Voiko käyttää näitä teräsvilloja (brillo)
Ajovalojen lasin oksidoitumisen poisto
12
883
Vastaukset
- Anonyymi
voi käyttää.
- Anonyymi
... mutta saat nätin mattapinnan.
- Anonyymi
hammastahna kokeileppas...
- Anonyymi
Jos lasit ovat muovia, niihin on ihan omat aineet joilla ne saa kunnostettua. Löytyy autotarvikeliikkeistä.
- Anonyymi
Muoviset menee kivien ja hiekan iskuista sumeaksi ja ne korjaantuu hiomalla pinta hienolla vesihiomapaperillaa kiillottamalla koneella, hiovalla vahalla. Myös poraa ja sopivaa laikkaa voi käyttää. Huomaa heti eron
Onko lasiset ja likaa? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muoviset menee kivien ja hiekan iskuista sumeaksi ja ne korjaantuu hiomalla pinta hienolla vesihiomapaperillaa kiillottamalla koneella, hiovalla vahalla. Myös poraa ja sopivaa laikkaa voi käyttää. Huomaa heti eron
Onko lasiset ja likaa?Lasiset on ja pienillä naarmuilla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lasiset on ja pienillä naarmuilla
Mahtaisiko tavallinen autovaha auttaa tuohon se voi tasata pieniä naarmuja
- Anonyymi
Kannattaa katsoa https://www.youtube.com/watch?v=iDB5U4QUdD0
Kaikki nuo eivät varmaan ole Suomessa myynnissä, mutta vaikka ostaisi minkä sarjan, saa tuosta videosta aika hyvän käsityksen siitä miten homma tehdään ja sen, että laatueroja löytyy...- Anonyymi
Eli itse asiassa täytyy hioa mekaanisesti olemassa olevan kalvon jääneteet ja luoda uusi kalvo näillä kiteillä...?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli itse asiassa täytyy hioa mekaanisesti olemassa olevan kalvon jääneteet ja luoda uusi kalvo näillä kiteillä...?
Jos vanha pinta on pilalla, täytyy se tosiaan hioa pois, kiillottaa ja sen jälkeen UV-suojata
- Anonyymi
Ilman markkinahumua tehty ohje.
https://youtu.be/UG54xt56uZo - Anonyymi
WD40 suihkuta ja rätillä kiillotus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831439Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä671225Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2021213Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2191204Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121049Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä104999Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134926Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65913Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123798- 78783