Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Elea Shop, Harkitse tilaamista

Anonyymi

Tilasin Elea Shopin kautta Skin Tag Remover seerumin 16.9.2021
Lähti Kiinasta 23.9.
Saapui Suomeen 28.9.
Piti tehdä hankala tullausselvitys 9.10.
Sen lisäksi vielä tullin päätöksen mukaisesti Postille erikseen tämän tuotteen kohdalla postimaksun vapautusilmoitus.
Tuote saapui postilaatikosta 2.11.
Kirjekuoressa oli vain pullo ilman tuoteselostetta tai käyttöohjetta. Nämähän pitää olla jokaisessa tuotteessa mukana.
Toimitusaika 10-15 päivää oli todellisuudessa HUOMATTAVASTI PIDEMPI
Miksi Elea Shop ei itse tilaa tuotteita varastoon, lisää niihin käyttöohjeet ja tuoteselosteet! Toimitusaika olisi lyhyempi ja tilaajalle helpompi tapa saada tuote maksun jälkeen.

21

4051

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eleashopista ei kannata tilata mitään!!! Tilasin ja maksoin n 2kk kuukaustta sitten tuotteen eleashopista. Tilauksesta ei kuulunut mitään. Tilauksen seurannasta huomasin, että tuote on tullut Suomeen ja lähtenyt takaisin Kiinaan. Tuotteen saapumisesta ei ollut tullut minkäänlaista ilmoitusta minulle! Nyt olen ollut krjeenvaihdossa kyseiseen verkkokauppaan ja pahoittelua tulee, mutta homma ei edisty. Verkkokauppaan ei voi ottaa yhteyttä puhelimitse, eikä sen sivuille voi jättää arvosteluja!! Välttäkää Eleashopista ostamista, järkyttävää toimintaa !!!!!!

    • Anonyymi

      Todellakin suuri huijausfirma. Koskaan en maksamaani tuotetta saanut. Sähköpostia kyllä tulee ja mitä ihmeelisimpiä vastauksia. Älkää ostako mitään tästä verkkokaupasta !

    • Anonyymi

      Eleashop tekee niin kuin kuka tahansa bisnestajuinen yritys, koska nykyään on mahdollista olla vain tuotteiden välittäjä. Ei tarvitse latin latia sijoittaa, koska kun asiakas tilaa jotain, vasta silloin Elea tilaa tuotteen esim. Kiinasta. Asiakas siis maksaa tuotteen, ennen kuin se edes on Elean hallussa. Tästä siis johtuu toimitusajan pituus ja ylimääräiset asiakkaalle tulevat toimenpiteet.

    • Anonyymi

      Tuntien kansallisen yritysvihan, niin jos olisin yrittäjä, en tilailisi varastoon yhtään enempää, mitä on välttämätön tarve.

      Voisin jopa kannustaa näitä virtuooseja tilailemaan Kiinasta, kun niin haluavat tehdä ideologiansa vuoksi ostoksensa vaikeiksi.

      Kysehän on vain ideologiasta, jota selitetään rahalla.

    • Anonyymi

      Ei todellakaan kannata ostaa mitään Elea Shopista. Ostin vuorattuja leggingssejä ja sukkia, tuli ihan eri tuotteita, kuin mitä mainoskuvissa oli. Eri värisiä, eri mallisia, eri kokoisia jne... Mainoskuvat olivat Luna Helsinki - nimisellä sivustolla ja välitysfirma tuo Elea shop. Reklamaatioprosessi menossa, vaikeeta on näitten kanssa, tarjosivat 30% rahoja takaisin aivan kuvausta vastaamattomista tuotteista, en suostunut.

