Missä harrastatte anonyymiä seksiä ?

Anonyymi

Varmaankin on monia tapoja harrastaa seksiä ilman, että tulee tunnistetuksi ? Ja nyt ei ole kyse tumputtajista.

97

7855

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Doggingia puistossa tai parkkipaikalla.

    • Anonyymi

      Suomesta en tiedä, mutta ainakin Ranskassa ja Englannissa on noita seksiclubeja, joissa on sellaisia pieniä koppeja, joissa on reikä seinässä ja sen kautta saa hepin työnnettyä toiselle puolelle.

      • Anonyymi

        Joo, ja nykyisin niissä on myös vartalon mentäviä aukkoja josta nainen voi työntää itsensä napaa myöten toiselle puolelle. Siinä sitten odotellaan, kunnes joku kiinnostuu asiasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, ja nykyisin niissä on myös vartalon mentäviä aukkoja josta nainen voi työntää itsensä napaa myöten toiselle puolelle. Siinä sitten odotellaan, kunnes joku kiinnostuu asiasta.

        Enlannissa oli fetissiglubilla sellainen sexbox, niin sen kyljessä ainakin luki. Eurolavalla oleva pahvilaatikko, josta ilmeisesti pariskunnan rouva oli puoliksi ulkona... korkkarit ja sukat jalassa. Mies työnteli tuota lodjua ja nainen levitti säärensä, kun joku laittoi kymmenen taalaa pienestä aukosta laatikkoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enlannissa oli fetissiglubilla sellainen sexbox, niin sen kyljessä ainakin luki. Eurolavalla oleva pahvilaatikko, josta ilmeisesti pariskunnan rouva oli puoliksi ulkona... korkkarit ja sukat jalassa. Mies työnteli tuota lodjua ja nainen levitti säärensä, kun joku laittoi kymmenen taalaa pienestä aukosta laatikkoon.

        Pantiinko sitä akkaa sitten ?


      • Anonyymi

        voi kun yleistys suomessakin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, ja nykyisin niissä on myös vartalon mentäviä aukkoja josta nainen voi työntää itsensä napaa myöten toiselle puolelle. Siinä sitten odotellaan, kunnes joku kiinnostuu asiasta.

        kuinka kauan siellä saa olla


      • Anonyymi

        Saksassa ollessa mentiin sellaiseen baariin jossa miehet sai käydä kopissa imettämässä itseään.
        Mentiin neljästään minä ja Pekka vaimoni Kirsi ja Mari. Istuttiin jonkin aikaa nuori poika tuli kysymään halutaanko käydä, naiset kysyi onko heille jotain, poika sanoi on turisti koppi saa imeä.'
        Naiset nauroi vai imeä olishan se erilaista, ja maksavat vielä. Pyydettiin Pekan kanssa kokeilkaa edes kerran elämässä. Lisää juotuaan lupasivat mennä. Naiset meni omiin koppiin syttyi valo.
        Ei mennyt pitkään kun miehiä alkoi mennä sisään. Sovittiin että ei oman vaimon luo,
        Menin koppiin Mari tarttui heti kiinni, imi ja nuoli kiihkeänä osasi käyttää suutaan alkoi tuntua että tulen alkoi hellästi imeä kielellä nuoli ala osaa laskin suuhun haukkasi kunnolla syvälle ja nuoli kalun.
        Istuttiin pöydässä aika meni umpeen naiset tuli, nauraen olipa paikka. Hotellilla juotiin alhaalla sovittiin vaihdetaan vaimoja ja mentiin ylös.


    • Anonyymi

      Female glorehole on kyllä kova juttu. Siinä voi panettaa itseään ihan niin kauan, kuin huvittaa, eikä tarvitse katsella kenenkään hikistä naamaa. Mä olen kokeillut, ja onhan se jännää tuntea kalun toisensa jälkeen työntyvän sisäänsä. Joissakin paikoissa ei ole kondomipakkoa, joten sinne sitten vain. Nainen 40v.

      • Anonyymi

        Täh... antaisitko panna itseäsi ilman kondomia ?


      • Anonyymi

        onko noita paikkoja miehilekki missä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täh... antaisitko panna itseäsi ilman kondomia ?

        Idiootit tuommosissa paikoissa käy missä sukupuolitauidit rehottaa..
        Lailla kieltää tollaset puljut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        onko noita paikkoja miehilekki missä

        Joo, homppeleille on omat saunansa :)


      • Anonyymi

        Mä olen asunut 5 vuotta Pariisissa mieheni kanssa. Sieltä löytyy noita kaikensorttisia fetissi ym. paikkoja. Seksiclubeja , joissa on kaikensorttista toimintaa. Kun viimeksi kävimme, sinne oli rakennettu tuollaiset siistit kopit, joissa nainen voi maata selällään sängyllä siten, että vartalo on napaa myöten ulkona ja jalat voi nostaa nahkaisiin remmeihin levälleen. Osallistujat eivät näe toisiaan. Oma mies voi katsella, joko sieltä toimintapuolelta, tai tulla sinne koppiin. Jos on sukat ja korkkarit jalassa, ja muuten normi tavara... siistittynä, niin kyllä jonoa syntyy sille luukulle. On mielettömän kiihottavaa tuntea, miten kalut työntyvät toinen toisensa jälkeen sisään. Tuota ei voisi edes ajatella tekevänsä kasvokkain, mutta anonyymisti... vautsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä olen asunut 5 vuotta Pariisissa mieheni kanssa. Sieltä löytyy noita kaikensorttisia fetissi ym. paikkoja. Seksiclubeja , joissa on kaikensorttista toimintaa. Kun viimeksi kävimme, sinne oli rakennettu tuollaiset siistit kopit, joissa nainen voi maata selällään sängyllä siten, että vartalo on napaa myöten ulkona ja jalat voi nostaa nahkaisiin remmeihin levälleen. Osallistujat eivät näe toisiaan. Oma mies voi katsella, joko sieltä toimintapuolelta, tai tulla sinne koppiin. Jos on sukat ja korkkarit jalassa, ja muuten normi tavara... siistittynä, niin kyllä jonoa syntyy sille luukulle. On mielettömän kiihottavaa tuntea, miten kalut työntyvät toinen toisensa jälkeen sisään. Tuota ei voisi edes ajatella tekevänsä kasvokkain, mutta anonyymisti... vautsi.

        Kysymys ? Kumilla vai ilman ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysymys ? Kumilla vai ilman ?

        Siellä on kyllä ohjeet, yleensä käytetään kondomia. Mutta on paikkoja, joihin ei pääse, kuin testien jälkeen. Siellä saa sitten roiskia ilman.


      • Anonyymi

        voiko mieskin tulla jakamaan peppua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä olen asunut 5 vuotta Pariisissa mieheni kanssa. Sieltä löytyy noita kaikensorttisia fetissi ym. paikkoja. Seksiclubeja , joissa on kaikensorttista toimintaa. Kun viimeksi kävimme, sinne oli rakennettu tuollaiset siistit kopit, joissa nainen voi maata selällään sängyllä siten, että vartalo on napaa myöten ulkona ja jalat voi nostaa nahkaisiin remmeihin levälleen. Osallistujat eivät näe toisiaan. Oma mies voi katsella, joko sieltä toimintapuolelta, tai tulla sinne koppiin. Jos on sukat ja korkkarit jalassa, ja muuten normi tavara... siistittynä, niin kyllä jonoa syntyy sille luukulle. On mielettömän kiihottavaa tuntea, miten kalut työntyvät toinen toisensa jälkeen sisään. Tuota ei voisi edes ajatella tekevänsä kasvokkain, mutta anonyymisti... vautsi.

        Minun mies haluaa minun antavan hänen kavereille kimppaseksiä.
        Haluaa kuulemma nähdä kun omaa vaimoa panee toinenkin mies.
        Kun kasasimme meidän uutta kesämökkiä niin hänen kavereista 5 oli auttamassa hirsikehikkoa pystyyn.
        Nukuimme vanhassa saunamökissä siellä ollessamme.
        Oli kesäloma aika oltiin laskettu brojektin kestävän 9 vuorokautta.
        Sauna lämmitettiin ja oli 6M ja 1N ja sauna on samassa missäolemme ja vaatteet riisutaan mökin ainoassa huomeessa näin väkisin alastomia miehiä ympärilläni ja kyllä kiihoitti.
        Miehet sanoi miehelläni olevan hyvä tuuri kun on nainen mukana niin saa seksiä.
        Mieheni sanoi jos ollaan kiltisti ja pyydetään kauniisti niin saattaa olla että meillä on yhteinen nainen seksiä antamassa.
        Minua kiihoitti miehet ja 2 oli ollut kansani jo aiemmin ja kun oma mies haluaa vaimonsa antavan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun mies haluaa minun antavan hänen kavereille kimppaseksiä.
        Haluaa kuulemma nähdä kun omaa vaimoa panee toinenkin mies.
        Kun kasasimme meidän uutta kesämökkiä niin hänen kavereista 5 oli auttamassa hirsikehikkoa pystyyn.
        Nukuimme vanhassa saunamökissä siellä ollessamme.
        Oli kesäloma aika oltiin laskettu brojektin kestävän 9 vuorokautta.
        Sauna lämmitettiin ja oli 6M ja 1N ja sauna on samassa missäolemme ja vaatteet riisutaan mökin ainoassa huomeessa näin väkisin alastomia miehiä ympärilläni ja kyllä kiihoitti.
        Miehet sanoi miehelläni olevan hyvä tuuri kun on nainen mukana niin saa seksiä.
        Mieheni sanoi jos ollaan kiltisti ja pyydetään kauniisti niin saattaa olla että meillä on yhteinen nainen seksiä antamassa.
        Minua kiihoitti miehet ja 2 oli ollut kansani jo aiemmin ja kun oma mies haluaa vaimonsa antavan

        Autoin siis 6:n miehen seksitarpeet toki nautin täysin itsekkin miesten kiimasta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mä olen asunut 5 vuotta Pariisissa mieheni kanssa. Sieltä löytyy noita kaikensorttisia fetissi ym. paikkoja. Seksiclubeja , joissa on kaikensorttista toimintaa. Kun viimeksi kävimme, sinne oli rakennettu tuollaiset siistit kopit, joissa nainen voi maata selällään sängyllä siten, että vartalo on napaa myöten ulkona ja jalat voi nostaa nahkaisiin remmeihin levälleen. Osallistujat eivät näe toisiaan. Oma mies voi katsella, joko sieltä toimintapuolelta, tai tulla sinne koppiin. Jos on sukat ja korkkarit jalassa, ja muuten normi tavara... siistittynä, niin kyllä jonoa syntyy sille luukulle. On mielettömän kiihottavaa tuntea, miten kalut työntyvät toinen toisensa jälkeen sisään. Tuota ei voisi edes ajatella tekevänsä kasvokkain, mutta anonyymisti... vautsi.

