Perussuomalaiset poliitikot vetelivät toisiaan turpaan

Perussuomalaisten kuntapoliitikkojen valtuustoryhmä osoitti perussuomalaisten perinteisen sivistystason muksimalla olantakaa toisiaan turpaan.

Kyseessä oli persujen virallinen seminaari.
Perussuomalaisten piirisihteeri Piia Aallonharja ei kerro hekilövahinkojen suuruutta saatika kalustevahinkoja tai kalusteilla lymisistä.

Kirkkonummen persuista on lähtenyt turpiinvetojen seurauksena paljon jäseniä.

"HS: Kirkkonummen perussuomalaisten sisäiset kiistat kärjistyivät nyrkkitappeluksi valtuusto­seminaarissa"
ttps://www.is.fi/politiikka/art-2000008386087.html

36

76

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Suoraan vankilasta hankitut poliitikot, tuo on niiden tapa neuvotella...

    • Anonyymi

      Tuliko kalustevaurioita? Ne persut saavat korvata itse v

      • On vaikea uskoa, että kukaan vankilan johtaja antaisi persulle käteen edes vasaraa, teräaseita puhumattakaan. Kyllä kaikilla täysjärkisillä on tiedossa kuinka väkivaltaisia persut ovat.
        Tyhmyys ja järjetön väkivaltaisuus, se on Perussuomalaisten tavaramerkki!


    • Anonyymi

      Kirkkonummella asuu ökyrikkaita 🤣

    • Anonyymi

      Kyseessä siis Purran piirijärjestö.

      Purra ei itse sattunut olemaan paikalla.

      • Anonyymi

        Purra ei saa pysymään ojennuksessa edes kunnanvaltuustoryhmää, missä itsekin istuu. Puolue lieneekin siten täysin herran hallussa.


    • Anonyymi

      Tyypillistä persuille! Nyt vain oli jätetty vasarat kotiin! Heh, heh!
      Persuilla ei ole poliittista uskottavuutta yhtään mutta viihdearvoa kyllä!
      Se näkyi myös viimekertaisessa A-studiossa, jossa Huhtassari oli pellenä mukana naurattamassa katsojia.

      • Anonyymi

        Äärioikeistolaiselta paloi samantien käämit? Väkivalta on aliarvostettu ongelmanratkaisukeino?


      • Juu, Lauralla meni aika pahasti hattuun hänen epäonnistumisensa keskustelussa.


    • Anonyymi

      Demarien provo! Demarit ilkkuu ikäihmisiä ja niiden kannatus romahtaa....

      • Anonyymi

        Kyllä ikäihmisten kannatus jo joutaakin romahtaa, sillä nuorissa on Suomen tulevaisuus.


      • Anonyymi

        Persun katkeruutta, vituttaa kun demareita ei yhtään loukkaa boomereiksi kutsuminen.


      • Anonyymi

        Miten persujen keskinäiset välienselvittelyt ovat muka demarien provo, vajakki?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miten persujen keskinäiset välienselvittelyt ovat muka demarien provo, vajakki?

        Persut todistavat jälleen kerran sen, että sananlasku, Tyhmä kuin persu pitää paikkansa.


    • Anonyymi

      On ne kyllä elukoita. Jonkunlainen sivistys pitäisi löytyä kaikilta.

    • Anonyymi

      Persut ei kykene edes keskenään yhteistyöhön.

      • Veikkaan tilanteen olevan sama kohta jokaisessa persujen piirijärjestössä.
        ttps://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0c1e2c73-a141-4ebd-850d-78d4f9fb0222

        Perussuomalaiset ovat aiemminkin erottuneet katukuvassa epäedullisella käytöksellään ja nyt puoluetaustan huomaa mustista silmistäkin.


      • Anonyymi

        Muiden syykö se on, jos persut alkavat pieksemään toisiaan? Kukahan se aasi tässä onkaan....


      • Anonyymi kirjoitti:

        Muiden syykö se on, jos persut alkavat pieksemään toisiaan? Kukahan se aasi tässä onkaan....

        Ei heistä kannata välittää.
        Ovat aina samanlaisia.


      • Anonyymi
        Pe.ku kirjoitti:

        Ei heistä kannata välittää.
        Ovat aina samanlaisia.

        Jumppahuit komuli.


    • Anonyymi

      V**tu itelles "MUULI",eihän tuollaiseen puolueeseen joka on villi-ihmisiä täynnä tervejärkinen liity.Nähtiinhän se jo silloin kun lonksuleuka läski-Soinilla meni vellit pöksyyn ja lähti pois tajusi minkä pa**an oli synnyttänyt.Jatkuvastihan tuosta puolueesta on tullut negatiivista kommenttia ja uutisia ei jatkoon kannattaa Purran purra tiukemmin hampaita puhuessaan yhteen vaarana on että tulee purentavaiva.

