Mikä piiskaamisessa kiihottaa?

Anonyymi

Järki yrittää sanoa, että ajatuksena aika naurettavaa.

Mutta jokin juttuhan siinä on. Kiinnostaisi, että mikä juttu ja mistä johtuu? Onko se vallan ja alistamisen tunne. Lapsuuden kokemukset? Tai tunne olla toisen 'armoilla'. Liittyykö tuolle alueelle hermoratoja, jotka tilanteessa siirtävät hermoimpulsseja intiimialueella ja sitä kautta aivoihin.

On sitä harrastettu tehnyt jo vuosisatoja. Ja kyllä minullakin jotakin herättää. Vaikka tv:stä tulee jotakin aihetta sivuavaa, tulee 'jännä' olo. Asiasta on tehty tarinoita, maalauksia. Lieneekö aiheesta tehty mitään tutkimusta?

86

4525

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä siinä varmasti tärkeä osa on sillä toisen armoille joutumisella. Jos joku sanoo minulle, että nyt saat piiskaa, niin sen vaikutus riippuu aivan sanojasta ja hänen persoonastaan. Jos sanoja on huomattavan paljon minua pienempi, niin minussa ei tapahdu mitää. Jos sanoja on minun kokoinen ja voimainen, niin kyllä siitä seisokki syntyy. Mutta jos piiskaajaksi ilmottautuu joku, joka on paljon minua voimakkaampi, niin rakettini on lähtövalmis heti ja koko maailma tuntuu värisevän ympärilläni ja minä sen mukana. Tunnen itseni pikkupojaksi ja piiskaajan karisma tekee minusta helpon tapauksen.

      Laukeaminun naisen kanssa on fyysisesti saman oloinen kuin piiskan saaminen mieheltä. Mutta miehen piiskatessa tilanteeseen liittyy paljon häpeää, joka voimistaa tuntemuksiani.

    • Anonyymi

      En tiedä tai ei ainakaan fantasioissa itse piiskan saaminen kiihota, vaan se kun kuvittelee että ottettaisiin piiskattavaksi yllättäen ja ns. pakolla. Armotta kyselemättä paljaaksi, ja sitten sitä oltaisiinkin jo pakarat punaisina ja kuumottavina vastaanottamassa mitä piiskaajalle mieleen tulisi.

      • Anonyymi

        Minulle keikka on onnistunut, jos saan oikeasti piiskaa, vieläpä niin, että olen päässyt rimpuilemaan vastaan. Onhan se hyvä jos porukka piiskaa, mutta huippu on kyllä, jos joku mies suorittaa yksin piiskauksen. Minusta on aivan turhaa antaa vapaaehtoisesti itseään piiskata, ei irtoa sellaisesta piiskaajalle yhtään pistettä.

        Vielä vuosienkin jälkeen kummasti kutkuttaa, jos törmää sattumalta entiseen piiskaajaansa.


    • Minä olen niin hullu että nautin kun joku käskee riisua minun vaatteet pois ja minä joudun paljastaa minun vartalo ja sen lisäksi saada piiskaa!Se on niin alistettava tunne joka minä nautin kun saan tuntea minua alistettua ja nöyryyttynyt!Minulla on niin kaunis vartalo,sileä ja aika hoikka että nautin kun saan olla alasti ja paljastaa minua!

    • Anonyymi

      En osaa sanoa onko piiskaamisesta nauttiminen geeneissä vai opittua. Niin pienestä kuin muistan olen ankarasti pistänyt vastaan piiskaa saadessani, mutta aina huonolla tulokselle. Eli vitsaa tuli paljaalle pyllylle ja katsomassa sai olla kuka vain sattui paikalle.

      Murrosiässä huomasin, että piiskasta puhuttaessa sain seisokin ja toivoin, että joku antaisi piiskaa, jopa yritin järjestellä itselle piiskasaunoja. Ainut ongelma oli, että en halunnut ulkopuolista tarkkailijaa paikalle. Mutta toteutus piti tapahtua lapsuuden kaavan mukaisesti. Teini-iässä olin niin kiihottuneessa tilassa, että piiskaaja selvisi helposti hommastaan. Jälkeenpäin minua harmitti, että en ollut onnistunut pitkittämään toimitusta. Piiskansaannissa tärkeintä minulle oli "puheet ja väännöt" mutta pakarojen käsittelyn kestin piiskaajan mieliksi. Jos en olisi ottanut piiskausta vastaan, niin uusintaa ei olisi enää tullut.

    • Anonyymi

      Kyllä se siihen nöyryytykseen liittyy. Tuskin on häpeällisempää tilannetta, kuin saada piiskaa paljaalle pyllylle toiselta mieheltä.

      • Jo,se on se että joudun paljastaa vartalo j strippaa ja se että toinen ihminen käskee minua ja minä olen alamainen nöyrä ja tottelen ja otan rangaistus vastaan!Pyllistää paljalle pyllylleni!


      • Anonyymi
        strykpojke kirjoitti:

        Jo,se on se että joudun paljastaa vartalo j strippaa ja se että toinen ihminen käskee minua ja minä olen alamainen nöyrä ja tottelen ja otan rangaistus vastaan!Pyllistää paljalle pyllylleni!

