Mies tunnettiin internetissä nimellä flat earth focker. Mies oli tunnettu salaliittopiireissä litteämaa kannastaan ja rokotteiden, maskien ja koronarajoituksien vastustamisesta. Hän myös kielsi koronan olemassaolon ja joutui oikeuden eteen rikkoessaan hänelle määrätyn 14 vuorokauden mittaisen koronakaranteenin. Koronakaranteeni oli määrätty koska hän oli matkustanut Yhdysvaltoihin litteämaa aiheiseen tapahtumaan.
https://globalnews.ca/news/8351684/bc-covid-denier-mak-parhar-dies-coroner-investigating/
Virallinen kuolinsyy ei ole vielä tiedossa. Miehen kerrotaan kuitenkin ilmoittaneen aikaisemmin oireista, jotka ovat ominaisia COVID-19 taudille. Mies itse ei uskonut kyseistä tautia olevan olemassa lainkaan vaan sen olevan viranomaisten kehittelemä HOAX.
Tunnettu kanadalainen rokote- ja litteämaasalaliittoteoreetikko on kuollut.
18
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mainittakoon vielä että artikkelissa mainitaan miehen käyttäneen itsehoitona oireilleen ivermektiini nimellä tunnettua lääkeainetta. Ivermektiiniä käytetään ihmisillä useiden erilaisten loisperäisten tautien hoidossa, terveysviranomaiset ovat kuitenkin varoittaneet kyseisen lääkeaineen käytöstä COVID-19 kaltaisiin oireisiin.
- Anonyymi
Kertoo hyvin flättärien tyhnyydestä.
Näitä litteänmaan ystävien väitettyjä korona kuolemia on jo liian monta että kyse olisi sattumasta. Epäilen pallopäiden olevan asialla ja kuolleelle littarille ehkä on väkisin piikitetty koronarokote johon henkilö on kuollut, ja kuolema on merkitty tilastoihin koronakuolemaksi.
Elitti muutenkin haluaa meistä maatietoisista päästä eroon ettei maapalloteoria romahda ja tiede joudu naurunalaiseksi.- Anonyymi
Voi luoja että olet harhainen sekä typerä.
Minä tiedän faktoista että elämme kaikki maapallolla, jopa sinä.
Sinä olet vain liian tyhmä ymmärtämään todisteita, et ole tainnut käydä kuin elämän koulun.. - Anonyymi
Eiköhän lättäri myrkyttänyt ihan itse itsenä syömällä matolääkettä.
- Anonyymi
Kävisit sinäkin Delfiini nyt ottamassa rokotteen. Ei maksa mitään.
Anonyymi kirjoitti:
Kävisit sinäkin Delfiini nyt ottamassa rokotteen. Ei maksa mitään.
En tuu rokotetta ottamaan, päätökseni pysyy vaikka koronapassi miten tulisi käyttöön yhteiskunnassa.
Olen valmis eristäytymään yhteiskunnasta tai jopa vangittavaksi, mutta rokotetta en tule ottamaan.
En ota enää mitään muutakaan rokotetta loppuelämäni aikana koska luottamukseni suomalaiseen terveydenhuolto järjestelmään on mennyt. Seon nykyään propaganda laitos ja lääkärit ei välitä enää tippaakaan potilaiden hengestä kunhan saavat myrkkyrokottaa vaan kaikki ihmiset halunsa mukaan.
Kannassa näkyy olen v.2019 ottanut jäykkäkouristus rokotteen ennen korona-aikaa ja silloin jo yritin kieltäytyä rokotteesta mutta sairaanhoitaja puoli väkisin suostutteli minut ottamaan rokotteen.
Enää en mene halpaan enkä ota yhtään eliitin kehittämää myrkkylitku rokotetta.
Koronan minuun saa tartuttaa kuka tahansa, jos joku sairastaa koronaa niin haluaisin käydä hänen luona vierailulla ja testata saanko tartutettua koronan myös itseeni. Siten elimistöni immuunipuolustus koronaa vastaan kehittyisi ilman rokotetta.- Anonyymi
Delfine kirjoitti:
En tuu rokotetta ottamaan, päätökseni pysyy vaikka koronapassi miten tulisi käyttöön yhteiskunnassa.
Olen valmis eristäytymään yhteiskunnasta tai jopa vangittavaksi, mutta rokotetta en tule ottamaan.
En ota enää mitään muutakaan rokotetta loppuelämäni aikana koska luottamukseni suomalaiseen terveydenhuolto järjestelmään on mennyt. Seon nykyään propaganda laitos ja lääkärit ei välitä enää tippaakaan potilaiden hengestä kunhan saavat myrkkyrokottaa vaan kaikki ihmiset halunsa mukaan.
Kannassa näkyy olen v.2019 ottanut jäykkäkouristus rokotteen ennen korona-aikaa ja silloin jo yritin kieltäytyä rokotteesta mutta sairaanhoitaja puoli väkisin suostutteli minut ottamaan rokotteen.
Koronan minuun saa tartuttaa kuka tahansa, jos joku sairastaa koronaa niin haluaisin käydä hänen luona vierailulla ja testata saanko tartutettua koronan myös itseeni. Siten elimistöni immuunipuolustus koronaa vastaan kehittyisi ilman rokotetta.Olet oikeasti typerä.