    • Anonyymi

      Vastaavia toimijoita on monia. Itse tilasin kesän alussa pienen koristesuihkulähteen, joka toimi pienenellä aurinkopaneelilla. Maksoi muistaakseni 39€. Toimitus piti tapahtua parissa viikossa. Kyselin sähköpostitse missä tuote viipyy. Seuranta näytti sen olevan jossain vaiheessa junassa jossain Mongoliassa. Onneksi olin maksanut luottokortilla. 6 viikon jälkeen keräsin kaiken kirjeenvaihdon ja täytin reklamaation luottokorttiyhtiölle, sillä korttiyhtiö hyvittää maksun, jos toimitus kestää huomattavasti pidempään luvatusta. Luottokorttiyhtiön sivuilla on ohjeet. Toinen hyvä puoli on se, että jos reklamaatioita tulee samasta toimijasta useita, luottokorttiyhtiö laittaa kyseisen toimijan mustalle listalle jolloin maksu korteilla eli bisnes loppuu siihen.

    • Anonyymi

      Tilasin 2samanlaista mustaa takkia,maksoin myös tuotteet tilauksen yhteydessä. Tuli 1 takki,aivan eri värinen kun tilaamani. Eivät vastaa yhteydenottopyyntöihin! Sinne menivät ne rahat! Älkää tilatkin mitään ko firmasta! Huijausfirma!

    • Anonyymi

      Niin haksahdin ostaa Lentävä Twinke Fairy doll. Ei mitään ohjeita. Olen laittanut viestiä monta kertaa. En saa osotetta minne vois palauttaa. Huijausta ...............

    • Anonyymi

      Lunahelsinki, eleashop, nitrub on ihan huijausfirma. Mainostaa facebookissa Suomi etuliitteillä alkavilla lukemattomilla eri sivuilla.

    • Anonyymi

      Myös minä onneton lankesin tilaamaan kengät, joita en tosin maksanut. Nyt yritän Klarnan kautta hoitaa asiaa nitrubshopin, eleashopin huijauksen takia. Kengät oli ommeltu ja liimattu huonosti, tosi huonoa laatua.

    • Anonyymi

      Itse lankesin myös tähän huijari firmaan. Tilasin takin, joka oli ihan jotain muuta kuin kuvassa. Palautus tuntuu mahdottomalta. Asiakaspalvelu on käsittämätön, pyysivät kuvaa takista ja laitoin sen, jonka jälkeen ilmoittivat, etteivät hyväksy palautusta, koska tuotepakkaus avattu..

      • Anonyymi

        LunaHelsinki 😠 minulla aivan sama tarina, tilasin punaisen takin, ei vastannut ollenkaan sitä mitä piti olla. Nyt olen taistellut palautuksen kanssa. Ei meinaa onnistua. Olen nyt yhteydessä kuluttaja-asiamieheen. Summa takista ei iso mutta periaatteesta nyt taistelen. Olen myös Klarnaan yhteydessä jotta tietävät tästä huijarista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        LunaHelsinki 😠 minulla aivan sama tarina, tilasin punaisen takin, ei vastannut ollenkaan sitä mitä piti olla. Nyt olen taistellut palautuksen kanssa. Ei meinaa onnistua. Olen nyt yhteydessä kuluttaja-asiamieheen. Summa takista ei iso mutta periaatteesta nyt taistelen. Olen myös Klarnaan yhteydessä jotta tietävät tästä huijarista.

        LunaHelsinki 😠 minulla sama tarina, tilasin keltaisen takin, ei vastannut ollenkaan sitä mitt piti olla. Nyt olen taistellut palautuksen kanssa. Sanovat että ei voi palauttaa koska paketti avattu. En ole vielä maksanut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        LunaHelsinki 😠 minulla aivan sama tarina, tilasin punaisen takin, ei vastannut ollenkaan sitä mitä piti olla. Nyt olen taistellut palautuksen kanssa. Ei meinaa onnistua. Olen nyt yhteydessä kuluttaja-asiamieheen. Summa takista ei iso mutta periaatteesta nyt taistelen. Olen myös Klarnaan yhteydessä jotta tietävät tästä huijarista.

