Paavalin oikea luonne selviää tästä.
He ovat Kristuksen palvelijoita - puhun kuin mieltä vailla - minä vielä enemmän. Olen nähnyt vaivaa enemmän, olen ollut useammin vankeudessa, minua on ruoskittu ylen paljon, olen monta kertaa ollut kuoleman vaarassa.
Juutalaisilta olen viidesti saanut neljäkymmentä lyöntiä, yhtä vaille;
kolmesti olen saanut raippoja, kerran minua kivitettiin, kolmesti olen joutunut haaksirikkoon, vuorokauden olen meressä ajelehtinut;
kolmesti olen saanut raippoja, kerran minua kivitettiin, kolmesti olen joutunut haaksirikkoon, vuorokauden olen meressä ajelehtinut;
olen usein ollut matkoilla, vaaroissa virtojen vesillä, vaaroissa rosvojen keskellä, vaaroissa heimoni puolelta, vaaroissa pakanain puolelta, vaaroissa kaupungeissa, vaaroissa erämaassa, vaaroissa merellä, vaaroissa valheveljien keskellä;
ollut työssä ja vaivassa; paljon valvonut, kärsinyt nälkää ja janoa, paljon paastonnut, kärsinyt vilua ja alastomuutta.
Ja kaiken muun lisäksi jokapäiväistä tunkeilua luonani, huolta kaikista seurakunnista.
2 Kor 11:23-28
Paavalin CV
61
752
Vastaukset
- Anonyymi
Ihana!
- Anonyymi
Ihanaa leijonat, ihanaaa...
- Anonyymi
torre5 kirjoitti:
Mitähän palvelua Kristus tarvitsi?
Kuuluu sinulle?
- Anonyymi
Onko ihan oikein fariseuksen ja rabbin, Galaliel vanhimman oppilaan, varakkaasta kodista kotoisin olevan Rooman kanalaisen ja suuren juutalaisneuvoston johtoon kuuluneen Paavalin puhetta, joka surmautti kaikki Jeesuksen seuraajat ja myös Jeesuksen? Ehtikö oikein laskemaan raippojen iskujen määräänkin? Siinä sitä on ollut laskupäätä miehellä. Tyydyn toteamaan vain Jeesuksen sanoin. Saa vaihtaa yksikkömuotoon, kun on fariseus Paavalista kyse, tässä Jeesus puhuu useammalle fariseukselle.
Joh. <<8:44 ... olette isästä perkeleestä, ja isänne himoja te tahdotte noudattaa. Hän on ollut murhaaja alusta asti, ja totuudessa hän ei pysy, koska hänessä ei totuutta ole. Kun hän puhuu valhetta, niin hän puhuu omaansa, sillä hän on valhettelija ja sen isä.<<Raamatun Jeesus on fariseus itsekin.
Valtaapitävät fariseukset olivat osoittaneet, että he palvovat pahaa pahalla käytöksellään. Profeetta Jeesuksen tehtävä oli puhua heille järkeä.- Anonyymi
IltakuntoHoo kirjoitti:
Raamatun Jeesus on fariseus itsekin.
Valtaapitävät fariseukset olivat osoittaneet, että he palvovat pahaa pahalla käytöksellään. Profeetta Jeesuksen tehtävä oli puhua heille järkeä.Tämä, Asera, käsiteltiin jo juurtajaksaen. Jeesus ei todellakaan ollut mikään fariseus, joiden Jumala on Jahve, jonka vastustamisesta Jeesus joutui kuolemaan tuomituksi.
- Anonyymi
"Ehtikö oikein laskemaan raippojen iskujen määräänkin?"
Lukumäärän kertoi tuomari, joka päätti tuomiosta.
Ehtii sitä toki ruoskittava itsekin laskea, jos pystyy sellaiseen.
- Anonyymi
Paavali oli tosi kova jätkä. Oispa kiva nähdä joskus suvakkien pullaperseiden pystyvän samaan. Mutta ei ne pysty. Niillä ei ole Jumalan voimaa.
- Anonyymi
Jeesus oli vielä kovempi jätkät, pisti Paavalille niin lujaa hanttiin, että tuomittiin maailman tunnetuimpana ateistina Jahve-Jumalan pilkkasta kuoliaaksi kidutettavaksi. Pystyisipä samaa yksikin tämän päivän pullaperseateisti.
