Perussuomalaisten kuntapoliitikkojen valtuustoryhmä osoitti perussuomalaisten perinteisen sivistystason muksimalla olantakaa toisiaan turpaan.
Kyseessä oli persujen virallinen seminaari.
Perussuomalaisten piirisihteeri Piia Aallonharja ei kerro hekilövahinkojen suuruutta saatika kalustevahinkoja tai kalusteilla lymisistä.
Kirkkonummen persuista on lähtenyt turpiinvetojen seurauksena paljon jäseniä.
"HS: Kirkkonummen perussuomalaisten sisäiset kiistat kärjistyivät nyrkkitappeluksi valtuustoseminaarissa"
ttps://www.is.fi/politiikka/art-2000008386087.html
Perussuomalaiset poliitikot vetelivät toisiaan turpaan
36
76
Vastaukset
- Anonyymi
Suoraan vankilasta hankitut poliitikot, tuo on niiden tapa neuvotella...
- Anonyymi
Tuliko kalustevaurioita? Ne persut saavat korvata itse v
On vaikea uskoa, että kukaan vankilan johtaja antaisi persulle käteen edes vasaraa, teräaseita puhumattakaan. Kyllä kaikilla täysjärkisillä on tiedossa kuinka väkivaltaisia persut ovat.
Tyhmyys ja järjetön väkivaltaisuus, se on Perussuomalaisten tavaramerkki!
- Anonyymi
Kirkkonummella asuu ökyrikkaita 🤣
- Anonyymi
Kyseessä siis Purran piirijärjestö.
Purra ei itse sattunut olemaan paikalla.- Anonyymi
Purra ei saa pysymään ojennuksessa edes kunnanvaltuustoryhmää, missä itsekin istuu. Puolue lieneekin siten täysin herran hallussa.
- Anonyymi
Tyypillistä persuille! Nyt vain oli jätetty vasarat kotiin! Heh, heh!
Persuilla ei ole poliittista uskottavuutta yhtään mutta viihdearvoa kyllä!
Se näkyi myös viimekertaisessa A-studiossa, jossa Huhtassari oli pellenä mukana naurattamassa katsojia.- Anonyymi
Äärioikeistolaiselta paloi samantien käämit? Väkivalta on aliarvostettu ongelmanratkaisukeino?
- Anonyymi
Demarien provo! Demarit ilkkuu ikäihmisiä ja niiden kannatus romahtaa....
- Anonyymi
Kyllä ikäihmisten kannatus jo joutaakin romahtaa, sillä nuorissa on Suomen tulevaisuus.
- Anonyymi
Persun katkeruutta, vituttaa kun demareita ei yhtään loukkaa boomereiksi kutsuminen.
- Anonyymi
Miten persujen keskinäiset välienselvittelyt ovat muka demarien provo, vajakki?
Anonyymi kirjoitti:
Miten persujen keskinäiset välienselvittelyt ovat muka demarien provo, vajakki?
Persut todistavat jälleen kerran sen, että sananlasku, Tyhmä kuin persu pitää paikkansa.
- Anonyymi
On ne kyllä elukoita. Jonkunlainen sivistys pitäisi löytyä kaikilta.
- Anonyymi
Persut ei kykene edes keskenään yhteistyöhön.
Veikkaan tilanteen olevan sama kohta jokaisessa persujen piirijärjestössä.
ttps://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0c1e2c73-a141-4ebd-850d-78d4f9fb0222
Perussuomalaiset ovat aiemminkin erottuneet katukuvassa epäedullisella käytöksellään ja nyt puoluetaustan huomaa mustista silmistäkin.- Anonyymi
Muiden syykö se on, jos persut alkavat pieksemään toisiaan? Kukahan se aasi tässä onkaan....
Anonyymi kirjoitti:
Muiden syykö se on, jos persut alkavat pieksemään toisiaan? Kukahan se aasi tässä onkaan....
Ei heistä kannata välittää.
Ovat aina samanlaisia.- Anonyymi
Pe.ku kirjoitti:
Ei heistä kannata välittää.
Ovat aina samanlaisia.Jumppahuit komuli.
- Anonyymi
V**tu itelles "MUULI",eihän tuollaiseen puolueeseen joka on villi-ihmisiä täynnä tervejärkinen liity.Nähtiinhän se jo silloin kun lonksuleuka läski-Soinilla meni vellit pöksyyn ja lähti pois tajusi minkä pa**an oli synnyttänyt.Jatkuvastihan tuosta puolueesta on tullut negatiivista kommenttia ja uutisia ei jatkoon kannattaa Purran purra tiukemmin hampaita puhuessaan yhteen vaarana on että tulee purentavaiva.
