Jauhetaan Martinan moraalista, olis kiva kuulla tämän Sofian moraali sivusta katsojien silmin myös .
Mikä mahtaa olla Sofia B moraali ?
35
818
Vastaukset
- Anonyymi
Siitä tulisi niin pitkä selvitys ja sekava, et tyydyn minä ainakin näihin median julkaistuihin ja niitä on riittämiin hänen moralistaan kerrottu .
- Anonyymi
Musta sisin ja täynnä tuskaa ja valheita, joista hän ei koskaan pääse elämänsä aikana eroon.🖤Valheilla on lyhyet jäljet ja se on huomattu monta kertaa jo hänen puheistaan .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Musta sisin ja täynnä tuskaa ja valheita, joista hän ei koskaan pääse elämänsä aikana eroon.🖤Valheilla on lyhyet jäljet ja se on huomattu monta kertaa jo hänen puheistaan .
Eihän Sofia edes tiedä mitä morali sana edes tarkoittaa.Petti aviomiestään ja avomiestään törkeällä tavalla menemällä sänkyyn sen parhaan kaverin kanssa .Ja Nousiaisen asuntoon meni, vaikka siellä oli sen tyttöystävän tavarat asunossa vielä .
- Anonyymi
Ei ole moraalia… ei edes tunne sitä sanaa. Vai
Onko jollain horolla kuullut olevan.?!
- Anonyymi
Miten voi moraalin menettää , jos sitä ei edes koskaan ole henkilöllä edes ollut . ?
- Anonyymi
Mulla ei ole moraalia. Isken miehiä rahan ja luksuksen takia. Olen golddigger.
T. Sofia Ruusila-Nousiainen-Belorf-Ranta-aho-Therman.- Anonyymi
Moi stalkkeri, sarkastisi ei nyt purrut. Pahensi vaan asiaa, koska kirjoituksesi on totta.
- Anonyymi
Sofia julisti tuomioiden jälkeen keväällä, että hän jatkaa nyt nöyrempänä eteenpäin. Ko. teksti löytyy Sofian ig:stä vieläkin.
Todellisuudessa Sofialle ei mitään nöyryyttä ole tullut lisää. Samanlaista, äärimmäisen itsekeskeistä käytöstä näkee hänellä koko ajan, aivan kuten ennenkin. Ja v-sta kiukuttelua, kun asiat eivät mene niinkuin hän haluaa.- Anonyymi
🙊 🙈🙈
- Anonyymi
Sohvin moraalista kertoo myös tolkuton valehtelu. mm. omasta koulutuksestaan. ”Olen ylioppilas.”
Kun et sä Sofia ole! Älä valhtele toimittajille. Todisteet löytyy.- Anonyymi
Nää valehtelijat tunnetaan. He elävät omassa”stoorissa” ja ovat häikäilemättömiä manipuloijia jotka nyhtää rahat ns ” poikakaverilla”.
Mutta ootappa kun rahaa, matkoja ei tule, lähtee he seuraavaa uhria vedättää.😶🌫️😬 - Anonyymi
Martinan moraalista kertoo myös tolkuton valehtelu. mm. omasta koulutuksestaa.
"Olen PT. "
Kun et sä Martina ole! Älä valehtele faneille. Todistusta ei löydy. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nää valehtelijat tunnetaan. He elävät omassa”stoorissa” ja ovat häikäilemättömiä manipuloijia jotka nyhtää rahat ns ” poikakaverilla”.
Mutta ootappa kun rahaa, matkoja ei tule, lähtee he seuraavaa uhria vedättää.😶🌫️😬Sairautta on monenlaista narsismi on yksi pahimmista,sillä se tuhoaa kaiken ympäriltään.
