Tarinoita maitojunailusta

Anonyymi

Syystä tai toisesta monien muutto lämpimään päättyy takaisin kotimaahan. Se on vain elämää ja muutto ei ole sen ihmeellisempi asia kuin toiseenkaan suuntaan meno.

Kolme syytä on ylitse muiden. Raha, rakkaus, tai terveys loppuu tai muuttuu olennaisesti.

Tiedän monia tarinoita tosielämästä. Maailma muuttuu aina vaan kiihkeämmin, eikä kenenkään nyt ainakaan minkään muuton takia tarvitse hävetä sen enempää kuin kehuskellakaan.

Junnu Vainion tarina kotiinpaluusta vasten tahtoa kertoo siitä kun duunit, raha ja oleskelulupa päättyy:

Tiiliskivi tellingiltä putos suoraan päähän
Siihen joku toinen ehkä kuollut ois
Mä vain mietin vittua, sen hyvin ymmärtäähän
Kun en mitään muuta ajatella vois

Mä sämpyläni hotkaisin
Ja tiilen tieltä potkaisin
Vaik' elämäni olis kuinka pielessä
On mulla vi..u aina mielessä

Jouduin siitä merille ja kreikkalaiseen laivaan
Siellä kaikki veti mua perseeseen
Pysyvästi joku sopeutuu kai siihen vaivaan
Ellei ole uskollinen itselleen

Mä puosun alla parkaisin
Mut luontoni vain karkaisin
Vaik' elämäni oli melko pielessä
Niin vielä vi..u pysyi mielessä

Paatista mä pakenin, jäin soittajaksi Kuubaan
Kansainvälisesti bändi tunnelmoi
Kateellinen kitaristi ulosti mun tuubaan
Jonka jälkeen siellä enää banjot soi

Se aika oli raskasta
Kun torvi täyttyi paskasta
Mut elämäni vaikka oli pielessä
Niin yhä vi..u säilyi mielessä

Pesun jälkeen soittopeli tattarille myytiin
Vuorokausi Havannassa ryypättiin
Sitten piti alistua konsulaatin kyytiin
Väkisin ne veivät minut Helsinkiin

Kun kuulin tämän tuomion
"Sun määränpääsi Suomi on"
Niin tiesin että nyt on kaikki pielessä
Ei edes vi..u ole mielessä

https://www.youtube.com/watch?v=UMUaZEfjHNs

T 2010

50

666

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Monia on tarinoita. Ameriikkaan lähdettiin aikoinaan kultaa vuolemaan ja tarkoitus oli tulla takaisin rikkaana miehenä. Sadattuhannet lähti Suomesta, mutta harva tuli takaisin. Siksi siellä on isoja suomalaisyhteisöjä edelleen, mutta hupenemaan päin koska samalla tavalla he on hajaantuneet ja sulautuneet amerikkalaisiksi kuin jenkit itse. Eläkeläisten tarinat on oma lukunsa. Siinä vaiheessa kun halutaan enää rauhallista loppuelämää niin sieltä ei takaisin tulla, tai sitten saattohoitoon vain.
      Keinustuolissa viisastelevat perinteiset ukkihahmot alkaa olla pois muodista.
      Ranskassa on vielä vireitä kasikymppisiä, jotka tanssittaa nuoria tyttöjä juhlissa ja heitä kunnioitetaan. Missä ne on Suomessa? Hiljaa murtuneina ja sairaina taka-alalla?
      Asennevikaa Suomessa vanhusten suhteen mutta ehkä parempaan ollaan menossa.

• Anonyymi

Tuo on hieno laulu, vainion parhaita teoksia.

Tämä toinen, siitä saisi pienellä muokkauksella tälle palstalle sopivan "Pattayan Pidot".

https://www.youtube.com/watch?v=WfLKw2w8X_w

..."minullekkin munaa" kylään tullut leidipoika käski...

• Anonyymi

Maailmassa on paljon tarinoita Urmas Liljeströmistä,
      Loimaan palopäällikön hulttiomaisesta sisarenpojasta.
      Tämä on yksi niistä:
      Urmas oli ollut sokea koko 30 vuotta, eli koko elämänsä.
      Mutta eräänä päivänä hänen vaimonsa,
      Esteri Omaa sukua Pääkkönen Hämeenkyröläisen kauppasaksan
      Tunnustamaton tytär,
      Kertoi että eräs
      Espanjalaisjuutalainen lääkäri pystyisi parantamaan Urmaksen.
      Lääkäri oli Jeesus Maria Marx, kuuluisan apufunkio-menetelmän keksijä.
      Ja niin tapahtui että kananlannan ja
      Syljen avulla Urmas sai näkönsä takaisin.
      Kolmen päivän päästä hän ampui itsensä.
      Hän oli nimittäin allerginen maailmalle
      Olipa toisen kerran Urmas Liljeström
      Hän oli saanut kappalaisen viransijaisen Urjalan
      Seurakunnassa, Arttu Johannes Tötterbergin sijaisena.
      Arttu Johannes Tötterberg oli nimittäin lomalla, Kanariansaarilla.
      Eräänä päivänä Urjalan seurakunnan kirkkoherranvirastoon tuli eräs
      Jeesus Maria von Fyrgendal, ja väitti olevansa Jumalan poika.
      Välittömästi Urjas Liljeström antoi ristiinnaulita hippinuorukaisen,
      Johon Arttu Johannes Tötterbergin vaimo
      Eloveena, Kuuluisan kauraryynitehtaan omistaja, sanoi: "
      Hyvä Urmas, hipin surmas.
      " Urmas Liljeström oli nimittäin allerginen ihmisille.
      Olipa kolmannen kerran Urmas Liljeström.
      Hän oli maannut tautivuoteella kaksi vuotta eväänsä liikauttamatta.
      Hänen vaimonsa Esteri,
      Omaa sukua Pääkkönen käytti hänestä
      Nimitystä Lasarus, koska hän ei pystynyt mihinkään.
      Muut sanoivat häntä talidomidiksi tai invalidiksi.
      Eräänä päivänä hänen luokseen tuli kuuluisa
      Parantaja: Jeesus Maria Samarin Ja sanoi: "
      Ota vuoteesi ja käy." Mutta Urmas sanoi: "
      Olen elämäni aikana nauttinut niin paljon sallittuja lisäaineita,
      Että olen itsekin enää pelkästään sallittu
      Lisäaine." Urmas oli allerginen lisäaineille.
      by Juice Leskinen

• Anonyymi

Vittuku mielenkiintoista pattaya-aihetta.

