Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Toteutuneita ennustuksia?

Anonyymi

Kuka on nähnyt oikein? Kertokaas kokemuksianne :) Kiinnostaa puhelinnäkijät sekä palstoilla vastanneet.

23

1900

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitä ihmettä tarkoittaa palstoilla vastanneet? Mitä kokemuksia niistä pitäisi jakaa? Joku kirjoittelee liirumlaarumloorumia johkin palstoille?

      • Anonyymi

        Aloittaja pyytää varsin selvästi ja sinä ymmärsit sen. Suotta tulet muuta meuhkaamaan tähän ketjuun. Pysy poissa, jollei sinulla ole aloittajan kysymyksiin vastauksia. Tuo kommentointi on vain riidan haastamista, ei keskustelua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja pyytää varsin selvästi ja sinä ymmärsit sen. Suotta tulet muuta meuhkaamaan tähän ketjuun. Pysy poissa, jollei sinulla ole aloittajan kysymyksiin vastauksia. Tuo kommentointi on vain riidan haastamista, ei keskustelua.

        Aloitit keskustelun ja vastasit itselles. No saahan sillain mielusat keskustelut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloitit keskustelun ja vastasit itselles. No saahan sillain mielusat keskustelut.

        Siis mitä? En ole aloittaja. Mistä niin päättelit?


    • Anonyymi

      No täältä pesee muutama:

      Pirjo ja Marja (kasvotusten jo joku 15-20
      V sitten), en tiedä tekevätkö enää.
      Tiina Kallio
      Linda (sukunimeä en muista)
      Leena Palo
      Kaarina (sukunimeä en muista)

      Kaikki kokemukset tosiaan kauan sitten jo. Vuosia taaksepäin. Osan toki saa kiinni nytkin vielä joskus.

      Rajatiedolla on muutama muukin hyvä, pitkän linjan näkijöitä. Unililla oli joskus myös, nyt en tiedä enää.

      Kaikesta on muistiinpanot, joten on ollut hyvä todeta jälkikäteen. Kellään ei aika pidä. Eipä se mitään, en yleensä kysely mitään kovin spesifiä vaan annan näkijän itse kertoa mitä näkyy. Silloin näkyy pitkällekin.

      • Anonyymi

        Kiitos sulle asiallisesta vastauksesta! :)


    • Anonyymi

      Minulle nähneet, osa toteutunut lähes heti, osassa mennyt vuosia.
      Leena Palo
      Helle
      Veera Unil
      Iiris Unil
      Hannele Ranta

    • Anonyymi

      Joskus vuosia vuosia sitten oli näkijä nimeltä Helinä. Edesmennyt jo.

      • Anonyymi

        No paljonko auttaa tuo tieto?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No paljonko auttaa tuo tieto?

        Kysyttiin kuka on nähnyt. Siihen vastattiin. Tokihan tämän tiesitkin kun viisastelemaan jälleen päädyit.


    • Anonyymi

      > Kuka on nähnyt oikein?

      Jumala on nähnyt oikein, esim.

      "Mutta tiedä se, että viimeisinä päivinä on tuleva vaikeita aikoja. Sillä ihmiset ovat silloin itserakkaita, rahanahneita, kerskailijoita, ylpeitä, herjaajia, vanhemmilleen tottelemattomia, kiittämättömiä, epähurskaita, rakkaudettomia, epäsopuisia, panettelijoita, hillittömiä, raakoja, hyvän vihamiehiä, pettureita, väkivaltaisia, pöyhkeitä, hekumaa enemmän kuin Jumalaa rakastavia; heissä on jumalisuuden ulkokuori, mutta he kieltävät sen voiman. Senkaltaisia karta. Sillä niitä ovat ne, jotka tungettelevat taloihin ja pauloihinsa kietovat syntien rasittamia ja monenlaisten himojen heiteltäviä naisparkoja, jotka aina ovat opetusta ottamassa, eivätkä koskaan voi päästä totuuden tuntemiseen."
      2 Tim. 3:1-7

    • Anonyymi

      Valkeakorppi oli äärettömän hyvä, mutta on jo lopettanut

    • Anonyymi

      Alkoi kiinnostaa miten Leena Palon ihmissuhde ennustukset toteutuneet, onko esimerkkejä?

