Siskoni kanssa olemme joskus keskustelleet miltä tuntuisi toisen henkilön kädet jos sellainen ajaisi karvat. Olemme samaa mieltä että ehkä hyvältä, hienolta? Hän lupasi leikata karvani kahden päivän kuluttua kun tulee uudestaan luokseni. Saa nähdä, miksi hän ei voinut heti? Ehkä hän pelkää??
Sillä lailla
14
1576
Vastaukset
- Anonyymi
Ei se pelkää..
- Anonyymi
Empä tiedä miten saisin itse siskoni viemään multa karvat veke? Mutta se on varma että tuntuisi ihanalta (luulisin)
- Anonyymi
olidi hiton kiihottavaajos sisko ajaisi karvani myös perspuolelta kovettuisin kyllä mutta sisko auttais
- Anonyymi
Idiootti ei osaa edes kirjoittaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Idiootti ei osaa edes kirjoittaa
Olet oikeassa, mitähän tuon älykääpiön mielessä liikkuu?
- Anonyymi
Olidi kiihottavaajos sisko opettaisi sinulle oikeinkirjoitusta
- Anonyymi
en uskalla itse ajella kaikkia ehkä nainen pystyis ajelemaan pallini ja peppuni hellemmin
- Anonyymi
olis varmaan ihanaa olla ilman karvoja ainakin nudisti rannalla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
olis varmaan ihanaa olla ilman karvoja ainakin nudisti rannalla
Nudistiranta on yhdyssana! "Nudisti ranta", "Yhdys sana" pölvästi
- Anonyymi
Uskon että naisen ajaessa tunnet vain ihanuutta vaikka sattuisikin!! Monet jopa haluavat että naisen sormet tekevät kipeää
- Anonyymi
Tervepä terve! Mun pikkusisko (22 vuotta) sheivasi viime yönä multa kaikki alapäästä. Tuntui ihanalta, en osaa kertoa tunteita. Koko yö, aamuun asti hän teki työtä. Toivoin että hän ei lopeta koskaan vaikka karvoja ei enää ollutkaan!! En saanut orgasmeja vaikka olin koko yön sen kintaalla..
- Anonyymi
Oletko siskosi veli vai isosisko?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko siskosi veli vai isosisko?
Sori että en huomannut kertoa sitä heti. Olemme siskokset ja häntä kaksi vuotta vanhempi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sori että en huomannut kertoa sitä heti. Olemme siskokset ja häntä kaksi vuotta vanhempi
Antaako hän puolestaan sinun ajaa hänet paljaaksi?
Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta
Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark1144964Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv2154716"Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?
Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?1253225Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin
Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m363183Minja jytkyttää vas.liiton kannatusta ylöspäin
Alkaa raavaat duunarimiehetkin palaamaan vasemmistoliiton kannattajiksi. Eduskunnassahan on vain kaksi työntekijöiden p1033072- 982384
Mahonselän jäät - Saaristokunta Lieksa brutaalisti kriisin partaalla!
Lieksan loppuvuoden hyvän kehityksen jälkeen ei olisi uskonut että palstan ahkerista kommentoijista huolimatta matkailu1382358Mies, kerro minulle vielä jotakin aivan uniikkia
ja ainutlaatuista minkä vain me kaksi voisimme ymmärtää jos olemme sen kokeneet ja eläneet, jotta ihan varmasti tietäisi392255Oikeistopuolueiden kannatus vain 37,8 %, vasemmiston 43,0 %
Keskustaan jää 17,4 prosenttia ja loput ovat sitten mitä ovat. Mutta selvästikin Suomen kansa on vasemmalle kallellaan.352233- 222168