Anonyymi kirjoitti:
Jeesus oli vielä kovempi jätkät, pisti Paavalille niin lujaa hanttiin, että tuomittiin maailman tunnetuimpana ateistina Jahve-Jumalan pilkkasta kuoliaaksi kidutettavaksi. Pystyisipä samaa yksikin tämän päivän pullaperseateisti.
Mies, joka kutsuu jumalaa isäkseen ei vaikuta ateistilta.
- Anonyymi
IltakuntoHoo kirjoitti:
Mies, joka kutsuu jumalaa isäkseen ei vaikuta ateistilta.
Osaatko lukea, että mitä Jeesus sanoo Raamatussa?
Joh. <<8:17 Onhan teidän laissannekin kirjoitettuna, että KAHDEN IHMISEN todistus on pätevä. MINÄ olen se, joka todistan itsestäni, ja minusta todistaa myös ISÄ, joka on minut lähettänyt."<<
- Anonyymi
Kolmesta- neljästä tulisi tehdä parannusta. Sananlaskut:
30:19- Anonyymi
Ei siinä puhuta parannuksen teosta.
- Anonyymi
Jeesus itse valitsi Paavalin ja tietää kyllä syyn siihen.
Paavalia ei jeesus valinnut, eiväthän he koskaan edes tavanneet ja tämä myönnetään vaikka jeesus olisi oikeasti ollutkin olemassa.
Valheeseen ja ikiaikaisten nuotiotarinoiden uudelleenlämmittelyyn perustuu kristinuskonharha.- Anonyymi
he-ma kirjoitti:
Paavalia ei jeesus valinnut, eiväthän he koskaan edes tavanneet ja tämä myönnetään vaikka jeesus olisi oikeasti ollutkin olemassa.
Valheeseen ja ikiaikaisten nuotiotarinoiden uudelleenlämmittelyyn perustuu kristinuskonharha.Kuule nämä tarinat on ihan pientä vielä, kun just luin, että Saatana auttoi uskovaisia ristiinnaulitsemalla Jeesuksen kidutuskuolemaan tosi Jumalana, ja sitten Jeesus tulee kiittämään heitä armolla, kun kärsi heidän puolesta ja tästä hyvästä on sitten kiitettävä heidän Saatanaa.
Anonyymi kirjoitti:
Kuule nämä tarinat on ihan pientä vielä, kun just luin, että Saatana auttoi uskovaisia ristiinnaulitsemalla Jeesuksen kidutuskuolemaan tosi Jumalana, ja sitten Jeesus tulee kiittämään heitä armolla, kun kärsi heidän puolesta ja tästä hyvästä on sitten kiitettävä heidän Saatanaa.
Näinhän Jeesus sanoo Raamatussa, mutta apokryfikirjoissa hän voi olla toista mieltä.
- Anonyymi
torre5 kirjoitti:
Syynä se, että Paavalia pidettäisiin hoopona vielä 2000 vuotta myöhemmin.
Sinua pidetään ja syystä.
- Anonyymi
he-ma kirjoitti:
Valheeseen ja ikiaikaisten nuotiotarinoiden uudelleenlämmittelyyn perustuu kristinuskonharha.No ei perustu, vaan Jahven määräyksen toteuttamiseen ihmeidentekijän surmasta kerta kaikkisena hyötynä ja kostonkäden nostamisesta seuraajien ylle, ja kristittyjen avulla koko maailman vallan, hallinnon, maiden ja rahojen saamiseen.
- Anonyymi
ei oo täydellinen CV koska pitää kertoa, mikä on Paavalin asema kirkkokunnassa
- Anonyymi
Samaa mieltä ja sitä totuutta odotellessa.
- Anonyymi
<<koska pitää kertoa, mikä on Paavalin asema kirkkokunnassa<<
Sotkea ihmisten päät ja aivot. - Anonyymi
Paavalin asema kirkkokunnassa on hänen omien sanojen mukaan palvella isiensä Jumalaa, joka on Jahve, ja Jahve määrää ihmeidentekijän surmaamisen, jos ihmeidentekijä lupaa ihmeen ja sitten sellainen tapahtuu, koska ihmeidentekijä houkuttelee toisen Jumalan luokse. Jahve määrää myös kostonkäden nostettavaksi ihmeidentekijän seuraajien ylle. Jahven määräys löytyy 5.Moos.13. Juutalaisen Paavalin asema kirkkokunnassa on ihmeidentekijän surmaaminen ja kostouskonnon kristinuskona luominen Jeesuksen eli ihmeidentekijän seuraajille.