- Anonyymi
Samaa mietin
- Anonyymi
Käykääpä yliksellä ja gekkosen sivulla. Nyt on Dubaissa alkanut tapahtua…
- Anonyymi
Höpöhöpö 😂
- Anonyymi
Sofiaan kun ei olisi Stefan sotkeutunut ei olisi nyt rikoksia tehnyt kun Martina jätti olisi etsinyt kunnon naisen itselleen ja nyt olisi asiat hyvin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sofiaan kun ei olisi Stefan sotkeutunut ei olisi nyt rikoksia tehnyt kun Martina jätti olisi etsinyt kunnon naisen itselleen ja nyt olisi asiat hyvin.
Totta on että yhtään tuomiota eikä syytettä Stefulla ollut Martinan aikana. Ennen Martinaa ja Martinan jälkeen kaikki tapahtui.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta on että yhtään tuomiota eikä syytettä Stefulla ollut Martinan aikana. Ennen Martinaa ja Martinan jälkeen kaikki tapahtui.
Eihän ollut aiemmin huumeista kärähtänyt vain alkoholista? Milloin huumeet tuli kuvaan mukaan, oliko sattumaa, kun alkoi nyksän kanssa seukkaan, kärähti huumeista, kysyn vaan?
- Anonyymi
Golddiggerien moraali on suuri tuntematon. Jotkut sitä joskus kyselevät, mutta kukaan ei ole sitä koskaan kokenut.
- Anonyymi
Sofia sanoi maikkarin sivuilla maaliskuun 2020 alkupäivinä että käy tukemassa Nikoa oikeudenkäynneissä ja että rakkaus Nikoon on vain vahvistunut. Vielä tänä keväänä vlogissa kertoi kuinka Niko oli hyvä ja lojaali poikaystävä. Sanoi että olivat suunnitelleet menevänsä vankilassa naimisiin. Huhtikuun loppupuolella 2020 Niko otti eron ja Sofia joutui lähtemään asunnosta. Oli sanonut Ranta-ahoille että Martina mustasukkaisuuksissaan valehtelee ja että heillä ei ole mitään Stefun kanssa. 8.4.2021 Stefu ilmoitti instassa että vuosi täynnä Sofian kanssa. Eli vuosi täynnä Sofian kanssa tuli täyteen kuukausi ennen kuin Niko otti eron. Toki he jo aikaisemminkin tapailivat koska Stefu oli jo vuodenvaihteesta lähtien kuljettanut Sofiaa limusiinilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sofia sanoi maikkarin sivuilla maaliskuun 2020 alkupäivinä että käy tukemassa Nikoa oikeudenkäynneissä ja että rakkaus Nikoon on vain vahvistunut. Vielä tänä keväänä vlogissa kertoi kuinka Niko oli hyvä ja lojaali poikaystävä. Sanoi että olivat suunnitelleet menevänsä vankilassa naimisiin. Huhtikuun loppupuolella 2020 Niko otti eron ja Sofia joutui lähtemään asunnosta. Oli sanonut Ranta-ahoille että Martina mustasukkaisuuksissaan valehtelee ja että heillä ei ole mitään Stefun kanssa. 8.4.2021 Stefu ilmoitti instassa että vuosi täynnä Sofian kanssa. Eli vuosi täynnä Sofian kanssa tuli täyteen kuukausi ennen kuin Niko otti eron. Toki he jo aikaisemminkin tapailivat koska Stefu oli jo vuodenvaihteesta lähtien kuljettanut Sofiaa limusiinilla.
Kiitos faktoihin pohjautuvasta, asiallisesta kirjoituksestasi👍
- Anonyymi
Sofia raasu yrittää pitää kulisseja yllä.
Mutta totuus viime yöstä kämpillä on nyt nähtävissä esim. ylilaudalla 😳
Ei Sofia itse tuollaista tietenkään postaa. - Anonyymi
Sofian moraali on siinä että petti vankilassa olevaa avomiestään tämän kaverin kanssa.
- Anonyymi
Sofian moraali on siinä että muutti Niko N asuntoon jo ennen kuin edellinen avovaimo ehti hakea tavaroitaan pois. Sofian moraali on siinä että muutti Stefun, Martinan ja lasten kotiin ennenkuin Martina ehti viedä omia ja lasten tavaroita pois. Sofian moraali on siinä että pyöri sängyssä Hangossa ja viestitti Martinalle että sopeudu. Stefu otti Sofiasta kuvan sängyltä ja myöhemmin Stefu laittoi saman kuvan päälle tekstin että "Elämäni suurin virhe, tekopyhä paska, anteeksi lähimmät".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sofian moraali on siinä että muutti Niko N asuntoon jo ennen kuin edellinen avovaimo ehti hakea tavaroitaan pois. Sofian moraali on siinä että muutti Stefun, Martinan ja lasten kotiin ennenkuin Martina ehti viedä omia ja lasten tavaroita pois. Sofian moraali on siinä että pyöri sängyssä Hangossa ja viestitti Martinalle että sopeudu. Stefu otti Sofiasta kuvan sängyltä ja myöhemmin Stefu laittoi saman kuvan päälle tekstin että "Elämäni suurin virhe, tekopyhä paska, anteeksi lähimmät".
Huumeita ei Stefan käyttänyt kuin vasta alkoivat olla yhdessä Sofian kanssa.Eka vuosi oli niillä hirvittävä yhtä sekoilua oli hirvittävää seurata myös.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huumeita ei Stefan käyttänyt kuin vasta alkoivat olla yhdessä Sofian kanssa.Eka vuosi oli niillä hirvittävä yhtä sekoilua oli hirvittävää seurata myös.
Eihän näillä kellään ole mitään moraalia koskaan ollut eikä sitä ole tulevaisuudessakaan.
Varsinainen rutusakki.
- Anonyymi
Täällä varsinaiset moraalinvartijat kertoo käsityksiään julkkiksista😂
- Anonyymi
Lopeta selittely, kun et ole selvästikään nähnyt viime yön tapahtumia. Ja nyt ei puhuta ravintolaillasta. Eikä ne videot olleet Sohvin tai Stefun ig:ssä. Tietäjät tietää, mistä katsoa.
- Anonyymi
Mitä tekemistä Martinan moraalilla on Sofian moraalin kanssa? Voisitko selittää? Ja voisitko lopettaa tuon iänikuisen vertailun noiden naisten välillä.
- Anonyymi
Martina tienaa itse leipänsä sofia on vaan huume ukkojen leikkikalu
- Anonyymi
Tämä yksi mummo, joka kommentoi Sofian instaan samat jutut kuin tännekin tyyliin ”Upea pari ❤️🔥” on näiden Martina-kommenttien takana 😂
- Anonyymi
Tyyliä tai sivistystä ei voi ostaa rahalla.
Ei edes toisen ihmisen rahoilla, Sofia! 😤 - Anonyymi
Ei ainakaan ole huonompi, kuin mollaajien täällä. Kiusaaminen on pahinta "väkivaltaa", henkistä väkivaltaa sen pahempaa ei ole olemassa. Keskittyisivät nyt vain toisiinsa, ei heidän tarvitse tuota teatteria esittää ketään varten, ei ainakaan eksiä varten, eksät elää omaa elämää, piut paut tuolle teatterille. Fanit voisivat keskittyä tukemaan Stefuja ja Sofiaa Martinan haukkumisen sijaan, järkevää. Harmi, kun Stefun "sober life" loppui lyhyeen, tuntui uskottavalta alku. Mysteeripohatta kyllä teki paskatempun laittamalla kuvat ig:iin, ei todellakaan ole ystävän tekosia!
Kyllä noista viimeaikaisista Dubain tapahtumista kuvineen päivineen voi ja pitääkin antaa palautetta.
Sofian käytös tuolla ravintolassa on kaikin puolin tuomittavaa. Osaako tuo oikeesti päänsä selviteltyään edes hävetä? Tuskinpa.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1952063
- 1331149
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21805- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34731ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46547- 9532