Samat henkilöt jotka palstalla nyt trollaa littumaauskovaisuutta, trollasivat vuosia sitten ei-ollut-holokaustia -henkisyyttä.
Iltalehden artikkelin kuvassa esiintyviä kapistuksia ei kaiketi heidän mielestään siten voi mitenkään olla olemassa.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/9bd80deb-38e3-4ded-abfc-c58995951546
Erään Auschwitz-muistelijan mukaan kapistuksilla merkittiin numero rintaan. Iltalehden jutussa sanotaan että "käteen". Tästäkin seikasta palstatrollit varmaankin keksivät jotain helposti arvattavaa sanottavaa.
Mutta eihän tällaisia voi olla olemassa...
19
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Oliko Nasukin tuolla kirjoittamassa?
Hah hah...., minä olen fasistirasistinatsi eivätkä noihin aiheisiin liittyvät kortit minuun pure.
Siinä mielessä olen kummallinen fasistinatsi että ihailen Israelin juutalaista kansaa sen urheassa taistelussa verenhimoisia muslimeita vastaan..... :-)Muistaakseni Viktor aloitti nettitrolliuransa holokaustidenialistina. Sittemmin on siirtynyt trollaamaan muille sektoreille.
- Anonyymi
kekek-kekek kirjoitti:
Muistaakseni Viktor aloitti nettitrolliuransa holokaustidenialistina. Sittemmin on siirtynyt trollaamaan muille sektoreille.
Eläkeläinen pappa on yksinäinen vain.
Ihailen suuresti Israelin pientä kansaa sen taistelussa kivikautisia ja ääliömäisiä muslimeita vastaan.
Maa on vain hieman Uudenmaan lääniämme suurempi ja sitä ympäröivät miljoonat ulvovat ja verenhimoiset arabit jotka ovat vannoneet teurastavansa koko kansan ja ajavansa vielä hengissä olevat Välimereen.
Heh heh..., siitä vain arabit hyökkäämään niin saatte tuta juutalaisten mahtavan voiman, he ovat Jumalan suojeluksessa ja siksi valittu kansa.
Tietysti kiellän holokaustin mutta se on historiaa jonka ovat kirjoittaneet voittajavaltiot aivan kuten heidän on kuulunutkin tehdä.- Anonyymi
Holokaustin myöntävät jopa natsit itse ja siellä työskennelleet.
Anonyymi kirjoitti:
Holokaustin myöntävät jopa natsit itse ja siellä työskennelleet.
Älä jauha paskaa.... :-)
- Anonyymi
ViktorAtaman kirjoitti:
Älä jauha paskaa.... :-)
Se on kyllä aivan totta, etkö ole tutustunut asiaan?
Anonyymi kirjoitti:
Se on kyllä aivan totta, etkö ole tutustunut asiaan?
Absoluuttiset totuudet ovat hyvin harvassa jos olet huomannut veliseni ?
Niitä ovat vain mitä omilla aisteillamme havaitsemme, kaikki muut ovat vain kertomuksia joita voi aivan hyvin kutsua saduiksi.- Anonyymi
ViktorAtaman kirjoitti:
Absoluuttiset totuudet ovat hyvin harvassa jos olet huomannut veliseni ?
Niitä ovat vain mitä omilla aisteillamme havaitsemme, kaikki muut ovat vain kertomuksia joita voi aivan hyvin kutsua saduiksi.Esimerkiksi löydettiin juutalaisten joukkohautoja :https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000000469197.html
Monet ovat oikeudessa todistaneet itse asiasta :https://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000002906677.html
- Anonyymi
Hitler oli vielä kreationisti...
Kaikkien länsimaiden holokausti- uutisoinnit ovat vieläkin täyttä valepaskaa.
Oletteko nähneet paljonkin uutisointeja Nagasakin, Hiroshiman ja Dresdenin hirvittävistä palopommituksista jotka olivat suunnattuja ainoastaan siviiliväestöä kohtaan?
Nämä olivat siis tärkeitä sodan lopettamiseksi?