• Anonyymi

Me kodittomat synnyimme lähtemään. 15 vuotiaana kun yh äiti potki perseeseen että voisit pikkuhiljaa alkaa elättää itseäsi, niin siinä ei kauheasti ehtinyt kouluja käydä eikä juurtua minnekään. Vaan on sitkaita kavereita vanhoilla kotikulmilla edelleen. Kunnostaneet vanhan kotitalon tai ostaneet samoilta nurkilta jonkun kuolinpesän.
      Poikia tulee nähtyä kesäisin ja mikään ei ole muuttunut 35 vuodessa. Samat heput, samat jutut, taitaa olla samat farkkurotsitkin. Muijat on sentään vaihtuneet.
      He katselee kuitenkin jostakin syystä ylöspäin meitä Thaimaan norppia ja haaveilevat muutosta. Olen sanonut ettei se kaikille käy ja jatkaisitte vaan sitä samaa elämää Thaimaassa kuin mitä olette jatkaneet Suomessa. Samoin heille kävi muijaa vaihtaessa. Jatkoivat tismalleen siitä mihin edellisen kanssa jäivät.
      Itse kun on tehnyt rajujakin ratkaisuja ja pistänyt kaikki uusiksi moneen kertaan, niin tuntuu oudolta että joillakin mikään ei muutu. Toisaalta ne kotinurkat on ainoita nurkkia missä tuntee olonsa kotoisaksi.

Juuret on hieno asia jos niitä on. Jos ei, niin levottomat tuulet tuppaa puhaltamaan aina.

• Anonyymi

Minulle tarjottiin kahvin kanssa kermaa, vaikka tulin maitojunalla kotiin.

• Anonyymi

Hyvä on jengissämme rillua,
        kun Anneli antaa -radiossa neuvoja
        Luokseen ajamme invalidibussia
        saamme kaikki Annelia -tavata

Rokkibändit soittaa kakkaa,
        tahdomme panna, Anneli, lopun sille,
        jo joutui armas aika ja rokki hyllylle,
        kun viimein pääsimme Annelin -ohjelmaan

Pannaan pannaan Annelin kanssa
        sulku moiselle saastalle
        sulku moiselle saastalle

Se sai rokinsoittajan aivan puihin,
        kun Anneli otti -nokkiinsa
        Ja onhan siinäkin puolensa,
        kun Anneli avaa meille -sydämensä

Me olemme nuorison ylevää kermaa,
        me pumppaamme Annelin täyteen -toivoa
        Meistä kahdentoista oli nuorin,
        joka Annelin kanssa teki -haastattelun

• Anonyymi

Kiitos kun kerrot olin jo nukkumassa joten kommenttisi oli taas aiheeton, terveellinen elämä vaatii päiväunet ja kunnon yöunen vähintää 9 tuntia, niin jaksaa taas tuilla sinulle seuravana päivänä. No miten mielikuvitus vaipanvaihto onnistuu, tuleeko paljon skeidaa muutakin näppäimistöltä.
        By NumBall HHN 60v kohta 61v

• Anonyymi

Odotetaan jännityksellä mitä peräpäästä taas raikaa, kiljupöhnässä ja krapulassa hieman ajasta riippuen, sana on vapaa, taas pattayan savosta. Todellakin varakas viriili alfauros hän varmasti on, jokainen hänen kirjoituksensa vie vain kauemmas tuosta mielikuvitus ihannemallista.

• Anonyymi

Tykkäsin juurettomuus-kirjoituksesta.

Niin se on, kun on. Itselläni ei ole oikein suomessa mitään.

On asiat kunnossa ettei siitä ole kiinni. En vain oikein viihdy siellä, muutenkin tekee mieli olla paikallaan , samassa paikassa vain hetken aikaa. Ehkä viikkoja tai kuukausia, mutta ei vuotta tai ainakaan kahta tai montaa.

Se tässä on sitten huonona puolena ettei oikein kehity mitään pitempiä kontakteja tai ystävyyssuhteita kehenkään. Eikä halua kehitelläkään kun aina tuntuu että ei kauaa kestä kuitenkaan kunnes taas lähtee ja menee, vaihtaa maisemaa ja paikkaa.

Nyt olen etelä-puolassa. Saa nähdä missä viikon päästä.

Joskus olen kateellinen niille ihmisille kenellä on pysyvä paikka, halu olla siellä, vakituiset tuttavat jne.

Mutta se vain ei kaikille ole se juttu. Ehkä vielä joku päivä löydän sen oman juttuni - vai onko se niin , että se on tämä tässä ja nyt oleminen. Huominen on huominen mitä sitä murehtimaan.

Enää ei voi edes samaistua vanhaan kappaleeseen "kulkurin iltakalja" , kaljan juonti ja muu läträys loppui vuosia sitten. Hyvä niin, näin on enempi sinut itsensä kanssa.

• Anonyymi

Onnittelut! Maailmassa on paljon enempää nähtävää selvinpäin vaikkei siihe itse aina ole osallinen.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Elämän meno 2010:lle by Sundqist

Kun lauantaisin lähden tansseihin
      Mä toivon, että vihdoinkin
      Jonkun löytäisin,
      Jolle purkaa voisin sydäntäin
      Ja laulaa rakkaudesta näin,
      Kuin raikulipoika
      Ylämäki, alamäki
      Ylämäki, alamäki
      Yhdessä kulkien
      Ylämäki, alamäki
      Ylämäki, alamäki
      Löydämme rakkauden
      Ylämäki, alamäki
      Ylämäki, alamäki
      Lupaan sinulle sen
      Että pilsneriä en ota enää ikinä!