        Naimisissa olevalle tuo olisi täysin anonyymisti mainio ja helppo tapa saada mieheltään seksiä salaa. Vaikka olisi tuttukin mies siellä seinän takana, niin pysyisin salassa!!
        Mielenkiintoista!
        Mahtaako Siomessa olla jossain tuollaiseen mahdollisuutta,


      • Anonyymi

        joo pää asia on nautinto jakaa myös muille


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun mies haluaa minun antavan hänen kavereille kimppaseksiä.
        Haluaa kuulemma nähdä kun omaa vaimoa panee toinenkin mies.
        Kun kasasimme meidän uutta kesämökkiä niin hänen kavereista 5 oli auttamassa hirsikehikkoa pystyyn.
        Nukuimme vanhassa saunamökissä siellä ollessamme.
        Oli kesäloma aika oltiin laskettu brojektin kestävän 9 vuorokautta.
        Sauna lämmitettiin ja oli 6M ja 1N ja sauna on samassa missäolemme ja vaatteet riisutaan mökin ainoassa huomeessa näin väkisin alastomia miehiä ympärilläni ja kyllä kiihoitti.
        Miehet sanoi miehelläni olevan hyvä tuuri kun on nainen mukana niin saa seksiä.
        Mieheni sanoi jos ollaan kiltisti ja pyydetään kauniisti niin saattaa olla että meillä on yhteinen nainen seksiä antamassa.
        Minua kiihoitti miehet ja 2 oli ollut kansani jo aiemmin ja kun oma mies haluaa vaimonsa antavan

        emmanuelle nautintoa sulle


      • Anonyymi

        nautintoa


      • Anonyymi

        Olipa kiva nussia tuollaisessa paikassa😄


      • Nainen40v. Tekis sua mieli! Vastaa tuonne hakupuolelle jos laiha tumma ja vanha mies kiinnostais


    • Anonyymi

      annan peppua kaikille miehille otan suihin en kerro nimeäni ja he eivät koske kaluuni

      • Anonyymi

        Se käy oikein hyvin , missä tavataan ?


      • No missäs sulle saa laitettua viestiå? Voitais tavata?


      • Anonyymi

        loistavaa tavan pitäis yleistyä myös busseissa


    • Anonyymi

      Omakohtaista kokemusta löytyy Prahasta parin vuoden takaa anonyymistä seksistä. Olen yhdellä saitilla jo kertonutkin yllättävästä seikkailustamme. Haimme lähinnä swingers tyylistä clubia, mutta paikallinen taksikuski veikin vähän toisenlaiseen paikkaan. Kyseessä olikin gloryhole clubi, jossa vieraili myös pariskuntia ja henkilökunnan mukaan paljolti saksalaisia pariskuntia ja seurueita. Toki paljon miehiä. Joku toinen parikin kertoi samalla saitilla (en enää muista mikä oli saitin otsikko) myös Prahan seikkailustaan toisen pariskunnan kanssa. Myös heidät oli taksi vienyt gloryholepaikkaan, liekö ollut sama, todennäköisesti eri paikka. Oli kuitenkin melkoinen seikkailu, enemmän vaimolle.

      • Anonyymi

        Kerro kunnolla koko reissu.


      • Anonyymi

        Myös Berliinistä löytyy vastaava.
        Olin naispuolisen työtoverini kanssa ennen koronaa työmatkalla siellä ja heti ensimmäisenä iltana melko myöhään poikkesimme läheiseen olutpaikkaan. Varmaan kolmannen oluen jälkeen tämä nelikymppinen rouva kysyi haluaisinko tutustua Berliinin kinnostavampaankin yöelämään. Hän vei minut jollekin Oranienburger Strassen sivukadulle, ilmeisesti entisen teollisuusrakennuksen kellarikerrokseen, jossa oli seksiklubi. Hän esiteli paikkaa aika tottuneesti, mistä arvasin hänen pokenneen sielä usein. Järjestelyt näissä paikoissa kai ovat aika samanlaiset. Minulle oli yllätys, kun hän itse asettui sellaiseen reikään niin että vain pää jäi toiselle puolelle. Jalat jäivät levitettyinä koukkuun sellaisia tukia vasten. Tajusin että hän oli sunnitellut kaiken valmiiksi, sillä hänellä oli mustat sukkanauhaliivit ja saumasukat ja pikkarit hän oli riisunut jos niitä edes oli ollutkaan.
        Aika pian ensimmäinen mies pysähtyi viereen ja työnsi mustan halkiohameen kokonaan vyötärölle ja työntyi sisään (kondomin kanssa). Hetken päästä varttuneempi pariskunta pysähtyi pysähtyi viereen ja pienen neuvottelun jälkeen herra työntyi sisään - rouva avasi daamini puseron ja nosti rinnat liiveistä niin että herra saatoi imeä niitä nussiessaan!
        Vasta näiden jälkeen minäkin rohkenin "pukille". Neljännen panijan jälkeen daamini vetäytyi koppiin ja hetken päästä tuli sieltä kasvot edelleen hehkuen.
        Meillä oli tietenkin erilliset hotellihuoneet. Hyviä öitä toivotellessamme hän iski silmää ja kysyi olinko minä ollut se kolmas! Arvasiko hän myös että minä olin ainoa, jolla ei ollut kondomia?
        Valitettavasti tämä jäi kuitenkin ainoaksi kerraksi - muut illat menivät asiakkaiden kanssa.

        Berlin, Berlin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Myös Berliinistä löytyy vastaava.
        Olin naispuolisen työtoverini kanssa ennen koronaa työmatkalla siellä ja heti ensimmäisenä iltana melko myöhään poikkesimme läheiseen olutpaikkaan. Varmaan kolmannen oluen jälkeen tämä nelikymppinen rouva kysyi haluaisinko tutustua Berliinin kinnostavampaankin yöelämään. Hän vei minut jollekin Oranienburger Strassen sivukadulle, ilmeisesti entisen teollisuusrakennuksen kellarikerrokseen, jossa oli seksiklubi. Hän esiteli paikkaa aika tottuneesti, mistä arvasin hänen pokenneen sielä usein. Järjestelyt näissä paikoissa kai ovat aika samanlaiset. Minulle oli yllätys, kun hän itse asettui sellaiseen reikään niin että vain pää jäi toiselle puolelle. Jalat jäivät levitettyinä koukkuun sellaisia tukia vasten. Tajusin että hän oli sunnitellut kaiken valmiiksi, sillä hänellä oli mustat sukkanauhaliivit ja saumasukat ja pikkarit hän oli riisunut jos niitä edes oli ollutkaan.
        Aika pian ensimmäinen mies pysähtyi viereen ja työnsi mustan halkiohameen kokonaan vyötärölle ja työntyi sisään (kondomin kanssa). Hetken päästä varttuneempi pariskunta pysähtyi pysähtyi viereen ja pienen neuvottelun jälkeen herra työntyi sisään - rouva avasi daamini puseron ja nosti rinnat liiveistä niin että herra saatoi imeä niitä nussiessaan!
        Vasta näiden jälkeen minäkin rohkenin "pukille". Neljännen panijan jälkeen daamini vetäytyi koppiin ja hetken päästä tuli sieltä kasvot edelleen hehkuen.
        Meillä oli tietenkin erilliset hotellihuoneet. Hyviä öitä toivotellessamme hän iski silmää ja kysyi olinko minä ollut se kolmas! Arvasiko hän myös että minä olin ainoa, jolla ei ollut kondomia?
        Valitettavasti tämä jäi kuitenkin ainoaksi kerraksi - muut illat menivät asiakkaiden kanssa.

        Berlin, Berlin!

        Vielä muutamia vuosia sitten siellä Berliinissä oli aivan vanhan muurin tuntumassa itäisellä puolella vanhassa teollisuusrakennuksessä seksiklubi, jolla oli aina jonkinlaisia teemailtoja.
        Kävin vaimoni kanssa siellä joitain kertoja. Kiinnostavin oli kerta, jolloin sisään pääsi vain pariskuntia ja noin vartin välein arvottiin pariskunnat, jotka sitten vaihtoivat vaimoja. Siitä tuli vähän sanomista kun vaimoni ei halunnut riisuutua alusasulleen, mutta kävihän se nussiminen kesämekossaakin, josta rinnat sai helposti esiin. Minun kohdalle sattui varsin estoton punaisella korsetilla varustautunut pullukka, joka halusi kokeilla monia eri asentoja. Vaimoni olisi tyytynyt ihan vain "lähetyssaarnaajaan" mutta partneri halusi hänet myös takaapäin. ja tämä siis aivan julkisesti - katselijoita varmaan ainakin viisikymmentä.
        Kuulin että edellinen teemailta oli ollut "kostea": spermat piti laskea daamin päälle - joko paljaalle iholle tai vaatteille. Harmi ettei tästä ollut tiennyt. Varmaan daamit olivat pukeutuneet aivan spesiaalisti silloin.

