Enkeli, näin sen heti ❤
Olet nainen kyllä
17
693
Vastaukset
- Anonyymi
Älä nosta ketään liian korkealle, ettet pety, kun paljastuu, ett tuo sinun enkeliksi on vaan tavallinen ihminen.
- Anonyymi
Piti oleman ett enkelisi
- Anonyymi
Kuka nainen? Mitä hän on tehnyt että enkeliksi olet hänet ylentänyt?
- Anonyymi
Missäs näit tämän naisen "enkelin"? Tänäänkö?
- Anonyymi
Tänään kaupassa kyllä juu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tänään kaupassa kyllä juu.
Monenko aikoihin? Kaupan sisällä vai parkkipaikalla?
- Anonyymi
Oletko itse enkeli? 😘 Tiedän yhden kiltin miehen joka voisi olla kyllä enkeli. Jos miehestä sopii niin sanoa. Jotkut mieltävät sen naismaiseksi. Minusta hyvin voi sanoa.
- Anonyymi
Kiva että olet sellaisen löytänyt. Tuntuu että nykyaikana sellaisia naisia on liian vähän!
- Anonyymi
Toiset huomioivia herrasmiehiäkin tuntuu olevan kiven alla. Sitten sitä on aivan myyty, kun sellaisen näkee. Herranen aika sentään.
- Anonyymi
Oikeasti enkelit on miehiä! Herran enkelit jotka auttavat ihmisiä täällä maan päällä!
- Anonyymi
Aivan, ja enkeleistä vain kaksi on mainittu nimeltä,Mikael ja Gabriel. Enkeli sana tulee hepreasta tai kreikasta ja tarkoittaa suuripiirtein lähettiä tai sanan saattajaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan, ja enkeleistä vain kaksi on mainittu nimeltä,Mikael ja Gabriel. Enkeli sana tulee hepreasta tai kreikasta ja tarkoittaa suuripiirtein lähettiä tai sanan saattajaa.
On ihmisen hahmon ottavia jotka ilmestyvät ja tuovat avun..ja katoavat näköpiiristä jäljettömiin.
- Anonyymi
juuri kun ymmärsimme, että olemme elossa
https://youtu.be/Mb9BGRgdxP8 - Anonyymi
En ole enkeli vaan itse paholainen.
- Anonyymi
Et nyt kettuilis täällä...missä kaupassa olit kyyläämässä ? :D
- Anonyymi
Näytit niin suloiselta, ehkä siksi tunsin itseni syntiseksi sinua salaa ihaillessani.
https://youtu.be/49BK9yEIPO8 - Anonyymi
mies? enkeli? ..muistatko miten Jeesus kuoli ristille lävistettynä nauloista ripustettuna, yltäpäältä päässä veressä päässä PiikkiKruunu, ole rauhassa, Hän elää
ole rauhassa, Jeesus Kristus on Kuningas
https://www.youtube.com/watch?v=V-2NWzdenFU
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä
SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,1574963Eikö tunnukin kamalalta, kun en
anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut813616SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt352607SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het402268Kenen juontajan pitäisi voittaa tänään Kultainen Venla? Ehdolla Pimiä, Holma ja Vaaherkumpu
Kultainen Venla gaalassa jaetaan tänään tv-alan palkintoja. Yksi suosituimmista kategorioista on Juontaja. Vappu Pimiä962149Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?
Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?292057Antti Lindtman: "Ainahan kaikenlaisia huhuja liikkuu"
Näin hän siis vastaa SDP:n häirintäkohuun, väistelee vastuutaan Juttuhan on niin, että Lindtman ja Tuppurainen on tasan662050Mitä saa sanoa?
Palstalla tänään sanottua: ” Kaikki riippuu siitä, miten asian esittää,” Onko siis niin, että saa muita pomottaa ja872003Onko olemassa miehiä, jotka haluavat yhteydenpitoa?
Silloin tällöin viestiä, puntarointeja arkielämästä, ikäänkuin pientä viihdettä ilman sen kummallisempaa. Tällaista miet211516Mitä Trump itse pitäisi siitä, jos häntä solvattaisiin
Kuten hän solvasi muita mm. Macronia? Kyllä ei huumori enää kukkisi. White house on nykyään pelkkä vitsi vain, ei mitään1051416