        Eihän sulla ole ees varaakaan mihinkään luuseri


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eihän sulla ole ees varaakaan mihinkään luuseri

        Minä kirjoitin oikein pitkaä vastaus sinulle mutta se ei meni sisään,ehkä liian pitkä ilmoitus?Tule asumaan minn kansani,koko minun omaisuus ja raha tule sinun!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eihän sulla ole ees varaakaan mihinkään luuseri

        Tule anna luuseri piiskaa!En lähettä sinulle rahaa!Sinä saat kun asut täällä!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eihän sulla ole ees varaakaan mihinkään luuseri

        Hei kaikki Suomen naiset!En minä ole joku mies joka vaatii ammattidomina!Minä haluan tavallinen Suomen nainen joka voi ehkä kerran viikkossa leikkiä jotain minun kansani!Esim. että minä olen tottelematon laiska poikasi ja sinä olet ankara äitini joka annaa minulle vitsa paljalle pyllylle!Eli mitä tahansa teatteri joka piiskaa sisältää!Muuten me elämme aivan tavallinen elämä kuin muut pariskunnat!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eihän sulla ole ees varaakaan mihinkään luuseri

        Sinä joka kutsut minulle luuseri tule tänne nyt ja ole täällä viikonloppu yli ja jos viihdyt kunnes ne vievät meitä vanhinkodille!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eihän sulla ole ees varaakaan mihinkään luuseri

        Se tule fifty shades of grey tänä iltana!Minä katson aina ne kolme eri filmejä ja minä fantasioidaan että minä olen se tyttö eli nainen joka saa piiskaa!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eihän sulla ole ees varaakaan mihinkään luuseri

        Minä ajattelen sinua!Tiedätkö että jos pidän sinua kaikki minun rahat ja koko minun omaisuus sinä saat jakaa mun kansa,minä voin kirjoittaa testamentti sinulle tai sinun lapset!Minulla on 7v vanhempi veli Tukkholmassa mutta olen riida hänen kansa ja hänen vaimonsa ja heidän tytär ja en tunne heidän lastenlapset!Siis sinulla on hyvä mahdollisuus saada minun rahat jos rupeat asumaan minun kansani!


    • Anonyymi

      Vallan tunne puolin ja toisin.
      Raippa ja sidonta ovat minulle vallankäytön välineitä. Kummassakin roolissa!
      Olen mies. Amatöörikuvioissa on helpompi touhuta masterina kuin subina.
      Onnekseni vaimoni on viimein, sub vuosiensa jälkeen ja niiden kokemusten opettamana, omaksunut myös dominajutun.

      Pelkkä sidottuna alistetuksi joutuminen on kiihoittavaa. Pakotettuna erilaisiin dominan oikkuja toteuttaviin toimintoihin. Fyysisen hallinnan lisäksi on kiihottavaa kun domina tehostaa valtaansa myös sanallisesti. Koskaan ei tiedä mihin finaalivaihtoehtoon päädytään.

    • Anonyymi

      Piiskauksen valmisteluun kuuluu sellaiset puheet toiminnan lomassa, jotka saavat minut lamautumaan vastaan taistelussa.
      Muutama hyvä lause piiskaajan suusta ja minä laukean. Sen jälkeen en viitsi enää vastustella vaan otan kurituksen kiltisti vastaan. Tunnen itseni pikkupojaksi piiskaa saadessani ja mielessäni ihailen riskiä jässikkää, joka minua kurittaa.

      Yksi huono puoli meidän systeemissä on, en ole vieläkään varma pystyisikö kaverini minut tosi tilanteessa oikeasti piiskaamaan, kun keskittyisin täysin puolustautumiseen.

      Häpeä olisi taydellinen, jos piiskaus olisi joka suhteessa aito rangaistustilaisuus. Syynkin kuritukseen pitäisi olla todellinen.

      • Anonyymi

        Minuun tekee syvän vaikutuksen, jos piiskaaja sanoo:
        " Sinä et mahda sille mitään, kun aikuinen mies sinut piiskaa."


    • Anonyymi

      Minua piiskattiin aika säännöllisesti varsinkin teini-iässä, nuorempana ei niinkään. Äiti piiskasi, ja hakeuduin piiskattavaksi joskus ihan tahallani, kun jotenkin pidin sitä jännittävänä. Kerrankin, kun äiti lähti käymään jossakin pyörällään, menin tupakalle paikkaan, josta minut nähtäisi, kun äiti tulee takaisin. Näin, kun hän ajoi ohi ja katsoi minuun päin, mutta en ollut näkevinäni. Tupakan poltto oli ankarasti kielletty ja olin saanut siitä piiskaa ennenkin. Kotona oli sitten piiskat jo laitettu esille ja sama entinen kaava; housut alas ja pöytää vasten nojaamaan, ja piiskaa takamukselle. Olen harrastanut näitä piiskaleikkejä sitten vanhempana säännöllisesti, kun on sopiva pari

      • Minä hävettää olla joka paikka täällä mutta oletko mies eli nainen?En tiedä missä sinä asut mutta jos asut lähellä minua me voisimme leikkiä!Vaikka itse haluan saada piiskaa olen valmis piiskaa sinua jos olet nainen?Piiskattu perse on niin kaunis,siis jos en saa katsoa oma peilissä minä voin nauttia katsoa muiden perseet!