        T.: Vastapainoa työasioille


    • Anonyymi

      kun löytää reissuillaan glory-hole wc voi mennä koko päivä siellä imuttaessa ja antamassa peppua

    • Anonyymi

      menen iltaisin puiston penkille housut alas peppu rasvattuna siinä voi kuka tahansa pysähtyä ja nussia parhaillaan laskin 14 kyllä oli vaikee kävellä kotia mutta olihan nautinto ens kerralla otan suihin

    • Anonyymi

      Kokeilin hollanissa. Oli kiva GH. Harmi pks ei löytyy näinen gh tai näinen dogging paikka

    • Anonyymi

      Hommatkaa naamari jos haluatte anonyyminä panna kimpassa.
      Meillä ollaan ihan reilusti parinvaihtajia.
      Kaverit tietää ja ovat usein mukana niin minun kuin vaimonkin kaverit muttavain yksi pari on parina mukana osa on salaa puomisoltaan.

    • Anonyymi

      Tästä Prahan reissusta. Hotelli-illallisen jälkeen hypättiin taksiin rouvan kanssa ja kyselin kuskilta seksibaaria tai swingersclubia. Oli vähän viiniä nautittu ja ajateltiin mennä lähinnä katsomaan millaista paikkaa löytyy.

      Ei oikein löytynyt yhteistä kieltä. Kuski soitti jonnekin ja lähti ajamaan. Lopulta jonkinlaisen pimeän tehdasalueen syrjillä auto pysähtyi. Kuski polotti jotain, viittoi ovelle jonka yläpuolella punaisin kirjaimin joku nimi ja oven päällä punaisia valoja. Rahasti ja lähti. Siinä vähän empien ovelle, johon ilmestyi kaksi isokokoista ovimiestä. Kohteliaasti ohjattiin sisään ja aikoessani maksaa eteisen lippuluukulla, toinen ovimiehistä kertoi englanniksi ettei pariskunnilta ja naisilta peritä pääsymaksua.
      Edessä avautui isohko siistin oloinen oleilu/baaritila. Väkeä runsas parikymmentä. Yhden pöytäryhmän ääressä näytti olevan saksalainen seurue neljä miestä, kolme naista jutellen ja naureskellen aika äänekkäästi. Muutama selvästi henkilökuntaa oleva nainen ja muuten toistakymmentä miestä. Baaritiskin vierellä tangon äärellä pyöri hyvännäköinen vähäpukeinen nainen.
      Meidät otti heti vastaan tyylikäs korsettiasuinen nainen, joka otti vaimoa käsipuolesta ja kertoi olevansa tämän opastaja illan aikana.

      Nainen johdatti meidät baaritiskin ääreen ja heti eteen ilmestyi talon tarjoamat isot alkupaukut.
      Niitä maistellessamme nainen jutteli kanssamme kysellen mistä olemme. Hän kertoi paikassa käyvän paljon saksalaisia pareja ja seurueita, osoittaen lähipöytää ja joskus myös suomalaisia pareja. Liekkö piti paikkaansa, vai olimmeko ainoat suomalaiset. Mene ja tiedä.

      Paukut olivat tosi vahvoja. Emäntämme kilisteli rouvani kanssa vähän päästä ja rouvan lasi tyhjeni nopeammin kuin minulla. Arvelin emännän lasin kyllä olevan lähinnä mehua. Niin helposti hän myös lasinsa tyhjensi.
      Naisten lasien tyhjennyttyä emäntä tarjotteli lisää, mutta vaimoni kieltäytyi ja sanoi minulle humaltuvansa jo nyt. Sanoin ottavani oluen keventämään vahvaa alkupaukkukua. Iso tuoppi tuli salamana eteeni. Samantien emäntämme tarttui vaimoani käsipuolesta ja sanoi esittelevänsä taloa ja tiloja ja voisin liittyä seuraan myöhemmin. Samantien naiset siirtyivät tiskin viereltä oviverhon taakse. Jäin tiskin ääreen juomaan paukkuani ja oluttani ja katselin tankotanssia. Tyttö keventeli vaatetusta.

      Pian huomasin saksalaisseurueen siirtyvän verhojen taakse ja perässä meni kymmenkunta miestä. Paikalle tuli vähitellen myös lisää miehiä, ja yksi pariskuntakin.

      Lopulta sain oluenikin juotua ja siirryin myös verho-ovelle. Tipu oli lopettanut tanssinsa riisuttuaan myös rintsikkansa. Edessä himmeästi valaistu käytävä ja sen päässä ovimies ohjasi vasemmalle. Edessä lokerikkoinen isompi tila, jossa parveili miehiä. Seinillä oli aukkoja, joissa osassa näkyvissä vyötäröstä alaspäin oli alastomia naisia, jonkinlaisten pehmustettujen lavitsoiden päällä selällään jalat nostettuina ylös harallaan nilkoista jonkinlaisissa pehmustetussa lenkeissä. Tila oli muutoin hämärähkö, mutta naisten alapäät olivat kirkkaasti valokeiloissa. Näköalat olivat hyvät. Paria naista jo naitiin ja takana oli jonoa ja ympärillä pyöri miehiä. Osa napsi naisista kuvia. Aukkojen yläpuolella oli naisten kasvokuvat, osassa tissit paljaana. Aukoissa paksut verhot, joten toiselle puolelle ei nähnyt.

      Kiertelin ja katselin, jäykistikin jo. Äkkiä huomasin emäntämme tulevan saliin. Hän kiinnitti uuden kuvan yhden aukon yläpuolelle. Aukosta ilmestyi paljaat jalat ja naisen alaosa. Emäntä kohotti nopeasti jalat ylös sivuille ja pujotti ne lenkkeihin ja kiristi ne ja poistui ennenkuin ehdin kysellä vaimostani. Samalla aukon yläpuolelle syttyi kirkkaat kohdevalot paljastaen kunnolla naisen takamuksen ja pillun.

      Heti naisen ympärille kerääntyi miehiä ja yksi työnsi muita mutkitta kalunsa pilluun ja aloitti nainnin. Myös pari saksalaisseurueen miestä hääri kännyköineen naisen ympärillä kuvaten ahkerasti naivaa paria. Näin, että kalu kiilteli ja naitava oli aika märkänä.
      Vilkaisin kuvaa ja siinä olikin hämmästyksekseni vaimo kuvattuna kasvoista ja tissit paljaina. Tekstinä oli Finisshe Frau ja vaimon ikäkin mainittuna.
      Taisin järkyttyä ja kirotakin ja vieressä oleva saksalaiskaksikko kääntyi puoleeni kysyen onko kyseessä salissa näkemänsä nainen ja vaimoni. Myönsin näin olevan. Miehet olivat aivan innoissaan. He sanoivat että nyt pääsevät naimaan upeaa suomalaisrouvaa kunnolla.

      Aioin olla eri mieltä, mutta miehet ohjasivat minut yhden lokerikon luo, jossa oli kaksi naista naitavana. Miehet sanoivat siinä olevan heidän vaimonsa ja kehottivat vapaasti nauttimaan ja naimaan. Miehet sanoivat reilusti menevänsä naimaan vaimoani kunhan saavat vuoron. Jäin paikalleni epätietoisena ja kalu jäykkänä ja niin, kun paikka vapautui siirryin naimaan toista saksatarta ja hetken kuluttua vaihdoin toista saksatarta naivan kanssa paikkaa ja pian tulikin purkaus.
      Katselin hetken ja siirryin katsomaan vaimon kohdalle. Kolme saksalaista hääri vaimon kimpussa.

      • Anonyymi

        Oho. Loppuko tila. Jatkoa odotellen. Tais rouvasi saada kunnolla.


    • Anonyymi

      Prahassa jatkoa.
      Saksalaiset naivat vuoronperään paikkaa vaihdellen rouvaani ja kuvasivat samalla innokkaasti. Takamuksesta ja pillusta otettiin jatkuvasti kuvia milloin kalu huulilla, sisällä ja juuri ulosvedettynä ja jokaisen piti päästä kuvaan kalu rouvani sisällä. Erityisesti miehiä näytti kiinnostavan kuvata aukinaista pillua juuri kun kalu oli vetäisty ulos ja välillä huulia levitettiin sormin ja yksi mies ainakin nuoli toisten kuvatessa. Miehet huomasivat minut. Kehuivat kuinka hyvä naitava rouvani on ja kehottivat myös minua ottamaan kuvia muistoksi rouvalleni. Ympärillä pyöri myös muita katselijoita ja joku muukin pääsi välillä naimaan. Saksalaiset kehuivat muillekin, että naitava on suomalaisrouva. Huomasin pariinkin kertaan rouvani takamuksen liikkeistä, että nyt tuli orgasmi ja sain otettua niistä kuviakin ja myös kuvanauhaa.

      Jonkinajan kuluttua menin käytävälle ja saliin ja tavoitin emännän ja pyysin viemään rouvani luo.

