Oletko hyvä vai jumalaton?
Hyvä ihminen tuo esiin vauvakuumetta.Paha ihminen tuo esiin vauvamurhaa.
Selef
Oletko paha vai kristitty?
80
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Sekoitat nyt pahan jumalattomaan. Kumpaa tarkoitat? Minulla ei ole vauvakuumetta, olenko siis paha uskovainen?
Taidat hourailla kuumeessasi. - Anonyymi
Kyllä me uskovatkin olemme pahoja. Mutta meidän syntimme ovat Kristuksen verellä tehty tyhjiksi. Ja jos me Herraa rakastamme, ja elämme todella uskossa ja luottamuksessa Jeesukseen, niin meidän syntimme tekee kuolemaa ja Kristuksen rakkaus kasvaa meissä.
- Anonyymi
Kristitty on paha?
Raamatun jae?
Selef - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kristitty on paha?
Raamatun jae?
SelefPuhuin tietenkin lihasta, joka on aina paha. Jeesuksen Henki joka uskoville annetaan, on hyvä ja puhdas. Mutta ei meidän lihamme ole hyväksi muuttunut vaikka sen ote meistä heikkenee.
1 Johannes 1:8
"Jos sanomme, ettei meissä ole syntiä, niin me eksytämme itsemme, ja totuus ei ole meissä."
Synti on pahaa, meissä on pahaa. Mutta se ei enää johdata meitä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kristitty on paha?
Raamatun jae?
SelefHän sanoi "me". Puhuu ilmeisesti omasta perheestään.
- Anonyymi
"Kyllä me uskovatkin olemme pahoja. Mutta meidän syntimme ovat Kristuksen verellä tehty tyhjiksi. Ja jos me Herraa rakastamme, ja elämme todella uskossa ja luottamuksessa Jeesukseen, niin meidän syntimme tekee kuolemaa ja Kristuksen rakkaus kasvaa meissä."
Kunnioitetettavaa rehellisyyttä ;-)
Tuossa siis kuvattiin täysiverisen ja edesvastuuttoman narsistis-psykopaattisen henkinen profiili.
Riittää vain kun uskoo kovaa ja täysillä ("pikaisen paluun" oharit tehneeseen) kristukseen ja rukoilee urakalla, niin pääsee toistuvistakin rikoksistaan kuin koira veräjästä ... mitä nyt osa päätyy lusimaan ja sitten takaisin "esimerkillisiksi" pastoreiksi hellari-seurakuntaan, jopa lapsia hyväksikäyttäneet pedokriminaalit.
Maineenne ei ole turhasta syntynyt :/ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kristitty on paha?
Raamatun jae?
SelefRoom. 7:
18 Sillä minä tiedän, ettei minussa, se on minun lihassani, asu mitään hyvää. Tahto minulla kyllä on, mutta voimaa hyvän toteuttamiseen ei; 19 sillä sitä hyvää, mitä minä tahdon, minä en tee, vaan sitä pahaa, mitä en tahdo, minä teen. 20 Jos minä siis teen sitä, mitä en tahdo, niin sen tekijä en enää ole minä, vaan synti, joka minussa asuu. 21 Niin huomaan siis itsessäni, minä, joka tahdon hyvää tehdä, sen lain, että paha riippuu minussa kiinni; 22
sillä sisällisen ihmiseni puolesta minä ilolla yhdyn Jumalan lakiin, 23 mutta jäsenissäni minä näen toisen lain, joka sotii minun mieleni lakia vastaan ja pitää minut vangittuna synnin laissa, joka minun jäsenissäni on. 24 Minä viheliäinen ihminen, kuka pelastaa minut tästä kuoleman ruumiista? 25 Kiitos Jumalalle Jeesuksen Kristuksen, meidän Herramme, kautta! Niin minä siis tämmöisenäni palvelen mielellä Jumalan lakia, mutta lihalla synnin lakia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Kyllä me uskovatkin olemme pahoja. Mutta meidän syntimme ovat Kristuksen verellä tehty tyhjiksi. Ja jos me Herraa rakastamme, ja elämme todella uskossa ja luottamuksessa Jeesukseen, niin meidän syntimme tekee kuolemaa ja Kristuksen rakkaus kasvaa meissä."
Kunnioitetettavaa rehellisyyttä ;-)
Tuossa siis kuvattiin täysiverisen ja edesvastuuttoman narsistis-psykopaattisen henkinen profiili.
Riittää vain kun uskoo kovaa ja täysillä ("pikaisen paluun" oharit tehneeseen) kristukseen ja rukoilee urakalla, niin pääsee toistuvistakin rikoksistaan kuin koira veräjästä ... mitä nyt osa päätyy lusimaan ja sitten takaisin "esimerkillisiksi" pastoreiksi hellari-seurakuntaan, jopa lapsia hyväksikäyttäneet pedokriminaalit.
Maineenne ei ole turhasta syntynyt :/Sinua johdattaa oman luonteesi pahuus, meitä johdattaa Kristus pois synnistä totuuteen. Sinun suuntasi on kohti helvetin iankaikkista tulta, meidän suuntamme on taivaaseen. Psykopaatti-narsisti haluaa toisille pahaa. Minulla ei ole sinua kohtaa esimerkiksi mitään pahoja aikeita tai ketään muutakaan. Minä haluan nähdä ihmisten pelastuvan iankaikkisesta tulesta jonka he ovat teoillaan ansainneet. En kuitenkaan siksi että itse olisin jotain, vaan Jeesus minussa sitä haluaa. Muuten olisi jumalaton kuten sinä, enkä välittäisi kenenkään sielusta.
