Monet etsivät halparenkaita ja ostavat kurjia kiinalaisia.
Itse olen ostanut useita rengaskertoja käytettyjä renkaita myyvistä liikkeistä.
Niistä löytyy laaja valikoima ja varsinkin jos tarvitsee vain esmes kaksi rengasta.
Useimmissa kesärenkaissa on pintaa 4...6 mm talvirenkaissa 5...7 mm.
Meitsi ajelee sellaisilla renkailla useamman vuoden ja hinta 25€/rengas.
Edullisia talvirenkaita
9
115
Vastaukset
- Anonyymi
25 egee käytetyistä on koko sarjan hinta jos hyvät tai valmiiks vanteilla joku 40-50 egee
- Anonyymi
Kerro mullekin mistä sään hakea noin edulliset renkaat vanteineen, lähden heti matkaan.
- Anonyymi
DOT on varmaan noissa käytetyissä vuodelta miekka ja kilpi 🤣🤣
- Anonyymi
Käytän tästedes vai kormoraneita luotan kormoran teknologiaaan
- Anonyymi
Nokia on melko surkea kusiluistin, jo muutaman vuoden päästä!⚠️⚠️⚠️
Täällä kun ei saa ainakaan suoraan mainostaa, niin kerron, että Helsingin Vartiokylässä on rengas- ja autolasiliike, joka syystä tai toisesta myy käyttökelpoisia käytettyjä autonrenkaita.
Usein renkaita on - merkki voi siis olla mikä vaan - kaksi, joskus koko sarja,
mutta joskus harmillisesti kolme, mutta tämä on minulle sopinut.
Nytkin alla käyttökelpoinen käytetty nastarengassarja, jonka nastat kenties ovat kuluneet, mutta joissa kulutuspintaa on riittävästi. Ne riittävät omiin kaupunkiajoihini vallan mainiosti.- Anonyymi
Miksi luulet ettei kiinalaiset osaisi tehdä kunnon renkaita, kuin vaikka pieni suomi?
- Anonyymi
Kyllä minä tiedän miksi ei.
Toistaiseksi kiinalaiset ovat vain huonoja kopioitsijoita.
Vilunkia kaikessa missä vaan pystytään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä minä tiedän miksi ei.
Toistaiseksi kiinalaiset ovat vain huonoja kopioitsijoita.
Vilunkia kaikessa missä vaan pystytään.Valtaosa esim. puhelimista, kodinkoneista jne valmistetaan Kiinassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP jo 100 % suositumpi kuin persut
Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst5910498- 2254446
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1553882Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen
No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat1533361PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas
https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija373119Mikä tämä henkilö mahtaa touhuta Parkanossa
Kamalaa https://www.ylasatakunta.fi/teksti/pirkanmaan-karajaoikeus-vangitsi-koiran-tappamisesta-epaillyn-6.68.127794.b58302233Ikävä sinua mies
Vuosia kuluu, mutta tunteet ei ole hävinnyt. Tasoittuneet toki, kun ei olla nähty. Järki palannut päähän kuitenkin. Se i201850Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä
Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.621716Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi251435Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk321389