Kuka on nähnyt oikein? Kertokaas kokemuksianne :) Kiinnostaa puhelinnäkijät sekä palstoilla vastanneet.
Toteutuneita ennustuksia?
Anonyymi
393133
0Äänestä
Muut lukivat myös
Luetuimmat keskustelut
- Älä unohda minuaNainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit siihen mahdollisuuden. Olen pettynyt itseeni, ja se kyllä närästää. Naiselle Mieheltä
- Nyt on nytTurha miettiä menneitä tapahtumia. Niitä ei saa tekemättömäksi. Tärkeintä on mitä tekee nyt ja tulevaisuudessa. Korjausliikkeetkin voi tehdä jos niihin tuntee tarvetta. Paluu tulevaisuuteenkin voi olla mahdollinen jos v…
- Kadutko mies?Silloin kuin vielä yritin lähestyä, etkä tarttunut siihen. Asioista pitäisi voida aina keskustella.
- Hyvää huomentaEräälle Naiselle ❤️🩹
- Eläkeikä nousee 70 vuoteen. Joudunko palaamaan työelämään?Nyt se on sitten päätetty, että eläkeikä Suomessa nostetaan 70 vuoteen. https://www.is.fi/politiikka/art-2000012324133.html Pääsin 67 vuotiaana eläkkeelle viime syksynä. Tarkoittaakohan tämä, että joudun palaamaan takai…
- Haluatko ettäUnohdetaan toisemme?
- Onko tällainen kuvio teistä okOnko tällainen kuvio teidän mielestänne ihan normaali ja hyväksyttävä? Nainen seurustelee miehen kanssa, mutta pitää samaan aikaan läheistä yhteyttä toiseen mieheen kertomatta tälle toiselle, että on parisuhteessa. Tämä…
- Jos haluat viestin...Olen vielä tämän illan palstalla. Laita halutessasi vinkki, sinä komea keski-ikäinen mies 😗
- Tuntuu kuin olisin vaimosiSe on erikoista se.
- Nyt kun kaikki on ohiToivon, että sulla menee hyvin ja pystyisin sinut kokonaan unohtamaan. Joskus on vaikeita hetkiä ja olen tosi pahoillani, miten sinua loukkasin ja loukkaan yhä. Se täytyy saada loppumaan.
- Empaattiset ihmisetOnko empaattiset ihmiset, etenkin naiset antavaisempia, kun ns. tavikset? Kaverin puolesta kysyn Oisko niinku mahkui?
- Pitäisikö Vantaa liittää Helsinkiin.Mitä mieltä olette asiasta?
- Niin haluaisin sut nähdä ja jutella!🙂
- Sut tahtoisinSinä senkin kusimutteri menit ja katkaisit kaiken yhteyden minuun. Tajuan nyt, että meidän roolit vaihtuivat ja sinä projektoit omia pelkojasi minuun. Anna minun välittää sinusta, älä työnnä mua pois. En oo vaatinut sul…
- TTK-juontaja Veronica Verho lataa suorat sanat tatuointien arvostelijoille: "Mä toivoisin, että..."Veronica Verho juontaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaa yhdessä Ernest Lawsonin kanssa. Yksi puhuttaneimmista aiheista on ollut, miten suosikkijuontajan näyttävät tatuoinnit sopivat ohjelman pukuohjeistukseen ja tullaa…
- Nyt sinä siellä pohjoisessaNainen siellä laita viesti!
- Perussuomalaiset nostamassa eläkeiän 70 vuoteenRiikka Purran johtama valtiovarainministeriö haluaa nostaa eläkeiän 70 vuoteen ja taloutta sopeutettaisiin ensi vaalikaudella 8–11 miljardilla eurolla. Perussuomalaisten johtama ministeriö ilmeisesti arvelee, että seits…
- Mahdatko ymmärtääEttä olet samassa korissa kaikkein rakkaimpien kanssa. Öitä.
- Tunnetko piston sydämessäsiTunnetko piston sydämessäsi?
- Hyttikallion koulu homeessaHyttikallion koulu on homeessa ja opettajat on painostettu olemaan hiljaa asiasta, myöskään mitään korjauksia ei ole tehty, vakavia tapaturmia tapahtunut kun turvavälineet ovat lähteneet irti yms. Ilmeisesti halutaan kä…
Vastaukset 39
Vanhimmat
Mitä ihmettä tarkoittaa palstoilla vastanneet? Mitä kokemuksia niistä pitäisi jakaa? Joku kirjoittelee liirumlaarumloorumia johkin palstoille?
Aloittaja pyytää varsin selvästi ja sinä ymmärsit sen. Suotta tulet muuta meuhkaamaan tähän ketjuun. Pysy poissa, jollei sinulla ole aloittajan kysymyksiin vastauksia. Tuo kommentointi on vain riidan haastamista, ei keskustelua.