Mä vaihdan ylle puhtaan kalsarin
      Ja yhä puvun tietenkin
      Sen oranssin
      Sitten diskoon lähden selvinpäin
      Ja laulan bussissakin näin
      Kuin raikulipoika
      Ylämäki, alamäki
      Ylämäki, alamäki
      Yhdessä kulkien
      Ylämäki, alamäki
      Ylämäki, alamäki
      Löydämme rakkauden
      Ylämäki, alamäki
      Ylämäki, alamäki
      Lupaan sinulle sen

En silti sisään pääse diskoihin
      Vaan palaan kotiin takaisin
      Ja avaan telkkarin
      Sitten luudan kanssa tanssien
      Koko illan hyräilen
      Kuin raikulipoika
      Ylämäki, alamäki
      Ylämäki, alamäki
      Yhdessä kulkien
      Ylämäki, alamäki
      Ylämäki, alamäki
      Löydämme rakkauden
      Ylämäki, alamäki
      Ylämäki, alamäki
      Lupaan sinulle sen
      Ylämäki, alamäki
      Ylämäki, alamäki
      Yhdessä kulkien, hei!
      Ylämäki, alamäki
      Ylämäki, alamäki
      Löydämme rakkauden, hei!
      Ylämäki, alamäki
      Ylämäki, alamäki
      Lupaan sinulle sen

• Anonyymi

Tää oli ihan pakko laittaa By Sundquist

Sinä nainen joka kaipaat pienät seikkailu toisinaa
        olen autoileva poikamies ja innostunut tanssimaan

En tahdo olla yksinäinen,
        en tahdo olla miljonääri ilman ystävää.

Rikas olen rakas minut kadullakin tunnetaan
        silti vuoteessani yksin olen kyllstynyt valvomaan
        en tahdo olla yksinäinen
        en tahdo olla mijononääri ilman ystävää

Ja tässä kohden
        kuvittelen meidät aina kahden
        tanssimassa huvilani terassilla
        elokuisen tähtitaivaan alla.

Minä sinua en pettäisi tai jättäisi milloinkaan.
        Saitit kaiken mitä tarvitset ja minut aivan kokonaan.

2x En tahdo olla yksinäinen,

Aika kuvaava 2010 elämänmenosta ilman piparia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tää oli ihan pakko laittaa By Sundquist

Sinä nainen joka kaipaat pienät seikkailu toisinaa
        olen autoileva poikamies ja innostunut tanssimaan

En tahdo olla yksinäinen,

Rikas olen rakas minut kadullakin tunnetaan
        silti vuoteessani yksin olen kyllstynyt valvomaan
        en tahdo olla yksinäinen
        en tahdo olla mijononääri ilman ystävää

Ja tässä kohden
        kuvittelen meidät aina kahden
        tanssimassa huvilani terassilla
        elokuisen tähtitaivaan alla.

Minä sinua en pettäisi tai jättäisi milloinkaan.
        Saitit kaiken mitä tarvitset ja minut aivan kokonaan.

2x En tahdo olla yksinäinen,

Aika kuvaava 2010 elämänmenosta ilman piparia.

Voi poikaparka kun tietäisit... On ollut niin monenlaista jyystöä että jos kirjoittaisin siitä kirjan, niin kukaan ei uskoisi.

Yksikään nainen menneisyydessä ei harmita, paitsi ne jotka jäi kellistämättä vaikka oli tsäänssi. Olin kiltti ja kohtelias tytöille ja kun nämä tarjosivat itseään, esitin tyhmää koska jännitti.

Vasta armeijan alla 19 vuotiaana kekkasin että olen naisten saalista. Siihen aikaan oli jo keksitty pukki- käsite mutta se ei tyttöjä hillinnyt. Jenkkiautoporukat tunnettiin koko kaupungissa ja auton omistaja oli aina se päällikkö.

Monasti en ehtinyt kuin torille parkkiin, kun joku pari bisseä ottanut tyttö repi mukaansa miltei väkisin. Siinä tuli se virhe tehtyä että lähdin liian helposti sen rumemman ja aggressiivisen kanssa kuin sen söpön joka katseli sivusta.

Aamuisin heräilin milloin mistäkin, kun ennen inttiä ei ollut enää kotia kun oli mennyt tyttöystävän kanssa bänks. Kala haisi kämpässä ja vapisevin sormin voitelin keittiössä näkkileipää ennenkuin joku kaveri tuli hakemaan, yleensä autokuski, jonka kanssa oli sovittu jo illalla.

Kuskille riitti palkaksi se että sai ajaa jenkkiautolla. Ostivat itse bensatkin.

Intin jälkeen menikin sitten kymmenen vuotta uskollisissa merkeissä perheen parissa, sitten alkoi mopo karkaamaan taas käsistä. Tunnettuna rahamiehenä ja sporttisella vartalolla varustettuna naiset oli perässä kaikkialla.

Samoihin aikoihin alkoi "työmatkat" lähinnä Eurooppaan tehdasvierailuille. Kaava oli sama aina järjestäjän puolelta. Tehdasvierailu 15 minuuttia, illallinen ja paskanpuhumista 2 tuntia, joskus keilausta tai vastaavaa siinä samalla ja sitten VIP-taksilla ilotaloon.

Alkuhuumassa ekaa kertaa Reeperbahnilla laitoin neljä kertaa yössä. Moni teki samoin kollegoista. Rahaa paloi siihen aikaan yössä sellainen 800 euroa. Ilotalot kirjoitti firmalle kuitin ravintolapalveluista.

Sitten iski salarakas- vaihe.. jokaiseen tilaisuuteen raahasin mukaan jalkavaimon. Siinä säästi sen vaivan ettei tarvinnut lähteä illalla strippibaareista naista hakemaan kun sellainen oli jo mukana.