Tämän hän toteutti valheellisella luomiskertomustarinalla petollisesta Jumalasta, joka huijasi viatonta ihmistä luomalla puun, johon ei saanut koskea ja väitteellä Jumalan määräämästä rangaistuksesta väitteellä saatanan houkuttelusta Jumalan paratiisista, että ihminen meni syömään tuon puun hedelmää. Näin Jumala itse tuli syylliseksi perisyntiin, eikä kristitty voi pelastua perisynnistä kuin, että Jumala syntyi ihmiseksi kuolemaan ihmisten puolesta, jolloin kristittyjen oli palvottava uhrilampaana toiminutta ihmeidentekijää tosi Jumalana ja uhrina itsensä puolesta.
Tämän petollisen tarinan paljastaa se, että kyseinen ihmeidentekijäuhri onkin Jahvelle 'hyvältä tuoksuvana lahjana' Paavalin sanoin Raamatusta, ja ihmeidentekijä syödään Jahven ylipapin ateriana teurastettuna tosi Jumalana Paavalin ehtoollisen asetussanoin 'Herran kuoleman julistamiseksi'. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paavalin asema kirkkokunnassa on hänen omien sanojen mukaan palvella isiensä Jumalaa, joka on Jahve, ja Jahve määrää ihmeidentekijän surmaamisen, jos ihmeidentekijä lupaa ihmeen ja sitten sellainen tapahtuu, koska ihmeidentekijä houkuttelee toisen Jumalan luokse. Jahve määrää myös kostonkäden nostettavaksi ihmeidentekijän seuraajien ylle. Jahven määräys löytyy 5.Moos.13. Juutalaisen Paavalin asema kirkkokunnassa on ihmeidentekijän surmaaminen ja kostouskonnon kristinuskona luominen Jeesuksen eli ihmeidentekijän seuraajille.
Tämän hän toteutti valheellisella luomiskertomustarinalla petollisesta Jumalasta, joka huijasi viatonta ihmistä luomalla puun, johon ei saanut koskea ja väitteellä Jumalan määräämästä rangaistuksesta väitteellä saatanan houkuttelusta Jumalan paratiisista, että ihminen meni syömään tuon puun hedelmää. Näin Jumala itse tuli syylliseksi perisyntiin, eikä kristitty voi pelastua perisynnistä kuin, että Jumala syntyi ihmiseksi kuolemaan ihmisten puolesta, jolloin kristittyjen oli palvottava uhrilampaana toiminutta ihmeidentekijää tosi Jumalana ja uhrina itsensä puolesta.
Tämän petollisen tarinan paljastaa se, että kyseinen ihmeidentekijäuhri onkin Jahvelle 'hyvältä tuoksuvana lahjana' Paavalin sanoin Raamatusta, ja ihmeidentekijä syödään Jahven ylipapin ateriana teurastettuna tosi Jumalana Paavalin ehtoollisen asetussanoin 'Herran kuoleman julistamiseksi'.Ja tämä luomiskertomustarina Paavalin syntiopilla perisynnistä, joka ei vastaa Luojajumalan sanoja koskee vain kristittyjä - ei muita - joka myös viittaa siihen, että vain kristityille tehtiin tämä kostouskonto. Ja käsite perisynnistä perustuu vain Paavalin Roomalaiskirjeeseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämän petollisen tarinan paljastaa se, että kyseinen ihmeidentekijäuhri onkin Jahvelle 'hyvältä tuoksuvana lahjana' Paavalin sanoin Raamatusta, ja ihmeidentekijä syödään Jahven ylipapin ateriana teurastettuna tosi Jumalana Paavalin ehtoollisen asetussanoin 'Herran kuoleman julistamiseksi'."petollisesta Jumalasta, joka huijasi viatonta ihmistä luomalla puun, johon ei saanut koskea"
Tuo laki oli äärimmäisen helppo laki.
Paikka oli todellakin paratiisi.
Yritäpä laskea, montako lakia sinun toimintaasi koskee ja rajoittaa nykyisin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"petollisesta Jumalasta, joka huijasi viatonta ihmistä luomalla puun, johon ei saanut koskea"
Tuo laki oli äärimmäisen helppo laki.