Aloitit keskustelun ja vastasit itselles. No saahan sillain mielusat keskustelut.
Siis mitä? En ole aloittaja. Mistä niin päättelit?
No täältä pesee muutama:
Pirjo ja Marja (kasvotusten jo joku 15-20
V sitten), en tiedä tekevätkö enää.
Tiina Kallio
Linda (sukunimeä en muista)
Leena Palo
Kaarina (sukunimeä en muista)
Kaikki kokemukset tosiaan kauan sitten jo. Vuosia taaksepäin. Osan toki saa kiinni nytkin vielä joskus.
Rajatiedolla on muutama muukin hyvä, pitkän linjan näkijöitä. Unililla oli joskus myös, nyt en tiedä enää.
Kaikesta on muistiinpanot, joten on ollut hyvä todeta jälkikäteen. Kellään ei aika pidä. Eipä se mitään, en yleensä kysely mitään kovin spesifiä vaan annan näkijän itse kertoa mitä näkyy. Silloin näkyy pitkällekin.
Kiitos sulle asiallisesta vastauksesta! :)
Minulle nähneet, osa toteutunut lähes heti, osassa mennyt vuosia.
Leena Palo
Helle
Veera Unil
Iiris Unil
Hannele Ranta
Mä kokeillut näitä kaikkia.
Kokemus sama.
Lisään listaan vielä:
Saara Rautio
Miina Valtonen
Malla Törmälä
Nämä ilmeisesti kaikki näkevät symboleita. Jos kertoneet näkemänsä symbolin, minä ymmärrän sen merkityksen. Mutta jos näkijä tulkitsee sitä itse, voi mennä metsään. Naomin kanssa ongelma minulla se, että hän todella näkee oikein mutta hänen tulkinta minulle jää vajaaksi esim ottaa kantaa, jostakin henkilöstä, joka minulle läheinen mutta hän ei pidä ”arvoisenani” yms. Ihmiset ovat erilaisia. Joku hyväksyy jonkun asian, toinen ei missään nimessä. Tästä tuli mieleen, että pitäisi ehkä tuntea henkilö, kenelle luetaan.
Joskus vuosia vuosia sitten oli näkijä nimeltä Helinä. Edesmennyt jo.
No paljonko auttaa tuo tieto?
Kysyttiin kuka on nähnyt. Siihen vastattiin. Tokihan tämän tiesitkin kun viisastelemaan jälleen päädyit.
> Kuka on nähnyt oikein?
Jumala on nähnyt oikein, esim.
"Mutta tiedä se, että viimeisinä päivinä on tuleva vaikeita aikoja. Sillä ihmiset ovat silloin itserakkaita, rahanahneita, kerskailijoita, ylpeitä, herjaajia, vanhemmilleen tottelemattomia, kiittämättömiä, epähurskaita, rakkaudettomia, epäsopuisia, panettelijoita, hillittömiä, raakoja, hyvän vihamiehiä, pettureita, väkivaltaisia, pöyhkeitä, hekumaa enemmän kuin Jumalaa rakastavia; heissä on jumalisuuden ulkokuori, mutta he kieltävät sen voiman. Senkaltaisia karta. Sillä niitä ovat ne, jotka tungettelevat taloihin ja pauloihinsa kietovat syntien rasittamia ja monenlaisten himojen heiteltäviä naisparkoja, jotka aina ovat opetusta ottamassa, eivätkä koskaan voi päästä totuuden tuntemiseen."
2 Tim. 3:1-7
Valkeakorppi oli äärettömän hyvä, mutta on jo lopettanut
Alkoi kiinnostaa miten Leena Palon ihmissuhde ennustukset toteutuneet, onko esimerkkejä?
Soittelin vuosien ajan Leena Palolle. Hän näki muun muassa useat työkuviot, olin erilaisissa määräaikaisissa töissä ja aina hän näki miten työt muuttuu, sain aina uuden työpaikan kuten hän näki. Myös raha-asiat näki ja siinä tapahtuneet muutokset. Harmi kun ei enää toimi linjoilla. Ajat eivät aina pitäneet paikkaansa, joskus todella tarkasti.
Toimii Rajatiedossa Aada Ramsu nimellä nykyään
Saara Rautio nähnyt tämän hetken, tulevia vielä odotan, mutta realistisesti näki
Onko uusia kokemuksia?
Minulle on nähnyt hyvin Aada Ramsu Rajatieto (ilmeisesti aikaisempi Leena Palo).