- Anonyymi
noh, pääasia ettei käy kuten sinulle jonka vaivat ovat mielenterveydellisiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
noh, pääasia ettei käy kuten sinulle jonka vaivat ovat mielenterveydellisiä.
Olet tyypillinen äärioikeistolainen. Natsitkin pilkkasivat aikanaan, kun äly ei riittänyt kuin riidanhaastamiseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet tyypillinen äärioikeistolainen. Natsitkin pilkkasivat aikanaan, kun äly ei riittänyt kuin riidanhaastamiseen.
Sitähän se.
Yksi persujen piireistä on nyt hajonnut kahteen leiriin eli ex-kommareihin ja kainalotuulettajiin - Anonyymi
Tuollainen vaikuttaa muuten todellakin säälittävältä. Mutta jatjka toki valitsemallasi linjalla 🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuollainen vaikuttaa muuten todellakin säälittävältä. Mutta jatjka toki valitsemallasi linjalla 🤣🤣
Aloittajalla tuntuu olevan erittäin vaikeata ymmärtää, että kyse ei ole puolueesta, vaan kansalaisten demokraattisesti valitesemista edustajista, joiden käytös ei kai ihan täytä normaalia kaavaan mukaista koodia. Kuitenkaan asiaan ei ole jo nkun palstan räkänokan aihetta, syytä tai edes asiaa puuttua, mikäli hän ei ole noista jotain hommiinsa äänestänyt. Siinä tapauksessa hänellä on syytä asiaan puuttua, mutta ei palstalla puskista ruikkien, vaan kuten kuuluu aikuisten toimia. Ottaa yhteys suoraan edustajaansa, ja esittää ettei hyväksy tuollaista käytöstä. Muussa tapauksessa, pikku kännissä palstalla hilluminen aiheesta, on lapsellisempaa kuin noiden pösilöiden touhu kokouksessaan.
- Anonyymi
Tuolla varmastikin on sinulle jokin merkitys, minä en sitäå kyllä tajua mikä se voisi olla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuollainen vaikuttaa muuten todellakin säälittävältä. Mutta jatjka toki valitsemallasi linjalla 🤣🤣
Samaa mieltä säälittävä olet mutta hienoa että olet sinut sen kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittajalla tuntuu olevan erittäin vaikeata ymmärtää, että kyse ei ole puolueesta, vaan kansalaisten demokraattisesti valitesemista edustajista, joiden käytös ei kai ihan täytä normaalia kaavaan mukaista koodia. Kuitenkaan asiaan ei ole jo nkun palstan räkänokan aihetta, syytä tai edes asiaa puuttua, mikäli hän ei ole noista jotain hommiinsa äänestänyt. Siinä tapauksessa hänellä on syytä asiaan puuttua, mutta ei palstalla puskista ruikkien, vaan kuten kuuluu aikuisten toimia. Ottaa yhteys suoraan edustajaansa, ja esittää ettei hyväksy tuollaista käytöstä. Muussa tapauksessa, pikku kännissä palstalla hilluminen aiheesta, on lapsellisempaa kuin noiden pösilöiden touhu kokouksessaan.
Tyypillistä persumaista vastuunpakoilua. Jos mikään ei kosketa puoluetta eikä sen kansanedustajia, niin kuka sen poliittisen vastuun sitten kantaa? Äänestäjä vai? Kikkelis kokkelis, mitäs läksit?
- Anonyymi
Alkaa sen jälkeen hyppimään palstoilla joilla ei ole vielä trollannut. Lopputulos vakio
- Anonyymi
Persut on moukkia ja tavoite on hallitukseen pääsy. Onneksi ei tule tapahtumaan.
- Anonyymi
Kyllä tulee, on pakko. Mikäli halutaan että Suomi on muutakin kuin pohjoinen EU;n alusmaa Venäjän vastainen suojavyöhyke.
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä tulee, on pakko. Mikäli halutaan että Suomi on muutakin kuin pohjoinen EU;n alusmaa Venäjän vastainen suojavyöhyke.
Hakkaraisesta sosiaali- ja terveysministeri hehheh :)
- Anonyymi
https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000008384936.html
”Tämä tappelu on jälkikäteen selvitetty puolueen sääntöjen mukaisesti, rangaistuksia on jaettu ja osalliset ovat lyöneet kättä päälle. Rangaistuksena on ollut varoituksia ja määräaikainen erottaminen.”
Hienoa, että persupuolueen säännöistä löytyy pykälät myös tappeluharjaukseen.
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291333
- 100861
- 75670
- 50577
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11491ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40464Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m152437Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30397- 25381
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372