Hotelli Varsavuoren paraatipaikalle aiotaan rakentaa kerrostaloja, jolloin se paraatipaikka on menetetty.
Sensijaan siihen ehdotettu kylpylähotelli on hyvä idea. Mikkelin pitäisi koota yhteen kaikki alueen toimijat jotka liittyvät matkailuun ja visioida yhdessä matkailukokonaisuuttaa kaupungin keskustaan. Missä muualla on edes vastaava mahdollisuus. Se on jo matkailuvaltti sinänsä.
Varsavuori ja Mikkelin matkailu
16
661
Vastaukset
- Anonyymi
Mitähän paraatia tuossa on? Itä ranta, silta jymisee vieressä ja kapeikkon vastapäätä kallio, tehdas aluetta ja kaukana palveluista.
- Anonyymi
kemot pöristää vesiskoottereilla satamasta selälle eestaas.
- Anonyymi
Juuti tämän tapaisen asenteen takia Mikkelissä ei tapahdukaan mitään kehitystä.
Tämä on niin Mikkelistä!!
- Anonyymi
Pitää ottaa huomijoon mikkeliin saapuvat risteilyturistit niinkuin sillan yli idästä tuleva rahakas turistivirtakin!
- Anonyymi
Ai mitkä risteilyturistit...? Mikkelin satamasta saapuvat 4 eläkeläistäkö?
- Anonyymi
Anttolan rahakkaat turistit tulevat idästä ostoksille.
- Anonyymi
Anttolassa asuu kaikki Mikkelin vajakit
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No tuo on totta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No tuota, kädenojennuksena sinulle, voin antaa ilmaisen neuvon: meneppä sinäkin töihin, niin veronmaksajien taakka kevenee edes hiukan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huutelet jostain Laajalammilta kateuttas kun ei ole varaa asua Mikkelin Monacossa eli Anttolassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huutelet jostain Laajalammilta kateuttas kun ei ole varaa asua Mikkelin Monacossa eli Anttolassa.
No eipä kaupunki kustanna kuin vuokrayksiön.........hähähäääää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös se ole yleinen käytäntö Monacossa, että kukaan ei tee töitä, eikä maksa veroja?
- Anonyymi
Se ei silti muuta sitä tosiasiaa että juuri tuo paikka on erittäin huono maisemallisesti ja ympäristöllisesti rakentaa.
- Anonyymi
Huono sijainti kapeikossa. Paskalaitoksen kohdalla avaantuu hyvä mahdollisuus kehittää matkailua. Avoin ja valoisa paikka. Sinne on helppo vaikka tehdä hyvä hiekkaranta vaikka etelän malliin.
- Anonyymi
mikkeliin tarvitaan hirveesti lisää kerrostaloja: täällä väki sikiää ja tänne muuttaa uusia asukkaita niin kovin.
- Anonyymi
Suur-Savo on jo varannut sen ABC:lle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 917462
- 403602
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021836- 241040
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32923Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27901Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53807Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60729Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31722Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26652