- Anonyymi
Kyllä se selef ikä tekee tehtävänsä, ettei enää ole suuremmin vauvakuumetta. Luojan luomaa biologiaa sekin, että ei kovin vanhoilla päivillä enää. Jossain Intiassa synnytti seitsemänkymppinenkin, kyse ei tosin tainnut olla Jumalan ihmeestä, vaan lääkärien ihmeteoista.
LS - Anonyymi
Pian on ylöstempaus eläville ja ylösnousemus Jeesukseen uskoneille kuolleille.
https://www.youtube.com/watch?v=9jK-NcRmVcw - Anonyymi
Juutuitko helluntailaisiin penkkeihin kuten ne yhdet kirkon istuimille sitten.
- Anonyymi
Mitä muuta kuuluu? Onko päivään kuulunut muuta kuin flunssaisena oloa. Sinulla on kyllä usein ollut flunssa. Mitä äidillesi kuuluu? Joko hän muutti sinne luoksesi...Helsinkiin? aiotko stadissa...
LS- Anonyymi
Ajattelin, että on aika uusille tyylille tällä palstalla. Niin ajattelin kysellä kaikenlaista
LS - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajattelin, että on aika uusille tyylille tällä palstalla. Niin ajattelin kysellä kaikenlaista
LSSiis uusille tuulille.
- Anonyymi
Voisin pyytää anteeksi sitä, että olen ollut välillä tosi ilkeä. Kuulemma olen kauhea ja ikävä ihminen ja paha.
LS- Anonyymi
Älä murehdi. Paavali sanoi olevansa vielä pahempi. Syntisistä se kaikkein pahin.
- Anonyymi
O oikeasti voisin pyytää anteeksi. Siis.
Ei leikillä tietenkään. Eihän niin saisi tehdä, siis leikillään.
En kyllä ole samaa mieltä asioista ja kanssasi, mutta enpä ole monen muunkaan.
Alkujaan kyllä kirjoitin ketjuun, koska huomasin että se sama peli on aina palstalla ja mun mielestä saavat keskenään pelata, se loppuu kyllä mun osalta...ja tarvii juttuseuraa, mun kanssa ei haluta liiemmin jutella.
LS - Anonyymi
Vaikka sun jutut on kauheita, mun mielestä. Se on nyt vaan totuus.
Niin ei pidä aliarvioida. Oot olla 199 kertaa parempi ystävä kuin monet muut voisivat olla
LS - Anonyymi
Jos olisit mun ystävä niinkn puolustaisitko mua, etkä aina vain syyttäisi ja rassaisi mun sielua...että oikeasti olisit juuri mun puolella...niin että se kuusi myös, et asettuisi välillä oikeelle, välillä vasemmalle...vaan olisit silleen luotettava.
LS - Anonyymi
miltä ystävätarjous kuulostaa? Olisiko kauheata olla tällaisen liberaalin ystävä :)
LS- Anonyymi
Sarjatulittaja....viesteillä meinaan.
- Anonyymi
naisväellä on noita intervalleja kovin runsaasti ja kuuluvasti.
ensin se vauvakuume sotkii kaiken elämän,
sitten se alkaa jo tulla se alamäki kaikkine temppuineen ja lopussa ollaan foorumilla ja etsitään syyllistä kaikista suunnista mutta peiliin ei katsetta luoda. - Anonyymi
St tietää etten kabeeraisi minkään Putinin ihailija kanssa, joka uhkailee poliiseilla loppuviimein pikkuasioista. Siinäkin jutussa olin pahis ja sinne se meni heti lirkuttamaan kun kynnelle kykeni... sama kait tässä on sitten lirkutella sinulle. Vai mitä.
Mutta mistä sen tietää jos oot oikeasti sellainen, joka ymmärtää...että lojaalisuus on sellainen mitä arvostan. Ja sellainen ymmärrys, oikeanlainen elämänviisaus ...
LS- Anonyymi
Hölö hölö....
4 tuntia taas yöunta, no parempi sekin kuin 2 tuntia.
Haaveissa tälle päivää kynttilälyhtykollaasi omaksi ja muiden iloksi. Asettelen lyhtyjä, en vain vielä tiedä miten ja mihin. Jotenkin haluan siittä pysäytävän ja puhuttekevan. Haluaisin että se anataisi sen näkijälle hetkeksi rauhallisen olon, sellaisen pysäytyksen. Ehkäpä ajatuksenjuoksun katkaisemisen, että tässä ja nyt, hengittää syvään, olla levossa tämän hetken. Vähän kuin tähtiä katsellessa muttei kaipuuta vaan tyytyväisen olemassaolemisen tunteen edes siihen lyhyeen hetkeen. Eikä tarvitse olla muuta, yrittää muuta. Saa unohtua siihen, uppoutua hetkeen ja vain olla. Hiljaisuudessa tummassa illassa tai yössä, jossa on valoa jossain, lämmin valo, toivo.