Paikka oli todellakin paratiisi.
Yritäpä laskea, montako lakia sinun toimintaasi koskee ja rajoittaa nykyisin.Eiköhän nyt tässä pidetä vain lakina itse Luojajumalan sanoja, joka loi ihmisen ensin omaksi kuvakseen, joka tämän jälkeen tuli jumalien kaltaiseksi tiedolla, eikä läpeensä syntiseksi, pahaksi ja saatanan kaltaiseksi, jota valhetarinaa petollisesta luojajumalasta Paavali käyttää, että saa teidät uhraamaan tosi Jumalan.
1.Moos. <<3:22 Ja Herra Jumala sanoi: "Katso, ihminen on tullut sellaiseksi kuin joku meistä, niin että hän tietää hyvän ja pahan.<<
Paavali on mahtava esikuva Kristityille.
Sai tietonsa suoraan Kristukselta ja niin kuului ollakkin kun uusliitto tuli voimaan niin asiat täytyi ilmoittaa ja Paavali oli paras mies siihen.
Paavali joutui paljon kärsimään ja varmasti hyvillämielin sen teki .
Se oli silloin Kristityn osa ja ehkä tulevaisuudessakin monella Kristityllä.- Anonyymi
Ja kuka onkaan Kristus, jolta Paavali sai tietonsa:
Piispa Huovinen, kolumni Auringonpalvontaa, Kirkko ja kaupunkilehti:
<<Juhannuksen aurinkoa ihaillessa sopii muistaa, että Kristuskin on aurinko, Toinen Aurinko, erotukseksi maallisista auringoista. Pakanallisten hallitsijoiden nimelle annettiin uusi merkitys. Kristus on Voittamaton Aurinko, Sol Invictus.<<
Kristus on uusi nimi pakanahallitsija Sol Invictukselle, Raamatun mukaan Luciferille eli Rooman vallanaikana kutsutulle Baal-jumalalle. Löytyy Pietarin 2.kirjeestä, kun tämä sanoo, että Paavalin opin seuraaminen on Luciferin seuraamista (Kointähti). - Anonyymi
"Sai tietonsa suoraan Kristukselta ja niin kuului ollakkin kun uusliitto tuli voimaan niin asiat täytyi ilmoittaa"
Paavali selitti Raamatun Sanaa ja osoitti kirjoituksista, että Jeesus oli Vanhassa Testamentissa luvattu Messias.
- Anonyymi
Paavalin CV selittää aika pitkälle ne kihtioireet, joista hän kärsi.
- Anonyymi
Niin kyllä selittää.
- Anonyymi
Kihtioireetko saikin hänet ärtymään muihin?!
2.Kor. <<11:20 Tehän suvaitsette, että joku teidät orjuuttaa, että joku teidät syö puhtaaksi, että joku teidät saa saaliiksensa, että joku itsensä korottaa, että joku lyö teitä kasvoihin.<<
Tai toisaalta, kyllä tämä menee pilkan puolelle enemmänkin.
- Anonyymi
Tätä aloitusta näköjään tarvitaan aina välillä. Niin paljon täällä syötetään väärää tietoa Paavalista.
[1.Joh 3:8]
Joka syntiä tekee, se on [Paavalista], sillä [Paavali] on tehnyt syntiä alusta asti. Sitä varten jumalan poika ilmestyi, että hän tekisi tyhjäksi [Paavalin] teot.
Pienoisevankeliumi. Näinhän se oli, vai muistanko väärin? 😂- Anonyymi
Täällä kirjoittelee muutamia ihmisiä, jotka järjestelmällisesti mollaavat Paavalia. Syy on se,että Paavali kirjoitti totuuden homoseksuaaleista Roomalaiskirjeen ensimmäisessä luvussa ja totuutta homoseksuaalit eivät kestä.
- Anonyymi
<<Syy on se,että Paavali kirjoitti totuuden homoseksuaaleista<<
Helkkari vieköön, meinasin nauraessa tippua tuolilta. Suosittelen valitsemaan historiasta pikemminkin oppi-isäksi Platonin. Kestää vähän paremmin päivänvalon vuonna 2022. - Anonyymi
Paavali kirjoitti vielä selvemmin 1 Kor. 6:9-11.
- Anonyymi
Paavali kirjoitti paljon muutakin mutta teitä ei kiinnosta kuin homot. Yök !
