Rapulan hoito.

Anonyymi

Mulla ollut aina semmoinen ongelma että en voi rapulaa loiventaa viinalla koska jo pelkkä ajatus viinasta kuvottaa.

Olen sitte rapula aamuina ruvennut ottaan.
D-vitamiinii kunnolla yli 100mikrogrammaa.
C-vitamiini pore 1000mg ja joskus ylikin.
Magnesium sitraatti pore 250mg.
Kalium tabletteja.
Kaikki B-vitamiinit.
Kromi 50mikrogrammaa.
Sinkki 15-30mg.
Omega-3 valmisteita.
Ja greippi whiteä on myös mennyt.
Ja rapula on kyllä hoitunut tosi hyvin.
Näitä rupesin sitten käyttään päivittäin säännöllisesti ni ei mitään rapuloita ole enää ollutkaan.

4

284

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Se on krapula ei rapula.

• Anonyymi

Mulle se ei ole niin nöpö nuukaa kumpi on mutta mulle nykyyää lähes tuntematon käsite.
        Toisinaan menee arki iltanaki väkeväpullo kurkusta alas ja seuraavana aamuna hyvillä mielin ilman rapulaa töihin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulle se ei ole niin nöpö nuukaa kumpi on mutta mulle nykyyää lähes tuntematon käsite.
        Toisinaan menee arki iltanaki väkeväpullo kurkusta alas ja seuraavana aamuna hyvillä mielin ilman rapulaa töihin.

Ei ole minullekaan krapula tuttua. En juurikaan availe pulloja ellei sitten margariini pulloja tai coca cola pulloja. Jouluna ehkä vähemmän väkevää punaista ruokajuomana.

• Anonyymi

Puoli pulloa kossua ja päälle sixpäk, rapula siirtyy

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vassarit kummittelee pääni sisällä joulunakin

Hetki sitten alkoi punakapina. Joulupäivään mennessä ollaan jo Lindtmanin nuoruusvuosien näytelmäkerhossa. Tapaninpäivän
      Maailman menoa
      62
      2848
    2. Oho, köyhyys väheni Marinin hallituskaudella

👋💥🤕 Tuonkin Marinin hallitus sössi --- Vuosien 2019–2023 sosiaaliturva- ja verotusperusteiden muutokset suhteessa h
      Maailman menoa
      126
      2541
    3. Kylläpä asiat onkin nyt hyvin verrattuna Sannan aikaan

Sannan aikana aähkön alv oli 10%, nyt 25,5%. Ajatelkaa nytkin pörssisähkö on ilmaista, keskellä talvea! Bensan hinta on
      Maailman menoa
      8
      1762
    4. Yksityinen sektori aiheuttanut Suomen taantuman

Investointien sijasta nostaneet voitot osinkoina omistajille. Ehdotan korjausliikkeenä yksityisen sektorin sosialisoimi
      Maailman menoa
      17
      1504
    5. Suomen markka otettiin käyttöön vuonna 1860

Suomi käytti vuoteen 1840 asti rahayksikkönään rinnakkain Ruotsin riikintaalareita ja Venäjän ruplaa. Tämän jälkeen oli
      Maailman menoa
      2
      1489
    6. En tiedä mitä olet mulle

Rakkauteni,ihastukseni,pakkomielteeni,mitä lie. Jokatapauksessa ajattelen sinua päivittäin lämmöllä ja haluan toivottaa
      Ikävä
      60
      1419
    7. Ukrainan raukkamainen isku Moskovaan.

Pitikö isku tehdä juuri jouluna.Siinä saattoi jäädä joku lapsi isättömäksi.Kyseessä ei edes sotilaskohde.
      Maailman menoa
      307
      1350
    8. On mullakin

Sua ikävä. En vain pysty siihen mitä toivot. Siksi toivon joskus että voisin vain olla hetken lähelläsi
      Ikävä
      71
      1154
    9. Vittumaista Joulua Kuhmolaisille.

Siinäpä se tiivistettynä.
      Kuhmo
      22
      1121
    10. Mikä on kaunein naisennimi jonka tiedätte?

Kotimainen tai ulkomainen.
      Sinkut
      80
      1082
    Aihe