    • Anonyymi

      Minua hävettää mutta myös kiihottaa tieto siitä, että minun 115 kiloinen leikkikaveri pystyy yksin minut sitomaan. Sen jälkeen pyllyni onki hänen armoillaan. Hävettää, että olen niin vessula, mutta kuitenkin ihailen hänen jykevän rehevää olemustaan ja voimaa.

    • Anonyymi
      • Minä näin tänään yksi filmi kun mies piti laskea hilja mitä isku hän sai,nainen kysyi kuinka monta iskuja sinä saanut nyt?Se on vaikea pidä se muistissa jos se on 15 eli 16 eli 27 eli 28


    • Anonyymi

      Se minä ennen piiskausta kiihottaa, se piiskauksen jälkeen hävettää.

      • Anonyymi

        Pyysin kerran yhtä läheistä henkilöä (iäkkäämpi naishenkilö) antamaan minulle piiskaa, kun olimme kahden. Ensin hän haukkui minut pystyyn, jonka jälkeen hän sitten sanoi antavansa oikein mieluusti piiskaa. kun olen sellainen pervo, että moisia kyselee. Ja piiskasikin sitten.
        Sen jälkeen hävetti pitkään, vaikka asiasta ei puhuttu muuten kuin hän aina joskus siitä vihjaili.


    • Anonyymi

      Kyllä se vaan ihmeesti kiihottaa; kerroin vaimolle, että hän saa illalla piiskaa, kun on oli eilen illlalla liian myöhään kyläilemässä. Hän odottelee nyt sitä iltaa housut märkänä.

    • Anonyymi

      Minulla ainakin seisokki on kiusallisen kova, jos roteva aikuinen mies rupeaa piiskaa antamaan. Asetelma voi aluksi vähän hymyilyttääkin, mutta kyllä hymy hyytyy, kun piiskaaja ryhtyy tositoimiin.

      • Anonyymi

        Olenkohan minä tosikko, kun olen aivan varinasurahuu ja hirmuinen seisokki, jos joku rupeaa puhumaan piiskaamisesta.


    • Anonyymi

      Harmi ettei kukaan psykologiaan perehtynyt ei ole ottanut kantaa asiaan. Asiasta löytyy kyllä englanninkielistä aineistoa netistä, mutta huonolla kielitaidolla aika työlästä käännellä. Saattaa olla väärä osio missä kysymys on esitetty?

    • Anonyymi

      Haaveeni on, että joku 16-20-vuotias riski poika piiskaisi minut, saisi piiskata niin lujaa ja niin kauan kuin pystyisi. Sellaisia selkäsaunoja sain veljeltäni alta parikymppisenä. Veli piiskasi kunolla ja tyytyväisyys loisti aina hänestä lopuksi. Nyt pitäisi löytää tuollainen miehekkään olinen ja voimaksa kaveri piiskaamaan aikuinen mies.

      • Anonyymi

        Ja sen jälkeen nakki perseeseen niinkö huora?


    • Anonyymi

      Tyypillistä wannabeetä. Ei uskalleta kokeilla, jolloin asia selviäisi. <koetetaan uskoistaa kokemus.

    • Anonyymi

      Minun suurin haaveeni on saada veljeltä piiskaa. Aluksi pistäisin vastaan, mutta lopulta taipuisin kuritukseen. Veli olisi paras piiskaajaksi, koska tuttavapiirissäni ei ole ketään toista yhtä riskiä miestä.

      Veli piiskaajana kiihottaa minua valtavasti sen vuoksi, että tiedän hänen oikeastikin pystyvän piiskaamaan minut. Saan kunnon stondiksen, kun kuvittelen miten veli pitelee minua aloillani ja räpsii koivupiiskalla pyllyäni. Vitsa laulaisi niin kauan, että minulta pääsisi itku.

      Kirjoitti se heikompi veli

    • Se jännityksen ja häpeän tunne että sinulle todetaan tylysti saavasi pian piiskaa tahdoit tai et, saa vatsaan perhosia sanoin kuvaamattomalla tavalla!
      Alistuneena sitten, kun nöyryyttävästi paljaaksi komennetusta pepustaan tuntee ja kuulee armottoman kämmenen läiskinnän kuumentavan papakarat, kaikki muu ajatus seisahtuu ja olet vain avuttomana siinä vastaanottamassa sen, jonka joku sinulle haluaa tehdä, etkä määrää enää lainkaan itsestäsi.
      Tunnet kiihoittuneesi tästä kaikesta häpeästä äärimmilleen mutta se häpeä siitäkin, vain lisää kihoitustasi!

      Miksi oikeuden menettäminen itsestään ja henkisen ja fyysisen nöyryytyksen, alistuksen ja kivun tunteminen saa kenetkin kiihoituksen huippuasteille, on jostain syystä jäänyt tutkimatta ja teoriat siitä, ovat jääneet lähes pelkästään satavuotta sitten tehtyjen heikkojen psykoanalyysien varaan.

      • RoosaRva hyvä kirjoitettu!


    • Anonyymi

      Kokeile niin tiedät.
      Järjen käytössä sinulla näyttää olevan hankaluuksia.

      • Jos tilanteeni ei olisi nykyisen kaltainen ja olisin vielä hieman nuorempi, voisin ehkä jopa uhrautuakin tutkivan psykoanalyysin alttarille masokisti taipumusten selvittämiseksi.