Mokomat vielä väitätte olevanne uskovaisia.
- Anonyymi
Maan mainio MrHyvis edellä kirjoittaa:
<<Paavali on mahtava esikuva Kristityille.<<
Totta turiset. Paavalin tärkeimmästä opetuskirjeestä, kirjeestä Roomalaisille:
7:14 Sillä me tiedämme, että laki on hengellinen, mutta minä olen lihallinen, myyty synnin alaisuuteen. Sillä minä en tunne omakseni sitä, mitä teen; sillä minä en toteuta sitä, mitä tahdon, vaan MITÄ MINÄ VIHAAN, SITÄ MINÄ TEEN. Tahto minulla kyllä on, mutta voimaa hyvän toteuttamiseen ei; sillä sitä hyvää, mitä minä tahdon, minä en tee, vaan SITÄ PAHAA, MITÄ EN TAHDO, MINÄ TEEN. Minä viheliäinen ihminen, kuka pelastaa minut tästä kuoleman ruumiista? Kiitos Jumalalle Jeesuksen Kristuksen, meidän Herramme, kautta! Niin minä siis tämmöisenäni PALVELEN mielellä Jumalan lakia, mutta LIHALLA SYNNIN LAKIAl.<<
On se kyllä karmeaa, kun pää on niin jäässä, että tietää kyllä mitä tekee, mutta ei pysty olemaan tekemättä sitä pahaa ja vihattavaa. Olisikohan syytä käydä psykiatrin pakeilla tai pakkohoitoon ohjaus? Tässä jo täyttyy kaksikin kriteeriä - olla vahingoksi itselle tai muille.
Onneksi Jumala on kuollut! Siinä esimerkkiä kristityille, totta vieköön! Nyt saa tehdä sitä pahaa mitä vihaa, eikä pysty olemaan tekemättä!Niin...sinulle tuo Paavalin teksti ei varmaan aukea niin kuin se on tarkoitettu.
Paavali todella on hyvä mies ja hyvin toi asiat esille kaikista kulmista.
Todella upeaa tekstiä..todella hyvää.
- Anonyymi
Paavalin CV:stä näyttää vielä puuttuvan kohta, kun hän julistaa itsensä uskovaisten Jumalaksi. Tässä:
2.Korinttolaiskirje:
11:2 Sillä minä kiivailen teidän puolestanne Jumalan kiivaudella; minähän olen kihlannut teidät miehelle, yhdelle ainoalle, asettaakseni Kristuksen eteen puhtaan neitsyen.
1.Korinttolaiskirje:
4:15 Sillä vaikka teillä olisi kymmenentuhatta kasvattajaa Kristuksessa, niin ei teillä kuitenkaan ole monta isää; sillä minä teidät synnytin evankeliumin kautta Kristuksessa Jeesuksessa.- Anonyymi
Samalla tämä on täysi tunnustus - koko evankeliumilla ja valetarinalla paratiisista - ei ole mitään tekemistä Jeesuksen tai hänen opetustensa kanssa tässä uhrikulttiuskonnossa lampaana teurastetusta tosi Jumalasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samalla tämä on täysi tunnustus - koko evankeliumilla ja valetarinalla paratiisista - ei ole mitään tekemistä Jeesuksen tai hänen opetustensa kanssa tässä uhrikulttiuskonnossa lampaana teurastetusta tosi Jumalasta.
Hirvittävää valehtelua. Eikä mitään viitteitä.
- Anonyymi
Tätä tarvitaan.
- Anonyymi
Paavali oli pakanain apostoli. Hän joutui vastaamaan pakanoiden kysymyksiin Jumalasta ja Jeesuksen merkityksestä ihmisten pelastukselle.
- Anonyymi
Paavalista levitetään tällä palstalla härskejä valheita.
- Anonyymi
Paavali-parka on joutunut homojen maalitauluksi.
- Anonyymi
Siltä näyttää taas. Sama homo täällä maalittaa Paavalia koko ajan.
- Anonyymi
<<Samalla tämä on täysi tunnustus - koko evankeliumilla ja valetarinalla paratiisista - ei ole mitään tekemistä Jeesuksen tai hänen opetustensa kanssa tässä uhrikulttiuskonnossa lampaana teurastetusta tosi Jumalasta.<<
Tätä edellä väitettiin valheeksi, joten otetaanpa käsittelyyn. Koko perisynti, jolla Paavali perustelee, että Kristus, tosi Jumala (Jeesuksen puhuma taivasten valtakunnan Isä) on uhrina oman itsen puolesta, jotta pelastuu perustuu valheeseen Luomiskertomuksesta.