ST - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hölö hölö....
Haaveissa tälle päivää kynttilälyhtykollaasi omaksi ja muiden iloksi. Asettelen lyhtyjä, en vain vielä tiedä miten ja mihin. Jotenkin haluan siittä pysäytävän ja puhuttekevan. Haluaisin että se anataisi sen näkijälle hetkeksi rauhallisen olon, sellaisen pysäytyksen. Ehkäpä ajatuksenjuoksun katkaisemisen, että tässä ja nyt, hengittää syvään, olla levossa tämän hetken. Vähän kuin tähtiä katsellessa muttei kaipuuta vaan tyytyväisen olemassaolemisen tunteen edes siihen lyhyeen hetkeen. Eikä tarvitse olla muuta, yrittää muuta. Saa unohtua siihen, uppoutua hetkeen ja vain olla. Hiljaisuudessa tummassa illassa tai yössä, jossa on valoa jossain, lämmin valo, toivo.
STSinulla ja sph:lla onkin sitten taas jokin sama yhtäläisyys, yön valvonta. Minulla taas yö meni niin, etten meinannut herätä edes, niin sikeästi nukuin.
Laita toiseen ketjuun kollaasi ajatukset, väärä paikka.
LS - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hölö hölö....
STJos...huom jos...olisimme ystäviä, niin kyllä sillä olisi merkitystä....tietenkin tämä on vain palsta, mutta jos tämä on vain palsta, ei ole mitään, ei mitään järkeä osoittaa haavoittuvuutta ja välittämistä, koska...voisin välittää oikeasti...ja tempaukset, joissa tulet lähelle, mutta annat läheisyyttä myös ihmiselle, joka oikeasti ei pidä minusta...en ole sokea...vaan on sinusta mustasukkainen...niin ruokit sitä ..hänhän ottaa sen niin että x vihjailee jotain seksististä, ihan ystävistäkin voi kokea mustasukkaisuutta...ja se voi olla ihan normaalia.
Tämä ei ole ja tästä ei tule jotain mukavaa marttakerhoa, ei näillä aineksilla.
Joten onko parempi ettet olisi liian ystävällinen...kun se satuttaa loppuviimein...siinä käy niinkuin aina, se merkitsee minulle enemmän kuin toiselle.
LS - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hölö hölö....
STEnkä tarkoita että sinun tulisi olla ilkeä kellekään...mutta en jaksa emotionaalisesti käydä sellaista lävitse...ei siis se vastaaminen ole se syy...vaan jotenkin että hän on minua kohtaan vihamielinen ja hänen arvonsa on sellaiset, etten niitä hyväksy. Koen että se on sinun valintasi, valita hänet...hän itse sanoi että teillä on ystävyyssuhde...minulle olisit jo teroittanut sitä, ettei se ole mahdollista...hänelle et...joten...
LS - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla ja sph:lla onkin sitten taas jokin sama yhtäläisyys, yön valvonta. Minulla taas yö meni niin, etten meinannut herätä edes, niin sikeästi nukuin.
Laita toiseen ketjuun kollaasi ajatukset, väärä paikka.
LSEnkä laita. Älä komentele. Laitan mihin haluan ja milloin haluan. Teen just niinku tahon.
ST - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enkä laita. Älä komentele. Laitan mihin haluan ja milloin haluan. Teen just niinku tahon.
STNo niin teetkin. En sinua niellä tai määrälle, mutta ystäväsi ei ehkä halua nähdä, että tunget viestejäsi minulle, hän ehkä haluaisi keskustella kanssasi. Kun sitä pohjaa vasten....olisi parempi että laittaisit ne sille joka on todellinen ystäväsi palstalla.
LS - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No niin teetkin. En sinua niellä tai määrälle, mutta ystäväsi ei ehkä halua nähdä, että tunget viestejäsi minulle, hän ehkä haluaisi keskustella kanssasi. Kun sitä pohjaa vasten....olisi parempi että laittaisit ne sille joka on todellinen ystäväsi palstalla.
LSKiellä tai määräile.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos...huom jos...olisimme ystäviä, niin kyllä sillä olisi merkitystä....tietenkin tämä on vain palsta, mutta jos tämä on vain palsta, ei ole mitään, ei mitään järkeä osoittaa haavoittuvuutta ja välittämistä, koska...voisin välittää oikeasti...ja tempaukset, joissa tulet lähelle, mutta annat läheisyyttä myös ihmiselle, joka oikeasti ei pidä minusta...en ole sokea...vaan on sinusta mustasukkainen...niin ruokit sitä ..hänhän ottaa sen niin että x vihjailee jotain seksististä, ihan ystävistäkin voi kokea mustasukkaisuutta...ja se voi olla ihan normaalia.
Tämä ei ole ja tästä ei tule jotain mukavaa marttakerhoa, ei näillä aineksilla.
Joten onko parempi ettet olisi liian ystävällinen...kun se satuttaa loppuviimein...siinä käy niinkuin aina, se merkitsee minulle enemmän kuin toiselle.
LSEn ymmärtänyt mitä ajat takkaa Eiköhän me voida kaikki jutella täällä keskenämme.