      Hymyillen hän kysyi joko rouva oli saanut riittävästi ja kun arvelin niin olevan hän ohjasi minut pieneen koppiin, jossa oli kolmella lavitsalla selin makuulla alastomina, yläruumiistan näkyvillä naiset, yksi rouvani. Minut huomatessaan hän kyllä säikähti ja pyysi emäntää vapauttamaan jalkansa. Selvästikin häntä naitiin parhaillaan. Emäntä poistui kopista kiirehtimättä ja hetken kuluttua nainti loppui ja rouvani pääsi kääntymään vatsalleen vetääkseen itsensä kokonaan sisäpuolelle. Silloin hän heilahti voimakkaasti ja sanoi, että nyt joku työntyi vielä häneen takakautta. Rouvani vartalo heilui työntöjen tahdissa rytmikkäästi ja kasvot punoittivat. Menin toiselle puolelle ja näin kuinka yksi saksalainen nai rouvaani takaapäin voimakkain työnnöin toisten kuvatessa. Emäntämme seurasi vieressä ja minut huomattuaan sanoi saksalaisen halunneen vielä takaapäin, jotta saavat hyviä kuvia, mutta rouvani pääsevän kohta vapaaksi. Palasin toiselle puolelle ja rouvani vaikersi juuri orgasmin pauloissa ja toiset naiset hihkuivat jotain kannustaen. Hetken päästä työntöjen loputtua rouvani pääsi vetämään itsensä kokonaan pois toiselta puolelta spermavanan tippuessa selästä ja takamuksen päältä. Ilmeisesti naija oli poistanut kortongin ja ruiskinut aineensa rouvani paljaalle takamukselle.

      Siistiydyttyään ja pukeuduttuaan siirryimme saliin. Rouvani sanoi, että nyt pitää levätä tovi, jalat ovat aivan huterana. Hän kertoi emännän ohjanneen hänet suoraan siihen koppiin, jossa jo kaksi ilmeisesti talon omaa väkeä olevaa naista oli juuri pujottautumassa alastomina paikoilleen. Emäntä oli taas työntänyt juomalasin käteen, oli skoolattu ja sitten emäntä jo kehoittikin rouvaani riisuuntumaan. Rouvani epäröidessä oli taas kilistelty laseja ja emänän kiirehtiessä ja sanoessa minun odottavan valmiina toisella puolella oli emäntä alkanut riisua rouvani puseroa ja huomanneensa olevan samantien ilman liivejä, jolloin emännän siirtyessä sivuun oli ovella seisonut isokokoinen ovimies ottanut hänestä valokuvia rinnat paljaina. Samantien mies oli poistunut ja emäntä hoputtanut riisuuntumaan kokonaan. Rouvani riisuessa hametta oli ovimies palannut ja antanut vaimon kasvo- ja paljaiden rintojen kuvan emännälle ja hän oli tiedustellut vaimoni ikää ja kirjoittanut jotain kuvaan, kehoittanut rouvaani riisumaan pöksyt, sanonut jotain ovimiehelle osoittaen rouvaani ja poistunut. Ovimies oli siirtynyt lähemmäs ja tuiman näköisenä osoitelut rouvani pöksyjä ja näytti halukkaalta vetämään ne pois, jolloin rouvani oli itse riisunut ne ja miehen viittoillessa asettunut lavitsalle työntäen jalkansa ja alavartalonsa verhoaukon läpi toiselle puolelle, paljolti saadakseen alavartalonsa pois ovimiehen silmien alta. Samantien oli toiselta puolelta jalkoihin tartuttu jalat levitetty kunnolla ja kiinnitetty ylös nilkoista ja kirkkaat valot syttyneet, joka näkyi verhojen raoista ja samantien häneen oli työnnytty ensikerran. Kysyin montako kertaa häntä oli naitu, mutta rouvani sanoi kysymyksen olevan aivan mahdoton, kun arvatenkin ja äänistä päätellen välillä oli paikkaa vaihdeltu monta ketraa.

      Jonkin aikaa istuttuamme saksalaisseurue palasi saliin ja meidät havaittuaan siirtyivät innokkaina seuraamme. Miehet esittelivät naisille minut ja sanoivat, että olin nainut ainakin kahta heistä, jolloin kolmas rouva pahoitteli, että oli jäänyt jotain paitsi, vaikka nauttineensa kyllä. Seurue ilahtui kun selvisi, että rouvani puhuu myös hyvin Saksaa. Miehet esittäytyivät rouvalleni kertoen kolmen heistä naineen häntä moneen kertaan. He kehuivat vaimoni kauneutta ja suorasanaisesti kehuivat hänen takamustaan ja pillunsa tiukkuutta ja liukkautta. Rouvani punoitti jo kunnolla. Miehet kertoivat kuvanneensa rouvani paikkoja ja naimista ja sitten kännykät jo olivat esillä ja kuvat ja kuvanauhat kiersivät kädestä käteen. Rouvat eivät olleet moksiskaan, vaan katselivat innokkaina kuvia ja kehuivat välillä rouvaani ja hänen muotojaan, aina pitäen huolen, että rouvani näki myös ihastelun aiheen eli paljaan alapäänsä.

      • Anonyymi

        Oliko vaimosi tyytyväinen jälkeenpäin? Tuliko morkkista? Kuinka ilta jatkui?
        Kostuin ihan hirvittävästi, kun luin tarinasi. Täytyy innostaa miestä viikonloppumatkalle Prahaan. Missähän tuo paikka siellä on? 😁


    • Itse poikkean pari kertaa kuukaudessa Helsingin Keltaisessa Ruusussa tai US Videossa. Suurimman osan kerroista menee ihan tumputtamiseksi, välillä joku mies ottanut poskeen ja muutamia kertoja törmännyt mukaviin pariskuntiinkin. Eikä ne parit mitään urbaaneja legendoja ole, vaikka niin usein väitetäänkin. Molemmissa paikoissa voi toimia anonyyminä

    • Anonyymi

      Praha jatkoa.

      Rouvaani näytti kuvat ja kuvanauhat kiinnostavan kovasti ja huomasin selvästi hänen kiihottivan uudelleen. Miehet kertoivat myös minulla olevan kuvia muistoksi. Rouvani vilkaisi minua ja olemustani kai hiukan huolestuneena.

      Saksalaiset kertoivat olevansa viikon lomamatkalla ja tässä paikassa jo toistamiseen. Edellisellä kerralla ei heidän rouviensa lisäksi ollut muita naisia, kuin talon omaa väkeä.

      Saksalaiset innostuivat kovin kuullessaan, että olemme paikassa ja yleensäkin seksiklubeilla ensimmäistä kertaa ja että ihan leikinpäitten olimme vain päättäneet lähteä katsomaan millaisia paikkoja löytyy ja ettei meillä ollut aavistustakaan tällaisesta holyglore paikasta. Vaimoni kertoi tajunneensa asian kunnolla vasta kun häneen työnnyttiin ja emännän puheista hän oli luullut, että toisella puolella on vain miehensä.

      Saksalaisilla oli hauskaa. Yksi rouvista kysyi miltä rouvastani oli tuntunut tajuttuaan että hänen paljaan alapäänsä näki ja siitä nautti lukuisa määrä miehiä kirkkaissa kohdevaloissa. Rouvani vaikutti vieläkin hämmentyneeltä ja vaivaantuneelta, kun hänestä puhuttiin niin suoraan. Samanaikaisesti saksalaisten kännykät kiersivät kädestä käteen ja myös aukon yläpuolella oleva rouvani kasvokuva paljaine rintoineen näkyi kuvissa. Miehet harmittelivat, ettei rouvani rintoja ja kokovartaloa oltu saatu kuviin ja yksi heistä pyysi rouvaani näyttämään rintansa. Hän sanoi ettei kuitenkaan suostu niitä tässä paljastamaan, jolloin yksi saksalaisrouva veti puserossa ylös paljastaen rintansa, liivejä hänellä ei ollutkaan ja sanoi, että näin helppoa se on.

      Rouvaani opastanut talon emäntä tuli käymään luonamme kysyen onko ilta ollut viihdyttävä ja saksalaiset tilasivat lisää juotavaa pöytään. Edelleen he yrittivät houkutella rouvaani näyttämään rintansa ja emännän tuodessa juomia hän jutteli rouvani kanssa ja kyseli onko hän ollut tyytyväinen. Rouvani kertoi olevansa tyytyväinen ja saksalaiset kertoivat emännälle, ettei rouvani tiennyt lainkaan millainen paikka oli kyseessä ennenkuin häneen työnnyttiin.

      Emäntä vaikutti yllättyneelle, mutta sanoi, että jos rouvani on tyytyväinen, niin sittenhän kaikki on hyvin. Nautimme juomia ja sitten yksi saksalaisista vinkkasi emännän luokseen ja puhui känelle jotain viitaten vieressä olevaan rouvaani. En kuullut mistä oli kyse, mutta jälkeenpäin kuulin rouvaltani, että saksalainen oli kertonut heillä olevan pulman ja että matkamuistoksi haluttaisiin kuvia suomalaisrouvan paöjaista rinnoista ja vartalosta, mutta hän tässä kainostelee kaikkien nähden.

      Emäntä oli hymyillen sanovan asian järjestyvän ja pyysi halukkaita seuraamaan. Ennenkuin tajusinkaan jutellessani saksalaisrouvien kanssa miehet nousivat kaappasivat rouvani käsipuolesta mukaansa ja poistuivat uudelleen verhojen taakse. Olin huolestunut ja aioin nousta perään, mutta yksi rouvista tarttui käteeni veti viereen istumaan ja sanoi, että annetaan toisten nyt nauttia ja jutellaan me.

      Hetken päästä yksi rouvista nousi ja sanoi menevänsä vielä hetkeksi toiselle puolelle ja häipyi verhon taakse.

