Iski masennus

Anonyymi

Iski yhtäkkiä ihme masennuksen päälle. Viikonloppu edessä, mutta ei oikein huvita mikään.

22

61

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kävin ostamassa tonkan viiniä ja illalla voisin tilailla Voltilla safkaa. Ei oikein silti lähde ilta käyntiin. Ihme touhua näiden mielentilojen kanssa.

• Anonyymi

kotiilta kuulostaa ok

• Anonyymi

Vakavaa masennusta sairastaneena, nyt kun vielä olet toimintakykyinen, heivaa törppö hittoon. Lähde lenkille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vakavaa masennusta sairastaneena, nyt kun vielä olet toimintakykyinen, heivaa törppö hittoon. Lähde lenkille.

Komppaan, kävele, kävele ja kävele.

• Anonyymi

Onks pakko ?
      Välillähän on ihan hyvä vaan relata, ei tarvitse koko ajan tehdä jotain, tai olla jotain menoja.
      Joskus tekee vaan hyvää ottaa viikonloppu rennosti.
      En mä nyt tuota masennukseksi väittäisi.

• Anonyymi

Onko pakko jos ei taho. Ja pitääkö olla. Ja onko tarpeeks jotain. Vai liian.

• Anonyymi

Iske kuule sitä takaisin

• Anonyymi

Aika hyvä 😁

• Anonyymi

Mitä jos ottaisit rennosti ja antaisit vaan ajan kulua?
      Hyvää ruokaa, musiikin kuuntelua ja jokin hyvä elokuva, laiskottelua kotona.

• Anonyymi

Kova yritys ryhdistäytyä.Vedän ton 3l tonkan ja sit miettiä jatkoa.

• Anonyymi

Lauletaan yhdessä joululauluja 🌝🌞❄☃️🌨

• Anonyymi

Odotinkin, että joku Reijo ÄO 68 kommentoi jotenkin näin. Juu vedetään laulut varmasti.

• Anonyymi

Tajusin just, että selviän tästä, kun näinkin vajaita ihmisiä on liikenteessä . 👍

• Anonyymi

miksi se just tänään iski.

• Anonyymi

pimeys laskeutui kun kelloja käännettiin = kaamosmasennus alkaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

pimeys laskeutui kun kelloja käännettiin = kaamosmasennus alkaa

Ei se kellon siirtäminen sitä valoisan ajan määrää yhtään vähennä. Siirtää vain ajankohtaa myöhemmäksi, eli enemmän valoa iltapäivään

• Anonyymi

Mulla taas ollut jo vähän pidempään jonkunlaista masennusta, ettei oikein mikään huvita.

• Anonyymi

Vähän samoja fiiliksiä. Itseä nyt kuitenkin vähän auttoi, kun kävin ulkoilees.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vähän samoja fiiliksiä. Itseä nyt kuitenkin vähän auttoi, kun kävin ulkoilees.

Hetkellisesti se vähän helpottaa, mutta ei se ongelmaa poista

• Anonyymi

Toi on nyt selkeästi sitten itsemurhan paikka. Että pitikin sattua. Hatmin paikka, mutta ei tossa enää mikään muu auta.

• Anonyymi

Söin juuri uunimakkaraa ja ranskalaisia. Auttaa. Kaikkeen.

• Anonyymi

Laita hakuun netistä auttava puhelin,saat monta kontakti tietoa puhua masenus.ei tarvii jäädä yksin.Usempiin niissä ollan nimetöminä.Kehtaat puhua..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      38
      4609
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      20
      3185
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      269
      2341
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      53
      2217
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      165
      2069
    6. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      89
      1670
    7. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      360
      1661
    8. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      17
      1653
    9. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      1632
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      15
      1279
    Aihe