- Anonyymi
Delfine kirjoitti:
Koronan minuun saa tartuttaa kuka tahansa, jos joku sairastaa koronaa niin haluaisin käydä hänen luona vierailulla ja testata saanko tartutettua koronan myös itseeni. Siten elimistöni immuunipuolustus koronaa vastaan kehittyisi ilman rokotetta.Ei siitä rokotteesta mitään tule. Itse otin eikä tullut yhtään mitään haittavaikutuksia. En jaksa enää uskoa näihin internetin höpöhöpö juttuihin rokotteiden haitoista koska minulla on omakohtaista kokemusta asiasta.
- Anonyymi
Delfine kirjoitti:
Koronan minuun saa tartuttaa kuka tahansa, jos joku sairastaa koronaa niin haluaisin käydä hänen luona vierailulla ja testata saanko tartutettua koronan myös itseeni. Siten elimistöni immuunipuolustus koronaa vastaan kehittyisi ilman rokotetta.En kyllä usko että sinun tarvii eristäytyä, mutta kiinnostaa tietää minkälaiseen suunnitelmaan Delfinen kaltainen tyyppi päätyy, jos yht äkkiä kaikki yhteiskunnan palvelut sulkisivat ovensa hänelle?
Onko sinulla jo joku siemenperunavarasto jossain? Kaapit täynnä riisiä ainakin 4 vuoden tarpeiksi?10 000kg sokeria saunassa, niinkuin tällä tyypillä? https://media.riemurasia.net/albumit/mmedia/tl/bqj/nkgz/48218/normal_695291815.jpg
Vai miten olet valmistautunut eristäytymiseesi? "Näitä litteänmaan ystävien väitettyjä korona kuolemia on jo liian monta että kyse olisi sattumasta."
Juuri näin. Kyse ei ole sattumasta, vaan siitä, että liettän maan kannattajat uskovat myös naurettaviin koronasalaliittoihin ja näin eivät suojaudu koronavirukselta rokotteilla ja maskeilla ja siksi teitä kuolee koronaan paljon enemmän kuin teidän suhteellinen osuutenne väestöstä on.
"Epäilen pallopäiden olevan asialla ja kuolleelle littarille ehkä on väkisin piikitetty koronarokote johon henkilö on kuollut, ja kuolema on merkitty tilastoihin koronakuolemaksi."
Juuri noin harhaisia kuvitelmia litteän maan kannattajilla on. Ja siksi te oikein enää pärjää nykymaailmassa ja joudutte haaveilemaan elämästä eristäytyneenä yhteiskunnasta. Mutta vain haaveilemaan, koska ette kuitenkaan yksin tai saati luonnon ehdoilla pärjäisi hetkeäkään pidempään.
"Elitti muutenkin haluaa meistä maatietoisista päästä eroon ettei maapalloteoria romahda ja tiede joudu naurunalaiseksi."
Maapallo on tieteellinen fakta, josta on jo niin paljon todisteita, ettei se enää muutu, vaikka kuinka esittelisitte harhojanne eliiteistä ja litteästä maasta.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei siitä rokotteesta mitään tule. Itse otin eikä tullut yhtään mitään haittavaikutuksia. En jaksa enää uskoa näihin internetin höpöhöpö juttuihin rokotteiden haitoista koska minulla on omakohtaista kokemusta asiasta.
Koska niitä haittavaikutuksia oikein tulee? Jo puoli vuotta ekasta piikistä eikä ole tullut mitään oireita. Kauanko tässä vielä pitää odottaa? Alkaa tuntua että minua on petetty.
- Anonyymi
Onnellinen loppu.
Koskahan on Nasun ja Delfinen vuoro?- Anonyymi
Ei muiden kuolemaa saa toivoa vaikka onhan se heillä todennäköisempää kun pelkäävät piikkiä kuin pikkutytöt.
Todennäköisempää on että rokotteen ottaneet kuolee ensin rokotevammoihinsa.
Tosin on mahdollista että saan vaikka sydänkohtauksen tai jonkun muun sairauskohtauksen johon kuolen ja minulle tekaistaan sitten kuolleena positiivinen koronatesti jolla edistetään eliitin korona propagandaa.- Anonyymi
Delfine kirjoitti:
Tosin on mahdollista että saan vaikka sydänkohtauksen tai jonkun muun sairauskohtauksen johon kuolen ja minulle tekaistaan sitten kuolleena positiivinen koronatesti jolla edistetään eliitin korona propagandaa.Ei tosiaan ole😂 Elät ihan harhoissa ressuka.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei muiden kuolemaa saa toivoa vaikka onhan se heillä todennäköisempää kun pelkäävät piikkiä kuin pikkutytöt.
Ei tässä kukaan kenenkään kuolemaa toivo, kunhan mietin koska se heillä on.
Tänäänkin lähempänä toteutumista kuin eilen. Delfine kirjoitti:
Tosin on mahdollista että saan vaikka sydänkohtauksen tai jonkun muun sairauskohtauksen johon kuolen ja minulle tekaistaan sitten kuolleena positiivinen koronatesti jolla edistetään eliitin korona propagandaa.Todennäköisemmin menet metanolipitoisesta kiljustasi sokeaksi ja kuolet jonkun onnettomuuden seurauksena, ellei sitten maksasi sano poks.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1538989Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492689Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja292481- 562469
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1971865- 971837
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai231743Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä461285Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091197Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61146