    • Anonyymi

      Ohoh. Nyt teille ja etenkin vaimollesi tuli melkoinen seikkailu. Taisi olla aika humalassa. Minusta tuo paikka haiskahtaa kyllä paikalliselle ilotalolle. No itseään naitattavat turistinaiset ovat varmaan kysyttyä tavaraa paikallisten keskuudessa. Ei tarvi jyystää ammattilaisia talon huoria. Ja talo se kun nettoaa.

    • Anonyymi

      Praha jatkuu.

      Aika kului jutellessamme ja rouvat kertoilivat heidän olevan naapuruksia ja yksinäinen mies eronnut monivuotinen tuttava. He kertoivat matkustelleen paljon yhdessä ja vierailleensa monilla seksiklubeilla porukalla. Toiseen vastaavaan gloryhole klubiin he eivät kertomansa ole aiemmin törmänneet, nimenomaan niin, että asiakkaiksi ja rakastelun kohteiksi pääsee myös naisasiakkaita. Naiset vaikuttivat olevan tyytyväisiä paikkaan ja kyselivät ettemekö tosiaan tienneet millainen klubi oli kyseessä. Kerroin ettei meillä ollut mitään käsitystä asiasta ja taksin tuoneen meidät pihamaalle, eikä yhteistä kieltä ollut löytynyt.

      Aika kului ja reilun tunnin päästä ensin saksalaisrouva saapui ja avoimesti kertoi käyneensä vielä nauttimassa paikallisista miehistä. Hetken päästä myös saksalaismiehet tulivat yhdessä kovasti punoittavan rouvani kanssa jolla oli hiukset märkiä.

      Miehet olivat innoissaan ja kiittelivät uusia juomia pöytään kiikuttavaa emäntää asian järjestelyistä. Kysyin rouvaltani mitä oli tapahtunut ja hän sanoi kertovansa myöhemmin.

      Edetäkseni tapahtumissa järjestyksessä:
      Rouvani kertoi myöhemmin saksalaisten johdattaneet hänet emännän perässä käytävältä yhteen pieneen huoneeseen jossa oli samanlainen verholla peitetty aukko lavitsoineen.
      Rouvani kertoi olleensa kovasti kiihottunut saamastaan huomiosta ja edeltäneistä tapahtumista ja arveli vain vilauttavansa rintojaan miehille ja sillä selvä.

      Emäntä oli heti kuitenkin kiirehtinyt ja avustanut rouvaani riisumaan puseron rintaliivit ja hameen, ennenkuin hän oli kunnolla edes tajunnut tapahtumia ja miehet olivat innokkaina napsineet kuvia. Tila oli kaikille ahdas ja yksi saksalaismies sanoi emännälle haluavansa nauttia suomalaisrouvan pillusta, koska ei aiemmin ollut ehtinyt. Toiset puhuivat vielä kasvojen ja rintojen kuvaamisesta ja suun käytöstä.

      Emäntä oli sanonut järjestävänsä asian ja kehotti osaa miehistä menemään toiselle puolelle valmiiksi. Emäntä oli kehottanut rouvaani siirtymään lavitsalle vatsalleen ja samalla oli joku vieras iso tukeva mies kurkkinut oviaukosta. Jäljelle jäänyt saksalainen oli viittonut miestä tulemaan sisäpuolelle. Rouvani kertoi nousseensa lavitsalle kuin unessa, miesten katsellessa, hämmentyneenä ja samantien emäntä oli asettanut ensin yhden ison tyynyn hänen lantionsa alle ja saksalaisen kanssa juteltuaan vielä toisen, jolloin rouvani takamus oli kohonnut korkealle pystyyn ja samalla vetänyt rouvani pikkuhousut kokonaan pois. Emäntä oli kysynyt kokoajan kuvia napsineelta saksalaiselta oliko nyt hyvä ja samantien oli lavitsa ja vaimoni pää ja alaston ylävartalo työnnetty verhon välistä toiselle puolelle. Emäntä oli ilmestynyt rouvani eteen ja sytyttänyt kirkkaat valot jutellen odottavien saksalaisten kanssa ja sanonut vielä, että herrat ovat hyvä ja kehoittanut nauttimaan rauhassa.

      Rouvani oli tuntenut kuinka hänen pakaroitaan ja jalkoväliään tunnusteltiin ja pian häneen työnnyttiin ja aloitettiin nainti. Pää puolessa rouvani kasvojen eteen työntyi kaluja, hänen hiuksiinsa tartuttiin ja ensimmäinen kalu työntyi suuhun ja häntä kehotettiin imemään. Rouvani kertoi, ettei päässyt mihinkään. Häntä naitiin takaa seinän toisella puolella ja toisella puolella kaluja työnnettiin vuoron perään suuhun. Kokoajan häntä kuvattiin usealla kännykällä ja ympärillä oli myös muita miehiä saksalaisten lisäksi.

      Ensimmäinen purkaus suuhun sai kuvaajat innostumaan. Rouvani kohotettiin hiuksista korkealle, jotta myös rinnat saatiin kuviin ja suuta piti avata, jotta spermalasti näkyi. Kalut olivat vaihtuneet, hänen suuhunsa ja kasvoilleen ja hiuksilleen purkauduttiin ja hän tunsi myös kuinka hänen pilluunsa oli purkauduttu. Nyt ei siis oltukaan käytetty kondomia ja samantien häneen oli tunkeuduttu takaa uudelleen, ilmeisesti toisen huoneeseen tulleen vieraan toimesta. Rouvani kertoi saaneensa useamman orgasmin paljolti koko yllättävän absurdin tilanteen vuoksi ja myös siksi, että hän oli kuin tahdoton väline miesten toteuttaessa mielihalujaan. Hänen pilluunsa oli myös purkauduttua toistamiseen. Hänet oli myös käännetty välillä selälleen pään roikkuessa lavitsan päädyn yli, jolloin miesten mukaan hänen suunsa oli paremmin käytettävissä. Rintoja oli joukolla puristeltu kalujen työntyessä syvälle suuhun kivespussin läiskiessä silmille, nenään ja otsaan Aina jonkun purkauduttua hänen suuhunsa tai rinnoille oli pidetty kuvaushetki ja saksalaiset olivat auliisti päästäneet muita miehiä käyttämään rouvaani kehuen kuinka hyvä ja ahne suu hänellä on.

      Rouvani kertoi selällään maatessaan myös tunteneensa kuinka toisella puolella hänen jalkojaan leviteltiin ja pilluaan tutkittiin ja naitiin ensin sormin ja sitten vielä kalulla. Hänet oli vielä kerran pyöräytetty ympäri ja kuvattu joka suunnalta. Lopulta miehet olivat saaneet haluamansa ja rouvani oli vedetty toiselle puolelle emännän toimesta. Saksalaismies oli edelleen kuvannut alastonta rouvaani toisen miehen ja emännän katsellessa.

      • Anonyymi

        Tarina ei varmaan tähän pääty. Kerro lisää.
        Kuvittelin itseni rouvasi paikalle ja sormetin. Sain ihanan orgasmin. 😁😁Kiitos❤️


      • Anonyymi

        Kovaa käsittelyä rouvasi sai. Oliko tyytyväinen?


    • Anonyymi

      Selvä paikallinen ilotalo ja eukkosi huorasi oikeen kunnolla ja talo nettosi. Morkkis oli varmaan kauhea.

    • Anonyymi

      Noista paikoista on videoita, mutta turisteja niissä ei näy. Talona palkkaamia naisia pelkästään. Kiihottavia nekin.

      • Anonyymi

        Onko samoja paikkoja ja jos netissä alkais yksityishenkilöitä ja pantavia esitellä luvatta, niin äkkiä loppus asiakkaat. Netistä mitä tsekistäkin löytyy gloryfilmejä, niin aika karuja lautapömpeleitä. Olisko vaan nuo filmausten kulisseja.
        Toki varmaan tuokin suomalaisrouva on päässyt tuon panopaikan filmille. Kuvattu on varmasti kopin molemmin puolin. Kännyköillä on vielä kymmenet ikuistaneet nainnit. Mihin ne kuvat ja filmit sitten päätyvätkään. Vaikka nettiin.


    • Anonyymi

      Joku kirjoitti täällä koemuksista Berliinissä. Itsekin pääsin yhden työkomennuksen aikana tutustumaan muutamiin. Sieltä Oranenburger Strassen seudulta (vanhaa Itä-Berliiniä) löytyy varsinaisia underground-paikkoja, joissa on tarjolla mitä vain! Gangbang-jutuissa on kuitenkin se vaatimus, että pitää olla lääkärintodistus jotta pääsee panemaan illan daamia. Yleensä kaikki ovat naamioitten kanssa.
      Seurustelukumppanini vein sellaiseen paikkaan, missä yhdessä huoneessa sievä bondi avokaulaisessa pitkässä leningissä toimi miesten urinaalina. Toisessa huoneessa tyylikkäässä liituraitaisessa jakkupuvussa toinen daami antoi roiskia kasvoilleen ja hiuksillen - ja tippuihan sitä tietenkin vaatteillekin. Nämä kumpikin olivat maksullisia juttuja. Huvittavin oli tumma daami, joka punaisessa korsetissaan makasi jalat levällään pilluaan auki pitäen niin että miehet yrittivät heitellä kolikoita sinne.
      Naispuolisia vierailjoita varten oli mahdollisuus tulla kahlituksi käsistään ja ehkä myös jaloistaan niin että olisi miesten pantavana tai muuten hyväksi käytettävänä. Kävijät tuntuivat olevan pääasiassa ulkomaisia - niin miehet kuin naisetkin. Ja ainakin osa naisista kuului henkilökuntaan. Uteliaisuuttaan ja myös painostukseni vuoksi ystävättärenikin suostui kytkettäväksi ranteistaan tuoliin, missä kuka tahansa mies saattoi runkata hänen kasvoilleen. Imemään hän ei suostunut. Siellä ei ollut lupa valokuvata, mutta siitä huolimatta sain salaa otettua pari kuvaa hänen spermaisista kasvoistaan.

