oikein vyön alle näyttä että kohta on kaikki haukuttu,
pitäis keksiä joku uusi juttu mitä alettas iskeen
11
59
Vastaukset
- Anonyymi
Ylivieskalaispankille: pankaa ne pankkitoimihenkilöt, jotka eivät tee asiakaspalvelua vaan naputtelevat ja luurit korvilla jopa nukahtelevat jonnekin takahuoneeseen pois silmistä.
- Anonyymi
Onhan nuita luotettavia uutislähteitä esim. MV lehti.
- Anonyymi
suomi 24
- Anonyymi
Päivää, Varsinkin näin perjantaisin soi Youtubessa Jösse Järvenpää !! Uuden ajan Irwin !
- Anonyymi
Missä paikka on pitää googlata joku kerta.
- Anonyymi
Uusi kirkko on ruma ja kaikenlisäksi kahvila on liian pieni ja ruoka on muuttunut laitoskeittiöruuaksi ja vielä kaiken huipuksi kahvilan akustiikka on huono ja ei oo kehumista kirkkosalistakaan. Ja kun tietää kirkonpolttamisen taustat niin voi voi meitä...
- Anonyymi
Totta puhut !
- Anonyymi
Suvakit on pahempia, Kuin aids ja syöpä yhteensä.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937808
- 403732
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021876- 241190
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321043Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,28993Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31782Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10740