Molempien erojen jälkeen testailin treffipalstoja. Kirjoitustaitoisena sain koukkuun jokaisen jonka halusin. Se oli aina ensitreffeillä kellistys. Laskeskelin joskus että kuukaudessa oli noin 20 eri naista.

Heilläkään ei ollut oikein muuta mielessä kuin seksi. Yksi tapaus johti pidempään suhteeseen ja olisiko neljä heistä Facebook- kavereina edelleen. Pettäjäsivustoilta varmin flaksi.

Valmistauduin kuin maailmanmestari. Sininen nappi huuleen paria tuntia aiemmin, hyvät yöunet, tomaatti, vesimeloni, omega kolmonen ja kunnon hiilaritankkaus. Naiset ihmettelivät että mikä kestävyys... Siihen totesin vain että tä? Eiks tää oo ihan normaalia?

Siinä on vain se ongelma, että kun ekalla kerralla teet sellaisen vaikutuksen naiseen, niin hän odottaa jatkossa samaa menoa, ainakin aika ajoin.

Pattayan tyttöjä tuli myös huollettua siinä määrin että he kehuskelivat kilpaa pöydässä että minua se pani kaksi tuntia ja toinen sanoi että ei tuo mitään, me pantiin 7 tuntia.

Siinä tuli verisuonet, pumppu ja muut elimet testattua, kun olit vetänyt 8 redbullviskiä, 20 tequilaa, pullon vodkaa ja 200mg Sildenafilia.

Kerran olin Leviltä talvilomalla pokannut 19 vuotiaan tyttösen ollessani itse 44v. Kaverin kämpällä sitten tätä huolsin, niin ihmettelin miksi kaveri takoo seinään tahtia pari minuuttia seinän toisella puolella. Se ei ollut kaveri, vaan se oli oma pumppu sinisten nappien jälkeen, joka kaikui lastulevyseinistä.

Isäni kuoli juopottelun seurauksena aivoinfarktiin 47 vuotiaana. Kuvautin pääni yksityisellä kahdesti ja lääkäri sanoi ettei minulla ole vastaavaa pelkoa.

Vielä tämä peli vetelee. Vaimo haluaisi kolmannen lapsen, mutta olen ehdottanut adoptointia, sillä tämä ori osoittaa kuitenkin jo ikääntymisen merkkejä. En ole pettänyt kertaakaan nykyistä vaimoa enkä muutes pettänyt kertaakaan edellistäkään.

Juoksut on siltäosin juostu. Tosihärkien klaaniin ei näillä meriiteillä päästä. Tiedän esim entisen merimiehen, jolla oli Pattayalla samaan aikaan 400 tyttöystävää. No se ei hyvin päättynyt, kun tytöt alkoi tappelemaan ja järjestämään merimiehestä nirriä vex.

Hän pakeni Suomeen ja toteaa nykyisin että muistot ja valokuvat riittää uurnaan saakka.

T 2010

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi poikaparka kun tietäisit... On ollut niin monenlaista jyystöä että jos kirjoittaisin siitä kirjan, niin kukaan ei uskoisi.

Yksikään nainen menneisyydessä ei harmita, paitsi ne jotka jäi kellistämättä vaikka oli tsäänssi. Olin kiltti ja kohtelias tytöille ja kun nämä tarjosivat itseään, esitin tyhmää koska jännitti.

Vasta armeijan alla 19 vuotiaana kekkasin että olen naisten saalista. Siihen aikaan oli jo keksitty pukki- käsite mutta se ei tyttöjä hillinnyt. Jenkkiautoporukat tunnettiin koko kaupungissa ja auton omistaja oli aina se päällikkö.

Monasti en ehtinyt kuin torille parkkiin, kun joku pari bisseä ottanut tyttö repi mukaansa miltei väkisin. Siinä tuli se virhe tehtyä että lähdin liian helposti sen rumemman ja aggressiivisen kanssa kuin sen söpön joka katseli sivusta.

Aamuisin heräilin milloin mistäkin, kun ennen inttiä ei ollut enää kotia kun oli mennyt tyttöystävän kanssa bänks. Kala haisi kämpässä ja vapisevin sormin voitelin keittiössä näkkileipää ennenkuin joku kaveri tuli hakemaan, yleensä autokuski, jonka kanssa oli sovittu jo illalla.

Kuskille riitti palkaksi se että sai ajaa jenkkiautolla. Ostivat itse bensatkin.

Intin jälkeen menikin sitten kymmenen vuotta uskollisissa merkeissä perheen parissa, sitten alkoi mopo karkaamaan taas käsistä. Tunnettuna rahamiehenä ja sporttisella vartalolla varustettuna naiset oli perässä kaikkialla.

Samoihin aikoihin alkoi "työmatkat" lähinnä Eurooppaan tehdasvierailuille. Kaava oli sama aina järjestäjän puolelta. Tehdasvierailu 15 minuuttia, illallinen ja paskanpuhumista 2 tuntia, joskus keilausta tai vastaavaa siinä samalla ja sitten VIP-taksilla ilotaloon.

Alkuhuumassa ekaa kertaa Reeperbahnilla laitoin neljä kertaa yössä. Moni teki samoin kollegoista. Rahaa paloi siihen aikaan yössä sellainen 800 euroa. Ilotalot kirjoitti firmalle kuitin ravintolapalveluista.

Sitten iski salarakas- vaihe.. jokaiseen tilaisuuteen raahasin mukaan jalkavaimon. Siinä säästi sen vaivan ettei tarvinnut lähteä illalla strippibaareista naista hakemaan kun sellainen oli jo mukana.

Molempien erojen jälkeen testailin treffipalstoja. Kirjoitustaitoisena sain koukkuun jokaisen jonka halusin. Se oli aina ensitreffeillä kellistys. Laskeskelin joskus että kuukaudessa oli noin 20 eri naista.

Heilläkään ei ollut oikein muuta mielessä kuin seksi. Yksi tapaus johti pidempään suhteeseen ja olisiko neljä heistä Facebook- kavereina edelleen. Pettäjäsivustoilta varmin flaksi.