    • Anonyymi

      Koivuniemen herra tekee naarmuja, rottinki juomuja ja vyö mustelmia.
      On hyvä vaihtoehto. Kastellaan pellavainen pyyhe ja sillä mäiskitään. Hyvä tuntuma!

      • Anonyymi

        Itse innostun vitsasta (mieluiten koivua) taikka "isän kädestä". Mikään muu ei aiheuta niin hyvää stondista. Ilmeisesti ne korostavat piiskaajan arvovaltaa ja ylivoimaa. Yhteys pikkupoikana saatuihin kurituksiin aivan ilmeinen. Ajatus siitä, että joku pystyy pitämään sinut sylissään pylly paljaana on aivan hirmuinen.


      • Anonyymi

        Hieno neuvo. Kokeiltu nyt on ja ai että hyväksi havaittu!

        Pyyhe kasteltiin, kuivaksi väännettii, rullalle laitettiin ja parilla pienellä narun pätkällä sidottiin ja sitten mäiskittiin. Pikkasen vettä lensi, mutta niin lensi piiskattavan silmistäkin. Tuli oikein helakkaa jälkeä.


    • Anonyymi

      Kyllä se on piiskaaja, joka minua kiinnostaa ja hänen tekemisensä.

    • Anonyymi

      Piiskaaminen on jo sanana sellainen, joka kiihottaa. Siitä puhuminen ja sen valmistelu saavat jo punan poskelle. Meillä on yksi pienistä makuuhuoneista ikään kuin omistettu piiskaamiselle; siellä on kaikenlaista rekvisiittaa valmiiksi esillä. (ovi pidettävä kiinni, jos tulee vieraita...kerran jäi auki ja oli selittelemistä)

    • Anonyymi

      H­­ei! Om­­a str­­eam. Sisää­nkäynti k­­aiki­lle, jotka haluavat pi­­tää ha­­­uskaa 👉 http://3733444.com/H/fX03 👈

    • Anonyymi

      Muistan kouluaikana kuinka yritin vältellä kontaktia riskien poikien kanssa. Aina se ei onnistunut ja joku voimakas kaveri teki minulle jonkun tempun, esim. lumipesun jne. Onneksi he eivät laittaneet liikenteeseen tietoa kuinka heikko kaveri olen.

      Murrosiässä minulle selvisi, että tykkäsin nujakoida ja hävitä noille vahvoille kavereille. Erityisen mannaa oli piiskan saanti. Muistan hyvin ensimmäisen laukeamiseni toisen pojan käsittelyssä. Hänellä oli sininen toppatakki ja farkut. Hän oli kunnioitettavat neljä vuotta vanhempi ja näytti tosi riskiltä keverilta. Tuo korsto nappasi minut vasempaan kainaloonsa ja paukutteli pakarani. Onneksi hän ei tiennyt minun laukeamisesta.

      Nykyisin minua kiinnostaa miehet, jotka painavat puolta enemmän kuin minä, eli oavat yli 100 kiloisia. Tuhtia kevereita ovat ja hauis pullistelee komeasti. Tuollaisen jässikän käsittelyssä jään varmasti häviölle, mutta se ei haittaa. Minua kiihottaa ajatus, että olen tuollaisen voimanpesän holhouksessa, se lisää turvallisuuden tunnetta, että on tuollainen kaveri. Mutta kaikella on tietysti hintansa, tässä tapauksessa maksan sen piiskan saantina. Monihaarainen koivunoksa se on puhuttelevin.

      Olen päättänyt, että häneltä en pääse karkuun, enkä siksi paljoa rimpuile, vaan nautin hänen jykevästä olemuksestaan. Kun en turhia rimpuile, niin piiskaus kestää kauan ja minä leijun jossain häpeän ja ihailun rajamaastossa. Ollaan me joskus kokeiltu, kuinka siinä kävisi, jos hänen pitäisi minut oikeasti piiskata. Samaten siinä kävi, paitsi että en kerennyt nauttimaan holhouksessa olemisesta, vitsa puri nopeasti ja lujaa. Pakarat olivat sen näköiset, että minut oli kunnolla piiskattu. Minulle on tärkeä asia, että kaveri pystyy minut oikeasti alistamaan, mutta käytänössä olemme samanarvoiset. Ja minä mielelläni ihailen hänen voimiaan ja väitän että hän on 105 kiloisista miehistä Suomen voimakkain.

    • Anonyymi

      Pelkkä puhuminenkin asiasta kiihottaa. Kerran murkkuiässä menin kaverin kanssa hänen kotiinsa. Silloin minulle selvisi, että me olimme myöhässä. Pojan isä sanoi, että pojat pitää piiskata, kun eivät kellosta mitään ymmärrä.

      Silloin minulla jysähti hirveä seisokki. Tuntui että en pysy seisomassa ja sydän hakkasi niin, että kaikkialla kehossa tuntui. Sellaisessa shokkihoidossa en ollut koskaan aikaisemmin ollut.

      Vajaassa sekunnissa olin ajatellut kaikki realiteetit asian suhteen:
      -kaveri tapasi saada vielä piiskaa vaikka oli minun ikäiseni
      -kaverin isä oli normaalimittainen, mutta tunnettiin kylällä hyvin vahvana miehenä
      -asia oli selvä, jos isäntä rupeaa piiskaamaan, niin se on menoa
      -karkuun en kehdannut lähteä, sitä paitsi se voisi yllyttää isäntää.