      • Anonyymi

        Soittelin vuosien ajan Leena Palolle. Hän näki muun muassa useat työkuviot, olin erilaisissa määräaikaisissa töissä ja aina hän näki miten työt muuttuu, sain aina uuden työpaikan kuten hän näki. Myös raha-asiat näki ja siinä tapahtuneet muutokset. Harmi kun ei enää toimi linjoilla. Ajat eivät aina pitäneet paikkaansa, joskus todella tarkasti.


    • Anonyymi

      Saara Rautio nähnyt tämän hetken, tulevia vielä odotan, mutta realistisesti näki

    • Anonyymi

      Onko uusia kokemuksia?

      • Anonyymi

        Minulle on nähnyt hyvin Aada Ramsu Rajatieto (ilmeisesti aikaisempi Leena Palo).
        Näki yllättävän muutoksen työssä - ylennyksen. Osasi kuvata elämässäni olevan miehen ja orastavan suhteen hänen kanssaan. Kuten näki myös ylimääräisen rahan tulon, ei ollut lottovoitosta eikä perinnöstä kyse - vaan kauppatapahtumasta.
        Minä tykkään hänen tyylistään, kertoo konkreettisesti - ei kalastele mitenkään. Soitelin viime syksynä eli asiat ovat tapahtuneet melko nopeasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulle on nähnyt hyvin Aada Ramsu Rajatieto (ilmeisesti aikaisempi Leena Palo).
        Näki yllättävän muutoksen työssä - ylennyksen. Osasi kuvata elämässäni olevan miehen ja orastavan suhteen hänen kanssaan. Kuten näki myös ylimääräisen rahan tulon, ei ollut lottovoitosta eikä perinnöstä kyse - vaan kauppatapahtumasta.
        Minä tykkään hänen tyylistään, kertoo konkreettisesti - ei kalastele mitenkään. Soitelin viime syksynä eli asiat ovat tapahtuneet melko nopeasti.

        Mulle tämä Aada Ramsu puhui aika ympäripyöreitä. En tunnistanut kovin hyvin kertomaansa.
        Minulle parhaiten on nähnyt Leena Pekkola.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulle tämä Aada Ramsu puhui aika ympäripyöreitä. En tunnistanut kovin hyvin kertomaansa.
        Minulle parhaiten on nähnyt Leena Pekkola.

        Minulle ei mitään. Olen monilla käynyt mutta yksi on ylitse muiden, Naomi M. on ollut oma luottonäkijäni jo vuosia. Hänellä käy myös siskoni, olemme kumpikin olleet aina näistä asioista kiinnostuneita,
        Nuoruudessamme meidän kylällä oli eräs nainen, jonka luo joskus livahdimme, hänellä oli myös näkemisen lahja, ja nämä asiat on on kiehtonut sieltä asti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulle ei mitään. Olen monilla käynyt mutta yksi on ylitse muiden, Naomi M. on ollut oma luottonäkijäni jo vuosia. Hänellä käy myös siskoni, olemme kumpikin olleet aina näistä asioista kiinnostuneita,
        Nuoruudessamme meidän kylällä oli eräs nainen, jonka luo joskus livahdimme, hänellä oli myös näkemisen lahja, ja nämä asiat on on kiehtonut sieltä asti.

        Just joo...höpö höpö..


    • Anonyymi

      Kristallikello on nähnyt, otankin aina katsannon säännöllisesti. Voin suositella. Kaikki ei ole osunut mutta tärkeimmät asiat kyllä. Ajat heittää kaikilla kylläkin joita kokeillut.

      • Anonyymi

        Minä soittelin Kristallikellolle vuonna 2017. Ei mennyt mikään kohdilleen silloin kysymistäni asioista. Ei nähnyt minulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä soittelin Kristallikellolle vuonna 2017. Ei mennyt mikään kohdilleen silloin kysymistäni asioista. Ei nähnyt minulle.

        Niin, kaikille ei voi kai kukaan osua. Mulle kyllä on osunut.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      91
      2374
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      55
      2085
    3. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      95
      1923
    4. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1858
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      11
      1672
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1592
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      27
      1456
    8. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1430
    9. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1412
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      73
      1390
    Aihe