Valmistauduin kuin maailmanmestari. Sininen nappi huuleen paria tuntia aiemmin, hyvät yöunet, tomaatti, vesimeloni, omega kolmonen ja kunnon hiilaritankkaus. Naiset ihmettelivät että mikä kestävyys... Siihen totesin vain että tä? Eiks tää oo ihan normaalia?

Siinä on vain se ongelma, että kun ekalla kerralla teet sellaisen vaikutuksen naiseen, niin hän odottaa jatkossa samaa menoa, ainakin aika ajoin.

Pattayan tyttöjä tuli myös huollettua siinä määrin että he kehuskelivat kilpaa pöydässä että minua se pani kaksi tuntia ja toinen sanoi että ei tuo mitään, me pantiin 7 tuntia.

Siinä tuli verisuonet, pumppu ja muut elimet testattua, kun olit vetänyt 8 redbullviskiä, 20 tequilaa, pullon vodkaa ja 200mg Sildenafilia.

Kerran olin Leviltä talvilomalla pokannut 19 vuotiaan tyttösen ollessani itse 44v. Kaverin kämpällä sitten tätä huolsin, niin ihmettelin miksi kaveri takoo seinään tahtia pari minuuttia seinän toisella puolella. Se ei ollut kaveri, vaan se oli oma pumppu sinisten nappien jälkeen, joka kaikui lastulevyseinistä.

Isäni kuoli juopottelun seurauksena aivoinfarktiin 47 vuotiaana. Kuvautin pääni yksityisellä kahdesti ja lääkäri sanoi ettei minulla ole vastaavaa pelkoa.

Vielä tämä peli vetelee. Vaimo haluaisi kolmannen lapsen, mutta olen ehdottanut adoptointia, sillä tämä ori osoittaa kuitenkin jo ikääntymisen merkkejä. En ole pettänyt kertaakaan nykyistä vaimoa enkä muutes pettänyt kertaakaan edellistäkään.

Juoksut on siltäosin juostu. Tosihärkien klaaniin ei näillä meriiteillä päästä. Tiedän esim entisen merimiehen, jolla oli Pattayalla samaan aikaan 400 tyttöystävää. No se ei hyvin päättynyt, kun tytöt alkoi tappelemaan ja järjestämään merimiehestä nirriä vex.

Hän pakeni Suomeen ja toteaa nykyisin että muistot ja valokuvat riittää uurnaan saakka.

T 2010

Minulla on kanssa kokemusta dodgeista 70 luvun lopussa, mistä saitte niinpaljon massia että oli yleensäkään niillä varaa ajaa, hyvä jos sai ladaan bensaa, etkö sinä ole ollut peräisin alemmasta sosiaaliluokasta, jolla ei todellakaan ollut varaa 30 litraa 100 kuluttavaan pirsiin...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

T 2010

Vai kävi toiminimiyrittäjä tehdas vierailuilla ympäri eurooppaa😄 sarjassamme herra 2010 vaihtoehtoinen elämänkerta numero 5

Aika yllättävää, että joku jaksaa jauhaa pelkkää paskaa itsestään matkailupalstalla monia vuosia..

Varmaan mielenterveyshoidon rajallisuudella sormensa tässäkin sopassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vai kävi toiminimiyrittäjä tehdas vierailuilla ympäri eurooppaa😄 sarjassamme herra 2010 vaihtoehtoinen elämänkerta numero 5

Aika yllättävää, että joku jaksaa jauhaa pelkkää paskaa itsestään matkailupalstalla monia vuosia..

Varmaan mielenterveyshoidon rajallisuudella sormensa tässäkin sopassa.

Vai etkö tässä jaksossa rakentanutkaa ja mennyt konkkaan, vaan ryhdyit suoraan kansainvälisen rakennusyhtiön palvelijaksi, siirtyen thaimaahan istumaan lepotuoliin ja tilailemaan isolta pomolta viiskyttonnisia tilille?

Vittu mikä kuunaama.

• Anonyymi

Minulla ei tuolloin ollut varaa kuin opel kadettiin, joka maksoi muutaman tuhat markkaa.. ja perheeni oli kuitenkin ylempää keskiluokkaa, huomaa tuolloin minulla ei ollut ladaa se tuli vasta siiten kuin menin ex:n kanssa naimisiin, että vaimo pääsi summaan töihin.

• Anonyymi

Olin tuolloin jo duunissa ei palkka ollut suuren suuri mutta parempi kuin ei mitään, ensimmäisen ammattitutkinnon sain plakkariin jo 17-18 vuotiaana nuoriso-ohjaaja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olin tuolloin jo duunissa ei palkka ollut suuren suuri mutta parempi kuin ei mitään, ensimmäisen ammattitutkinnon sain plakkariin jo 17-18 vuotiaana nuoriso-ohjaaja.

Siis alle 20 vuotiaana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis alle 20 vuotiaana.

Olin duunissa ollut jo pari vuotta, jätin lukion kesken. Palkka ei ollut kuin 780 markkaa kuukaudessa. Sain toisesta pankista lainan 28000 markan jenkkirassiin, joka näytti monen mielestä paljon kalliimmalta.

Ei ollut tuossa armeijan alla rahaa bensaan koskaan. Aina mentiin viimeisellä 10 markalla joka oli jostakin pummattu. Mutkissa bensapumppu surisi sen merkiksi että se haukkoi tyhjää.

Oli sitten näitä kavereita ja kuskeja, jotka kävi töissä ja tarjosi parikymppiä bensarahaa jotta pääsi mukaan. Pidempiä reissuja tehtiin vain kun sattui tilipäivä samaan aikaan jonkun kanssa.

Auton lyhennys oli jotakin 350 markkaa kuukaudessa. Armeijan jälkeen tilanne oli kokonaan toinen. Pääsin duuniin jossa liksa oli urakkahommissa varsin pian päälle kymppitonnin, vaan niitä rahoja ei enää rilluteltu vaan alettiin perheenperustushommiin ja talonrakennukseen.