      Berliinistä löytyy!

    • Anonyymi

      Praha jatkoa.

      Rouvani kertoi olleensa aikalailla spermassa kasvoiltaan, hiuksiltaan ja rinnoiltaan noustessaan pois lavitsalta emännän avustaessa. Myös pillusta oli selvästi valunut miesten sinne ruiskimat nesteet. Emäntä oli heti tarjonnut paperia ja pyyhettä ja rouvani oli ehtinyt ottaa pyyhkeen käteensä, kun saksalaismies oli kiellellyt ja sanonut haluavansa kuvata suomalaisrouvan nyt saaneena panojen jälkeen ihan kunnolla

      Silloin emäntä oli napannut pyyhkeen pois ja sanonut, että niin luonnollisesti ja siirtynyt katselemaan sivummalle. Myös toisella miehellä oli puhelin kädessä ja miehet kuvasivat rouvaani komennellen vaihtamaan asentoja edestä ja takaa. Rouvani sanoi, että hän oli niin voipunut, hämmennyksissä ja vieläkin niin kiihottunut, että totteli kiltisti miesten ohjeita paljastaen koko vartalonsa miehille kääntyillen miten käskettiin.

      Kuvaamisen aikana saksalaisen kalu alkoi uudelleen jäykistyä, jolloin emäntä totesi rouvalleni, että hän taitaa estottoman kiihottamisen taidon vartalollaan ja emäntä kysyi haluavatko miehet vielä nauttia suomalaisrouvasta, joka kyllä sopisi, kysymättä rouvaltani lainkaan sopiiko asia hänelle.

      Sakkalainen oli sanonut, etteivät he olleet vielä päässeet tutustumaan suomalaisrouvan imutaitoihin, jolloin emäntä oli kallistanut rouvani varsin näppärästi uudelleen selälleen lavitsalle ja sanonut, että herrat ovat hyvät ja hän voisi kuvata kun suomalausrouva imee vielä kalut kuiviin. Miehiä ei ollut tarvinnut kahdesti kehotella ja he olivat imettäneet rouvallani vielä hyvän tovin, emännän kuvatessa molempien kameroilla. Saksalainen pyysi emäntää kuvaamaan myös rouvani valuvaa pillua ja emäntä teki työtä käskettyä. Rouvani tunsi kuinka hänen jalkansa taas levitettiin, pyllyn alle työnnettiin tyynyjä ja kuvaus jatkui.

      Hetken aikaa oli iso vieras mies vielä nainut rouvaani pilluun ja molemmat olivat purkaantuneet lopulta hänen suuhunsa. Rouvani käskettiin vielä lattialle polvilleen ja miehet seisoivat hänen kahta puoltaan tukasta kiinni pitäen kalut aivan kasvojen vierellä ja ne piti vielä kuvauksen ajaksi käyttää suussa. Sitten tämä vieraampi mies oli tyynen rauhallisesti pyyhkinyt ja kuivannut limaisen kalunsa huolellisesti rouvani hiuksiin emänän kuvatessa.

      Emäntä luovutti kännykät miehille ja sanoi, että he saivat hyvät muistot heidän clubiltaan ja toivottavasti käyttävät palveluita myöhemminkin. Emäntä oli ohjannut rouvani käytävälle, jossa muutama mies vihelteli alastomalle rouvalleni ja ohjasi siitä käytävän päähän pieniin pesutiloihin. Pesun jälkeen rouvani joutui vielä kävelemään, nyt kummasti paremmin valaistun käytävän toiseen päähän emännän perässä, edelleen alastomana koppiin, jossa vaatteet olivat. Käytävällä oli runsaasti miehiä, jotka huutelivat jotain, kourivat ohimenevää naista ja myös salamat välähtelivät. Emäntä ei edellä pitänyt mitään kiirettä, vaan pysähtyi jopa kahdesti juttelemaan jotain miesten kanssa, rouvani joutuessa odottelemaan miesten katsellessa ja kouriessa.

      Rouvani kertoikin ajatelleensa, että nyt suomi naisesta otetaan kaikki hyöty irti. Lopulta hän pääsi pukeutumaan ja palasi odotelleiden saksalaismiesten kanssa luoksemme saliin.

      Miehet olivat innoissaan ja täysin avoimesti kertoivat päässeensä nauttimaan rouvani suusta ja rinnoista. Myös neljäs kertoi lisäksi saaneensa nauttia myös rouvani pillusta suun lisäksi yhden vieraan asiakkaan kanssa. Yksi rouvista pyysi heti näyttämään kuvia ja saimme nähdä monen kameran ostokset niin kopin sisä, kuin ulkopuoleltakin. Rouvani oli nolona, mutta miehet kertoilivat ja kuvailivat hänen imutaitojaan, auliuttaan ja kykyä niellä spermaa.

      Joku rouvista sanoi, että harmi kun suomalaisystävillä ei ole näitä kaikkia tapahtumia kamerassa, jolloin miehet innostuivat ja sanoivat sen olevan järjestelykysymys. Hetken päästä miehet jo siirsivät kuvasarjoja ja nauhoja ensin minun kännykkään, sitten tilan loppuessa rouvani kännykkään.

      Emäntä kävi rouvani juttusilla, toi hänelle shampanjalasin ja sanoi arvelevansa olevan mukava hieman huuhtoa suuta. Emäntä kiitteli rouvaani ja kertoi hänen olleen ehdottomasti illan kuvatuin ja suosituin tähti. Paikalliset asiakkaat olivat kovasti kyselleet milloin rouvani tulee uudelleen clubille. Rouvani sanoi kuitenkin, että kyllä tämä nyt varmasti jäi tähän.

      Saksalaisrouvia nauratti ja he sanoivat, etteivät usko, koska rouvani oli ilmi selvästi nauttinut saaden lukuisia orgasmeja. Sanoivat kokemuksesta tietävänsä, että myöhemmin halu nauttia käy ylivoimaiseksi ja silloin ei kannata kainostella vaan avata jalkansa vieraille empimättä. Poistuessamme emäntä antoi rouvalleni myös clubin käyntikortin ja toivotti meidän palaavan vielä saman lomamatkan aikana. Samaa ehdottelivat saksalaiset.

      Taksissa hotellille oli aika hiljainen ja väsynyt rouva.
      Seuraavia päivinä olikin rouvalla melkoinen morkkis ja liikkeet kankeina ja paikat kipeinä.

      • Anonyymi

        Selvisisikö rouvasi ilman tauteja panosessiosta? Teillä on varmaan ollut kiihkeitä hetkiä kuvia ja videoita katsellessa?
        Omaa rouvaani tuskin moiseen saisin. Kolmenkimppa ja parinvaihto on kyllä ollut hyvinkin mieluisia. Yhden kimppakaverin luona käynyt panemassa muutaman kerran yksinkin ihan yhteisetä sopimuksesta ja palannut hyvin valuvana.


      • Anonyymi

        Vau mikä kokemus teillä ja varsinkin vaimollasi. Mieli alkoi tehdä jotain vastaavaa. Ehkä ihan noin radikaaliin en ehkä uskaltaisi, vaikka tuskin vaimosikaan uskoi moisen toteutuvan.😁


      • Anonyymi

        Hyvin kirjoitettu tarina. Niin paljon yksityiskohtia, että lienee tosiaan tapahtunut?
        Koska tämä tapahtui? Onko uusintaretkiä mielessä?


      • Niin se on että humala nostaa halut pintaan ja kadottaa estot!
        Mutta nautittu on selkeästi todellakin, eikä katumus taida painaa.
        Toivottavasti videoita ja kuvia rouvasta ei ilmaannu nettiin koko kansan katseltavaksi vaikka mielelläni ne itsekin katsoisin!
        Rouvalle erikoinen ja erittäin villi ikimuistoinen matkakokemus takuulla!
        Praha on ollut yksi matkustuskohde jossa en ole vielä käynyt mutta on ollut suosikkilistalla, varsinkin nyt!!


    • Anonyymi

      Kyllä suomirouvasta otettiin ilotalossa kaikki hyöty irti. Ilotalohan tuo selvästi oli. Keksineet hyvän idean saada paikallisten palkattujen huorien lisäksi pantavia amatöörinaisia, joille ei tarvitse edes maksaa palkkaa. Ilmainen sisäänpääsy ja paukku, pari ei asiassa metkitse mitään, kun maksavia miehiä tulee enemmän naimaan ja kuvaamaan. Tottakai ulkomaiset amatöörit kiinnostavat paikallista väkeä. Tämäkin emäntä näytti taitavasti osaavan asiansa. Esittäytyi opastajaksi, juotti sopivasti ja kaappasi humaltuneen suomirouvan "tutustumaan paikkoihin" ilman miehen kontrollia ja oli kokoajan täyttämään miesjoukon toiveita suomirouvan mielipiteitä missään vaiheessa kysymättä.

      Sitten vielä lisää juottamalla ja osin painostamalla ja nopeasti toimimalla ovimiehen avustamana olikin rouva saatu jo alastomaksi kuvattavaksi ja pantavaksi. Peli ja kontrolli oli tuolloin jo menetetty.

