Sillä lailla

Anonyymi

Siskoni kanssa olemme joskus keskustelleet miltä tuntuisi toisen henkilön kädet jos sellainen ajaisi karvat. Olemme samaa mieltä että ehkä hyvältä, hienolta? Hän lupasi leikata karvani kahden päivän kuluttua kun tulee uudestaan luokseni. Saa nähdä, miksi hän ei voinut heti? Ehkä hän pelkää??

14

1623

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei se pelkää..

• Anonyymi

Empä tiedä miten saisin itse siskoni viemään multa karvat veke? Mutta se on varma että tuntuisi ihanalta (luulisin)

• Anonyymi

olidi hiton kiihottavaajos sisko ajaisi karvani myös perspuolelta kovettuisin kyllä mutta sisko auttais

• Anonyymi

Idiootti ei osaa edes kirjoittaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Idiootti ei osaa edes kirjoittaa

Olet oikeassa, mitähän tuon älykääpiön mielessä liikkuu?

• Anonyymi

Olidi kiihottavaajos sisko opettaisi sinulle oikeinkirjoitusta

• Anonyymi

en uskalla itse ajella kaikkia ehkä nainen pystyis ajelemaan pallini ja peppuni hellemmin

• Anonyymi

olis varmaan ihanaa olla ilman karvoja ainakin nudisti rannalla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

olis varmaan ihanaa olla ilman karvoja ainakin nudisti rannalla

Nudistiranta on yhdyssana! "Nudisti ranta", "Yhdys sana" pölvästi

• Anonyymi

Uskon että naisen ajaessa tunnet vain ihanuutta vaikka sattuisikin!! Monet jopa haluavat että naisen sormet tekevät kipeää

• Anonyymi

Tervepä terve! Mun pikkusisko (22 vuotta) sheivasi viime yönä multa kaikki alapäästä. Tuntui ihanalta, en osaa kertoa tunteita. Koko yö, aamuun asti hän teki työtä. Toivoin että hän ei lopeta koskaan vaikka karvoja ei enää ollutkaan!! En saanut orgasmeja vaikka olin koko yön sen kintaalla..

• Anonyymi

Oletko siskosi veli vai isosisko?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko siskosi veli vai isosisko?

Sori että en huomannut kertoa sitä heti. Olemme siskokset ja häntä kaksi vuotta vanhempi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sori että en huomannut kertoa sitä heti. Olemme siskokset ja häntä kaksi vuotta vanhempi

Antaako hän puolestaan sinun ajaa hänet paljaaksi?

Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      63
      2142
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      5
      1795
    3. Miten kestätte tyhmiä?

Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa
      Sinkut
      236
      1288
    4. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      960
    5. Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä

Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.
      Kaste
      87
      935
    6. Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?

Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki
      Tv-sarjat
      21
      865
    7. Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50

Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?
      Ikävä
      112
      772
    8. Onko se liikaa pyydetty

Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin
      Ikävä
      39
      730
    9. Kaatopaikka Inhassa

Kuka omistaa kyseisen kaatopaikan? Näkymä tielle kammottava!
      Ähtäri
      19
      706
    10. Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun

mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?
      Sinkut
      93
      689
    Aihe