      Siitä se pikkuhiljaa tilanne jäähtyi ja päästiin työn alkuun. Mutta vieläkin piiskasta puhuminen saa seisokin aikaiseksi.

    • Anonyymi

      Itse piiskaus ei sinällään kiihota. Tekee kuitenkin senverran kipeää, että aikamoinen masokisti saa olla jos se kiihottaa.
      Sensijaan asiasta puhuminen ja sen ajatteleminen kiihottaa kovastikin.
      Yhtä yksittäistä syytä ei varmaan ole. Se on se kokonaisuus. Piiskaajaan persoona ja auktoriteetti, ilmoitus tulevasta selkäsaunasta, käsky ottaa pylly paljaaksi kurittajan edessä, nuhtelu, käsky hakea kuritusväline, käsky asettua määrättyyn paikkaan ja asentoon.
      Tunne, että on täysin toisen armoilla ja että kohta sattuu. Oikeasti. Ja kipu on kestettävä. Joskus kurittaja saattaa pitää tauon ja torua kesken piiskauksen. Peppua kirvelee ja entistä suurempi häpeänaalto pyyhkäisee yli. Ja hetken päästä kuritus jatkuu.
      Ja piiskaamisen jälkeen nurkkaan häpeämään pylly paljaana. Kurittajan valvovan silmän alle. Tunne, kun seisoo siellä ja tietää että toinen katsoo.
      Nurkassa olon jälkeen anteeksipyyntö siitä mitä oli tullut tehtyä. Eikä saa mumista, vaan pitää sanoa kuuluvalla äänellä. Tämän jälkeen kurittaja ottaa syliin, silittelee ja halailee. Ja sanoo hiljaisella, rauhallisella äänellä, että kaikki on hyvin.

      • Oletko mies eli nainen sinä Itse piiskaus ei sinällää kiihota?Minä joudun fantasioida että joku toinen ihminen piiskaa minua kun minä piiskaan minua itse!


      • Anonyymi
        strykpojke kirjoitti:

        Oletko mies eli nainen sinä Itse piiskaus ei sinällää kiihota?Minä joudun fantasioida että joku toinen ihminen piiskaa minua kun minä piiskaan minua itse!

        Olen mies (poika) ja toivon ja haaveilen, että ankara ja tiukka nainen, täti/rouva/mami piiskaisi ja kurittaisi minua .


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen mies (poika) ja toivon ja haaveilen, että ankara ja tiukka nainen, täti/rouva/mami piiskaisi ja kurittaisi minua .

        Ok,ikävä,me haluamme sama asia,siis nainen!


    • Anonyymi

      Nyt aikuisena piiskaaminen on osa parisuhdetta. Melkein aina, kun aloitamme vaimoni kanssa piiskaleikin, muistuu mieleen se ihan ensimmäinen kerta. Asuin murrosikäisenä yhden lukuvuoden erään sukulaiseni asunnossa ja silloin tuli "emännän" mielestä tehtyä sellaista, että oli kaksi vaihtoehtoa, joko hän antaisi piiskaa oikein kunnolla, että tuntuu tai sitten muuttaisin muualle. Keskustelimme keittiön pöydän ääressä ja sanoin itku kurkussa, että piiskaa sitten. Hän käski odottaa siinä, ja meni ulos hakemaan piiskaa. Kun tuli takaisin, menimme minun huoneeseen ja minun piti riisuuntua. Se oli kova paikka, kun olin kovin ujo. Riisuunnuin kuitenkin ja käsilläni pöytään nojaten otin piiskauksen vastaan. Olin muuten aika hiljaa, mutta ihan paniikissa, kun "pippeli" tapitti ihan pystyssä. Piiskaaja ei sanonut siitä mitään ja sen jälkeen piti seisoa jonkin aikaa huoneen nurkassa miettimässä. Olisin saanut varmaan siemensyöksyn, mutta olin vissiin niin nuori vielä että ei sieltä mitään tullut, tuntui vaan. Tällainen tapaus, joka jäi luultavasti meidän kahden väliseksi, kun siitä ei kukaan muu koskaan puhunut kuin me kymmenien vuosien jälkeenkin

      • Anonyymi

        Pelkkää satua. Jos ihminen on itku kurkussa ja paniikissa, pippeli ei todellakaan tapita "ihan pystyssä " ja siemensyöksyistä on turha haaveillakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pelkkää satua. Jos ihminen on itku kurkussa ja paniikissa, pippeli ei todellakaan tapita "ihan pystyssä " ja siemensyöksyistä on turha haaveillakaan.

        Tunnejuttu. Täytyy itse kokea, jotta pystyisi ymmärtämään.


    • Anonyymi

      Meillä emäntä määrää ja pitää piiskaamalla perheen miehen kurissa. Itseppä "alistun"

    • Anonyymi

      Kun tulee piiskaaminen edes mieleeni niin raivostun. Äitini keksi aina jonkin tekosyyn piiskata miltei päivittäin muka kasvatusmielessä. Asiaan kuului myös henkinen väkivalta, murentaen itsevarmuuteni ja itsetuntoni. Sitä kesti koko lapsuuteni ajan, pienestä pitäen. Siitä jäi pahat traumat. Nyt se saatana on ollut kuolleena jo monta vuotta.