        minäkin tilasin takin ja ihan eri kuin kuvissa. palautusprosessi menossa, mutta ei etene kun en saa palautustietoja... jos vielä satut täällä pyörimään niin mitä kuluttaja-asiamies sanoi? itse en ole tuotetta onneksi maksanut


    • Anonyymi

      Menin myös tämän huijariyrityksen vipuun ja viestitellyt asiakaspalvelun kanssa palautukseen liittyen. Ilmeisesti edes selkeä valmistusvirhe tuotteessa ei heidän mielestään oikeuta palautusta. Ja tosiaan sitä kiinalaatua tämän yrityksen tuotteet ovat, tuotekuvaukset täynnä bullsh*ttiä.

      Eli yhdyn muihin kommentoijiin, Lunahelsinki / Elashop / Infinity GMBH LLC kaupasta ei kannata tilata yhtään mitään.

    • Anonyymi

      Tilasin tästä ”huijaus” firmasta joka käyttää nimeä Elea shop sekä Lunahelsinki . Älkää tilatko mitään.
      Ei pysty palauttamaan!
      Olisin palauttanut tilaamani vuoratut talvileggarit sekä takin- todella huono laatuiset ja eivät vastaa tuotekuvausta. Julius niminen vastasi palautuspyyntöön molemmista firmoista mutta eivät antaneet palautusosoitetta tai mitään . Pyysivät valokuvan mutta eivät ole vastanneet mitään viesteihin.
      Lisäksi verkkosivuilla ei ole palautusosoitetta tai tietoa miten palautus toimii.
      Täysi fiasko koko firma! Sekä tuotteet todella ala-arvoiset

    • Anonyymi

      Ihan täys huijausfirma: LunaHelsinki/eleashop. Rahat meni eikä tuotetta koskaan tullut Tekstarina sain jonkun tekaistun feikkiseurantakoodin... Älkää tilatko sieltä mitään!!!

    • Anonyymi

      VARO HUJARIT !!!!!!!!!!!!!!

    • Anonyymi

      Näyttää olevan tällä toimijalla (INFINITY GMBH LLC. / Eleashop / LunaHelsinki) taas uudella nimellä verkkokauppa pystyssä: Islahelsinki™.

      Vissiin vaihtavat tiuhaan nimeä, että huonoja arvosteluja on vaikea löytää Googlaamalla.

      Luokatonka kiinakamaa eikä todellakaan mitään tyytyväisyystakuuta, jopa viallisesta tuotteesta joutuu asiakapalvelun kanssa vääntämään. Älkää tilatko.

    • Anonyymi

      Tilasin ergonomiset talvikengät ja talvitakin. Talvitakki on huppari ohuella vuorilla ja kengät kumille haisevat ja rikkinäiset. Talvitakki eri kokoa kuin tilasin. Maksoin 89€ ja palauttaa pitäisi Kiinaan, vaikka tilasin Suomesta. Postimaksu Kiinaan olisi 49 €.

      Älä astu tähän halpaan!

    • Anonyymi

      Samaa liimattua Kiina-laatua saa kun tilaa kengät ISLAHELSINKI- nimisestä yrityksestä. Tilaamani tennarit olivat aivan eri värisetkin mitä sain, haisevat liimalle ja ovat todella heikkolaatuisesti ommellut. Palautusprosessi on ihan mahdoton, joten välttäkää tätä huijarifirmaa!!!
      Teen ilmoituksen luottokuntaan sekä kuluttaja-asiamiehelle tästä yrityksestä ja liitän mukaan sähköpostikeskustelut. Tuskin rahojani saan takaisin, mutta toivottavasti saavat estettyä jatkohuijaukset.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      2025
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1763
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1634
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1440
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      63
      1365
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      18
      1298
    7. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1282
    8. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1264
    9. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      73
      1260
    10. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1231
    Aihe