Ne olivat maailman hirvittävimpiä sotarikoksia koskaan ja niiden tekijät palkittiin maidensa korkeimmin kunnianosoituksin.- Anonyymi
ViktorAtaman kirjoitti:
Oletteko nähneet paljonkin uutisointeja Nagasakin, Hiroshiman ja Dresdenin hirvittävistä palopommituksista jotka olivat suunnattuja ainoastaan siviiliväestöä kohtaan?
Ne olivat maailman hirvittävimpiä sotarikoksia koskaan ja niiden tekijät palkittiin maidensa korkeimmin kunnianosoituksin.Missä kohtaa noissa linkeissä valehdeltiin?
Olen nähnyt mutta tykkäänkin dokumenteista ja historiallisista artikkeleista, siksi törmään niihin.
Holokausti suunnattiin kuitenkin kokonaisen kansakunnan tuhoamiseen tietysti kaikki sotarikokset siviileitä kohtaan ovat väärin kuten nuo mainitsemasi.
Siksi en Amerikkaa ihanoikkaan. ViktorAtaman kirjoitti:
Ne olivat maailman hirvittävimpiä sotarikoksia koskaan ja niiden tekijät palkittiin maidensa korkeimmin kunnianosoituksin.Joku pommitus tekee tyhjäksi natsien suorittamat siviilien massamurhat? Niinkö todella ajattelet?
- Anonyymi
ViktorAtaman kirjoitti:
Ne olivat maailman hirvittävimpiä sotarikoksia koskaan ja niiden tekijät palkittiin maidensa korkeimmin kunnianosoituksin.Lopeta holokaustin vähättely ja väitteet, että uutisointi on valepaskaa.
Itselläni on sattumalta saksalaisten itsensä kuvaamia filmejä keskitysleireiltä, ihmisten elävältä leikkaamisista ja kidutuksista.
Näin ollen katson sinun rikkovan kaikkia mahdollisia lakeja niin Suomessa kuin muissa sivistyneissä maissa.
Todennäköisesti toimit tarkoituksellisena häirikkönä, ties kenen laskuun.
Näistä älyttömyyksistä ja kiihottamisista päästään eroon melkoisella varmuudella, kun tänne tulee vaatimus todellisesta tunnistautumisesta, jolloin vaateet voidaan kohdentaa oikeaan ihmiseen. Tosin kunnollinen tunnistautuminen poistaa räyhähenget melkoisen hyvin, joka on hieno asia. Asioista saa olla eri mieltä, mutta puutaaheinääpuppua jauhavat eivät sitä ole - pääasia on räyhääminen ja minän esillä oleminen.
Markku Lahtinen
Psykiatrisen hoidon asiantuntija
- Anonyymi
Keke on tainnut itse trollata täällä vuosia sitten juutalaisia vastaan.
Minä tiedän että venäjä pelasti saksan juutalaiset joukkotuholta.
Itse käytän myös toisessa arkitakissani keltaista daavidintähteä natsi saksan tyyliin, jossa minulla lukee takin rinnassa "no vaccinated" eli joka baari yms.. tietää että olen kuin natsisaksassa oli juutalainen, nykysuomessa olen rokottamaton ja omaan saman keltaisen halveksutun daavidin tähden kantajan aseman.- Anonyymi
Delfine kirjoitti:
Taas minut aikakatkaistiin täältä ulos, mutta allekirjoitan viestin itseni kirjoittamaksi.
Ai että venäläiset pelastivat?
Jos ymmärtäisit englantia, niin tässäpä sitä "pelastusta"
https://en.wikipedia.org/wiki/Antisemitism_in_the_Soviet_Union Juo sinä huonekaluton edelleen vain sitä metanolikiljuasi, jotta menetät loputkin näkökyvystäsi.
Pääset sitten ehkä sokeana harrastamaan hierojanammattia taikka korinpudontaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1528953Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492669Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja292450- 522449
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1971855- 971837
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai231733Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä461275Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091197Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61136