      Myös lopputoimet pesullemenot alastomana miesjoukon nähden ja paluu kirkkaissa valoissa ja emännän viivyttelyt käytävällä oli tarkoin harkittua. Olishan emäntä voinut ottaa suomirouvan vaatteet mukaan pesutiloihin, jos toinen oli niin rähmässä, ettei voinut niitä itse kantaa. Kaikki hyöty ja suomirouvan kävelyttäminen alasti ja seisottaminen miesjoukossa kopeloitavana ja vielä kuvattavana oli selvää markkinointia. Taksit ovat varmasti kimpassa tuoden korvausta vastaan turistipariskuntia ja naisia pantavaksi. Onhan se nyt ihan eri juttu päästä naimaan amatööriä ulkomaista, varsinkin kun oma mies välillä näkee hommat ja välillä odottelee muualla.

      • Anonyymi

        Montako kyrpää rouvasi vittua käytti? Ja kuinka moni sylkäisi spermat sinne?
        Kunpa oma vaimo lähtisi mukaan tuollaiseen leikkiin!!! Takuulla minula seisoisi vielä seuraavanakin päivänä kun olisin sitä näkemässä!!! Oma "enkkamme" on vain kaksi vierasta minä ja sekin täällä kotikonnuilla. Vieläkin nousee pystyyn kun muistelen miltä tuntui katsoa vieraan kyrvän painumista vaimon pilluun!

        Miikka


    • Anonyymi

      Onhan tuossa ollut myös tautiriski kun lopulta oli naitu ilman kortonkiakin ja samoin ymmärsin, että imemiset olivat tapahtuneet paljailla kaluilla ja spermaa nielty.
      Tuskin rouva osasi aavistaakaan mihin joutuu ja sitten taas tää tosiasia. Suomi nainen ulkomailla irrottelemassa, vähän viinaa päähän, kunnolla imarteluja, yllyttämistä ja valtava kiima päälle, niin estot ja kontrolli katoavat ja miehet pääsevät nauttimaan miten haluavat. Toivottavasti tauteja ei tullut.

      Varmasti iski morkkis, mutta olen ihan varma, että kuvia ja filmejä katsoessaan rouva kuumenee ja haluaisi uudelleen estottomasti naitavaksi ja imemään.

    • Anonyymi

      Amsterdamissa kävin vaimoni kanssa hiukan samantyyppisessä paikassa. Yksi nainen oli selällään nätissä avonaisessa leningissä jalat kytkettyinä sivulle niin että vain pää oli piilossa. Aviomies tai poikaystävä oli varmistuksena vieressä. Varovasti kyllä ehdottelin vaimolleni saman kokeilua, mutta hän halusi vain katsella. Eikä halunnut minunkaan panevan häntä - riitti kun kuinka kaksi nuorta miestä teki sen meidän katsellessa. Sain sentään pidellä sen naisen paljasta pillua sormin ja avata rintaliivejä, mutta vaikka minulla kuinka seisoi niin lupaa ei tullut. Hotellissa hän sitten halusi "leikkiä" ja riisumatta muuta kuin pikkarit meni sängylle selälleen, avasi puseronsa ja peitti kasvonsa käsipyyhkeellä ja pyysi minua kuvittelemaan että olisi se "daami" jonka pillua ja tissejä olin pidellyt.

      Hesan Janne

      • Anonyymi

        Asuin itse 18v hollanissa.. oli kiva aikaa. Joskus ikävää siitä.


    • Anonyymi

      Kuinka monta miestä pani ja imutti rouvaasi kaikkiaan Prahassa. Mahtoi siinä pillukin kipeytyä. Melkoinen kokemus ja nyt sakemannit ja paikalliset katselee ja levittää kuvia ja naintifilmejä. Mahtaa se olla kokemus jos vaikka netistä löytyykin tuttu nainen imemässä innokkaana kaluja mällit naamalla valuen.

    • Anonyymi

      Hui. Pimppi kostui kun luin mihin rouvasi joutui. Oliko tosiaan eka kerta, kun antoi vieraille ja niin monelle?

    • Anonyymi

      Praha jatkoa.
      Kävimme Prahassa toissasyksynä, eli juuri ennen koronakautta. Mikään tauti ei onneksi tarttunut. Varmuuden vuoksi asia on varmistettu kahdesti.

      Morkkis rouvalla oli kova, mutta kuvia ja filmejä katsoessamme se on muuttunut myöhemmin kiihkoksi ja aika mielellään hän niitä katsoo edelleen.

      Rouvani oli kyllä pari päivvää aika varovainen liikkeissään ja kävely oli kankeaa kokemuksen jälkeen. Pian kuitenkin vertyi. Loppulomasta kysyin menisimmekö uudelleen, mutta hän sanoi, että ei nyt mennä, että kokemus riitti. Emännältä saamansa käyntikortin hän kertoi varmuuden vuoksi jättäneen taksiin. Paikka ja sen nimi jäi siten kateisiin.

      Olemme kuvista ja saamistamme filmistä yrittäneet laskea kuinka monelle rouvani jakoi pilluaan ja kuinka montaa hän imi. Aika hankala tehtävä. Laskemamme mukaan rouvani pillussa kävi ainakin13-14 eri kalua ja varsinkin saksalaiset monta kertaa. Kaluja hän imi ainakin tuon verran. Osa imettäjistä oli selvästi eri henkilöitä kuin naijat. Ei siis ihme, jos paikat kipeytyivät.

      Orgasmin määrää ei rouvani osaa sanoa. Kuitenkin nii oli useita.

      Aika moinen kokemus aiemmin niin estoiselta ja ujolta rouvaltani. Täällä joku arvioikin jo miten tuo ylipäätänsä tapahtui. Ehkä alkoholi ja kokonaisuutena koko tilanne laukaisi rouvani intohimot, nosti kiiman huippuunsa ja poisti estot. Jos joku olisi ennen matkaa sanonut näin tapahtuvan olisin pitänyt sitä mahdottumuutena, niin varmasti myös rouvani.

      Ilmeisesti saksalaiset taltioivat rouvani puhelinnumeron, sillä hän on silloin tällöin saanut saksasta viestejä ja aiemmin näkemättömiä kuvia clubilta ja sittemmin myös pari kuvanauhaa tästä jälkimmäisestä sessiosta.

      Täytyy sanoa, ettei rouvani näytä lainkaan vastustelleen, kun kaluja työnnetään suuhun ja häntä naidaan ja hän imee vielä lopuksi kopin puolella. Intoa ja kiihkoa on ollut molemmin puolin

      Saksalaiset ovat ehdotelleet, että menisimme sinnepäin käymään, kunhan korona helpottaa. Viesteissä on myös kovasti kehuttu ja kiitelty rouvaani antoisasta illasta. Saksalaiset olivat olleet vielä kerran clubilla ja pettyivät kun meitä ei näkynyt. Yhdessä viestissä kerrotaan myös muutamien saksakaisten tuttavien haluavan kovasti tutustua rouvaani tutustuttuaan heille esitettyihin kuviin ja filmeihin. Eli on niitä tosiaan näytetty muille. Onneksi eivät ole tuttuja.

      Ilmeisesti rouvani kiinnostaa kolmekymppisenä kovasti arviolta 40-50 vuotiaita saksalaisia.

      No mitään matkasuunnitelmaa ei ole

      • Anonyymi

        Kyllä rouva täytyy vielä Saksaan viedä, kun noin pyytävät. Aika monta kyrpää ja satsia sai jo tuolla klubilla, joten ei kai sinuakaan lisä haittaa? Kuinka suhtauduit, kun näit vaimosi innokkuuden? Kuinka tapahtunut on vaikuttanut suhteeseenne?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä rouva täytyy vielä Saksaan viedä, kun noin pyytävät. Aika monta kyrpää ja satsia sai jo tuolla klubilla, joten ei kai sinuakaan lisä haittaa? Kuinka suhtauduit, kun näit vaimosi innokkuuden? Kuinka tapahtunut on vaikuttanut suhteeseenne?

        Olet hyvä mies, kun annat vaimosi nauttia noin perusteellisesti
        . Minullakin tekisi mieli, mutta mies ei kyllä hyväksyisi. Oli mustis jo, kun vähän innostuin kolmannen pyörän kanssa.😪


      • Anonyymi

        Oli kiihottava matkakuvaus. Hieno rouva sinulla. Anteliaskin…😁
        Taisi olla kiihottava kokemus nähdä ja kuulla rouvan sekstailusta? Itse jäit aika vähälle. Harmittiko?


    • Anonyymi

      Hyvyydestä nyt en tiedä. Myönnettävä on, että mustasukkaisuuskin joskus tahtoo kaiherrella kunn näin miten helposti rouva i lähti uudelleen saksalaisten kanssa verho taakse ja nähdessäni kuvista ja varsinkin filmeistä miten innokas hän on ollut ja antanut naida ja imeskellyt uudelleen vielä kopin puolella vastaan panematta kahta kalua, imien huolella miehet purkaantumaan suuhunsa. Ja samoin miten ahneen oloisesti ja kainostelematta hän oli sitä ennen toisella puolella iilmestynyt alastomana, rinnat paljaina aukosta miesten eteen, imenyt ja kääntyillyt ja selin ollessaan vetänyt kaluja vuoron perään käsillään suuhunsa, antaen miesten tutkia ja puristella rintojaan.

      Kuitenkin ymmärrän, että osin nautittu alkoholi, yllättävä paikka ja koko tilanne ovat vapauttaneet rouvani vietit, nostanut kiiman huippuunsa ja poistanut estot.

      Jos etukäteen olisimme tienneet paikan luonteesta, niin menemättä olisi jäänyt.

      En nyt ihan osattomaksi jäänyt minäkään, mutta tietenkään en tuossa lukumäärässä siinä ajassa voinut pärjätä rouvalleni.

