Sillä lailla

Anonyymi

Siskoni kanssa olemme joskus keskustelleet miltä tuntuisi toisen henkilön kädet jos sellainen ajaisi karvat. Olemme samaa mieltä että ehkä hyvältä, hienolta? Hän lupasi leikata karvani kahden päivän kuluttua kun tulee uudestaan luokseni. Saa nähdä, miksi hän ei voinut heti? Ehkä hän pelkää??

14

1642

Vastaukset 14

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei se pelkää..

• Anonyymi

Empä tiedä miten saisin itse siskoni viemään multa karvat veke? Mutta se on varma että tuntuisi ihanalta (luulisin)

• Anonyymi

olidi hiton kiihottavaajos sisko ajaisi karvani myös perspuolelta kovettuisin kyllä mutta sisko auttais

• Anonyymi

Idiootti ei osaa edes kirjoittaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Idiootti ei osaa edes kirjoittaa

Olet oikeassa, mitähän tuon älykääpiön mielessä liikkuu?

• Anonyymi

Olidi kiihottavaajos sisko opettaisi sinulle oikeinkirjoitusta

• Anonyymi

en uskalla itse ajella kaikkia ehkä nainen pystyis ajelemaan pallini ja peppuni hellemmin

• Anonyymi

olis varmaan ihanaa olla ilman karvoja ainakin nudisti rannalla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

olis varmaan ihanaa olla ilman karvoja ainakin nudisti rannalla

Nudistiranta on yhdyssana! "Nudisti ranta", "Yhdys sana" pölvästi

• Anonyymi

Uskon että naisen ajaessa tunnet vain ihanuutta vaikka sattuisikin!! Monet jopa haluavat että naisen sormet tekevät kipeää

• Anonyymi

Tervepä terve! Mun pikkusisko (22 vuotta) sheivasi viime yönä multa kaikki alapäästä. Tuntui ihanalta, en osaa kertoa tunteita. Koko yö, aamuun asti hän teki työtä. Toivoin että hän ei lopeta koskaan vaikka karvoja ei enää ollutkaan!! En saanut orgasmeja vaikka olin koko yön sen kintaalla..

• Anonyymi

Oletko siskosi veli vai isosisko?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko siskosi veli vai isosisko?

Sori että en huomannut kertoa sitä heti. Olemme siskokset ja häntä kaksi vuotta vanhempi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sori että en huomannut kertoa sitä heti. Olemme siskokset ja häntä kaksi vuotta vanhempi

Antaako hän puolestaan sinun ajaa hänet paljaaksi?

Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haapaveden upea kurvikuningatar

No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga
      Haapavesi
      106
      1344
    2. Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää

WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️
      Ikävä
      91
      807
    3. Sinulle viestiä

Me sitten oikeasti tutustutaan ensin!!
      Ikävä
      54
      696
    4. Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin

Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.
      Ikävä
      35
      691
    5. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      124
      604
    6. Lidilikö Suomussalmelle

Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat
      Suomussalmi
      30
      551
    7. Ei makeat pimut sytytä

sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol
      Ikävä
      32
      526
    8. Upeaa Google!

Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö
      Kajaani
      185
      519
    9. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      31
      517
    10. Mitä sä teet

Juuri nyt?
      Ikävä
      60
      505
    Aihe