Näki yllättävän muutoksen työssä - ylennyksen. Osasi kuvata elämässäni olevan miehen ja orastavan suhteen hänen kanssaan. Kuten näki myös ylimääräisen rahan tulon, ei ollut lottovoitosta eikä perinnöstä kyse - vaan kauppatapahtumasta.
Minä tykkään hänen tyylistään, kertoo konkreettisesti - ei kalastele mitenkään. Soitelin viime syksynä eli asiat ovat tapahtuneet melko nopeasti.
Mulle tämä Aada Ramsu puhui aika ympäripyöreitä. En tunnistanut kovin hyvin kertomaansa.
Minulle parhaiten on nähnyt Leena Pekkola.
Minulle ei mitään. Olen monilla käynyt mutta yksi on ylitse muiden, Naomi M. on ollut oma luottonäkijäni jo vuosia. Hänellä käy myös siskoni, olemme kumpikin olleet aina näistä asioista kiinnostuneita,
Nuoruudessamme meidän kylällä oli eräs nainen, jonka luo joskus livahdimme, hänellä oli myös näkemisen lahja, ja nämä asiat on on kiehtonut sieltä asti.
Just joo...höpö höpö..
Kristallikello on nähnyt, otankin aina katsannon säännöllisesti. Voin suositella. Kaikki ei ole osunut mutta tärkeimmät asiat kyllä. Ajat heittää kaikilla kylläkin joita kokeillut.
Minä soittelin Kristallikellolle vuonna 2017. Ei mennyt mikään kohdilleen silloin kysymistäni asioista. Ei nähnyt minulle.
Niin, kaikille ei voi kai kukaan osua. Mulle kyllä on osunut.
Olen kysynyt 2x eikä mikään sanottu ole toteutunut. Ihan hatusta vedettyä höpöjuttuahan se olikin näin jälkikäteen arvioitaessa.
Iiri Roine ja Sirpa Martinviita olivat todella hyviä. Kiitos heille molemmille voimaannuttavista keskusteluista. Ovat jo edes menneitä molemmat.
No mitä heistä täällä sitten vielä joka ketjussa vielä vatvot?
Rauha edesmenneille.
Enpä usko, että pahastuvat, jos heitä hyvällä muistelee...
Monikin on nähnyt,en niitä viitsi luetella ryhmään kun kaikki haukutaan hetkenpäästä. Sama näkijää olen käyttänyt vuosia
Naomi on nähnyt mulle!!!
Ihan huippu.
Paras! Suomen paras jos multa kysytään.
Tänään menossa syömään yhden toteutuneen ennustuksen kanssa. Tokat treffit.
Vuos sitten Naomi näki mulle rakkauden. Olin ollut monta vuotta sinkku, olin ihan varma, ettei mua varten olisi ketään,.
Kertoi miehestä, johon salamarakastuisin, niin siinä kyllä kävi. Se kuuluisa ensiisilmäyksellä, tosiaan tapahtui.
Olin kysellyt Naomilta tuntomerkkejä, että miten tuon miehen sitten tunnistaisin. Naomi kuvaili muutamin sanoin, vähän ylimalkaisesti, perusteli sillä, että muuten alkaisin "valita"
Sanoi miehestä kuitenkin joitakin asioita.
Kuten että miehellä on "kuva" vasemmassa käsisvarressa, ymmärsin että tatuointi. En ole kehdannut asiasta kysyä, mutta mitä muuten miehestä kertoi, osuvat kyllä oikeaan.
Hämmästellä täytyy, että miten voi jollakin olla tuollainen lahja.
On mulla monenkin ennusteet toteutunut.
Esim. Naomin ja Kaarinan.
Nykyään en tartte ennusteita ku oon onnellinen jo.
Anita De Coteau ennusti mulle vauvaa ja häät.
Vuosi meni ja toteutui.
Olen kiitollinen
Olit siis häissä vieraana.
Ei kyllä nähny mitään
Suomen parhaat näkijät kokemukseni mukaan: Aada Ramsu (oliko ennen Leena Palo) ja Helle. Sanoisin, että ikää ja kokemusta kannattaa suosia. Unil Iiris on välillä helmi. Ekat ovat luottonäkijöitä. Valitettavasti heille kalpenee maankuuluna pidetty henkilö Tampereen lähellä. Mulle ollut pettymys vaikka ihmisenä ihastuttava ja osa jutuista menee oikein.
Vähän vaikeaa uskoe että on joku luottonäkijä, jos ei tiedä edes nimeä??
Noista on itselläni kokemusta, Helle ei tiennyt yhtään mitään, sellaisilla en käy en soita joiden nimeäkään ei tiedä.. Monista ennustajista on kokemusta.
Minulle ennustajan paremmuudesta kertoo se, kenen ennustukset on todella toteutuneet, yksi on yli muiden ja on Sastamalan noitanakin tunnettu Naomi M.