Työterveyshuollossa mainitsin mielestäni ja varasi ajan lääkärille.
Lääkäri haastatteli ja sanoi että kyllä tämä nyt vähintään keskivaikelta masennukselta vaikuttaa.
Sanoin vain että jaahas. Olo ei ole masentunut. Diagnoosia en halua.
Onko muita joilla olo ei ole masentunut mutta on silti masentunut?
Eihän minua mikään muu vaivaa kuin epätoivo tulevaisuutta kohtaan, itseinho ja totaalinen kiinnostuksen puute toisiin ihmisiin. Tämäkö nyt on masennusta?
Lääkäri meinasi että masennusta ihan
3
65
Vastaukset
- Anonyymi
Höpsis. Älä usko noita masisdiagnooseja. Työterveyshuolto kirjottaa. Vaikea päästä eroon siitä. Vaikeuttaa elämääsi. Jonain päivänä voit sitten hyvinkin olla masentunut. Paha lääkäri. Älä mene enää. Vaihda heti työpaikkaa. Muuten tuhoavat sinut
- Anonyymi
Minä juuri aamulla pohdin, että olen useimmiten ahdistunut, mutta en juurikaan masentunut. Aluksi sain psykoosidiagnoosin, mutta se vaihtui keskivaikeaan masennukseen. Olo oli epäonnistunut ja tuskainen, mutta en tiedä onko se nyt masennusta? Toki masennuspisteet oli korkeat. Masennuslääkkeet ei koskaan ole korjanneet minun unia, vaikka niin väitetään.
Viimeksi kaksi vuotta sitten koin ehkä ekan kerran olevani sitten ihan masentunut (terapian seuraus), mutta toisaalta tuntui etten vaan kestänyt todellisuutta ja piti turruttaa ahdistus näillä laillisilla huumeilla. Nyt taas ollut pitkään ilman niitä. - Anonyymi
Eikös tuo nyt aikahyvin satu yhteen masiksen lyhyen oppimäärän kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394533Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.5683450Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732181Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o121754- 961596
MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis351568TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1611271OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301118- 2241041
- 70976