Perisynti, wikipedia:
<< Käsitettä syntiinlankeemus ei esiinny Vanhassa testamentissa. Perisyntioppi pohjautuukin Paavalin kirjeisiin roomalaisille ja efesolaisille. Tärkeimpänä raamatullisena lähtökohtana perisyntiopille pidetään Roomalaiskirjeen 5. luvun jaetta 12.[3][4]<<
Yksi ainoa Paavalin kirjeen jae, ja te olette valmiit uhraamaan Jeesuksen tosi Jumalana, puhumanaan taivasten valtakunnan Isänä, ja kiroamaan Paavaliln sanoin ristiin itsenne puolesta.
Todellisuudessahan ihminen tuli Luojajumalan sanoin jumalien kaltaiseksi tiedolla. Löytyy 1.Moos. 3:22.- Anonyymi
Eli kaikista seemiläisyyteen perustuvista uskonnoista vain kristityt ovat jo luonnostaan perisyntisiä ja vihattavia juutalaisen Paavalin opilla. Tosi kiva.
- Anonyymi
Ja tämä luomiskertomuksen kohta 3:22, onkin mielenkiintoinen lukuna 322, koska se on Yalen yliopiston Luumiesten seuran (Skull&Bones) tunnus pääkallon ja ristissä olevien sääriluiden alla. Samainen kuvatunnus oli Hitlerin joukkojen tunnus, ja kyseinen Luumiesten järjestö onkin Hitlerin toisen maailmansodan natsi-Saksaa johtamaan valinneen salaseura Thulen alajärjestö Yhdysvalloissa, josta ovat perinteisesti tulleet CIA:n johtajat. CIA:n lähti Saksasta perustamaan eräs kenraali toisen maailman sodan jälkeen, kun juutalaiset saivat oman valtion holokaustilla.
- Anonyymi
Koetetaan pysyä asiassa.
- Anonyymi
Ahkera ja pätevä apostoli oli Paavali.
- Anonyymi
Täällä levitetään paljon valheita Paavalista. Sekin todistaa siitä, että hän oli väkevä Jumalan palvelija, josta Saatana ei ole koskaan tykännyt.
- Anonyymi
Jos uskoa ja uskontoa julistaa helppoheikki, miten kuulijan käy, jos hän puhujaa kuuntelee ja uskoo?
Jos saarnan pitäjä ei ole aito, vaan ajaa omaa etuaan, haluaa sinun auttavan häntä maksamalla hänen laskunsa ja avustamalla häntä monin tavoin, teetkö virheen, jos menet hänen seuraajakseen? Jos itse olet vilpitön?
Jos puhuja on taitava ja seuraa uskonnon vaatimia rituaaleja, osaa palvontamenoissa käytetyt sanat. On ehkä suorittanut vaaditut tutkinnot päästäkseen asemaansa.
Kuten Venäjän ortodoksikirkon pääämies Kirill, joka on Putinin kaveri KGB:stä ja johtaa Venäjän kirkkoa Putinin kanssa sopimallaan tavalla.
Kansa on uskonnollista ja kokoontuu kirkkoihin kuulemaan sanaa, tietämättä, että sillä ei ole mitään tarkoitusta, ainoastaan tavoite hallita kansaa kuuliaiseksi ja nöyräksi vallanpitäjien määräysvallan alle.- Anonyymi
Kirkot ja uskonnot tekevät tuolla tavalla. Jeesus ei tee.
- Anonyymi
Paavali on joutunut homojen pilkkatauluksi. Koska Paavali oli rehellinen puhuessaan homoista.
- Anonyymi
Täällä valehdellaan jatkuvasti Jumalan palvelijoista.
- Anonyymi
Paavalilla ei ollut cv:tä eli ansioluetteloa.
Hän luotti yksin Kristuksen ansioon, ei omiinsa.
Tuo uusi cv-oppi on helluntailaisuutta, ei kristinuskoa.
Kristinusko tunnustaa yksin Isää, Poikaa ja Pyhää Henkeä.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.947166- 1723722
- 533259
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2332394- 482125
- 411978
- 471869
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?251832- 601768
- 191753