      • Anonyymi

        Sinulla ei ole edes käsitystä koko asiasta. Tuo sinun muistosi on pakotetusta piiskauksesta. Nyt puhe on vapaaehtoisuudesta. Piiskaa halutaan.


    • Anonyymi

      Itsellä kiinnostus piiskukseen alkoi jo hyvin varhain. Aluksi se oli pelkkää uteliaisuutta asiaa kohtaan. Elin lapsuuteni 80-luvulla, eli aikana jolloin ruumiillinen kuritus oli jo lain mukaan kiellettyä. Toki sitä joissain perheissä silloinkin vielä tehtiin, mutta ei meillä. Eivätkä kaverinkikaan koskaan saaneet. Tai kukaan ei ainakaan koskaan kertonut, että olisi saanut.
      Joka tapauksessa kuuntelin korvat höröllä aina kun, missä tahansa puhuttiin piiskaamisesta ja ylipäätään vanhanajan kurinpidosta. Ja jos leikittiin "kotia" halusin aina olla se pojanviikari, jonka "äiti" laittaa nurkkaan häpeämään.
      Mutta koskaan omat vanhemmat, eikä kukaan muukaan aikuinen piiskalla uhannut. Mielenkiinto asiaa kohtaan ei kuitenkaan laantunut ja olisinko ollut kymmenen vanha, kun suoritin ensimmäisen itsepiiskauksen. Koulusta kotiin tultuani otin äidin hiusharjan menin omaan huoneeseen, laitoin sälekaihtimet kiinni, laskin housut nilkkoihin ja aloin läisiä pyllyä harjalla. Enhän minä kovin kovaa lyönyt, mutta sain jotain tuntumaa asiaan.
      Sitten kun vuodet kuluivat, ikää tuli lisää ja elimistössä tapahtui tiettyjä muutoksia huomasin kiihottuvani, aina kun mietin piiskaa saamista tai muita entisajan rangaistuksia. Nurkassa häpeämistä, suun pesemistä saippualla jne. Sekä yläasteella, että lukiossa ollessani kuvittelin tiettyjen naisopettajien (niiden kaikkein ankarimpien) piiskaavan ja kurittavan minua. Ja nämä kuvitelmat saivat pippelin jäykistymään kunnolla.
      Ensimmäisen varsinaisen kokemuksen sain parikymppisenä erään ammattidommen luona. Hän antoi kämmenpiiskauksen polviensa päällä ja remmiä ollessani sängyllä nelinkontin. Ensimmäinen kerta ei ollut se paras kokemukseni, mutta on jäänyt kyllä mieleen. Itse asiassa kävin muutaamaa vuotta myöhemmin uudestaan saman naisen luona saamassa kuritusta. Sillä kerralla hän piiskasi minut puisella hiusharjalla, pesi saippualla suun ja laittoi nurkkaan häpeämään.
      Oma kumppani, sellainen jonka kanssa näitä juttuja voisi tehdä, nainen joka pitäisi ankarassa kurissa ja nuhteessa, olisi hieno löytää. Mutta vaikeaa se tuntuu olevan.

      • Anonyymi

        Jos kotona ei piiskattu, eikä kaveritkaan saaneet, niin mistä kiinnostus lähti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos kotona ei piiskattu, eikä kaveritkaan saaneet, niin mistä kiinnostus lähti?

        Koska itseäsi kiinnostaa, miksi ihmettelet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos kotona ei piiskattu, eikä kaveritkaan saaneet, niin mistä kiinnostus lähti?

        Jaa? Enpä itseasiassa edes muista. Milloin ja miten ja miksi? Kaipa sitä kuunteli uteliaana korvat höröllään, kun aikuiset näistä asioista puhuivat. Ja koulussa, ala-asteella opettaja, viisissäkymmenissä ollut naisope joskus taisi kertoilla entisaikojen kurinpitomenetelmistä. Sieltä se kiinnostus varmaan lähti.
        Siis piiskan saamiseen. Kyllähän nurkassa seisominen ja suun saippuapesu olivat jo tuttuja asioita päiväkodista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos kotona ei piiskattu, eikä kaveritkaan saaneet, niin mistä kiinnostus lähti?

        Saanko minä vastaa tuo kysymys!Ihmiset joka saanut piiskaa kertoi minulle kuinka nöyryyttävä se oli ja kuinka paljo se kirveli mutta se että joudun riisua vaatteet pyllistää paljas pylly ja paljastaa etupuolellakin se on kiihottava!Ei meillä oli sauna missä me olimme alasti,yksitellen me makasimme kylpyallas ja otti uudet vaatteet mukana sinne,että me emme oli koskaan alasti!Kylpyallas oli wcssä ja ovi suljettu kiinni!


    • Anonyymi

      Miten piiskaajat ovat suhtautuneet ennen piiskausta tai sen aikana alkaneeseen kiihottumiseen? Ovatko olleet täysin välinpitämättömiä, vai kommentoineet asiaa jotenkin.

