Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Vielä palstan säännöistä.

Laydee-J

Minä siis automaattisesti poistan kaikki ne keskustelut jotka mielestäni kuuluvat jonnekin muualle, hyvänä esimerkkinä nämä Linkin Park keskustelut. Menkää Musiikki-palstalle puhumaan muista bändeistä jollei niillä ole omaa palstaa. KIITOS!

11

673

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ......

      no LOL

      luukeksä olevas joku mahtava kun oot päässy oikeen sefuksi? ei me sua pelätä, sefuilla ei oo valtaa enää, ku sitä pienennettiin aika reippaasti vähän aikaa sitten. suomi24 sefut oli ennen kingejä mutta nyt vaan pelkkiä suomi24:n siivoojia jotka joutuu kaikki jätökset siivoomaan.

      • gdfan

        älä sä kuule rupee vittuilee Laydee-J:lle. se on sentää sefu, mut sä et. ja ne ei todellakaa oo mitää siivoojii, ITE OOT!


      • LOLLOLLOO
        gdfan kirjoitti:

        älä sä kuule rupee vittuilee Laydee-J:lle. se on sentää sefu, mut sä et. ja ne ei todellakaa oo mitää siivoojii, ITE OOT!

        mä oon sefu ja monien sivujen omistaja, ettäs tiedät!

        Oon seduna mm. palstal chat-lainaukset ja toisel nikil chatin ilmoitustaulu ja chat-keskustelu. sitte oon monil muil palstoil mut tää leidi o vaa tääl syrjäses paikas.

        ps. green day on aika surkee bändi, jos sitä voi ees bändiksi kutsua

        pps. ei suomi24 sefuila oo enää valtaa yhtää. ne on vaa siivoojia nykysi. enne oli niil liikaaki valtaa mut nyt ei yhtää. ne on vaan luusereita


      • sefu

        joka paikas noita turhan päiväsiä pillittäjiä.Sefut tekee tasantarkkaan vapaaehtoistyötä,ja tässäkin tapauksessa Lay on oikeassa.Eli jos ei miellytä voi aina mennä muualle uhoamaan ja itkemään surkeaa elämäänsä.


      • Laydee-J
        LOLLOLLOO kirjoitti:

        mä oon sefu ja monien sivujen omistaja, ettäs tiedät!

        Oon seduna mm. palstal chat-lainaukset ja toisel nikil chatin ilmoitustaulu ja chat-keskustelu. sitte oon monil muil palstoil mut tää leidi o vaa tääl syrjäses paikas.

        ps. green day on aika surkee bändi, jos sitä voi ees bändiksi kutsua

        pps. ei suomi24 sefuila oo enää valtaa yhtää. ne on vaa siivoojia nykysi. enne oli niil liikaaki valtaa mut nyt ei yhtää. ne on vaan luusereita

        Sivujen omistaja? Onnea ja menestystä valitsemallas uralla. Noh, mä oon sefuna sekä täällä että chatissa. Mielipideasioista ei voi kiistellä joten tota sun väitettä "ps. green day on aika surkee bändi, jos sitä voi ees bändiksi kutsua" en voi kumota, se on sun mielipitees.

        Ja jos te haluutte että tää palsta on sellanen sekametelisoppa, et tääl puhutaan puutarhan laitosta autojen korjaamiseen ja linkin parkista tiktakiin ni se on voivoi. Mä jokatapauksessa oon täällä sefu ja toimin sääntöjen mukasesti. Aamen kiitos moi.


      • siis
        LOLLOLLOO kirjoitti:

        mä oon sefu ja monien sivujen omistaja, ettäs tiedät!

        Oon seduna mm. palstal chat-lainaukset ja toisel nikil chatin ilmoitustaulu ja chat-keskustelu. sitte oon monil muil palstoil mut tää leidi o vaa tääl syrjäses paikas.

        ps. green day on aika surkee bändi, jos sitä voi ees bändiksi kutsua

        pps. ei suomi24 sefuila oo enää valtaa yhtää. ne on vaa siivoojia nykysi. enne oli niil liikaaki valtaa mut nyt ei yhtää. ne on vaan luusereita

        sä haukut sefut luusereiks ja samas viestis hehkutat ite olevas sefu? ei mie ymmärrä sun pointtias.


      • Jepari
        LOLLOLLOO kirjoitti:

        mä oon sefu ja monien sivujen omistaja, ettäs tiedät!

        Oon seduna mm. palstal chat-lainaukset ja toisel nikil chatin ilmoitustaulu ja chat-keskustelu. sitte oon monil muil palstoil mut tää leidi o vaa tääl syrjäses paikas.

        ps. green day on aika surkee bändi, jos sitä voi ees bändiksi kutsua

        pps. ei suomi24 sefuila oo enää valtaa yhtää. ne on vaa siivoojia nykysi. enne oli niil liikaaki valtaa mut nyt ei yhtää. ne on vaan luusereita

        Green Dayn ihmiset osaa sentään soittaa. Ainakin paremin kuin kymmenen vuotta sitten. B-J osaa laulaa. Ainakin paremmin kuin 10 vuotta sitten. Teineille GD on "uus" bändi ja BoBD ihQ biisi, B-J hyvännäkönen ja sen takia GD on hyvä. GD:llä on loistavat sanotukset. B-J:n ääni on persoonallinen. "britti, joka matkii jenkkiä, joka matkii brittiä". GD on Bushia vastaan -> propsit asenteesta x) vaikkei se musiikkiin vaikutakaan. Taitoa on, joten et voi sanoa GD:tä surkeaksi bändiksi. Ei kyllä ole mikän maailman loistokkain bändi. Mielipiteesi sinulla saa heidän tyylistään ja musiikistaan olla, mutta muotoile edes lauseet oikein, koska tarkoitat aivan eri asiaa kuin sanot.


      • American idiot
        LOLLOLLOO kirjoitti:

        mä oon sefu ja monien sivujen omistaja, ettäs tiedät!

        Oon seduna mm. palstal chat-lainaukset ja toisel nikil chatin ilmoitustaulu ja chat-keskustelu. sitte oon monil muil palstoil mut tää leidi o vaa tääl syrjäses paikas.

        ps. green day on aika surkee bändi, jos sitä voi ees bändiksi kutsua

        pps. ei suomi24 sefuila oo enää valtaa yhtää. ne on vaa siivoojia nykysi. enne oli niil liikaaki valtaa mut nyt ei yhtää. ne on vaan luusereita

        Miten sä viitsitkin haukkua Green daytä??!!!
        Pidäs kuule ihan omana tietonas mitä bändejä vihaat ja mitä et!!!!!!


    • blast

      ..on ollu ne linkin park fanit riesana? otan osaa.. ne on ärsyttäviä..

      • Laydee-J

        Onhan ne. Täytyy vaan poistaa kaikki niiden jutut samantien niin ne saattaa jopa tajuta ettei niitä kaivata ;>


      • harmi
        Laydee-J kirjoitti:

        Onhan ne. Täytyy vaan poistaa kaikki niiden jutut samantien niin ne saattaa jopa tajuta ettei niitä kaivata ;>

        ettei muilla palstoilla oo sheriffejä!=|


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2227
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2053
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1658
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1490
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1476
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1377
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1344
    8. 52
      1248
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe