Sinne meni pankki isosta pitäjästä, ja moni jäi rannalle ruikuttamaan pankin siirryttyä Mikkeliin.
Maailma muuttuu, mutta silti täytyy ihmetellä tapahtunutta, että luovuttiin tutusta pankista, vaikka pienemmässä muodossa olisi jätetty fyysinen konttori.
Nyt on kaikki yhtä digiä.
Osuuspankki häippäsi Mikkeliin.
23
1407
Vastaukset
- Anonyymi
Siirrän kaikki lainani Joroisten OmaSplle ja maksan siis korkoja tästedes heille. Toivottavasti kaikki juvalaiset seuraavat esimerkkiä.
Rahat olen siirtänyt jo ajat sitten ulkolaiseen pankkiin joka maksaa niile myös korkoa. - Anonyymi
Suur-Savon Osuuspankilla on 116 000 asiakasta.
Skönin mukaan lakkautettavien konttorien asiakkaista hieman yli 130 on tällä hetkellä pelkkien kassapalvelujen varassa.
Lisäksi jonkin verran asiakkaita käyttää kassapalveluja toisinaan. - Anonyymi
Paska paikka oli koko osuuspankki alunperinkin, hyvä että loppu
- Anonyymi
Kietäväisen Sepukalle voisi sanoa, aatteet on miun vaatteet.
Sepukka höpötteli länkkärissä aatteista immeisissä eikä seinissä, kun pankki liukeni pois.- Anonyymi
Nolo ukko
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nolo ukko
vihatuinpia - vihatuin? ihmisiä Juvalla ja Sulkavalla.
- Anonyymi
Noin 1500.vanhusta siirtäisi tilit senjorit. Toiseen Pankkiin OP miettiä 2 kertaa kannattiko lähteä Mikkeliin kalaan.
- Anonyymi
Maaseudun alasajo on käynnissä. Kannattaisi painaa päälle ja vaatia pankkiautoa tilalle. Kiertäisi kerran viikossa kaikki lähikunnat, joissa ei ole pankkia. Aika hoitaa kyllä ongelman - kas vanhuksia kutsutaan toiseen hiippakuntaan kaiken aikaa. Nuoret pärjäävät niillä läppäreillään mainiosti. Eivät he pankin konttoria mihinkään tarvitse.
- Anonyymi
Hei, onhan meillä eduskunnassa oma kansanedustaja. Oletteko kuulleet Anon kiinnittäneen mitään huomiota kotiseutunsa ongelmiin? Vai eikö kuulu agendaan?
- Anonyymi
Ihan samoja savolaesia ootte mikkelissä. Elekee muuta luulko.
- Anonyymi
Ongelmaan ratkaisu 🤗
Pankki auto - pyörillä kulkeva pankki .
Rolliväki saa palvelut ovelle 🧑🦽
😉
- Anonyymi
Mullikka-pankki on herännyt nykypäivään.
Kyllä teidän Juvan-junttien rahat osataan täällä Mikkelissä hävittää ilman teitä. - Anonyymi
Itse olen harkinnut vakavasti siirtymistä Rantasalmen OP:n asiakkaaksi, itsenäinen pankkikonttori vielä.
- Anonyymi
Pankin konttorissa asioivat voivat mennä muihin pankkeihin. Miksi nyt valitatte kun Nordea on lopettanut jo ajat sitten. Danske on häipynyt kokonaan Etelä-Savosta. Osuuspankista on tullut " rupusakin " ikioma pankki.
- Anonyymi
Olen Dansken asiakkaana ollut jo yli 10 vuotta. Kaikki hoituu netissä. Mihin sitä konttoria tarvitaan? Siirtykää tekin jo digiaikaan. Elämää ilman säästökirjaa on.
- Anonyymi
Mehtärahat maksetaan ossuuspankkiin, eikä ole mistään senttipelistä kysymys, kun takamehtiä silitellään aukoksi.
- Anonyymi
Niinhän tuo häippäsi, teki ruman tempun!
Allekirjoitin adressin jossa vaaditaan pankin palauttamista Juvalle!- Anonyymi
Ei adressi auttanut.
- Anonyymi
Kai siellä vielä on Alko?
- Anonyymi
En tarvii
- Anonyymi
Pian siirtyy sekin Mikkeliin , jo se puoli vuosisataa on ollutkin,
- Anonyymi
Erittäin osuvasti ja tyhjentävästi kirjoitti Heikki Laukkanen Juvan Lehden mielipidepalstalla Osuuspankin ratkaisusta , lopettaa toiminnat Juvalla.
- Anonyymi
Eipä voi tuota pankkia suositella kenellekään!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 205044
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r22322Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361270- 971211
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121200- 931074
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17873viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168835En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61753Vappu Pimiä jakoi kuvia Maajussille morsian -kuvauksista! Seuraajalta tärkeä toive: "Voi miten..."
Tätä kyllä kannattaa toivoa! Vappu Pimiällähän on tunnetusti myös sormensa pelissä näissä rakkausjutuissa ja hän toimii25719