Mulla ollut aina semmoinen ongelma että en voi rapulaa loiventaa viinalla koska jo pelkkä ajatus viinasta kuvottaa.
Olen sitte rapula aamuina ruvennut ottaan.
D-vitamiinii kunnolla yli 100mikrogrammaa.
C-vitamiini pore 1000mg ja joskus ylikin.
Magnesium sitraatti pore 250mg.
Kalium tabletteja.
Kaikki B-vitamiinit.
Kromi 50mikrogrammaa.
Sinkki 15-30mg.
Omega-3 valmisteita.
Ja greippi whiteä on myös mennyt.
Ja rapula on kyllä hoitunut tosi hyvin.
Näitä rupesin sitten käyttään päivittäin säännöllisesti ni ei mitään rapuloita ole enää ollutkaan.
Rapulan hoito.
4
324
Vastaukset 4
- Anonyymi
Se on krapula ei rapula.
- Anonyymi
Mulle se ei ole niin nöpö nuukaa kumpi on mutta mulle nykyyää lähes tuntematon käsite.
Toisinaan menee arki iltanaki väkeväpullo kurkusta alas ja seuraavana aamuna hyvillä mielin ilman rapulaa töihin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulle se ei ole niin nöpö nuukaa kumpi on mutta mulle nykyyää lähes tuntematon käsite.
Toisinaan menee arki iltanaki väkeväpullo kurkusta alas ja seuraavana aamuna hyvillä mielin ilman rapulaa töihin.Ei ole minullekaan krapula tuttua. En juurikaan availe pulloja ellei sitten margariini pulloja tai coca cola pulloja. Jouluna ehkä vähemmän väkevää punaista ruokajuomana.
- Anonyymi
Puoli pulloa kossua ja päälle sixpäk, rapula siirtyy
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tuot pöytään parisuhteessa?
Siinäpä se kysymys on otsikossa. Mitäpä siis tuot/toisit pöytään parisuhteessa? Oletko mies vai nainen? Koetko sen mitä35314222 km on nykyään liian pitkä koulumatka
Hesarissa päivitellään lapset joutuu nyt kulkemaan 2 km kouluun jösses. Ruostefillarilla tuo matka menee vaikka miten äk67818Martinan bisneksillä ei mene hyvin
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c46da6ab-340f-4790-aaa7-0865eed2336 Yrityksen konkurssihakemus on tullut kärä206816- 54783
- 40759
Tiesitkö? Martina Aitolehden isäpuoli on tämä suosittu laulaja
Martina Aitolehti on seurattu julkisuuden henkilö. Lähipiiriin mahtuu muitakin tunnettuja henkilöitä. Tiesitkö, että Ma28755- 56691
Miia Heikkinen avautui !
Olipa hyvä kirjoitus, kiitos. Ongelmat mitkä nostat esille on todellisia ja tämä ylimielisyys totta ja se näkyy kaikessa66679- 59675
- 60659