.Meen tekemään tiikerikakkuja, 2 mahtuu uuniin yhtäaikaa, siinäpä sitä marttakerhoa 😀
ST - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ymmärtänyt mitä ajat takkaa Eiköhän me voida kaikki jutella täällä keskenämme.
.Meen tekemään tiikerikakkuja, 2 mahtuu uuniin yhtäaikaa, siinäpä sitä marttakerhoa 😀
STNiin, etpä tietenkään ymmärtänyt.
LS - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enkä tarkoita että sinun tulisi olla ilkeä kellekään...mutta en jaksa emotionaalisesti käydä sellaista lävitse...ei siis se vastaaminen ole se syy...vaan jotenkin että hän on minua kohtaan vihamielinen ja hänen arvonsa on sellaiset, etten niitä hyväksy. Koen että se on sinun valintasi, valita hänet...hän itse sanoi että teillä on ystävyyssuhde...minulle olisit jo teroittanut sitä, ettei se ole mahdollista...hänelle et...joten...
LSVai noin se on, empä oo tiennytkään. Olen tähän asti kuvitellut että me olemme kaikki vain anonyymejä palstalaisia ja samalla viivalla jokainen.
ST - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai noin se on, empä oo tiennytkään. Olen tähän asti kuvitellut että me olemme kaikki vain anonyymejä palstalaisia ja samalla viivalla jokainen.
STNo keskustelisitko kaikilla palstoilla ja samalla tavoin, vai onko juuri tässä palstassa jokin erityispiirre miksi olet täällä. Uskon, että siinä osansa on myös siinä kuka keskustelee ja kenen kanssa, vaikka olemmekin anonyymejä.
LS - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai noin se on, empä oo tiennytkään. Olen tähän asti kuvitellut että me olemme kaikki vain anonyymejä palstalaisia ja samalla viivalla jokainen.
STJos kaikki on samalla viivalla, niin tällä palstalla on Mauno mattilaa, veijosta ja muita anonyymejä, niiden kanssa voisit jakaa asioita kynttiläkollaasista. Tiedät itsekin ettei se taitaisi onnistua ihan samalla tavoin. Sinun pitäisi ehkä olla joku muu kuin olet ja opetella heidän kielensä keskustella. Nyt olet tällekin aamua kuitenkin ollut siinä, samalla viivalla lähinnä minun kanssani keskustelemassa.
LS - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
STJostain syystä siis hakeudut tai päädyt siihen. Vaikka olen palstalla anonyyminä, tässä keskustelee ainutkertainen ihminen kuitenkin.
Jokainen on tietenkin ainutkertainen ja jokaisella on ihmisenä sama arvo. Joidenkin ihmisten kanssa syntyy kuitenkin enemmän kuin toisten. Niin Jumala on parhaaksi nähnyt. Emme liikauta kaikkien sielussa ja Hengessä asioita, toisten ihmisten kanssa käy toisin.
Minulle keskustelumme on olleet tärkeitä, olen käynyt niitä sinun kanssa, en muiden palstalaisten, juuri sinun kanssa. Ehkä ne sitten ovat olleet juuri sinulle yhdentekeviä ja aivan sama kuka se olisi ollut. Se on huolestuttavaa toisaalta, jos ihmiselle kanssakäyminen on kuin virka, jota hoidat, eikä aito kohtaaminen.
LS - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jostain syystä siis hakeudut tai päädyt siihen. Vaikka olen palstalla anonyyminä, tässä keskustelee ainutkertainen ihminen kuitenkin.
Jokainen on tietenkin ainutkertainen ja jokaisella on ihmisenä sama arvo. Joidenkin ihmisten kanssa syntyy kuitenkin enemmän kuin toisten. Niin Jumala on parhaaksi nähnyt. Emme liikauta kaikkien sielussa ja Hengessä asioita, toisten ihmisten kanssa käy toisin.
Minulle keskustelumme on olleet tärkeitä, olen käynyt niitä sinun kanssa, en muiden palstalaisten, juuri sinun kanssa. Ehkä ne sitten ovat olleet juuri sinulle yhdentekeviä ja aivan sama kuka se olisi ollut. Se on huolestuttavaa toisaalta, jos ihmiselle kanssakäyminen on kuin virka, jota hoidat, eikä aito kohtaaminen.
LSJoo tottakait ainutkertainen on jokainen ja ihminen, jis kuvittelit että ajattelen muuta tai tarkoitin muuta niin erehdyit. Ainutkertaisuus ei tarkoita sitä ettemme voisi silti olla samalla viivalla? Samalla viivalla tarkoittaa sitä että olemme kaikki yhtä arvokkaita ainutkertaisina ja omana itsenämme.
Anonyymiyskään ei tietenkään vähennä kenenkään arvoa tai lisää.
ST - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jostain syystä siis hakeudut tai päädyt siihen. Vaikka olen palstalla anonyyminä, tässä keskustelee ainutkertainen ihminen kuitenkin.
LSTeit virhearvion siittä mitä tarkoitin kirjoittaessani että okemme Anonyymeinä samalla viivalla.