T 2010

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olin duunissa ollut jo pari vuotta, jätin lukion kesken. Palkka ei ollut kuin 780 markkaa kuukaudessa. Sain toisesta pankista lainan 28000 markan jenkkirassiin, joka näytti monen mielestä paljon kalliimmalta.

Ei ollut tuossa armeijan alla rahaa bensaan koskaan. Aina mentiin viimeisellä 10 markalla joka oli jostakin pummattu. Mutkissa bensapumppu surisi sen merkiksi että se haukkoi tyhjää.

Oli sitten näitä kavereita ja kuskeja, jotka kävi töissä ja tarjosi parikymppiä bensarahaa jotta pääsi mukaan. Pidempiä reissuja tehtiin vain kun sattui tilipäivä samaan aikaan jonkun kanssa.

Auton lyhennys oli jotakin 350 markkaa kuukaudessa. Armeijan jälkeen tilanne oli kokonaan toinen. Pääsin duuniin jossa liksa oli urakkahommissa varsin pian päälle kymppitonnin, vaan niitä rahoja ei enää rilluteltu vaan alettiin perheenperustushommiin ja talonrakennukseen.

T 2010

No mulla oli ammattikoulutus jo tuolloin kyllä liksa oli silloin jotai 1600 - 2000 markkaa kuukaudessa tein paljon ilta, viikonloppu ja yötöitä josta maksettiin kanssa joskus jopa erikseen, kaverit oli kateellisia auto ja rahaa bensaan oli ajoittain, lisäksi faija oli merillä, joten meillä syötiin pääosin brittiruokaa, jota se roudasi matkoiltaan, joka oli erillaista kuin suomalainen siihen aikaan, valtaosa kaveristani oli alemasta sosiaaliluokasta, mutsi aina teki ruokaa hieman enemmän kuin tarvis olisi ollut, muistan aina kun meillä oli kylmäkaapissa kokonaisia porsaanlapoja savustettuina, niistä vaan veisteltiin viipaleita ja paistinpannulle, kelpasi kavereillekin. Oli myös sellaisia ruokia mitä ei suomesta saannut lainkaan tai oli sitten ihan saatanan kalliita esim. juustoja, vihanneksia yms mm. parsakaalia.

Muistan hämärästi että kotkan torille ajautui joskus joku lahtelainen jenkkiauto porukka vuonna 1978-79 , mutta olet ollut silloin niin nuori että et varmasti tiedä tapahtumaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No mulla oli ammattikoulutus jo tuolloin kyllä liksa oli silloin jotai 1600 - 2000 markkaa kuukaudessa tein paljon ilta, viikonloppu ja yötöitä josta maksettiin kanssa joskus jopa erikseen, kaverit oli kateellisia auto ja rahaa bensaan oli ajoittain, lisäksi faija oli merillä, joten meillä syötiin pääosin brittiruokaa, jota se roudasi matkoiltaan, joka oli erillaista kuin suomalainen siihen aikaan, valtaosa kaveristani oli alemasta sosiaaliluokasta, mutsi aina teki ruokaa hieman enemmän kuin tarvis olisi ollut, muistan aina kun meillä oli kylmäkaapissa kokonaisia porsaanlapoja savustettuina, niistä vaan veisteltiin viipaleita ja paistinpannulle, kelpasi kavereillekin. Oli myös sellaisia ruokia mitä ei suomesta saannut lainkaan tai oli sitten ihan saatanan kalliita esim. juustoja, vihanneksia yms mm. parsakaalia.

Muistan hämärästi että kotkan torille ajautui joskus joku lahtelainen jenkkiauto porukka vuonna 1978-79 , mutta olet ollut silloin niin nuori että et varmasti tiedä tapahtumaa.

Numeromies juttelee asiallisesti Kympin kanssa mutta Senssu rakensi tuonne sivuun oman sivustahuuteluketjun. Omituinen juttu. Mitä tuumaa tähän Hua hinin mies noihin Senssun huutoihin? Onko mielestäsi asiallista?

TT

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

T 2010

Yli 10 000mk/kk oli kyllä kova palkka nuoriso-ohjaajalle.
        Vielä kovempi se oli ammattitaidottomalle kesäpetterille. Vai kävitkö intissä rakennuspuolen opinnot iltaisin?

• Anonyymi kirjoitti:

Numeromies juttelee asiallisesti Kympin kanssa mutta Senssu rakensi tuonne sivuun oman sivustahuuteluketjun. Omituinen juttu. Mitä tuumaa tähän Hua hinin mies noihin Senssun huutoihin? Onko mielestäsi asiallista?

TT

Tervetuloa vittuilemaan, onko jo löytynyt kadonnut ulkonevalla timantilla varustettu kihlasormus?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

TT

Enpä ole vastuussa kenenkään muun kirjoittelusta kuin omastani, aina välillä, siis en ota kantaa mitä Senssu palstalle laittaa hänen asiansa.

nuorisohommista ei saa kunnollista liksaa koskaan, kaupungin tai kunnan virka ja vaikka ylenet korkeimpaan mahdolliseen virkaan palkka on onneton, siis piti vaihtaa alaa, se kävi suht. helposti, ensimmäinen kunnollinen tilipussi tuli käteen vuonna 1992 nettona 34.000 markkaa toisen palveluksessa, se oli tuohan aikaa erittäin kova liksa, suunta oli vielä nousujohteinen seuraavaan 14 vuoden aikana.

En ole päivääkään ammatin valintaa katunut, kämmenet voi vieläkin kuin lapsen perse, yhtä pehmeä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

TT

Oletko sitä mieltä että numeromies ja senssu ovat eri henkilöitä?

• Anonyymi kirjoitti:

Oletko sitä mieltä että numeromies ja senssu ovat eri henkilöitä?

Siinäpä sulla mielipideasiaa pohdittavaksi, jota lienee pohditun tuhat kertaa, joten pohdippa sitä nyt sitten vaihteen vuoksi jälleen.