      • Anonyymi

        Minulla kiihotus tapahtui hyvin herkästi, esimeriksi piiskaamisella uhkailu sai "pikkumiehen" seisomaan. Samaten kävi, jos vanhempi ja vahvempi poika nappasi pääni kainaloonsa. Siinä otteessa rimpuillessani seisokki oli ankara. Kiihotuin aina, jos jouduin "taisteluun" itseäni vahvempaa vastaan.

        Vitsan saanti lopetti seisokin. Enkä muista, että kukaan olisi koskaan kiinnittänyt huomiota kiihotukseeni tapahtumahetkellä. Jälkeenpäin itse näin, että jonkinlaista vuotoa oli tapahtunut, vaikka varsinainen laukeaminen jäikin puuttumaan.


      • Anonyymi

        Kun saan kuulla tiukalta, ankaralta naiselta saavani piiskaa, tämä käskee ottamaan pyllyn paljaaksi, tai toruu ja nuhtelee, on pippeli pystyssä. Mutta kun piiskaus konkreettisesti alkaa, niin kipu kyllä vie erektion pois.
        Osa naisista, jotka minua ovat kurittaneet eivät ole kiinnittäneet asiaan mitään huomiota. Jotkut ovat todenneet asiasta jotain, kuten : "sekin taitaa olla kiinnostunut ", tai "joku taisi herätä." Mutta ei juuri muuta. Nurkassa piiskauksen jälkeen on usein pitänyt seistä kädet selän takana. Varmaan osittain siksi, ettei tulisi hiplailtua.


    • Anonyymi

      Tuosta pippelin seisomisesta: Oli ikäkausi, jolloin pippeli seisoi milloin sattui. Esimerkiksi muistan keskikouluajoita, että joskus oli vaikeuksia nousta pulpetista vastaamaan, kun pippeli oli pystyssä. Piti olla jotenkin kumarassa. Ja jos oli puhettakaan, että olisi piiskaa tarjolla, niin ihan varmasti seisoi. Ja usein piti mennä johonkin piilopaikkaan näpräämään, että sai se seisotuksen loppumaan edes vähäksi aikaa. Hyvältä tuntui, vaikka juuri mitään ei olisi tullutkaan. Minulla oli pieni oma huone ullakolla, jossa nukuin. Kerran jäin itse teossa kiinni, kun äiti tuli yllättäen ovesta sisään. Avokämmenellä paljaalle pepulle heti.
      Nyt, kun valmistaudun piskattavaksi, on lähes laukeamistilassa. Harvoin kuitenkaan laukeaa.

    • Anonyymi

      Meidän kylässä oli poika joka selvästi tykkäsi pienempien piiskamisesta. Hän oli 7 vuotta minua vanhempi, joten minäkin jäin usein hänen uhrikseen. En osaa sanoa kuinka moni oli häneltä piiskaa saanut, mutta joitakin hänen uhrejaan minä tiesin.

      Aluksi minä inhosin hänen tekojaan, mutta en kehdannut kertoa niistä kenellekään. Murrosiässä asia alkoi kiihottaa ja aloin "järjestellä" tilanteita. Mikä siinä kiihotti. Hän oli minua lyhyempi mutta vanttera. Hän käytti kesäaikaan aina nahkatakkia. Hänen edukseen on luettava se, että hän oli reilusti minua voimakkaampi ja nopea juoksija. Vaikka olin jo 15-vuotias, niin hän oli niin ylivoimainen, että pystyi leikittelemään kanssani piiskaukse aikana aivan kuin kissa hiirellä.

      Tärkein pointti asiassa oli vaaran tuntu ja jännitys. Kovasti se hävettikin, mutta kun piiskaaja oli niin tosissaan asialla, ei sitä itsekään lopettenut. Kaipa se häpeäkin oli osa kiihotusta, eikä kipukaan kauhea ollut. Kun selkäsaunan sain, niin jotenkin minun oli se "kostettava".

      • Tuo kiihotti minua!Oletko vapaa nainen ja halua vielä saada piiskaa?


    • Anonyymi
    • Anonyymi
      • Siellä minä haluan olla!


    • Anonyymi

      Tänään taas pyysin vaimoltani, ja sain. Oli aika kova, mustelmia on. Välineenä 80 cm esteraippa.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Se on niin kiihottavaa. Minäkin sain ihan pienestä lähtien piiskaa, mutta se oli sellaista ihan pientä muistutusta jostakin, eikä se juuri tehnyt kipeääkään. Jäin sitten nuorimpana viimeisenä äidin kanssa kaksistaan ja sain piiskaa aina silloin tällöin säännöllisesti. Hän tykkäsi antaa piiskaa, enkä sitten viitsinyt vastustella, vaikka olin jo lähes aikuinen.

      • Oletko mies eli nainen sinä joka kirjoittaa se on niin kiihottava?Minäkin haluan saada piiskaa mutta jos olet nainen ja tulet tänne minä voin piiskata sinua!


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ensimmäiset selkäsaunat sain alle kouluikäisenä. Ne suututti minua niin, että en puhu kenellekään mitään ja karkaan maailmalle. Jokin siinä karkaamisessa meni pieleen, koska kotona pysyin.

      Kymmenvuotiaana piiskaaminen oli katkera pala, mutta kun tilanne vähän rauhoittui, niin huomasin, että minua piiskan saanti kiehtoi jollakin tavalla. Isä minut yleensä piiskasi, mutta jälkikäteen mietin, miltä mahtaisi tuntua veljen antama kuritus. Minä aloin härkkiä ja härnätä veljeäni ja lopulta kävi niin, että hän päätti näyttää minulle. Jouduin hänen polvilleen ja hän mäiski pakaroitani kämmenellään, ei sentään kovin lujaa.

