Tykkääkö muut kun otetaan väkisin?
Ennalta sovittu mies ryhmä panee väkisin vaikka nainen vastustelee.
Pystyisittekö panemaan rimpuilusta huolimatta vaikka nainen parkuisi ja itkisi.
Ei siis käyttäisi ennalta sovittua turvasanaa.
Raiskausleikit
7
1014
Vastaukset 7
- Anonyymi
Sinua pitää panna väkisin perseeseen.
- Anonyymi
virtasenposti kirjoitti:
Sulle en muuten antaisikaan.
Voi voi. Kun asia ei herätä mielenkiintoa, pitää itse vastailla itselle.
- Anonyymi
Mä haaveilen siitä. Kun tyydytän itseäni, haaveilen aina, että minut otetaan "väkisin". En niinkään itkun kanssa, muuta että joudun tilanteeseen, johon en ole halunnut, mutta se väkisin ottaminen kääntyy lopulta nautinnoksi. Yleensä tähän liittyy vielä ulkomaalaistaustaiset miehet ja useampi kuin kaksi.
40v nainen- Anonyymi
Kerro lisää varsinkin itsestäsi
- Anonyymi
olen mies 60v voisin tulla viereesi ja minut sais ottaa nuo samat miehet ulvoisimme nautinnosta
- Anonyymi
Jos tietäisi varmasti, että kohdehenkilö nauttisi tuosta, niin sehän olisi ihan ok. Vaikka henkilö pyristelisi vastaan, niin silti hän voi siitä nauttiakin. Kun porukalle on antanut luvan ja vapauden käyttää itseään halujensa mukaan, niin silloin ei ole valituslupaa enää. On niitä miehiäkin, jotka haluaisi olla kohteena kaikenlaiseen seksiin liittyvään.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistoliitto esittää rikkaille veronkiristyksiä, mutta kansalle ei kelpaa
Miksi? Haluaako taviskansa lisää leikkauksia peruspalveluihin? Pääsettekö liian helposti vielä terveyskeskukseen tai ham941528- 1321202
- 1231191
- 891147
- 671057
Meistä puhutaan
Meistä varmaan puhutaan ja huhutaan. Luulen niin. Ei kiva juttu. Ja ystävät on minusta huolissaan. Yritän tehdä kaikkeni66970- 139941
Uunimakkara koululaisten suosikki
https://www.is.fi/ruokala/ajankohtaista/art-2000012228523.html on tärkeää että oppilaat syövät hyvin, muuten ei jaksa p289770Palstamiittinkiä taas ajattelen
Niin.. oli tuossa elokuussa Randen kanssa juttua palstamiitistä ensi kesälle. Ajatuksena oli miitti Jyväskylässä, joka166671- 18648