Rapulan hoito.

Anonyymi

Mulla ollut aina semmoinen ongelma että en voi rapulaa loiventaa viinalla koska jo pelkkä ajatus viinasta kuvottaa.

Olen sitte rapula aamuina ruvennut ottaan.
D-vitamiinii kunnolla yli 100mikrogrammaa.
C-vitamiini pore 1000mg ja joskus ylikin.
Magnesium sitraatti pore 250mg.
Kalium tabletteja.
Kaikki B-vitamiinit.
Kromi 50mikrogrammaa.
Sinkki 15-30mg.
Omega-3 valmisteita.
Ja greippi whiteä on myös mennyt.
Ja rapula on kyllä hoitunut tosi hyvin.
Näitä rupesin sitten käyttään päivittäin säännöllisesti ni ei mitään rapuloita ole enää ollutkaan.

4

324

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Se on krapula ei rapula.

• Anonyymi

Mulle se ei ole niin nöpö nuukaa kumpi on mutta mulle nykyyää lähes tuntematon käsite.
        Toisinaan menee arki iltanaki väkeväpullo kurkusta alas ja seuraavana aamuna hyvillä mielin ilman rapulaa töihin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulle se ei ole niin nöpö nuukaa kumpi on mutta mulle nykyyää lähes tuntematon käsite.
        Toisinaan menee arki iltanaki väkeväpullo kurkusta alas ja seuraavana aamuna hyvillä mielin ilman rapulaa töihin.

Ei ole minullekaan krapula tuttua. En juurikaan availe pulloja ellei sitten margariini pulloja tai coca cola pulloja. Jouluna ehkä vähemmän väkevää punaista ruokajuomana.

• Anonyymi

Puoli pulloa kossua ja päälle sixpäk, rapula siirtyy

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tuot pöytään parisuhteessa?

Siinäpä se kysymys on otsikossa. Mitäpä siis tuot/toisit pöytään parisuhteessa? Oletko mies vai nainen? Koetko sen mitä
      Sinkut
      353
      1422
    2. 2 km on nykyään liian pitkä koulumatka

Hesarissa päivitellään lapset joutuu nyt kulkemaan 2 km kouluun jösses. Ruostefillarilla tuo matka menee vaikka miten äk
      Lieksa
      67
      818
    3. Martinan bisneksillä ei mene hyvin

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c46da6ab-340f-4790-aaa7-0865eed2336 Yrityksen konkurssihakemus on tullut kärä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      206
      816
    4. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää??????
      Ikävä
      54
      783
    5. Sinulle mies

Kohtaamme jälleen kun on oikea aika. Sitä ei voi mikään eikä kukaan estää <3 <3
      Ikävä
      40
      759
    6. Tiesitkö? Martina Aitolehden isäpuoli on tämä suosittu laulaja

Martina Aitolehti on seurattu julkisuuden henkilö. Lähipiiriin mahtuu muitakin tunnettuja henkilöitä. Tiesitkö, että Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      28
      755
    7. 56
      691
    8. Miia Heikkinen avautui !

Olipa hyvä kirjoitus, kiitos. Ongelmat mitkä nostat esille on todellisia ja tämä ylimielisyys totta ja se näkyy kaikessa
      Judo
      66
      679
    9. 59
      675
    10. Voiko meidän välit

Koskaan parantua tästä?
      Ikävä
      60
      659
    Aihe