      Tuon tapauksen jälkeen olin täysin sisäistänyt "piiskaleikin". Sen jota pelasin veljeni kanssa ja sen jota pelasin öisin itsekseni.

      Nyt olen jo keski-ikäinen ja vietän lomiani veljen luona hänen orjanaan. Koska olen laiska ja hintelä orja hän pistää minut ruotuun vitsan voimalla. En ole hänelle sanonut kuinka hienoa on että minulla on noin riski veli. Minusta tuntuu, että minä vielä joskus tulen yhtä voimakkaaksi kuin hän, vielä en ole aloittanut kuntosalilla.

      Veli on kuitenkin para piiskaamaan, koska häneen voin luottaa. Jos on uhattu antaa selkäsauna, niin varmasti hän sen antaa. Jollen suostu kiitämään saamastani kurituksesta niin saan lisää.

      Koko homman salaisuus on minun mielestäni turvallisuuden tunne. Kukaan ei tohdi uhata minua, koska veli suojelee. Lisäksi hän vahtii, että en töpeksi itsekään.

      Veljen suojelema

    • Anonyymi

      Osana dominan roolia.
      Raippa on vain välinen jolla domina alistaa minut tahtoonsa. Vastustelemalla määritän itse miten paljon ja kovaa saan raippaa.
      Alun kesyttämisen jälkeen minut sidotaan ja alistetaan dominaa tyydyttäviin, nöyryyttäviin toimintoihin. Touhua tehostetaan ajoittain raipalla.

      Kipu itsessään ei ole minun juttuni vaan merkki dominan ehdottomasta hallinnasta.

    • Anonyymi

      Minua kiihottaa voimakas piiskaaja, kun hän ottaa minut kiinni ja vie piiskauspaikalle. Laskee minulta väkisin housut, nappaa minut polvilleen makaamaan ja ottaa vasempaan kainaloonsa tiukasti ja aloittaa vitsomisen.

      Tässä vaiheessa olen jo lauennut, mutta piiskaus jatkuu. On tärkeää saada tietää, että piiskaaja tosiaankin pystyy minut piiskaamaan. Se on kyllä hyvin häpeällistä, varsinkin jos alan marisemaan toimituksen aikana.

      Tällainen piiskausoperaatio on melko tarkka kopio lapsuuteni piiskajaisista, paitsi nykyisin piiskaaja on voimakkaampi ja tuo sen myös esille. Kerron kaverilleni avoimesti lapsuuden kurituksista ja näin perinne jatkuu..

      • Oletko mies eli nainen?Onko sinulla oma piiskaja eli haetko tuollainen joka sinä kerrot täällä?


    • Anonyymi

      Minua on kiihottanut naisen piiskaaminen jo nuoresta asti. Ja kiihottaa edelleen, vaikka ikää on jo yli 60v. Kun nainen on polvieni päällä pylly paljaana, niin siinä on jotain, mitä on vaikea selittää.

      • Anonyymi

        Samoilla linjoilla minäkin olen. Ikää on jo yli 60v. Ja edelleen tykkään antaa ja ainoastaan naisille.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      kyllä minä 60 v miehenä nautin kun vaimo piiskaa oikein kunnolla ja sitten saan nuolla märkää kiihottunutta pillua

      • Anonyymi

        Käyn silloin tällöin antamassa selkäsaunan ikäiselleni leskirouvalle. Itse olen siis 60+ mies. Homma hoidetaan hosumatta pitkän kaavan mukaan. Molemmat nauttivat niin mikäs siinä.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Minua kiihottaa piiskauksessa kaikki vallan ja voiman merkit. Piiskaa haluan mieheltä vaika olen itsekin mies.

      Voiman merkkejä on piiskaajan koko ja lihakset. Vaatteissa nahkatakki, satiiniselkäinen liivi, valkoinen kauluspaita, käärityt hihat, nahkasaappaat jne. Kiihottaa myös hänen otteensa lujuus.

      Vallasta kertoo hänen puheensa ja kehon kieli. Puheillaan hän nujertaa minut sellaiseen tilaan, että olen helppo saalis piiskaajalle.

    • Anonyymi

      Vietimme juhannusta kolmen pariskunnan kesken yhden mökillä ja keksimme seuraleikin, jossa yhden silmät sidottiin ja sai sitten arvailla kuka se oli, joka teki jotakin. Yhtenänä asiana oli piiskaaminen, eli piti arvata kuka piiskaa, eli viisi piiskaajaa ja kuka eniten arvaa, voittaa. Ensimmäistä kertaa sain mieheltä piiskaa, ja sen kyllä tunsi nahoissaan, mutta taisi mennä arvaus väärälle henkilölle niistä kahdesta, enkä naisistakaan arvannut kuin vaimoni, kun hänellä on tietyt rituaalit. Mutta oli mieleenpainuva leikki, kun siinä oli kaikenlaista muutakin kuin piiskaus.

    Ketjusta on poistettu 219 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      66
      6432
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4153
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2567
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2000
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1518
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1377
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1090
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1026
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1011
    Aihe