• Anonyymi

Ensimmäinen mistä oma kuntoutus on hyvä alkaa, on ymmärtää että minä ja Senssu olemme eri henkilöitä, yhteistä meillä tosin on, asumme molemmat thaimaassa joka oh hyvin harvinasta herkkua palstavaikuttajien keskuudessa.

Kannatta myös suhtautua varauksella niin TT kuin 2010 juttuihin, tai ainakin epäilyyn on vahvat perusteet.

• Ei kaipaa ei, mutta sinun kommenttejasi kaivataan, joten jatkanet.

Nuo sanat, raivona ym. toistuu myös rakkasi kirjoituksissa.
        Epäkohtia etsii .... no mitäs TT tekee?

Tervetuloa Neito räps räps.

Vittumikäidiootti.

• Anonyymi

Luotan vaistooni, senssu asuu thaimaassa, minulla ei myöskään ole talokirjaa, ei pinkkikorttia olen tullut hyvin ilman niitä toimeen, jo 10 vuotta täällä, ne eivät mitenkään välttämättömiä, jokainen päättää itse mitä kuvia itsestään haluaa laittaa, senssu on valinnut tuon tien. niinkuin sanoin kannattaa suhtautua varauksella tt ja 2010 juttuihin,

Jos kellään muulla ei ole todisteita, ei edes minulla...

Miksi en luota esim 2010 juttuihin, syy on selvä omat kokemukset eivät ole yhteneväiset 2010 kertoman kanssa, tosin 2010 on niin tiensä alussa, että kaikki on vielä ruusunpunaista, kuten minullakin vuosi kaksi tänne muutosta, mutta kun käy läpi koko kotiutumisprosessin edessä on monta vaihetta, viha rakkaussuhde uuteen kotimaahani.

Jopa Tapsukan jutuissa on enemmän järkeä kuin 2010 kunhan ohittaa Tapsukan uskonnollisen fanfaarin, kulttuurista toiseen muuttaminen on vaikeaa jopa hyvin vaikeaa, varsinkin jos koko elämänsä on asunut suomessa... alkaa tulla kysymyksiä miksi tuon on noin tai noin, tai noin... ja kun on aivan turha kuvitella että yksi tai vielä 1000 farangia voi muuttaa tätä maata mihinkään, ei ole muuta vaihtoehtoa kuin sopeutua, ja se on välillä vaikeaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luotan vaistooni, senssu asuu thaimaassa, minulla ei myöskään ole talokirjaa, ei pinkkikorttia olen tullut hyvin ilman niitä toimeen, jo 10 vuotta täällä, ne eivät mitenkään välttämättömiä, jokainen päättää itse mitä kuvia itsestään haluaa laittaa, senssu on valinnut tuon tien. niinkuin sanoin kannattaa suhtautua varauksella tt ja 2010 juttuihin,

Miksi en luota esim 2010 juttuihin, syy on selvä omat kokemukset eivät ole yhteneväiset 2010 kertoman kanssa, tosin 2010 on niin tiensä alussa, että kaikki on vielä ruusunpunaista, kuten minullakin vuosi kaksi tänne muutosta, mutta kun käy läpi koko kotiutumisprosessin edessä on monta vaihetta, viha rakkaussuhde uuteen kotimaahani.

Jopa Tapsukan jutuissa on enemmän järkeä kuin 2010 kunhan ohittaa Tapsukan uskonnollisen fanfaarin, kulttuurista toiseen muuttaminen on vaikeaa jopa hyvin vaikeaa, varsinkin jos koko elämänsä on asunut suomessa... alkaa tulla kysymyksiä miksi tuon on noin tai noin, tai noin... ja kun on aivan turha kuvitella että yksi tai vielä 1000 farangia voi muuttaa tätä maata mihinkään, ei ole muuta vaihtoehtoa kuin sopeutua, ja se on välillä vaikeaa.

On sinulla sitten mainio vaisto, mutta siksi oletkin kuuluisa lentokapteeni, koelentäjä ja insinöörimajuri joka on väkivallan ammattilainen ollut netissä jo 7 vuotta itse rakennuttamassaan 800 neliömetrin talossa hurjien doppareiden kanssa ja kunto on äärimmäisen kova https://ibb.co/wLFdcCP
        Sinulla on vihasuhde kaikkeen mahdolliseen ja sensei on 100% mielikuvitushahmo ja olet sen itsekin myöntänyt että kaikki on vaan aivopesua ja villalankaa. Mietityttää vaan että päälle kuuskymppinen äijä kehtaa kun on jo savet olleet monet kerrat housussa ja nimikin tiedossa. Pakenitko psykiatria Hua Hiniin ja piileskelet betonilaatikossa kuumissasi kun ei ole varaa edes ilmastointiin? Suomessa kaltaisesi laitetaan suoraan suljetulle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vuokralla-asujat eivät tuota talonkirjaa ja id korttia edes saa, köyhät asuu vuokralla.

• Anonyymi

Ei ole kovin vaikeaa pitää teitä samana henkilönä, teillä kaikilla on tarkaalleen sama tapa kirjoittaa, samat sanavalinnat, ette erotu toisistanne mitenkään, lupailette 10.000 sinne tänne, lisäksi teidän kolmen kirjoitukset on täysin epäloogisia, sinunkin tuossa jutussa on monta loogista virhettä. Hauskin looginen virhe on tässä se että ensin toteat että ei ole mitään väliä missä kukakin on, kuitenkin laitoit 1000 bahtin kuitin että olet thaimaassa, lähes jokaisessa viestissä niin sinulla kuin 2010 kuin TT on saman tyylisiä virheitä...

Monella suomen savossa on paljon ongelmia, savossa on sentään edes jonkinlainen avohoito, tai pitäisi olla.