Tarkoitin, että hyväksyn jokaisen enkä luokittele siinä mielessä täällä ketään ja tuohon vaikuttaa se että olemme kaikki Anonyymeja joten en voi tietää onko kirjoittaja se mullaisena hän esittäytyy. Tuo ei tosin vaikuta hänen ihmisarvoonsa mitenkään. Hän on yhyä arvokas kuin sellainen ihminen jonka olen tuntenut kauan ja josta olen varma kuka ja millainen hän on.
ST - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos kaikki on samalla viivalla, niin tällä palstalla on Mauno mattilaa, veijosta ja muita anonyymejä, niiden kanssa voisit jakaa asioita kynttiläkollaasista. Tiedät itsekin ettei se taitaisi onnistua ihan samalla tavoin. Sinun pitäisi ehkä olla joku muu kuin olet ja opetella heidän kielensä keskustella. Nyt olet tällekin aamua kuitenkin ollut siinä, samalla viivalla lähinnä minun kanssani keskustelemassa.
LSJoo joo, oo jo hilijaa ja ota kakkua.
ST - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos kaikki on samalla viivalla, niin tällä palstalla on Mauno mattilaa, veijosta ja muita anonyymejä, niiden kanssa voisit jakaa asioita kynttiläkollaasista. Tiedät itsekin ettei se taitaisi onnistua ihan samalla tavoin. Sinun pitäisi ehkä olla joku muu kuin olet ja opetella heidän kielensä keskustella. Nyt olet tällekin aamua kuitenkin ollut siinä, samalla viivalla lähinnä minun kanssani keskustelemassa.
LSKuvittelet taas kaikenlaista minusta ja pistät vääriä ajatuksia minun sanomaksi.
Pakkoko se on aina ottaa kaikki sanomiset sen pahan kautta ja kuvitella toisesta pahaa.
ST - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo tottakait ainutkertainen on jokainen ja ihminen, jis kuvittelit että ajattelen muuta tai tarkoitin muuta niin erehdyit. Ainutkertaisuus ei tarkoita sitä ettemme voisi silti olla samalla viivalla? Samalla viivalla tarkoittaa sitä että olemme kaikki yhtä arvokkaita ainutkertaisina ja omana itsenämme.
STMutta ainutkertaisuudesta huolimatta sinusta olisi jonkun kanssa ystäväksi ja toisen kanssa taas ei. Se on vain totuus.
Teissä on vd: n kanssa jotain samaa. Hän lupasi ystävyyttä mutta paljon toimi kuten olisin ihan kuka vain avuntarvitsija ja kun koki työnsä tehdyksi häipyi, eikä se merkinnyt hänelle mitään. Sinä et toki ole edes luvannut ystävyyttä, mutta tämä ei ole merkinnyt sinulle mitään, mutta minulle on. Oikeasti sillä ei ole merkitystä, että olen anonyymi. Olen jakanut tunteita ja kokemuksia, syviä sellaisia. Ja se ei ole merkinnyt sinulle mitään. Vaikka tämä on yleinen palsta, olen jakanut ne sinulle.
LS - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuvittelet taas kaikenlaista minusta ja pistät vääriä ajatuksia minun sanomaksi.
Pakkoko se on aina ottaa kaikki sanomiset sen pahan kautta ja kuvitella toisesta pahaa.
STLähen mökille. Oon nukkunut tosi vähän ja on hutera olo. Näin riistakamerasta että lintu oli jäänyt kiinni talipötkön verkkoon. Harakka kävi aitä kiusamassa. Toivottavasti se on vielä hengisaä kun meen sinne. Mulka ri mahdu nyt muuta mieleen. Se on nyt mun focus ja tehtävä johon tähtään.
Enkä suuttunut wnkä jaksa ottaa nokkinikaan. Täasä vaan on nyt tärkeämpiäkin asioita kuin se kuka palatalla seisoo jossain viivalla.
ST - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo tottakait ainutkertainen on jokainen ja ihminen, jis kuvittelit että ajattelen muuta tai tarkoitin muuta niin erehdyit. Ainutkertaisuus ei tarkoita sitä ettemme voisi silti olla samalla viivalla? Samalla viivalla tarkoittaa sitä että olemme kaikki yhtä arvokkaita ainutkertaisina ja omana itsenämme.
STJa jos et oikeasti ymmärrä kaiken eroa siinä että joku on vain joku muu anonyymi, ihan kuka tahansa muukin...niin olisi parempi, että et keskustelisi kanssani. Ehkä selef auttaa tästä lähin, jos apua tarvitsen ja jakaa asioita, hän on samalla viivalla kanssasi, anonyymi.
LS - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lähen mökille. Oon nukkunut tosi vähän ja on hutera olo. Näin riistakamerasta että lintu oli jäänyt kiinni talipötkön verkkoon. Harakka kävi aitä kiusamassa. Toivottavasti se on vielä hengisaä kun meen sinne. Mulka ri mahdu nyt muuta mieleen. Se on nyt mun focus ja tehtävä johon tähtään.
Enkä suuttunut wnkä jaksa ottaa nokkinikaan. Täasä vaan on nyt tärkeämpiäkin asioita kuin se kuka palatalla seisoo jossain viivalla.
STNiin maailman pelastaja. Pitäähän se lintu pois auttaa toki. Me ihmiset emme ole lintuja, jotka lentävät tiehensä, kun ne vapauttaa verkosta, siinä on sellainen ero...eli linnun vapauttamisen jälkeen voit tyytyväisenä mennä, että tulipa taas hyvä työ tehtyä. Eikä lintua tarvinne ajatella sen jälkeen lainkaan.
