Ennen kuolemaa. Väärä profeetan sanoma.

Anonyymi

Itsesäälissä rypevä vielä ennen kuolemaansa yrittää saada nimensä suurten profeettojen rinnalle ja elää harhaunelmissa että hänestä tulee suomen presidentti.

Suomesta tulee maailman vahvin valtio kirjoittaa Jouko Piho.

Suomesta tulee maailman vahvin valtio. Miksi? Koska Suomi luottaa Jumalaan, mutta muu maailma seuraa Saatanaa ja Antikristusta.

Tällä hetkellä Suomi ei luota Jumalaan, mutta kaikki tulee muuttumaan, kun väkevä Jumalan antama hengellinen herätys mullistaa kaiken Suomessa. Silloin Suomesta tulee Antikristuksen diktatuurista petovaltaa vastustava voimakas Pohjolan mahti Jumalan puolesta ja Jumalan kunniaksi, kun koko muu maailma vaipuu orjuuden pimeyteen.

30.10.2021

1

52

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Piho kertoi Jumalan sanoneen hänelle englanniksi, että "You are the leader of Finland."

Piho kuuli narsistina vain vähän väärin. Jumala sanoi itse asiassa, että "You are the liar of Finland."

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!

Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk
      Maailman menoa
      4
      1214
    2. Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli

Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.
      Maailman menoa
      166
      1138
    3. Milloin bikineistä

Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet
      Maailman menoa
      101
      1020
    4. Mene perheinesi arkkiin - kasteelle !

Juutalaiset oli hyvin lapsirakkaita, mitään ehkäisyä ei käytetty. Perheissä oli paljon lapsia. Viiden koko perheen kast
      Kaste
      470
      977
    5. 129
      847
    6. Me, kaikki suomalaiset, emme pommita Pietaria

Vaikka Suomen tasavalta, yhdessä muun Euroopan sekä USA:n kanssa käykin hyökkäyssotaansa Venäjää vastaan, pommittaen nyt
      NATO
      268
      843
    7. Olimmeko molemmat

ujoja ja hankalia, vai minä vain? Mietin, oliko se silloin epävarmuutta vai kiinnostuksen puutetta.
      Ikävä
      68
      842
    8. Johanna Tukiainen ei suostu muuttamaan pois vuokra-asunnosta!

Seiska kertoi tänään, että Johanna Tukiainen ei ole suostunut poistumaan Helsingin Munkkisaarenkadun vuokra-asunnostaan.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      63
      744
    9. Mun on ikävä sua J ,

Mun on ikävä sua J, haluaisin tutustua paremmin (vaikka tämä aivan älytöntä onkin). Voitaisiinko nähdä ja jutella ihan
      Ikävä
      44
      744
    10. Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko

Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää
      Kaste
      392
      729
    Aihe