Minulla ja Senssulla on täysin erillainen tapa kirjoitttaa, mutta olette kaikki kolme sitä kyvyttömiä huomaamaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole kovin vaikeaa pitää teitä samana henkilönä, teillä kaikilla on tarkaalleen sama tapa kirjoittaa, samat sanavalinnat, ette erotu toisistanne mitenkään, lupailette 10.000 sinne tänne, lisäksi teidän kolmen kirjoitukset on täysin epäloogisia, sinunkin tuossa jutussa on monta loogista virhettä. Hauskin looginen virhe on tässä se että ensin toteat että ei ole mitään väliä missä kukakin on, kuitenkin laitoit 1000 bahtin kuitin että olet thaimaassa, lähes jokaisessa viestissä niin sinulla kuin 2010 kuin TT on saman tyylisiä virheitä...

Monella suomen savossa on paljon ongelmia, savossa on sentään edes jonkinlainen avohoito, tai pitäisi olla.

Minulla ja Senssulla on täysin erillainen tapa kirjoitttaa, mutta olette kaikki kolme sitä kyvyttömiä huomaamaan.

Kehitit senssun hahmon silloin kun jäit kiinni valheesta että olit suurlähetystössä majurina tanssimassa everstin kanssa. Tilallesi saapui muutamaksi päiväksi sikaria tuprutteleva kukkatarhuri ennenkuin palasit hänen kaverikseen. V12 amerikkamiehet vailla vertaa. Huikentelevainen mielikuvitus ja tismalleen samat kiinnostuksen kohteet.
        Oletko miettinyt kenen ne on ne meidän lentoliput ja kuitit, jos me ollaan samoja henkilöitä? Jokuhan siellä matkalla on, joka ne kuvat on ottanut? Kuka olisi niin tollo että antaisi omat lomakuvansa jonkun nettifeikin käyttöön vain minuuttien viiveellä?
        Tyhmyytesi pääsisi takuulla ennätystenkirjaan.

Kirjoitustavoista tuli mieleen että teillä "molemmilla" on lukihäiriö, kirjoitushäiriö ja paha luetun ymmärtämishäiriö. b,d,g ja p kirjaimet on aina väärissä paikoissa. Jos väität että olet saanut peruskoulusta yhtäkään todistusta jossa keskiarvosi on yli 6,5, niin valehtelet. Ei ikimaailmassa ole.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vuokralla-asujat eivät tuota talonkirjaa ja id korttia edes saa, köyhät asuu vuokralla.

Paskapuhetta, talokirja ja id kortti ei mitenkään liity asunnon omistussuhteeseen, ja minä asun vuokralla vaimolleni, terveisiä laitokseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On sinulla sitten mainio vaisto, mutta siksi oletkin kuuluisa lentokapteeni, koelentäjä ja insinöörimajuri joka on väkivallan ammattilainen ollut netissä jo 7 vuotta itse rakennuttamassaan 800 neliömetrin talossa hurjien doppareiden kanssa ja kunto on äärimmäisen kova https://ibb.co/wLFdcCP
        Sinulla on vihasuhde kaikkeen mahdolliseen ja sensei on 100% mielikuvitushahmo ja olet sen itsekin myöntänyt että kaikki on vaan aivopesua ja villalankaa. Mietityttää vaan että päälle kuuskymppinen äijä kehtaa kun on jo savet olleet monet kerrat housussa ja nimikin tiedossa. Pakenitko psykiatria Hua Hiniin ja piileskelet betonilaatikossa kuumissasi kun ei ole varaa edes ilmastointiin? Suomessa kaltaisesi laitetaan suoraan suljetulle.

jokainen elää tavallaan, laatikossa sinäkin, reppana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

jokainen elää tavallaan, laatikossa sinäkin, reppana.

Sensukka ei missään nimessä ole heteromies ja sinulla ei enää seiso. Sekin on teillä yhteistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paskapuhetta, talokirja ja id kortti ei mitenkään liity asunnon omistussuhteeseen, ja minä asun vuokralla vaimolleni, terveisiä laitokseen.

Sinulla siis ei ole kämppää Suomessa eikä Thaimaassa? Miksi? Minne olet hukannut tienestit elämän varrella?

• Anonyymi

Miksi rokotustodistuksessa ei ollut sinun nimeä? Et ole ottanut piikkiä koska kärsit vainoharhaisuudesta. Eipä sillä ole väliä, kun olet yksin siinä kopissasi.

• Anonyymi

Ei liity, talokirja on vain osoitetodistus, sen saa jos haluaa asuu vuokralla tai omassa, omistussuhdetta kohteeseen ei tarvitse olla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi rokotustodistuksessa ei ollut sinun nimeä? Et ole ottanut piikkiä koska kärsit vainoharhaisuudesta. Eipä sillä ole väliä, kun olet yksin siinä kopissasi.

Minun nimeni löytyy hua hin hospitalin rokoitettujen listalta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minun nimeni löytyy hua hin hospitalin rokoitettujen listalta.

Sinun nimesi löytyy vain halvimpien vuokraluukkujen listalta.

Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Se oli siinä sitten

Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo
      NATO
      727
      2266
    2. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      50
      2259
    3. Tiedätkö, että haluaisin panna

Sinua. Onko sinulla samanlaiset ajatukset ja tunteet?
      Ikävä
      125
      2173
    4. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää?
      Ikävä
      127
      2113
    5. Ajelen varmaan siellä suunnalla

taas yöllä, vahingossa käyn sun pihalla. 😏 m
      Ikävä
      54
      1756
    6. Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla

Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall
      Maailman menoa
      241
      1633
    7. Hyväksytty kaivattusi

Vartaloa vai et? Rehellinen vastaus
      Ikävä
      31
      1361
    8. Syvälliset keskustelut

Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen
      Ikävä
      20
      1309
    9. Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi

mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,
      Ikävä
      16
      1195
    10. Kyllähän tämä vähän kirpaisee

Mutta oman sisäisen rauhan vuoksi jätän sinut nyt historiaan. Todennäköisesti olet jo sinäkin mennyt eteenpäin. Olipah
      Ikävä
      38
      1137
    Aihe