LS - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja jos et oikeasti ymmärrä kaiken eroa siinä että joku on vain joku muu anonyymi, ihan kuka tahansa muukin...niin olisi parempi, että et keskustelisi kanssani. Ehkä selef auttaa tästä lähin, jos apua tarvitsen ja jakaa asioita, hän on samalla viivalla kanssasi, anonyymi.
LSTottakait ihan miten oarhaaksesibkatsot keiden kanssa haluat jakaa asioita mutta tämä onnihan yleinen palsta joten jokaisella on oikeus keskusteluun et voi kieltää sitä.
ST - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tottakait ihan miten oarhaaksesibkatsot keiden kanssa haluat jakaa asioita mutta tämä onnihan yleinen palsta joten jokaisella on oikeus keskusteluun et voi kieltää sitä.
STTietenkään en kiellä. Olen jopa puskenut sinua keskustelemaan toisaalle. Minun pitää suojella omia tunteita.
Niitä on jo kertaalleen rikottu.
LS - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin maailman pelastaja. Pitäähän se lintu pois auttaa toki. Me ihmiset emme ole lintuja, jotka lentävät tiehensä, kun ne vapauttaa verkosta, siinä on sellainen ero...eli linnun vapauttamisen jälkeen voit tyytyväisenä mennä, että tulipa taas hyvä työ tehtyä. Eikä lintua tarvinne ajatella sen jälkeen lainkaan.
LSHyväbtyövtehtyä siis motä ihnettä. Ookko ihan tosissasi vai vinoiletko tahallasi?
Mikä ihmeen hyvä työ se nyt sitten on pitäisikö se lintu jättää sinne roikkmaan sitten?
Tai jos joku on hukkumaisillaan niin ei pelastja ajatyele, että äkkiä tekemään hyvä työ niin hän saa olla tyytyväinen ja tulee hyvä mieli. Ennemminkin hän ajatyelee että voi auttaa toista ja voi helpottaa toisen oloa että se toisen ei tarvitse olla sillä ololla.
ST - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tottakait ihan miten oarhaaksesibkatsot keiden kanssa haluat jakaa asioita mutta tämä onnihan yleinen palsta joten jokaisella on oikeus keskusteluun et voi kieltää sitä.
STJotenkin katsot itsekin kielteisesti kuin rajoittaisi sinua. Saat jakaa ralkauttasi minne haluat. Mutta älä tule sellaiseen pisteeseen, jossa loukkaat minua. Minä en ole tyhmä tai sokea ja olen huomannut, että huomiostasi kilpaillaan ja en jaksa mitään kilpailuasetelmia. Minulle keskustelumme on merkinneet paljon, ohi anonyymiysrajojen, ei ole kuka tahansa, jonka kanssa olen keskustellut ja siksi se voi loukata...koska jos .omista puhutaan rumasti että olen tyyliin hurri josta pitäisi tehdä rikosilmoitus ja annat sinnepäin suosionosoitukset, niin on parempi...että menet sinne missä on kivempaa sinulle...jakamaan kokemuksia esim ruuan laitosta jne..
LS - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyväbtyövtehtyä siis motä ihnettä. Ookko ihan tosissasi vai vinoiletko tahallasi?
Mikä ihmeen hyvä työ se nyt sitten on pitäisikö se lintu jättää sinne roikkmaan sitten?
Tai jos joku on hukkumaisillaan niin ei pelastja ajatyele, että äkkiä tekemään hyvä työ niin hän saa olla tyytyväinen ja tulee hyvä mieli. Ennemminkin hän ajatyelee että voi auttaa toista ja voi helpottaa toisen oloa että se toisen ei tarvitse olla sillä ololla.
STSulla on LS kummat ajatukset tai sitten vain härnäät?
ST - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyväbtyövtehtyä siis motä ihnettä. Ookko ihan tosissasi vai vinoiletko tahallasi?
STMene pelastamaan se lintu. Se on hyvä niin, käsität itsekin väärin koko ajan.
LS - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla on LS kummat ajatukset tai sitten vain härnäät?
STMiksi et sitten keskustele niiden kanssa joiden kanssa keskustelu sujuu...?
LS - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja jos et oikeasti ymmärrä kaiken eroa siinä että joku on vain joku muu anonyymi, ihan kuka tahansa muukin...niin olisi parempi, että et keskustelisi kanssani. Ehkä selef auttaa tästä lähin, jos apua tarvitsen ja jakaa asioita, hän on samalla viivalla kanssasi, anonyymi.
LSEnkä tarkoitranutvettei nyt ole aikaa ajatella muita vaan en jaksa nyt miettiä millä viivalla seison muihiin nähden. Mulla ri oo nyt mielenkiintoa miettiä ITSEÄNI.
ja mitä sinuun tulee niin oota tai joscet jaksactai halua niin tee miten psrhaaksesi koet.
Ei muuta, palataan.
ST - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enkä tarkoitranutvettei nyt ole aikaa ajatella muita vaan en jaksa nyt miettiä millä viivalla seison muihiin nähden. Mulla ri oo nyt mielenkiintoa miettiä ITSEÄNI.
ja mitä sinuun tulee niin oota tai joscet jaksactai halua niin tee miten psrhaaksesi koet.