      • Anonyymi

        noh, pääasia ettei käy kuten sinulle jonka vaivat ovat mielenterveydellisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        noh, pääasia ettei käy kuten sinulle jonka vaivat ovat mielenterveydellisiä.

        Olet tyypillinen äärioikeistolainen. Natsitkin pilkkasivat aikanaan, kun äly ei riittänyt kuin riidanhaastamiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet tyypillinen äärioikeistolainen. Natsitkin pilkkasivat aikanaan, kun äly ei riittänyt kuin riidanhaastamiseen.

        Sitähän se.

        Yksi persujen piireistä on nyt hajonnut kahteen leiriin eli ex-kommareihin ja kainalotuulettajiin


      • Anonyymi

        Tuollainen vaikuttaa muuten todellakin säälittävältä. Mutta jatjka toki valitsemallasi linjalla 🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuollainen vaikuttaa muuten todellakin säälittävältä. Mutta jatjka toki valitsemallasi linjalla 🤣🤣

        Aloittajalla tuntuu olevan erittäin vaikeata ymmärtää, että kyse ei ole puolueesta, vaan kansalaisten demokraattisesti valitesemista edustajista, joiden käytös ei kai ihan täytä normaalia kaavaan mukaista koodia. Kuitenkaan asiaan ei ole jo nkun palstan räkänokan aihetta, syytä tai edes asiaa puuttua, mikäli hän ei ole noista jotain hommiinsa äänestänyt. Siinä tapauksessa hänellä on syytä asiaan puuttua, mutta ei palstalla puskista ruikkien, vaan kuten kuuluu aikuisten toimia. Ottaa yhteys suoraan edustajaansa, ja esittää ettei hyväksy tuollaista käytöstä. Muussa tapauksessa, pikku kännissä palstalla hilluminen aiheesta, on lapsellisempaa kuin noiden pösilöiden touhu kokouksessaan.


      • Anonyymi

        Tuolla varmastikin on sinulle jokin merkitys, minä en sitäå kyllä tajua mikä se voisi olla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuollainen vaikuttaa muuten todellakin säälittävältä. Mutta jatjka toki valitsemallasi linjalla 🤣🤣

        Samaa mieltä säälittävä olet mutta hienoa että olet sinut sen kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittajalla tuntuu olevan erittäin vaikeata ymmärtää, että kyse ei ole puolueesta, vaan kansalaisten demokraattisesti valitesemista edustajista, joiden käytös ei kai ihan täytä normaalia kaavaan mukaista koodia. Kuitenkaan asiaan ei ole jo nkun palstan räkänokan aihetta, syytä tai edes asiaa puuttua, mikäli hän ei ole noista jotain hommiinsa äänestänyt. Siinä tapauksessa hänellä on syytä asiaan puuttua, mutta ei palstalla puskista ruikkien, vaan kuten kuuluu aikuisten toimia. Ottaa yhteys suoraan edustajaansa, ja esittää ettei hyväksy tuollaista käytöstä. Muussa tapauksessa, pikku kännissä palstalla hilluminen aiheesta, on lapsellisempaa kuin noiden pösilöiden touhu kokouksessaan.

        Tyypillistä persumaista vastuunpakoilua. Jos mikään ei kosketa puoluetta eikä sen kansanedustajia, niin kuka sen poliittisen vastuun sitten kantaa? Äänestäjä vai? Kikkelis kokkelis, mitäs läksit?


      • Anonyymi

        Alkaa sen jälkeen hyppimään palstoilla joilla ei ole vielä trollannut. Lopputulos vakio


      • Juu, Halla-ahon kieltä


    • Anonyymi

      Persut on moukkia ja tavoite on hallitukseen pääsy. Onneksi ei tule tapahtumaan.

      • Anonyymi

        Kyllä tulee, on pakko. Mikäli halutaan että Suomi on muutakin kuin pohjoinen EU;n alusmaa Venäjän vastainen suojavyöhyke.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tulee, on pakko. Mikäli halutaan että Suomi on muutakin kuin pohjoinen EU;n alusmaa Venäjän vastainen suojavyöhyke.

        Hakkaraisesta sosiaali- ja terveysministeri hehheh :)


    • Anonyymi

      https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000008384936.html

      ”Tämä tappelu on jälkikäteen selvitetty puolueen sääntöjen mukaisesti, rangaistuksia on jaettu ja osalliset ovat lyöneet kättä päälle. Rangaistuksena on ollut varoituksia ja määräaikainen erottaminen.”

      Hienoa, että persupuolueen säännöistä löytyy pykälät myös tappeluharjaukseen.

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      670
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      491
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      152
      437
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe