkä internetkovis, et kykene kasvotusten laukomaan noita älyttömyyksiäsi, joten edelleenkin ...... räps räps ja tervetuloa itkemään polvillasi minun eteeni pyytämään armoa.Ai niin vielä, voin minä ID:stäni muitakin kirjaimia avata, mutta sitä ennen tahdon tietää mitä ne ovat mielestäsi ..... apina.
- Anonyymi
SENSSU kirjoitti:
Hei Neiti rakas kaikkien Pattayan rakkaiden rakkain.
Olet neiti pelkkä internetkovis, et kykene kasvotusten laukomaan noita älyttömyyksiäsi, joten edelleenkin ...... räps räps ja tervetuloa itkemään polvillasi minun eteeni pyytämään armoa.Onko täällä siis Jorma-vainaan lisäksi toinenkin sihteeri numballa?
- Anonyymi
En ole koskaan laittanut nimeäni tänne... koskaan.
- Anonyymi
No se selviää aikanaan, ei sinun minulle tarvitse selitellä mitään minulle, ei homma ole minusta kiinni, se on mennyt eteenpäin, ei minulla ole minkäänlaista psyykkistä diagnoosia ollut koskaan, eikä oikein voisi ollakaan kun täälä thaimaassa asun, riskit olisi liian isot, 10 vuotta täällä on pitkäaika, joten aika epätodennäköistä, jopa mahdotonta, täällä ei ole mt palveluita...
Google on selittelyä, puskista, äläkä julkaise nimeäni. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No se selviää aikanaan, ei sinun minulle tarvitse selitellä mitään minulle, ei homma ole minusta kiinni, se on mennyt eteenpäin, ei minulla ole minkäänlaista psyykkistä diagnoosia ollut koskaan, eikä oikein voisi ollakaan kun täälä thaimaassa asun, riskit olisi liian isot, 10 vuotta täällä on pitkäaika, joten aika epätodennäköistä, jopa mahdotonta, täällä ei ole mt palveluita...
Google on selittelyä, puskista, äläkä julkaise nimeäni.ja ubuntusta löytyy tuolta lisätietoja kun olet siitäkin niin usein kiinnostunut, se on paras käyttis hakkaa microsoftin kurttauksen mennentullen, ja ilmainen, toinen hyvä on Debian, mutta se on vaikeampi https://ubuntu.com/.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Google on selittelyä, puskista, äläkä julkaise nimeäni.Neiti on puskien kovin jätkä, puskahuutelijoiden puheenjohtaja.
Kerran olin lääkärissä ja se sanoi että mulla on melkein kaikki arvot pielessä... Sanoin sille että mulla on kristillinen koti kasvatus ja uima altaan kasvatus arvot ja perhe keskeiset peri aatteet. Ei se mun vika ole jos vaimo ja poika ei tykkää läheis kasvatuksesta ja tästä netti harrastuksesta... lääkäri sanoi että se puhuu veri arvoista ja sanoi että mun pitäis ulkoilla joskus... Meinasin tulla hulluksi! Se resupetteri ei tajua että mulla on tärkeä brojekti menossa tieto koneella 22 tuntia vuoro kaudessa.. ei muijakaan tajunnut eikä motogross poika..
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo7272276Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?502259- 1272189
- 1282118
- 541756
Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla
Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall2411643- 311361
Syvälliset keskustelut
Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen201309Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi
mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,161195Kyllähän tämä vähän kirpaisee
Mutta oman sisäisen rauhan vuoksi jätän sinut nyt historiaan. Todennäköisesti olet jo sinäkin mennyt eteenpäin. Olipah381137