Ei muuta, palataan.
STHyvä kun pelastat pikkulintuja.
Kuitenkin. Olen tässä ajatellut, että jos et pysty ja kykene olemaan enemmän kuin anonyymi ja tuntematon, niin minun kannaltani olisi parempi, että ei olla tekemisissä palstalla.
Minä tahdon olla ihmisenä sellainen, että annan palan sydäntäni ja ehkä liian läheinen anonyymi, on liian erilaista mitä kaipaan elämääni nyt. Toivon ystävyyttä ja se ei voi olla mahdollista.
Toivottavasti lintu pelastui. ♥️ Kaikkea hyvää keskusteluihin muiden kanssa.
LS - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enkä tarkoitranutvettei nyt ole aikaa ajatella muita vaan en jaksa nyt miettiä millä viivalla seison muihiin nähden. Mulla ri oo nyt mielenkiintoa miettiä ITSEÄNI.
Ei muuta, palataan.
STYmmärrän kyllä hyvin sen ettei tuntemattomiin voi luottaa palstalla. Vaikka olen kyllä oikeasti ihan normaali, kiltti perheenäiti, joka ei halua vahingoittaa ja surisi sen linnunkin puolesta, mutta myös ihmisten....mutta ymmärrän ettei täällä saa tuoda esiin yhteystietojaan, koska vaikka sinä et vahingoittaisi, joku muu voisi.
Ongelma on että usein ihmiset haluavat eri asioita ja kaipaan oikeaa, uskovaa, luotettavaa ystävää arkeen. Ystäviä toki muitakin, mutta uskovaa, jotta Jeesus olisi keskellämme vaikuttamassa, siinä on spesiaalia se, että voi tukea toista Jumalayhteyden kautta. Haluaisin ystävän joka tuntisi minut tosi hyvin ja silti pysyisi vierellä.
Niin, on siksi parempi että teet palstalla sitä mikä on motiivisi, eli keskustelet anonyymien tuntemattomien kanssa kuin kenen tahansa.
LS - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei muuta, palataan.
STJa kaikki ystävät kelpaavat, ne voi olla Jumalan antamia elämään...mutta kaipaan myös sellaista Jumalayhteyttä lisäksi, jaettavaksi.
LS - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei muuta, palataan.
STHaluan laittaa sinulle vielä jotain.
VD varmaan tietäisi tämän olevan mun lempibiisi...
Tämä on myös hyvä versio.
Suvi Teräsniska - Avaruus.
Kun pienenä tyttönä katsoin elokuvaa, missä se lumiukko kaveri suli pois, itkulle ei tullut loppua.
Ja niin ne tuppaavat sulamaan....
LS - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta ainutkertaisuudesta huolimatta sinusta olisi jonkun kanssa ystäväksi ja toisen kanssa taas ei. Se on vain totuus.
Teissä on vd: n kanssa jotain samaa. Hän lupasi ystävyyttä mutta paljon toimi kuten olisin ihan kuka vain avuntarvitsija ja kun koki työnsä tehdyksi häipyi, eikä se merkinnyt hänelle mitään. Sinä et toki ole edes luvannut ystävyyttä, mutta tämä ei ole merkinnyt sinulle mitään, mutta minulle on. Oikeasti sillä ei ole merkitystä, että olen anonyymi. Olen jakanut tunteita ja kokemuksia, syviä sellaisia. Ja se ei ole merkinnyt sinulle mitään. Vaikka tämä on yleinen palsta, olen jakanut ne sinulle.
LSJokaisella Anonyymillä on merkitystä. En oo ottanut että olisur avuntarvitsija. Hyvinhän sinä pärjäät ilman mua.
ST - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietenkään en kiellä. Olen jopa puskenut sinua keskustelemaan toisaalle. Minun pitää suojella omia tunteita.
Niitä on jo kertaalleen rikottu.
LSOk, pysyn poissa tieltä.
ST - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluan laittaa sinulle vielä jotain.
VD varmaan tietäisi tämän olevan mun lempibiisi...
Tämä on myös hyvä versio.
Suvi Teräsniska - Avaruus.
Kun pienenä tyttönä katsoin elokuvaa, missä se lumiukko kaveri suli pois, itkulle ei tullut loppua.
Ja niin ne tuppaavat sulamaan....
LSPikkupoikana näin samanlaisen ohjelman, jossa urpon paras kaveri on lumiukko.Itse käsitin kyseessä olleen kuolleista alkuaineista koostuvan lumikasan.Kun lumiukko suli niin tuumin että kesällä pääsee onkimaan.
Selef - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä kun pelastat pikkulintuja.
Kuitenkin. Olen tässä ajatellut, että jos et pysty ja kykene olemaan enemmän kuin anonyymi ja tuntematon, niin minun kannaltani olisi parempi, että ei olla tekemisissä palstalla.
Minä tahdon olla ihmisenä sellainen, että annan palan sydäntäni ja ehkä liian läheinen anonyymi, on liian erilaista mitä kaipaan elämääni nyt. Toivon ystävyyttä ja se ei voi olla mahdollista.