      Omaa seksielämää tämä tapahtuma on vain piristänyt. Varsin usein vieläkin kuvakooste ja kaikkiaan yhdeksän filminpätkää, pisin 13 minuuttia, tulee laitettua pyörimään isolle tv ruudulle ja jos sitä ennen ei rouvaani ole oikein haluttanut, niin taatusti esitystä katsoessamme rouvani kiihottuu ja kuumenee sata varmasti joka kerta. Erityisesti hän tykkää siitä kun nain häntä takaapäin tv-ruudun edessä. Kuvien ja kuvanauhojen pyöriessä.

      En tiedä tuosta saksan vierailusta. Aika näyttää miten nämä koronatkin kestävät.

      • Anonyymi

        Älä huoli! Tilannehan tuossa vei mennessään.
        Samoin kävi itselläni. Olin vähän mustasukkainen, kun vaimo teki kolmannen pyörän kanssa kaikkea sellaista, mihin ei kanssani ollut suostunut ja sai monia orgasmeja. Tilanne kuitenkin oli niin kiihottava, ettei siinä kiimassa ole mitään kontrollia. Soin sen hänelle.


    • Anonyymi

      Sun kanssa ei edes paperipussi päässä

      • Anonyymi

        Idiootti!


    • Anonyymi

      Eli rouva tykkää katsella kuvia ja kuvanauhoja kuinka hän saa toistakymmentä vierasta kalua peräperää pilluunsa ja sit toisessa sessiossa vielä lisää ja innokkaana imeskelee vähintään toisen mokoman kaluja ja ottaa spermat kiltisti suuhunsa ja päälleen ja samalla haluaa että nait takaapäin.

      Tosta voi kyllä vetää sen johtopäätöksen, että rouvasi kaipaa uutta vierailua Prahaan ja olisi siis myös halukas lähtemään saksalaisten vieraaksi.
      Mitäs jos järjestät yllätyksen ja laitat rouvasi yksin reissuun ja sovit saksalaisten kanssa, että ovat vastassa.

    • Anonyymi

      Olin 23-vuotias, kun tapasin tämän 36-vuotiaan naisen. olimme seksikaveri 8 kuukautta. hän vei minut parikerhoon, jossa pystyin olemaan 8 naisen kanssa. hänen miehensä ei ollut kiinnostunut. Joskus tulen katsomaan jalkapalloa hänen mieheni kanssa ja naida häntä sen jälkeen tai hän oti suihin, kun hänen miehensä oli vieressämme. klubi oli mukava kokemus. Harrastin seksiä kaikkialla, istuin baarissa, kun satunnainen nainen vain keppi ja imesi minua ja tyttöystäväni vain katsoi ja alkoi suudella minua. Kaipaan sitä, olen ollut naimisissa 15 vuotta ja ollut vain vaimoni kanssa. Huomasi varmasti että mä en ole suomalainen ja suomi kirjoittaminen on vaikeaa minusta

    • Anonyymi

      Amsterdam mainittu. Työmatkalla kyseisessä kaupungissa ja meidän seurueeseen liittyi osa henkilöistä paikan päällä, olivat tulleet eri lennolla. Yhtenä iltana, kun olimme kahdestaan kävelyllä kaupungilla, huomasimme erään "paikan" ja painelimme sisään. Siellä oli silloin ehkä vajaa kymmenen henkilöä ja muutama pari täydessä touhussa. Siinä se ilta meni mukavasti.

    • Anonyymi

      Ota huone tanssiravintolasta ja mies sieltä tai netistä sekä itsellesi naamio.
      Miehet tunnistaa sinut vain alastomana kun näkevät rintasi ja pillusi ja ehkä loruista tai tatuoinneista.

    • Anonyymi

      Tosta Prahan reissusta olis kyllä kiva lukea rouvan oma näkemys ja tuntemukset.
      Miltä tuntui, milloin hävetti, milloin huomasi, ettei voi omalle kiimalleen mitään, milloin kunnolla tajusi, että paikka oli gloryhole ja että nyt joutuu kenen vaan tuntemattoman pantavaksi. Miltä vieraat kalut tuntuivat. Miltä tuntui saksalaisten kehumiset ja tieto siitä että pillunsa ja naimisensa on filmattu monelta taholta ja heti katsella kaikkien kanssa naimisiaan ja eriryisesti miten innokas oli lähtemään uudestaan pantavaksi ja kuvattavaksi kaluja imiessään kasvot kunnolla esillä.

      Entäs olisko halukas lähtemään Saksaan, jossa tulis varmasti vielä useamman saksalaisen käytettäväksi ja varmasti kuvattavaksi kuin pornostara.

      • Anonyymi

        Toi on hyvä idea. Rouvalla oli niin huisit kokemukset, että olis kiva lukea tosiaankin miltä itsestä tuntui. Kyllä pöksyt kostuu, kun tuon tärinän kokonaan lukee.


    • Anonyymi

      Hih, tietysti tarinan, tais mulla kirjoittaessa täristä.

      • Anonyymi

        Sitä se kiima teettää.


    • Anonyymi

      Mekin ollaan vaimon kans mietitty mihin vaimoni kanssa vois mennä panee jossa olis anonyymejä miehiä...

      • Anonyymi

        Kerro teistä


    • Anonyymi

      Näytin nuo toiveet rouvalleni, mutta hän ei oikein innostunut kirjoittamaan kokemuksistaan ja tuntemuksistaan. Sanoi, että vieläkin hävettää.
      Antaa hänen nyt tovin sulatella ja katsotaan, josko innostuisi kirjoittamaan parin viinilasillisen jälkeen. Näkee tietysti tämänkin kiroitukseni ja aiemmat kertomani ja hän luki ne kyllä tarkasti ja sanoi, että olen muistanut osan väärin, mitä hän on itse kertonut.

    • Anonyymi

      Tarjoilehan viinit pian, nis saadaan luettavaa.

    • Anonyymi

      Jokos rouva olis lämmennyt ja kirjoittaisi kokemuksistaan?

    • Anonyymi

      Meitä on sellainen sopiva porukka. Kaikki tietävät toistensa nimet, mutta eipä juuri muuta. Emme tapaa "normaalielämässä", ja vaikka tapaisimmekin, puhutaan maailmanmenosta ja säästä ym. Emme kerro ulkopuolisille aiheesta tietenkään mitään. Porukassa on kaikenlaista mieltymystä ja jokainen osallistuu siihen, mikä huvittaa, pakkoa ei ole.

    • Anonyymi

      Samoja kokemuksia myös meillä n. 25v ajan. Ehkä ylikin. Nyt ollaan jo liki 70v. Ja yksi avioisia. Vielä on paljon koettavaa. Ulkomailla löytää parhaat paikat, Suomi on vaan liian vähä lukuinen kansa, näin luulen!

    • Anonyymi

      glory holeen voin mennä päiväksi imeen ja antaan peppuu on täysi olo päivän jälkeen huomenna uusiksi

    • Anonyymi

      gh nykyään onneks nuo akku koneet pystyy tekee reikii myös huoltamoitten vessan seiniin

    • Anonyymi

      bussissa ruvennut vaan hankaamaan toisen miehen kalua imut ja spermat suihin myös yöjunassa rovaniemi -helsinki antanut peppua monelle intti kaverille.myös kokkola-hki yö makuu-vaunussa antanut peppua pitäis kait lähtee junaan

    • Anonyymi

      joskus nuorempana tuli junassa keski-ikäinen nainn viereen ja alko hyväileen mua haaroista vetskari auki ihana imutus en kestänyt kuin 5min. vetskari kii nainen poistui ja sano kiitos huuliaan lipoen

    • Anonyymi

      Mitäs Prahan parille kuuluu. Jokos rouva on saanut uusia panoja.

    • Anonyymi

      Pervon miehen runkkaus unelmia, niitä täällä saa lukea. Täytyisi olla itsetuhoinen ja täysin välinpitämätön terveydestä tuollaiseen lähteäkseen, tauti pillussa ja nielussa. Testit ei virustauteja näytä, verikoe hivin vasta jopa kuukausien päästä tartunnasta. Muistakaa nuoret realiteetit

    • Anonyymi

      Eräässä etelän tunnetussa kaupungissa oli (ei ole enää) paikka, jossa meni nonstop-pornofilmi ja siellä oli lisäksi yksityishuoneita, joissa ammattilaiset tekivät, mitä pyydettiin. Elokuvateatterissa oli tasainen lattia, irtonaisia muovituoleja ja lavereita pitkin seinänvierustoja. Heti sisään mennessä näki, mitä siellä tehtiin. Lukuisia pareja täydessä touhussa, useimmat näyttivät olevan useamman hengen ryhmiä. Kaikki havainnot olivat miehiä, mutta kuului naisen kirkunaa myös. En osallistunut, vaan läksin pois.

    • Anonyymi

      Tämä on huippu! Anonyymi seksi! Siis ihminen ei tiedä toisesta mitään!

      Tom Cruice/Nicole Kidmann Stanley Cubrickin elokuvassa Eyes Wide Shut oli kohtaus jossa naamioituneet miehet kulkivat isossa salissa sidottujen ja naamioitujen naisten keskellä ja naivat tietämättä kuka kukin oli!

      • Anonyymi

        Tuota haluaisin kokeilla


    • Anonyymi

      Eikös sitä kutsuta dogging nimellä ?

    Ketjusta on poistettu 312 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      414
      4238
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      236
      2090
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      68
      1550
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      157
      1367
    5. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      66
      1039
    6. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      1025
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      132
      995
    8. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      238
      992
    9. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      923
    10. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      51
      898
    Aihe