Toivottavasti lintu pelastui. ♥️ Kaikkea hyvää keskusteluihin muiden kanssa.
LSPelastui. Mutta jos jajotan niin parempi etten enää vastaa.
Hyvää joulunodotusta ja muutoinkin voi hyvin.
En mää kyllä niin oo aayellu et sää oisit jpku avuntarvitsija ja mää auttaja.
ST - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pikkupoikana näin samanlaisen ohjelman, jossa urpon paras kaveri on lumiukko.Itse käsitin kyseessä olleen kuolleista alkuaineista koostuvan lumikasan.Kun lumiukko suli niin tuumin että kesällä pääsee onkimaan.
SelefJoko jo tuolloin ajattelit niin kyynisesti. Muistan, että sen lumiukon sulaminen sai aikaan tosi suurta. Eihän pieni alle kouluikäinen ymmärrä ajatella, et hei vain alkuaineita. Se muistijälki on vieläkin, jos katson jouluna sen, vollotan aivan hirveästi, tai vähintään vähäsen.
Minulla on taas hukassa asioita...stressaannun siitä että hukkaan koko ajan jotain.
LS - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pelastui. Mutta jos jajotan niin parempi etten enää vastaa.
Hyvää joulunodotusta ja muutoinkin voi hyvin.
En mää kyllä niin oo aayellu et sää oisit jpku avuntarvitsija ja mää auttaja.
STHyvä kun pelastui.
Toivon löytäväni sellaisia uskovia ystäviä, joille en ole yksi anonyymi muiden joukossa.
LS - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pikkupoikana näin samanlaisen ohjelman, jossa urpon paras kaveri on lumiukko.Itse käsitin kyseessä olleen kuolleista alkuaineista koostuvan lumikasan.Kun lumiukko suli niin tuumin että kesällä pääsee onkimaan.
SelefMiten muutoin menee? Vieläkö on flunssa?
LS - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
SelefEräällä palstalla oli vähän sinun tapainen uskova. Sinusta tulee mieleen se tyyppi jotenkin
Tiesitkö että jokin asteroidi aiotaan rikkoa tai sinkaista kauemmas, aika lähiaikoina?
LS
- Anonyymi
Se voi vetää hiljaiseksi.... vai mitä.
LS - Anonyymi
Niin mitä sanoisit palstaystävyydestä?
Meitä kumpaakin katsotaan kieroon, niin ystävyyttä tarvitsee.
LS - Anonyymi
Vauvoista voi pitää vaikkei vauvakuumetta podekkaan. Sitäpaitsi Jumala säätää monenasian vaikuttamalla tahtomiseenkin. Elämä ei aina ole niin mustavalkoista.
Se minkä me näemme pahaksi voi joissain tapauksissa olla sallittua ja ylhäältä annettua. Nämä eivät ole niin yksinkertaisia asioita ollenkaan.
Onko sinulla vauvakuume? Haluaisitko ottaa kaikki lapset vastaan jotka mahdollisesti saisitte vai säännöstelisitkö lapsilukua?
ST - Anonyymi
Tällaiset otsikot ovat oikein mannaa antikristityille ja tukevat heitä!
Selef ei ole koskaan mennyt minuun täydestä.
Pidän trollina. >>Oletko paha vai kristitty?>>
Paha. Ei ole lapsia eikä vauvakuumetta.- Anonyymi
jokainen perii omat luonteenpiirteensä, jo pelkästään ulkonaiset perintötekijät, ulkonäkö, pituus, rakenne, ja niin "heikkoudet kuin vahvuudet", on sieltä "perimästä tulleita", toki voi aina itseänsä kehittää, kunhan vaan syntyy maahan / olosuhteisiin, missä se on mahdollista,
p.s "sivistys on aina Jumalasta" > vielä: "kaikilla ei onni potkase"
perisynnin vuoksi, kukaan ei voi itse valita perimäänsä . . . - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
jokainen perii omat luonteenpiirteensä, jo pelkästään ulkonaiset perintötekijät, ulkonäkö, pituus, rakenne, ja niin "heikkoudet kuin vahvuudet", on sieltä "perimästä tulleita", toki voi aina itseänsä kehittää, kunhan vaan syntyy maahan / olosuhteisiin, missä se on mahdollista,
p.s "sivistys on aina Jumalasta" > vielä: "kaikilla ei onni potkase"
perisynnin vuoksi, kukaan ei voi itse valita perimäänsä . . .Oppi perisynnistä on ihmisten oppi, jolla valtuutetaan vauvojen pakkoliittäminen kirkkolaitoksiin.
- Anonyymi
Tämähän on Selefin aloitusketju ja aihe on kristillisyys...
- Anonyymi
Niin mitäs siitä sitten?
- Anonyymi
Voi itku. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/5897ba1b-cfdd-40e6-ac20-817e53fbca1f
Kevytmielinen syö leipänsä kevyesti.
https://youtu.be/N9C1M2KkuY8
🙃 - Anonyymi
Minulla ei ole vauvakuumetta, ei lapsia, enkä niitä haluakaan. Olen sysipaha. Uskossa vasta 36 vuotta.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä841656Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2691561Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2711298Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1691272- 56887
- 66854
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em65853- 41836
Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40831Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44791